var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Puyo Puyo Tetris είναι νόστιμο, ακόμη και αν η έλλειψη

Αν και δεν έχω λάβει το κλασικό ιαπωνικό παζλ Puyo Puyo πυροβολισμό, είμαι αρκετά καλά όταν το κέντρο Tetris. Ρίξτε μια αναπαραγωγή βίντεο Kotaku εστίαση δεν είναι ένας καλός τρόπος, αλλά δεν με πειράζει να χάσει αν έχω να μοιραστώ των φλογερό χρώματα της Puyo Puyo Tetris τα αξιοθέατα και τους ήχους.

διαφήμιση

Αυτή την εβδομάδα, τόσο η Nintendo και PlayStation 4 Switch, Tetris Puyo Puyo είναι ένας συνδυασμός των δύο συνόλων σταγόνες από το αγαπημένο παζλ στον κόσμο. Οι παίκτες μπορούν για ένα ή δύο παιχνίδια αρχίζει απευθείας από την αρχική οθόνη ή multiplayer βυθίζετε διαίρεσης της οθόνης σε απευθείας σύνδεση ή σε έως και τέσσερις λειτουργία ιστορία, λειτουργία πολλών παικτών.

το χέρι μου να παίξω σε ένα μικρό multiplayer βίντεο που ακολουθεί μέσα από μια αποστολή ιστορία και να προσπαθήσουμε. δύναμη μου δεν είναι αρκετά, αλλά όλα τα άλλα.

Αγνοήστε το παιχνίδι μου. Επικεντρωθείτε στα φωτεινά και χαρούμενα γραφικά και ρυθμίσεις «Korobeiniki», ρωσική λαϊκό τραγούδι καλύτερα, όπως το θέμα Tetris είναι γνωστή.

Ενώ η ιστορία του παιχνιδιού - παζλ λειτουργία βασίζεται αφηγείται την ιστορία των δύο κόσμων αναμιγνύονται σε ένα μίγμα μεταξύ Tetris και Puyo Puyo Multiplayer - Μάχες στην αλλαγή - Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν να πάρει δηλητήριο τους. Σε περίπτωση αμφιβολίας, να πάει με αυτό που ξέρετε. Ή τυχαία συλλογή και Puyo Puyo έχει αποδεκατιστεί από μια πολύ καλός παίκτης του Tetris.

Puyo Puyo Tetris είναι ένα φωτεινό και χαρούμενο παιχνίδι ότι τόσο η τηλεόραση - οθόνη όταν η διάρκεια του διακόπτη. Δεν μπορεί να είναι κύριος της δύο παιχνίδια κόλαση, μπορεί να μην είναι ένα αριστούργημα, αλλά αυτό είναι εντάξει. Είναι μια καλή αρχή.

διαφήμιση

διαφήμιση

Τώρα αν θα με συγχωρήσετε, εγώ θα παίξει καλύτερα, οι άνθρωποι βλέπουν Puyo Puyo στο YouTube.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου