var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Τα Street Fighter V οι παίκτες χωρίζονται σε ιδιαίτερα ισχυρό Dash R. Mika

R. Μίκα είναι ένα ισχυρό χαρακτήρα Street Fighter V μπορεί -. Ως ένα από τα καλύτερα στο παιχνίδι, αν και έλαβε πολλές προσαρμογές από τους προγραμματιστές σε πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση κώδικα, με τον τρόπο που κάνετε με τους παίκτες «NuckleDu» Dang και Κεϊτά «Fuudo» Αϊ σήμα της για το τοπίο του ανταγωνισμού στην. Ωστόσο, μια νέα ανακάλυψη είναι ένα άλλο τέχνασμα για να ρεπερτόριό τους, η οποία έχει τα ποσά της κοινότητας παιχνιδιού αγωνίζονται.

διαφήμιση

Αν και δεν είναι απολύτως σαφές πόσο καιρό είναι γνωστό ότι έχουν αυτό το τέχνασμα είναι προφανώς υπήρχε από το παιχνίδι που ξεκίνησε το Φεβρουάριο του για τη ζωή, αλλά πρόσφατα λόγω της φήμης του ένα καλά διατηρημένο - γνωστή ιαπωνική παίκτης WORLD_COMBO . ξεκίνησε ένα σύντομο βίντεο Twitter στις 12 Απριλίου, τόνισε την ικανότητα του Μίκα να διαβιβάσει να πάει στις επιθέσεις με το ραβδί του, η οποία απέχει πολύ από το τυπικό. Δεν ήταν πολύ πριν από επιστημονική ώρα Street Fighter V (και οι πιθανές ρομπότ) TOOLASSISTED συνδέεται σε περίπτωση που η χρήση του από τρίτους - να κάνει ορατό το λογισμικό και να κατανοήσουν το παιχνίδι hitboxes τι συμβαίνει.

, Εδώ είναι όπου τα πράγματα παίρνουν λίγο τεχνικό, οπότε συγγνώμη εκ των προτέρων.

διαφήμιση

Για την ανίχνευση σκηνές στις οποίες οι χαρακτήρες δίνουν ή να λαμβάνουν αποζημίωση, video games, ή προορίζονται για hitboxes χρήση σε μοντέλα χαρακτήρων που είναι «εκεί» στον κόσμο περιοχές. που επιτίθεται, και αν η HitBox HitBox διασταυρώνεται με χαρακτήρα μιας επίθεσης (σε αυτή την περίπτωση, μερικές φορές μια hurtboxes), επιτρέπει το παιχνίδι ξέρει, χτυπήθηκε κουτιά που έκανε η επαφή και η ζημία.

Υπό την προϋπόθεση, για παράδειγμα, στις εικόνες ενός μέλους της κοινότητας Eish πάνω - κάτω, χαμηλά πράσινες γραμμές το σώμα του Ryu περιβάλλον δείχνουν hurtboxes τους, ενώ έντονο κόκκινο πυγμαχία χτύπησε κουτιά δείχνουν την επίθεσή τους. (Τα κίτρινα πεδία, οι επιθέσεις επεκτείνει κοντά μπλοκ δείκτη, πράγμα που σημαίνει ότι μεταφέρουν ένα σημάδι επιμέλεια και αν περάσουν τα κουτιά που είναι παρόμοια με το χαρακτήρα, αλλά δεν έχει σημασία σε αυτή τη συζήτηση.). Ποιος ήξερε καταπολέμηση παιχνίδια θα μπορούσε να είναι τόσο τεχνικά; Η μάθηση είναι διασκέδαση!

Έτσι, αυτό που ανακαλύπτουν την έρευνα TOOLASSISTED; Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι αν ένα σενάριο Mika γίνεται προς τα εμπρός, που hurtbox (και πάλι, η περιοχή του σώματός σας που πρέπει να έρθει σε επαφή με με HitBox επίθεση τραυματίστηκαν) κινείται προς τα πίσω στα πρώτα έξι καρέ. Αυτό σημαίνει ότι αν hurtbox Μίκα πραγματικά εργασία τεχνικά, μετά από μια μικρή κινούμενα σχέδια σήκωμα των ώμων, το ταμπλό, στην ουσία περιλαμβάνει μια γρήγορη backdash ότι πριν από την είσοδο για να ταλαντεύεται από τον κανόνα, επιτρέποντας στους μαχητές μακριά από μια εισερχόμενη επίθεση.

Δεδομένου ότι αυτή η ανακάλυψη έγινε δημόσια, οι παίκτες άρχισαν εικόνες των επιθέσεων για λήψη που μπορεί να καταστεί άχρηστο από αυτό το παράδοξο. Εάν ο χρόνος το επιτρέπει, Μίκα να αποφευχθεί μια σειρά κινήσεων, όπως κερδίζει έδαφος της αντίπαλης ομάδας, επιπλέον, βάσει της επίθεσης πίεσης θέτει από κοντά και προσωπικά με το ρόλο του ως μαχητής πολλές στρατηγικές ισχυρότερη.

Συγκλονιστικές πρόσωπο, το Διαδίκτυο είναι διχασμένη όσον αφορά το ζήτημα. Hurtbox αισθάνθηκε κάποια κίνηση ήταν εντελώς απαράδεκτο, επειδή οι χαρακτήρες δεν κινούνται κανονικά με αυτό τον τρόπο ένα απλό πίνακα ελέγχου προς τα εμπρός, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι το Street Fighter V αισθανόμουν μια τόσο αναγκαία προσωπικότητα. Ενώ οι ανταγωνιστές καταπολέμηση παιχνίδια παρόμοια προβλήματα στο παρελθόν έχουν προκαλέσει, δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι τα μέρη της κοινότητας ήταν έτοιμος να φύγει για τώρα τον ειδικό στην άκρη του γκρεμού πίνακα Μίκα.

διαφήμιση

χορηγία

«Μου αρέσει ότι ένας χαρακτήρας με κακή αμυντική επιλογές με ένα επιπλέον εργαλείο διαθέσιμη», δήλωσε ο αναλυτής Ντέιβιντ πολεμικό παιχνίδι «Ultra Δαβίδ», δήλωσε ο Graham. «Είναι μάλλον αρκετά καλά, να αισθάνονται χωρίς αυτόν, αλλά είναι καλό .. Περισσότερο από αυτό, μου αρέσει κάτι για να εξετάσει και για τους δύο επιτιθέμενους και τους υπερασπιστές. Ορισμένες καταστάσεις στο Street Fighter V επαναλαμβανόμενες επειδή οι περισσότεροι χαρακτήρες είναι η σύγχυση δεν έχει σημασία να παίξει εναντίον. "

Αυτοί οι τύποι των ανωμαλιών, Graham υποστηρίζει, να οδηγήσει σε ένα είδος «βιολογικής ανάπτυξης, χάρη στον αναγνώστη.» Η ικανότητα να παρέχει διαδρομές παιχνίδια προγραμματιστές, με ένα στήριγμα της μάχης του ανταγωνισμού παιχνίδι ήταν από την ίδρυσή της, και η παραδοξότητα του διοικητικού συμβουλίου μπροστά από Mika hurtbox δίνει οι παίκτες μπορεί να κοιτάξει να το χάος με τα εξωτερικά σενάρια Capcom κάτι νέο, όταν Street Fighter V. Δημιουργία

διαφήμιση

«Αυτό καθιστά δυνατή τη λήψη τους παίκτες, τη φυσική κατοχή του παιχνιδιού», πρόσθεσε. «Εγώ δεν θα κάνει μόνο τις αποφάσεις που ο κύριος του έργου θέλει να κάνει. Ο προγραμματιστής μπορεί να κορνάρουν έξω. "

Javits Arias, ένας ανταγωνιστής της Νέας Υόρκης, έχει μια πολύ διαφορετική άποψη.

«Ένα σώμα που [Μίκα] Η hurtbox υποχωρήσεις δεν είναι τόσο βαθιά. [Δεν μπορεί να είναι από τις απότομες], έτσι δεν είναι επικίνδυνο «, δήλωσε είπε σε μια συνομιλία Arias Twitter . «Μπορείτε βεβαίως να βρείτε έναν τρόπο για να σταματήσει να περιμένει, αλλά όχι σκόπιμα εμφανίζονται και θα ήταν καλύτερα αν είχε συνταξιοδοτηθεί.»

Είναι αλήθεια ότι οι παίκτες απλά την επίθεσή του για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου καθυστέρηση μπορεί να επεξεργαστεί το ταμπλό Μίκα. Ωστόσο, η αλλαγή αυτή έχει τη δυνατότητα να βλάψουν τις ρυθμίσεις γνωστό με βάση μια κατηγορία επιθέσεων, όπως το όνομα Meaties. Αυτές οι κινήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούνται περαιτέρω πίεση από έναν αντίπαλο στο ξυπνητήρι που έχουν ήδη επιτευχθεί τα τελευταία στελέχη της εργασίας (όπως σε κόκκινα κουτιά χτύπημα στο άρθρο φαίνεται από τα παραπάνω εμφανίζονται στο παιχνίδι) μία επίθεση. Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε καθυστέρηση για να επιτρέψει Μίκα συμβούλιο αποβάλλεται ένας παίκτης χρησιμοποιεί το πρώτο. Είναι κοντά απίστευτα ισχυρό έξω από αυτές τις καταστάσεις ως ένας τρόπος για να εξομαλύνει τη διαφορά τους χαρακτήρες που είναι έξω από τον προσωπικό σας χώρο για τη διατήρηση της Μίκα. Ωστόσο, οι παίκτες έχουν συζητήσει με περίεργα πράγματα τα αγαπημένα τους παιχνίδια πριν από μάχες και να βρει σοβαρούς ανταγωνιστές Λογιστών.

διαφήμιση

διαφήμιση

«Πρώτα απ 'όλα τα παιχνίδια μάχης είναι μάλλον περίεργο χόμπι, αν δεν είστε πρόθυμοι να σκεφτούν έξω από το κουτί», λέει ο Graham. «Δεν το παιχνίδι είναι χωρίς Jank, είναι ακριβώς ότι τα πράγματα είναι αναπόσπαστο τελευταία χρόνια janky συστατικά γίνει τόσο ακριβό ή ρήσεις της στρατηγικής είναι ότι οι άνθρωποι σκέφτονται πλέον την άποψη τους ως janky. Ελπίζω φύλλα [] Capcom, αλλά ακόμα κι αν κάνω τα πιο σημαντικά πράγματα να επικεντρωθεί από την πρώτη. "

Στο τέλος, είναι Μίκα hurtbox Χαρακτηριστικά μόνο η τελευταία σε μια μακρά σειρά από παράξενα μηχανική παιχνίδι πάλης, που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστές. Αυτό δεν είναι απόλυτα δίκαιη, αλλά δεν το παιχνίδι είναι ούτε σπασμένα. Αυτό που κάνει είναι να αναγκάσει τους παίκτες, αλλά σκεφτείτε έξω από το κουτί τρόπους για να ξεπεραστεί η συντριπτική μαχητής. Και τι ένα διασκεδαστικό θα ήταν αν κάθε χαρακτήρα σε κάθε παιχνίδι αγώνα λειτουργεί ακριβώς το ίδιο πράγμα, έτσι κι αλλιώς;

Ian Walker είναι ειδικός στην πάλη - Παιχνίδι και συγγραφείς - δόρυ. Μπορείτε να τον βρείτε στο Twitter σε @iantothemax .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου