var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Ρωτήστε Δρ NerdLove: πάρετε μπορώ να κάνω πολλά χρήματα, αλλά ακόμα δεν ημερομηνία

Εικόνα μέσω Shutterstock.

Γεια σου, αντέστρεψε τις intertubes ανθρώπους, και να καλωσορίσω την Δρ NerdLove ζητήσει μόνο που χρονολογείται στήλη δημιουργήθηκε για να σταματήσει το τρίτο αποτέλεσμα.

διαφήμιση

Αυτή την εβδομάδα ζητήσαμε από τους ανθρώπους να ψάξουν βαθιά μέσα. Εάν πρώην σας πίσω σε επαφή μετά από χρόνια σιωπής, είναι μια καλή στιγμή για να αντιμετωπίσουμε όλα όσα έχουν κάνει για σας; Είναι δυνατόν να πλησιάσει, και αν επηρεάζονται;

Ένας άλλος αναγνώστης θέλει να ξέρει: πέτυχε την οικονομική επιτυχία, αλλά και κοινωνική επιτυχία. Μπορεί η αγάπη των χρημάτων του Κοινοβουλίου, ή θα οδηγήσει σε απώλεια του σε μια θάλασσα Dirac ορυχεία χρυσού και ψεύτικοι φίλοι;

διαφήμιση

Εισάγει το καταραμένο ρομπότ, Shinji. Είναι η ώρα να το πράξει.

Αγαπητοί NerdLove,

Είμαι - χάνεται πέρα από το τι πρέπει να κάνουμε και την αίσθηση ότι είχα μια σχέση (ή μάλλον κατέρρευσε από μόνη της ...) τελείωσε για ένα και ενάμιση χρόνο είχε συνεχίστηκε για σχεδόν 3 χρόνια.

Είμαι μια γυναίκα 28 ετών και το Sall - τύπου (θα ήθελα να επανέλθω ως «Μπραντ») πριν από 30 χρόνια. Δεν είναι ότι η ηλικία δεν είναι πραγματικά πολλά να κάνει με την ωριμότητα, αλλά ακόμα τουλάχιστον αισθάνθηκε μια ορισμένη τιμή ή το βήμα, όταν οι άνθρωποι παίρνουν τους «αχ χα! Ο χρόνος, όταν πρόκειται για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια .....

Λίγο σκιά του πρώτου, ήμουν σε άλλη σχέση που είχε τελειώσει τρομερά? Ο πατέρας μου πέθανε, και επιτρέψτε μου να σας δώσω την ίδια εβδομάδα να ξέρετε ότι ο πατέρας μου πέθανε, η οικογένειά του με παρενοχλούσαν συνεχώς όλη την ώρα. Όλα πήγαν εκτός ελέγχου και με άφησε με μια φοβερή κατάθλιψη και πέρασα περισσότερο χρόνο προσπαθώντας να μουδιάσει τον εαυτό μου μέσα από διάφορα μέσα, αντί να ασχολούνται με τα πράγματα.

Έτσι έρχεται δύο χρόνια μετά την ηλικία Brad. Θα συναντηθεί με τη δουλειά μας και αυτό συνέβη ως κάποιος που ήταν πολύ γλυκιά και δεν βλέπω τη δυστυχία και τον πόνο εμφανής στο εξωτερικό, φάνηκε ενδιαφέρονται περισσότερο για αυτό που ήταν μέσα. Ένιωσα έχουν καλά κάποιος έρθει και η προσοχή είναι για άλλη μια φορά νόμιζα ότι ποτέ δεν θα πάει πίσω. Ένιωσα απελευθερωτική και ένιωσα για πρώτη φορά μετά από χρόνια είμαι ακόμα επιθυμητή και δεν παραβιάζουν τα πράγματα τόσο άσχημα. Έχω ακόμη και σταμάτησε να πίνει και τη λήψη φαρμάκων.

Μετά από 3 εβδομάδες χρονολογείται αποκλειστικά, μου είπε ότι με αγαπάει. Ποτέ δεν είπα ότι, στην αρχή, εκεί, αλλά ένιωσα πολύ άβολα και λίγο σετ μακριά από αυτόν. Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται, «σκατά, για τη ζωή σου!» Αλλά θα έπρεπε να ήταν εδώ, ήταν να θέλουν να γίνουν καλοί για να ακούσουν τα λόγια του άλλου προσώπου. Στη συνέχεια, ένα μήνα αργότερα, ο ίδιος είχε προτείνει την ιδέα ότι θα πρέπει να πάρετε μια θέση μαζί, είπα ότι δεν είναι επίπεδη και δεν ήταν προετοιμασμένοι για αυτό.

Μετά από ένα χρόνο ήταν μαζί, είναι πολύ ζηλιάρης όλων των αρσενικούς φίλους που είχα. Ακόμα κι αν σου είπα να φύγει και μετά από αυτή την Freund Brad με κατηγόρησε τα συναισθήματα για εκείνη να έχει και να αρχίσει να προσπαθεί να το κεφάλι, έβαλε τα χέρια του γύρω μου και προσπάθησε να με φιλήσει. Ήταν τόσο παράλογο ότι μου είπε στο κεφάλι του, και εγώ πολύ καλά τι συμβαίνει σε μένα και τι θα συμβεί στο προσωπικό μου χώρο, δεν ξέρω. Μπραντ έσκυψε στο πρόσωπό μου και να πω, «Με συγχωρείτε - με» Ήμουν περισσότερο από πιέζει, δεν θέλω να μου αγώνα, και ένιωσα ότι ήταν πιο σημαντικό για την καταπολέμηση της περισσότερο από ό, τι θέλουν να πιστεύουν πράγματα.

Πηγαίνει άλλη μια χρονιά και αρχίζει να με ενοχλεί πιο δύσκολο να ζήσουν μαζί. Ήξερα ότι δεν θα ζήσει μαζί μου, γιατί νοιαζόταν για μένα, θα ήθελα ένα οικονομικό διάλειμμα. Ενώ όλη η βούληση μέσα σε λίγους μήνες για να ζήσουν και πάλι μαζί χρονολογείται στο κεφάλι μου. Δεν θα μπορούσε να ταρακουνήσει την αίσθηση ότι μου που χρησιμοποιείται για τα χρήματα και το σεξ, και τώρα ένα μέρος για να ζει. Απλά προσπάθησα τον εξορθολογισμό ηλίθιος και το χειρότερο των ανθρώπων είναι αποδεκτή. Νόμιζα ότι ήμουν εγώ, δεν αυτόν, ο οποίος είναι ένας γάιδαρος.

Μπραντ, τέλος, πρότεινε σε μένα, και εγώ συμφωνήσαμε λόγο? Ήθελα να δεσμευτούν για πρώην μου, και να δείξει χωρίς να βρεθεί «ευτυχία» είναι. Ένα μήνα πριν βρήκα πρώην μου ήταν παντρεμένος και είχε να το κάνει και πάλι κακό ... Ναι, ήταν ένα πολύ ηλίθιο πράγμα που κάνει, και ναι, είμαι ηλίθιος. Γι 'αυτό ας Brad και έδωσε τη θέση μου κίνηση και ότι ήταν όταν ο τρελός άρχισε πραγματικά.

Για 6 μήνες, είμαι απασχολημένος με τον Μπραντ μέσα από το κινητό μου, που αναζητούν πάνω από τον ώμο της μέρος μιλούσε στο Facebook, ακούγοντας γελοίες κατηγορίες τους λάθος με αυτό, γι 'αυτό ακριβώς ότι μιλάω σκουπίδια έπρεπε σε όλες τις εργασίες συνάδελφο. Το να πούμε ότι ήταν «πολύ ζηλιάρης» Εγώ ανακάλυψα επίσης ότι ο ίδιος μίλησε για την πρώην του «ήταν τρομερή και πάντα έκανε τη διασκέδαση των ονείρων του.» - φίλη με έναν τρόπο που δεν είναι πλατωνική. Δεν είμαι αναστατωμένος ότι ήμουν, τον εμπιστεύομαι, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να με εμπιστεύονται; Κάλεσα εκεί - πάνω και διέφυγε με τα σκουπίδια είπε ότι έφυγε, άδειες, κλπ Αργότερα ήρθε εκείνο το βράδυ από τη δουλειά και να αλλάξει το τουφέκι στον ώμο του. Όπως «Ήμουν λυπημένος» και «είμαι ακόμα με νοιάζει», κ.λπ. Ωστόσο, είχε να πει, έπρεπε να «πάρει το σχήμα» και «χάσουν βάρος» το θάρρος. Είχε πληγωθεί από αυτό, αλλά και πάλι, τρόπο στο δρόμο.

Δύο μήνες αργότερα, κατάλαβα τελικά ότι δεν ήταν ο γάιδαρος. Brad ανακάλυψαν μου εξαπατημένοι με έναν συνάδελφο και φίλο. Ήμουν τόσο κατάθλιψη και αηδία μαζί του ότι για να είναι μαζί του στο ίδιο δωμάτιο. Όταν έμαθα ότι δεν είμαι θυμωμένος, είμαι χαρούμενος που βρήκα τελικά έναν τρόπο χωρίς ένα τράνταγμα και να το σπάσει, ή τουλάχιστον έτσι δεν μπορεί να περιστραφεί «τρομερό γι 'αυτόν» και πάλι.

Ήμουν αντιμέτωπος και εντελώς χαθεί, «Είμαι στη δουλειά, όταν τα πράγματά μου είναι σπασμένο, θα καταβάλει στην κόλαση!» Και «Έχω hacked! Είναι ένας υπολογιστής -. Εγκλήματος «» θα καλέσω την αστυνομία "" Εγώ θα καταστρέψει σας «Όταν βρισίδι του ήταν πάνω, είπα ότι θα το βρούμε για 30 ημέρες για ένα άλλο μέρος για να ζει, παρά τα όσα έκανε . ονομάζεται Brad: «θα προχωρήσουμε στάσεις και στη συνέχεια τα κείμενα μου εξαρτάται» τότε - μπορώ να μείνω μέχρι τον Ιανουάριο, μετά την τελευταία έκρηξη, μετά από όλα, την απογοήτευση και τον πόνο που μου προκαλεί, τελικά και μου είπε: «Όχι, η κόλαση απόψε. "

Δεν νομίζω ότι θα προχωρήσουμε ποτέ κανένα σχέδιο. Δεν νομίζω ότι ήταν στο χέρι μου - στην πραγματικότητα, ακόμα και το κυνήγι. Την επόμενη μέρα, ο Brad μου έστειλε ένα μήνυμα αυτού του μη - λογικό να τον απολύσει από τη δουλειά. Ρώτησα γιατί ήταν - απολύθηκε, είπε απλά: «Νομίζω ότι δεν θέλουν να βλάψουν θέσεις εργασίας.» Του είπα δεν δικαιολογεί ψήσιμο κάποιον επειδή προσωπικά και πάνω από το έργο. Στη συνέχεια, το μόνο που είπε ήταν, σύμφωνα με το «σύνολο - επιλέξετε να μείνετε σε παραίτηση μου και εγώ ποτέ αγώνα απάντησε, έχω δει είναι να εργαστούν σε μια άλλη η επόμενη μέρα στη δουλειά, και δεν ήταν έκπληξη ..

Συνεχίζεται για 7 μήνες, και ο Brad έπεσε στις ράγες άρχισαν ακόμη και να παρενοχλούν σεξουαλικά τις γυναίκες που εργάζονται σε φήμη μετά την ακρόαση που πήγε σε κάποιον άλλο. Επέστρεψε με τον πρώην συγκάτοικό του, και μάλιστα έκανε μια σεξουαλική εκ των προτέρων στο φίλο του συγκατοίκου του. Να πιαστεί λίγο μετά το φιλί και μπορεί - βίασε την αδερφή είναι, ο οποίος ήταν 14 κατά το χρόνο της νύφης. Μπραντ έχει όλα το κόμμα κρίμα μετά την αλίευση, και οι άνθρωποι άρχισαν στο Facebook μηνυμάτων, SMS και καλεί όλους ήξερα ότι αντίο - ήθελε να φύγει και να σκοτώσει. Μου έστειλε ένα μήνυμα που λέει, «Λυπάμαι για ό, τι ήθελα να κάποιος τώρα πρέπει να πάω ...»

Όταν πήγα εργασίας ήταν η αστυνομία στην αναζήτησή μου, η απασχόληση σε αναζήτηση του, ακόμα και κάλεσε 10 ώρες αργότερα ασταμάτητα το τηλέφωνό μου. Brad έκλεισε πίσω σχετικά με την κατάσταση της πτήσης και εκεί που ήταν.

Λίγους μήνες αργότερα, γνώρισα κάποιον άλλο και ήταν υπέροχα. Νομίζω ότι ο Μπραντ είδα αυτό στο Facebook και άρχισε να στέλνει μηνύματα «Είπα ότι ήταν συγγνώμη, και είμαι ηλίθιος και πυροβόλησε έξω για να αφήσει την κατάσταση και είμαι χαρούμενος για αυτό που συνέβη, αλλά δεν πάρα πολύ κακό να μιλάμε όταν έφυγε από τον φίλο μου, έχω να πω τίποτα για το δρόμο σας προς το πλάι. Έχω κυριολεκτικά καμία ιδέα ποιος μιλάει.

Μεταξύ αυτών των μηνυμάτων μπλοκ ακριβώς συμβαίνει σε μένα ξεκλειδώσετε στο Facebook. Μετά την διάλυση με το νέο μου άντρα Είμαι ένα άλλο μήνυμα από τον Brad είπε: «Το μόνο που μπορώ να πω τώρα είναι ότι είμαι λυπημένος, τι συνέβη και να έρθουν να επισκεφθούν (κατάσταση όπου ζω), όταν έρθει η ώρα. Ψάχνω για κάτι που έχασαν τη ζωή τους τα πάντα μαζί της. "

Δεν ξέρω πως «αυτοί» απλά δεν με νοιάζει να μάθω. Νιώθω ότι ήταν ζηλότυπος για να πάρει την πρώτη φορά, και όταν είδε ότι ήταν μόνος του, άρχισε να παίζει το καλό παιδί. Ξέρω ότι υπάρχει ένα κεφάλι - το παιχνίδι και ξέρω ότι έχει κάνει, αλλά την ίδια στιγμή, θέλω να ακούσω τι έχετε να πείτε. Unforgiven απαραίτητα, αλλά μπορεί - ίσως μπορείτε να μου πείτε κάποια πράγματα που όλο και την ώρα της εμφιάλωσης. Πιστεύω ότι το κλείσιμο; Ίσως - ίσως θέλω να τον κάνει να αισθάνεται άσχημα και ο ίδιος το ηθικό χέρι του μια φορά αισθητή. Ίσως - ίσως είμαι υψηλές όσο είναι ....;

Anywho, μετά από όλα, ό, τι ερώτηση Doc μου είναι: Do - ποτέ απαντήσει; Ι - Προσπαθώ να εξετάσουμε εκ του σύνεγγυς σε ένα σκατένιο κατάσταση; Έχει με ενοχλεί διότι έχω γνωρίσει στη ζωή μου. Μετά από όλα, ό, τι έκανε και τι έκανε για λίγο ο φίλος μας αμοιβαία αδελφή, θέλω να ξέρετε ότι δεν είναι γι 'αυτόν καμία θέση στη ζωή μου και είναι ένα ζώο. Πώς μπορώ να μπλοκάρουν όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μέχρι τώρα έχω πάντα επιλέξει να μην το αναγνωρίσει. Αποκλεισμός ή απαγόρευση ούτως ή άλλως σε μια μορφή αναγνώρισης κατά τη γνώμη μου. Πήρα το δρόμο τόσες πολλές φορές, όταν ήρθε σ 'αυτόν και τώρα είμαι σε ένα σημείο όπου θέλω να υποφέρουν άσχημα καθόλου, καθιστώντας την κατανάλωση σχεδόν όλους τους ανθρώπους που ήταν στη ζωή του.

Βοήθησέ με.

Αλλά Best Bitter

Πρέπει να πω, διαπίστευση, δεν είναι συχνά παίρνω μια επιστολή ότι τα αποτελέσματα πάρετε τη ζωή των αρχικών επιπέδων ταινία δράμα, έτσι ζήτω γι 'αυτό. Ήταν ακριβώς το ταξίδι.

Ως εκ τούτου: Καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί θέλετε να πάρετε σε αυτό το είδος - όχι. Βάλτε τους στην κόλαση, πήρε ακόμα χειρότερα για την αδελφή του φίλου του και τώρα έχει τις μπάλες σας πυροβολούν τα παράξενα πράγματα αρχίζουν. Είναι φυσικό ότι θα έρθει σ 'αυτόν με όλη την δίκαιη οργή των χιλίων αγγέλων της οργής και της ηρωίδας Shondra Rhimes. Είναι κατάχρηση, άναψε το αέριο προσπάθησε να βιάσει μια παλιά και τώρα είναι 14 χρόνια προσπαθεί να επιστρέψει τους σκατά παιχνίδι το κεφάλι; Σίγουρα, αισθάνεται σαν η μόνη λογική απάντηση είναι ο θυμός εξαπέλυσε ότι τα πάντα μια χλωμή ζωή παρωδία θα είναι σαν ένα φίδι είναι να κλαις. «Έχω μια Maaaaaan wassss» Οι άνθρωποι λένε ότι τα προειδοποιητικά ιστορίες για γενιές ως ήμουν εντελώς κατεστραμμένη.

χορηγία

Και θα σας πω τα πάντα στην άκρη. Όχι γιατί δεν αξίζει, γιατί θα πρέπει να ακολουθήσει το δρόμο που δεν πρέπει. Θα σας πω βάλει στην άκρη τα πάντα, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος γι 'αυτό.

Για τους αρχάριους, είναι ό, τι θέλετε. Η ίδια είπε: έρχεται να δελεάσει σε μια απάντηση. Οποιαδήποτε αντίδραση σε όλα θα είναι θετική ενίσχυση. Ακόμα και αν μια πλημμύρα της φωτιάς απελευθερώνεται ως εκδίκηση, το μόνο που θα συμβεί είναι ότι θα δείτε ότι μπορεί να πάρει μια αντίδραση από εσάς. Ως επιθετικό πωλητή, θα ανοίξει την πόρτα για να δώσει την δυνατότητα επίσης ένα σχέδιο για να διαμορφώσει το δρόμο τους.

διαφήμιση

διαφήμιση

Στη συνέχεια, υπάρχει το γεγονός ότι υπάρχουν κυριολεκτικά τίποτα που μπορούμε να πούμε, θα κάνει τη διαφορά. Μπορεί να τροφοδοτηθεί από τη δικαιοσύνη της ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά δεν αντισταθμίζεται σωστά με αυτόν τον τύπο δέκα κιλά παίρνει fucked στην τσάντα πέντε-λιβρών. Ό, τι να πω, ακόμη και αμηχανία πτώσεις πάει ανακτήσει σκατά.

Πάνω απ 'όλα, δεν είναι κοντά για να τους φέρει σε κίνηση λόγω του κλεισίματος δεν υπάρχει. Δεν είναι αυτό που περιμένετε. Δεν θέλετε το κλείσιμο και την επικύρωση. Θέλετε να είστε σίγουροι ότι είχε δίκιο όχι μόνο, αλλά ξέρει έχεις δίκιο. Και αυτό δεν θα συμβεί. Ο ειλικρινά πιστεύει ότι ο ζημιωθείς εδώ. Τώρα είναι στο δικό του κόσμο και την έλλειψη οξυγόνου. Δεν θα συνειδητοποιήσει το άτομο είναι σοκ, πώς γαμημένο κακό είναι.

Αυτό που χρειάζεται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να αφήσει να πάει. Ας φάνε, την ιδέα ότι με κάποιο τρόπο θα αποκατασταθεί και η δικαιοσύνη της πτώσης του για να τον αναγνωρίσει ως μια κακή νύχτα του Tex-Mex, αφήστε τον να καταλαμβάνουν χώρο στον εγκέφαλό σας. Αυτό είναι ο σπόρος, ο τελευταίος αυτός bit've κάνει για σας, περιμένοντας ένα δάχτυλο του ποδιού στη ζωή του. Αυτό είναι ό, τι σας δείξω και να πω δεν μπορείτε ποτέ να απαλλαγούμε από αυτό.

διαφήμιση

Το χειρότερο, πιο επεξεργασία μπορεί για τον ίδιο δεν το κάνει, αυτός είναι ξυλοδαρμό σαν ένα θυμωμένο Θεό να ξεχάσει. περιτομή της καρδιάς και τη ζωή σας. Damnatio καταδικάστηκε MEMORAe. Πάρτε την πυρηνική επιλογή και συνδέστε τη ζωή σας εντελώς. κλειδώστε τους σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Καταργήστε τον αριθμό, τα κείμενα, τα μηνύματα και τις φωτογραφίες σας. έτσι την αφαίρεση αμφιβολία ότι θα περάσουν τη δική τους ύπαρξη και ποτέ ένα ενιαίο κύκλο νέα εγκέφαλο για αυτό.

Το μόνο κλεισίματος που παίρνετε είναι πάντα το κλείσιμο που σας δίνουν. Έτσι, δέχονται ότι ναι, έχεις δίκιο, είναι κακό καταστροφική. Και τότε ξεχάστε το. Η καλύτερη εκδίκηση είναι να ζήσουν καλά χωρίς να καταστρέψει αυτό.

Καλή τύχη.

διαφήμιση

διαφήμιση

Γεια Doc,

Ξέρετε την ιστορία, όπου ο αθλητής επιτύχει όλα τα κορίτσια στο γυμνάσιο, αλλά ο σπασίκλας μεγαλώνει και περισσότερα χρήματα θα πρέπει να γίνει για να αλλάξει τους ρόλους; Λοιπόν, είμαι ο σπασίκλας και είμαι στο σημείο στη ζωή, όπου τώρα κάνει όλα τα χρήματα θα ήθελα, αλλά δεν εξακολουθούν να αισθάνονται λιγότερο μόνοι. Αν μη τι άλλο νιώθω το μισθό μου να είναι ένα βάρος, γιατί δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίζει το θέμα από την άποψη της ρομαντικής αλληλεπιδράσεις αρχίζει.

Θα μοιάζει με διατομή του ο καθένας γύρω από σας έγραψε. Είμαι 23 και περίπου ένα χρόνο στο σχολείο. Είμαι λίγο υπερβολικό βάρος, αλλά είναι το σώμα που είχα ποτέ και είμαι απόλυτα άνετα. Δεν είμαι ελκυστική, δεν ελκυστική, ούτε. Δεν έχω δει ποτέ μια χούφτα των ημερομηνιών και μερικές περιπέτειες λίγο πιο σοβαρά, αλλά εγώ ποτέ δεν ήταν σε θέση να προχωρήσει πέρα από το στόχο των 1-2 μηνών. Οπότε ναι, αυτό σημαίνει ότι είμαι παρθένα, αλλά συμφωνώ. Εάν αυτό συμβεί, θα συμβεί. Είμαι απλώς προσπαθούν να βρουν κάποιον που με αγαπάει για μένα. Βρήκα πολύ καλά και έχουν κάποιες καλές κοινωνικές συνδέσεις, αλλά δεν μπορώ ποτέ να πω σ 'αγαπώ είσαι κάποιος. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είμαι έμπειρος σε αυτόν τον τομέα, αλλά τα μερικά κορίτσια που ήταν περίπου δίνοντας το φιλί είναι πολύ ωραίο για μένα να σκεφτώ ήταν αρκετά τρελό, έτσι νομίζω ότι είχε κάνει τουλάχιστον κάτι σωστό.

Από εγκαταλείπουν το σχολείο, πήγα σε μια νέα πόλη, γι 'αυτό ο φίλος ένα γερό θεμέλιο για το λαό μέσα από συναντήσεις. Ήμουν αρκετά δύσκολο να κάνει το διαδίκτυο - έκανε σκηνή, αλλά δεν έχει σημασία τι ο καθένας εξακολουθεί να κρίνεται από εξώφυλλα βιβλίων τους. Και δυστυχώς, είμαι ένα καλό βιβλίο με ένα είδος meh κάλυψης. Παίρνω καλύτερα ακονίσετε την τέχνη μου, αλλά κανείς δεν θέλει να μου δώσει μια ευκαιρία. Η έλλειψη εμπειρίας, έχω διαπιστώσει ότι είμαι εκπληκτικά καλά για να συνδεθείτε με τους ανθρώπους, αλλά στο τέλος της ημέρας, υπάρχει πάντα κάποιος που του αρέσει λίγο καλύτερα.

Έτσι, τώρα έχω έναν άσσο στο μανίκι της που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, αλλά δεν ξέρω αν θα χρησιμοποιήσει ή πώς. Έπρεπε να φτάσει η χώρα της απασχόλησης, όπου βρήκα μια πολύ καλή δουλειά της ανατροφής ενός jobby αρκετά τυχεροί. Είναι ένα πολύ σουρεαλιστικό συναίσθημα, γιατί όταν οι περισσότεροι από τους φίλους μου εξακολουθούν να αγωνίζονται, είμαι πολύ αύξησης των έξι αριθμών. Κάνω μου σήκωσε δύο φορές περισσότερα χρήματα από ό, τι το συνδυασμό οικογένειας, γι 'αυτό δεν πραγματικά χρησιμοποιούνται σε αυτό το νέο τρόπο ζωής. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ σε σύγκρουση, διότι η στάση του κάτω μεσαία τάξη «Νιώστε τη Βέρνη» είναι πολύ ριζωμένη στο DNA μου, αλλά είμαι μεσαία τάξη τώρα τεχνικά ανώτερο.

Πώς λειτουργεί - προσεγγίζουμε το θέμα των χρημάτων, αν ήσουν στην θέση μου; Ξέρω ότι τα χρήματα ο τρόπος που άλλαξε δούμε ότι, προς το καλύτερο ή χειρότερο γι 'αυτό προσπαθήστε να αποσπάσουν την προσοχή γενικά να μιλήσει καθόλου. Είμαι πολύ χαρούμενος στιγμή της ζωής σε όλους τους τομείς, αλλά η αγάπη της ζωής μου είναι αρκετά ανύπαρκτη. Είμαι λίγο κοντά δεν θέλουν στο σημείο της απελπισίας, αλλά για κάποιον σαν εμένα μόνο και μόνο για τα λεφτά μου. Και επίσης, δεν θέλω να πάω να τους αρέσει ένα ντους που μόνο για λευκό αρσενικό νόμου προνόμιο τους να δείξουν. Ξέρω ότι ο πλούτος μου θα μπορούσε δυνητικά ενδιαφέρον μου κάνει αρκετά για κάποιον να πάρει επιτέλους μια ευκαιρία για μένα, αλλά είναι μια αρκετά γιγαντιαίο κουτί σκουλήκι εάν υποχρεωτικά αναγκαίο. Όταν νομίζετε ότι είναι σκόπιμο να τεθεί ανοιχτά οικονομική σας κατάσταση; Αν μπορείς - θα καταστήσει πιο ελκυστική, και αν μπορείτε - να βλάψει; Νόμιζα ότι θα ήμουν σε αυτή τη θέση, και ξέρω ότι είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά δεν ξέρω τι κάνω.

Με εκτίμηση,

Η Nerd - Στην Υψηλή Grown Up

Πρώτη NHSGU: Χρήματα δεν ελκυστικό ή να λύσει τα προβλήματα της σχέσης τους. Δεν μπορώ να σας πω πόσα άτομα έχω δουλέψει, εσείς που είστε ποικίλλουν καλή σκατά-off πλούσια, που παίρνουν μια ημερομηνία για να σώσει τη ζωή της. Τα χρήματα δεν είναι υποκατάστατο για τις κοινωνικές δεξιότητες ή χαρακτήρα. Τα χρήματα ελκυστικό μόνο για τους ανθρώπους που προσελκύονται από τα χρήματα. Μπορείτε να ρίξει χρήματα γύρω και να είναι μια μεγάλη επιτυχία και μπορεί να προσελκύσει αρκετά ζεστό γυναίκες ... είναι πάνω απ 'όλα τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτούς.

Τι - μπορεί να κάνει κάτι για τα χρήματα, οι ευκαιρίες. Αν συγχωρήσει την προφανή παρέκβαση, ένα από τα πράγματα που έκανα αναφορά αποδείξεις Grimes . Εντάξει, έτσι ώστε:

διαφήμιση

Grimes είναι μια kaiju. Είναι ωραίο αρκετά τοξικά απόβλητα τέρας είναι. Έχει μια καλή δουλειά και ένα κατάλληλο χώρο, αλλά δεν είναι πολύ της ζωής έξω από τη δουλειά. Μια κακοποιημένη γυναίκα ποτέ δεν ανιχνεύεται σε αυτό, ή έχει παραβιάσει τα όρια της. Έτσι, αυτό που έχετε με το μέρος σας που Grimes καμία γυναίκα δεν ενδιαφέρεται για παρέα μαζί σας, αντί να κάνει θα ήταν;

Αν έχετε την οικονομική ασφάλεια και το διαθέσιμο εισόδημα σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε πράγματα που σας κάνουν μια ενδιαφέρουσα πρόσωπο χρονολογηθεί. Δεν έχουν πλέον την ελευθερία και την ευελιξία από ό, τι πολλοί άλλοι άνθρωποι. Έχετε την ευκαιρία να ταξιδέψουν. Έχετε τη δυνατότητα να διατηρούν την πνευματική τους περιέργεια και να ανακαλύψουν πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα πάθη και τα ενδιαφέροντά σας και είναι συνήθως πιο ενδιαφέρον, επιδιώκουν καλά-στρογγυλευμένο πρόσωπο. Αυτό θα καταστήσει πολύ πιο ελκυστική για τους ανθρώπους που μπορεί να ενδιαφέρονται για την τοποθέτηση μιας Bentley.

Έχετε την ελευθερία να ανακαλύψει τα συμφέροντα και τα πάθη τους να συναντηθούν, να σας βοηθήσει αν ψάχνετε για τους πιθανούς φίλους ή εραστές νέους και ενδιαφέροντες ανθρώπους. Βρείτε τους ανθρώπους που αναφέρεστε, με ενδιαφέρον στη φύση είναι στην την παραγωγή του πρώτου σταδίου της νέας φίλους.

διαφήμιση

διαφήμιση

Τα χρήματα που δίνει επίσης την ευκαιρία να κάνουν το καλό, ειδικά για την άλλη. Είναι για να είναι στην κατάσταση του κόσμου, λίγο πιο φωτεινή και λίγο καλύτερα για τους ανθρώπους. Αυτή είναι μια καλή παγκόσμιο δίκτυο? Δεν είναι μόνο ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος, αλλά ο αλτρουισμός είναι πραγματικά σέξι. Οι άνδρες που είναι πιο αλτρουιστική, θεωρούνται από τις γυναίκες ως επιθυμητό, ​​ειδικά για μακροχρόνιες σχέσεις. Κάτι για να σκεφτεί.

Όσο για το πώς να μιλήσουμε για τα χρήματα και την οικονομική σας κατάσταση; Δεν υπονοώ ότι, ειδικά .... Όχι, εκτός αν είναι άμεσα την κατάσταση. Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύψει, τόσο περισσότερο έχει βάλει κάτι στην οθόνη. Τις περισσότερες φορές δεν έρχονται ... και ειλικρινά, ίσως οι περισσότεροι άνθρωποι έξω χωρίς να μετράνε.

Η μόνη φορά ότι είναι πραγματικά ένα πρόβλημα, αν η σχέση σας είναι σοβαρή και θα οικοδομήσουμε μια ζωή με ένα άλλο, ή με άλλο τρόπο να συνεχίσει. Αυτή τη στιγμή είναι σε θέση να επικοινωνούν ανοιχτά και με ειλικρίνεια όλα τα οικονομικά πράγματα είναι σημαντικά. Τα χρήματα και τα όρια που φέρνει είναι ένας από τους ευκολότερους αιτίες αποσυνθέσεις. Και πιστέψτε με, ώστε τα χρήματα μπορεί να προκαλέσει συγκρούσεις έρχονται με έναν τρόπο που δεν περιμένει. Ο σύντροφός σας μπορεί να ζηλέψει από το πώς θα δαπανηθούν τα χρήματα, ειδικά αν περάσουν, αλλά αντιστέκονται τα πράγματα και για τους δύο. Εναλλακτικά, μπορούν να αισθάνονται λιγότερο ανασφαλής και αισθάνονται ότι δεν «ταιριάζει» με σας και τον τρόπο ζωής σας, αν δεν μπορούν να διατηρήσουν το ίδιο επίπεδο. Μπορείτε να αισθανθείτε αγανακτισμένοι όταν αγοράζετε τα πράγματα για αυτούς πέρα ​​από ένα ορισμένο σημείο? μερικοί άνθρωποι μισούν ως «κρατούμενα» έναν άνδρα ή μια γυναίκα να αισθανθεί. προτιμούν οι περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται αξίζει τη θέση τους και να συνεισφέρουν ως ίσοι.

διαφήμιση

Θέλετε να έχετε σαφώς καθορισμένα όρια στη χρηματοδότηση και το έργο των προτέρων πώς θα σαπίσουν τα καθήκοντα και τις προσδοκίες τους. Θέλετε να έχετε μια σειρά από συζητήσεις και συμφωνίες. Αν έχετε περισσότερα χρήματα, θα είστε εντάξει πρόθυμοι να αναλάβουν την οικονομική πτυχή των πραγμάτων; Αν μοιράζεστε να καθορίσει τα πράγματα που είστε διατεθειμένοι να περιορίζονται σε πράγματα που μπορεί να κάνει ο σύντροφός σας; Τι είναι λογικό ίσως ακόμη και να είναι καταστροφική για το σύντροφό σας σημαντικά.

Είναι - είναι πιθανό ότι ο σύντροφός σας μπορεί να βοηθήσει τον προϋπολογισμό, που επιτρέπεται να αισθάνονται το ίδιο, αλλά δεν θα σας αφήσει να αισθανθείτε σαν πλούσιος άνθρωπος; Είναι - ήταν προσεκτικοί για να βεβαιωθείτε ότι δεν αισθάνεστε σαν ένα ΑΤΜ με τα πόδια σας;

Και έτσι ρομαντικοί κι αν φαίνεται εκείνη τη στιγμή, εάν είστε σοβαροί για το γάμο και προ-PMB αρχίσουμε να σκεφτόμαστε φίλους. Μπορεί να νιώθετε σαν να πείτε σύντροφό σας ότι δεν εμπιστεύεται, αλλά πιστέψτε με: να κάνει τις συνθήκες, τους κανόνες και τα όρια καλύτερα από ό, τι την καταπολέμηση σχέσεις και συζητήσεις σχετικά με την ανακρίβεια ή υποθέσεις. Καταπολέμηση αν θα πρέπει να έχετε στο τέλος μιας σχέσης, η ομαλότερη την όλη διαδικασία.

διαφήμιση

διαφήμιση

Καλή τύχη.


Πριν - μπορείτε να πάρετε το κλείσιμο ενός πρώην; Πώς να έχετε με ή χωρίς χρήματα, να επηρεάσει τις σχέσεις σας; Μοιραστείτε τις ιδέες και τις εμπειρίες σας στα σχόλια. Εν τω μεταξύ, θα επανέλθουμε με περισσότερες ερωτήσεις σε δύο εβδομάδες.


Ζητήστε από το Δρ Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη κενό Kotaku οργανώνει τις συνεδριάσεις της μοναδικής και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Έχετε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Γράψτε doc@doctornerdlove.com και να θέσει το θέμα «Kotaku».

διαφήμιση

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και εκπαιδευτής συναντήσεις συνάντηση συμβούλων geek για το blog σας παρέχει σελιδοποίησης Δρ NerdLove και podcasts Δρ NerdLove. νέα χρονολόγηση ένα νέο οδηγό το παιχνίδι του + Οδηγός Geek αγάπη, σεξ και χρονολόγηση είναι τώρα για την Amazon, iTunes βιβλία και όλα τα αποτελέσματα πωλούνται επίσης καλούνται τακτικά από εμάς .

Είναι η διανομή Γράφει και συμβουλές για το Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου