var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

κάνετε πράγματα που σας κάνουν να νιώσετε ζωντανοί στο Τόκιο Yakuza 0

Περιπλάνηση στους πολυσύχναστους δρόμους της Yakuza 0 είναι υπέροχο. Είναι γεμάτο από φώτα νέον και ενδιαφέροντες χαρακτήρες. μπορεί να έχουν δυσκολία στο να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ του χαρακτήρα και την περιέργεια ανοιχτή κόσμους, αλλά η περιοχή έχει δύο Yakuza Kamurucho. Θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς οι παράμετροι κατέλαβε το ενδιαφέρον των παικτών σε αυτό το βίντεο αναθεώρηση.

Η ανάπτυξη ενός παγκόσμιου παιχνιδιού που φροντίζουν τους παίκτες είναι δύσκολο. Είμαστε στο δρόμο για τρέξιμο χρησιμοποιείται από το ψηφιακό χώρο, ρίχνονται από τα αρχαία ερείπια των πίστες στο μακρινό μέλλον ένα ξέσπασμα για να πηδήξει. κάνουν τη γείωση ενός παίκτη σε ένα δωμάτιο και πραγματική αίσθηση απαιτεί προσπάθεια. μια λεπτότητα που αγνοεί συχνά απαιτείται. Yakuza 0 δεν είναι απαραίτητα η λεπτή παιχνίδι. Είναι γεμάτη από σπασμένα δόντια και εξωφρενικές κομμάτια καραόκε, αλλά καταφέρνει να προσφέρουν για τον παίκτη να απολαύσει ένα όμορφο περιβάλλον.

Τα περισσότερα από τα παιχνίδια που βρέθηκαν στο Kamurocho Yakuza, πυροβολήθηκε από φαντασία στην περιοχή κόκκινου φωτός της Kabukicho στο Τόκιο. Έχει πιαστεί ανάμεσα σε μια παράμετρο δύο τρόπους: μια εκθαμβωτική νυχτερινή ζωή και μια μέτρια μέρα. Είναι γεμάτο δυνατότητες και είναι εξίσου κίνδυνο σε κάθε στροφή, ως περιουσιακό στοιχείο.

Yakuza - παιχνίδια συχνά προσκαλούν σε σύγκριση με το κλασικό Dreamcast Shenmue Yu Suzuki. Έχουν επίσης μια ισχυρή έμφαση στη χώρου. Ryo Hazuki περιπλανιέται στους δρόμους της Dobuita με τον ίδιο τρόπο που η δύναμη της Kiryu Yakuza. Αλλά ενώ Shenmue προσπαθούμε να επιτύχουμε την αίσθηση του ανήκειν, αναφερόμενος στο χώρο - το ίδιο - ο παίκτης μπορεί να τα αποθηκεύει χωρίς την πραγματική λειτουργία ή ανοικτή σε όλες τις επιλογές εκτός από τις αντικειμενικές συρτάρια πιθανότητα - Yakuza τείνει να επικεντρωθεί στους ανθρώπους που γνωρίζουν. Θα δείξουμε το παιχνίδι νωρίς παραδείγματα, χρησιμοποιώντας, ως πρώτη συνειδητοποίησε το παιχνίδι του.

Μια τεχνική που χρησιμοποιείται Kamurocho Yakuza βασανίζεται με πιθανές απειλές. Κάθε φορά που ο παίκτης περιπλανιέται στους δρόμους για να συναντήσει άλλους ρακέτα Yakuza κίνδυνο ή προσπαθώντας να την καταπολεμήσουμε. Υπάρχουν δύο πλεονεκτήματα αυτής. Η πρώτη είναι να χαρακτηρίσει Kamurocho. Αυτό είναι ένα επικίνδυνο και δύσκολο μέρος. Αν δεν είστε προσεκτικοί, θα πρέπει να σπάσει μερικές μύτες. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι οι απειλές αυτές οδήγησαν εναλλακτικούς τρόπους μπορεί να βρεθεί μέσα από την πόλη για να σώσει ενοχλητικό για την αόριστη. Χωρίς αυτά τα γεγονότα, οι παίκτες θα διερευνήσει στην πόλη. Μαζί τους, αρχίζουν να μαθαίνουν όλοι οι δρόμοι και τα σοκάκια.

Επιπλέον, η περιοχή έχει ένα δίκαιο μερίδιο του NPC στοχευμένες. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι στους δρόμους είναι να δώσει την εμφάνιση της μια πολυσύχναστη πόλη, και προσφέρουν αξεσουάρ χρήσιμα χαρακτήρες ως χαρακτήρες σε παιχνίδια που ξεκινούν ως Shenmue καταδύσεις. Ήμουν εντελώς στο Κλόουν Bob Ουτσουνομίγια, ένα γνωστό πρόσωπο από τα προηγούμενα παιχνίδια που μπορείτε να αγοράσετε ή το περιεχόμενο προ-παραγγελία DLC μπορεί να βοηθήσει. Δεν ήμουν κοιτάζοντας από το παράθυρο. Τον βρήκα εύκολα, χωρίς προγραμματισμό.

Με βάση, δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο από ένα καταστηματάρχη, αλλά άφθονο Kamurocho με χαρακτήρες που έχουν σημαντικές συστημικές αλληλεπιδράσεις, Yakuza μπορεί να προσφέρει 0 χαρακτήρες αριστερά που είναι αξέχαστες στο σχεδιασμό τους, αλλά αυτό προφανώς θετικές και αρνητικές συνέπειες για τον παίκτη να δημιουργήσει. Για παράδειγμα, μια παραλλαγή της κανονικής νυχτερίδας που ονομάζεται κ Shakedown προσφέρει μια σκληρή μάχη, και ακόμη και τα χρήματα σας μπορεί να πάρει από εσάς αν χάσετε. Αυτό είναι ένα ταξίδι μέσα από την περιοχή για να στείλετε για να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.

Οι Yakuza 0 αλλαγές με βάση τους χαρακτήρες που αλληλεπιδρούν με το δωμάτιο Kiryu. Κάντε μια βόλτα το άνοιγμα του παιχνιδιού και Kiryu Nishikiyama ανέμελα στους δρόμους της πολύβουης πόλης. Η αργή κίνηση αποπνέει οικειότητα και άνεση με το χώρο και Nishiki. Εισάγετε τη συσκευή καραόκε, όχι μόνο αφήσουμε τους παίκτες να αντιμετωπίσετε ένα από τα πολλά πάρεργο του παιχνιδιού, αλλά δείχνει επίσης ότι η ιστοσελίδα είναι αξιόπιστη και ασφαλής. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται, αργότερα, στην πραγματικότητα πρώτη μπει στο σπίτι του Kiryu σε πιο συγκεκριμένα πλαίσια, ειδικά σε Kiryu και Nishiki.

Ωστόσο, αν ο παίκτης συμμετέχει σε μια εκτεταμένη σειρά δράσης, οι εσωτερικοί χώροι μετακινούνται μεταξύ πολλές λεπτομέρειες και έναν αλλοδαπό αφαίρεση. Νιώθεις σαν επέκταση μπουντρούμια και πολύ λιγότερο πραγματικό από τον εξωτερικό κόσμο. Αυτή η αντιπαράθεση μεταξύ άνεσης και υποστήριξης εχθρική χαρακτηρίζουν την περιοχή ως σύνολο. εκφράζει όχι μόνο τη δυαδικότητα ανάμεσα στο φως και seedier ιδιότητες πρόσοψη, αλλά βοηθά επίσης να εντοπιστούν οι τομείς που είναι εξοικειωμένοι και είναι εχθρικές. Όλα αυτά είναι στο παιχνίδι στην αρχή, αλλά οι γενικές τεχνικές δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί, συμβαίνουν όπως Majima στην Sotenbori. Ένας εύκολος τρόπος για τη συλλογή, είναι το μεγάλο καμπαρέ με σχεδόν οποιαδήποτε άλλη εσωτερική μέρος για να αντίθεση.

Μια αίσθηση της ιστορίας διαπερνά τον τόπο. Πολλά από τα ελιγμούς στο κέντρο Kamurocho στην ερημιά πολύτιμη για άρχοντες του εγκλήματος και κτηματομεσίτες. Παρασκηνιακές πολιτικοποιήσει και να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό το μικρό κομμάτι γης. Είναι μια απλή διαμόρφωση δίσκου, αλλά είναι γεμάτη από την εισαγωγή. Οι συζητήσεις σχετικά με την ανάπτυξη αυτής της χώρας έχουν επικείμενη σχέδια Kamurocho νυχτερινή ζωή. Με πολλούς τρόπους, η ίδια η γειτονιά είναι ένα επιπλέον χαρακτήρα, η οποία διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην πλοκή και να διατηρήσει μια ισχυρή παρουσία στις σκηνές.

0 Yakuza κάνει μια μεγάλη προσπάθεια από το πλαίσιο για να κάνει να ξεχωρίζει. Αρκετά χαρακτήρες έχουν αξέχαστες αλληλεπιδράσεις με σοβαρές συνέπειες, εσωτερικούς χώρους αλλάξει τη δυναμική των σχέσεων των δεδομένων, συνεχή πλοήγηση και επαναδιαπραγμάτευση του δωματίου το επιτρέπει εξοικείωση φυλή player, και το νόημά της είναι μαγειρεμένα να αντανακλά άμεσα στην αφήγηση. Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι μόνο ένα μέρος όπου μπορείτε να συναντηθούν, αλλά ένα μέρος που είναι πραγματικά σημαντικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου