var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Ποιες είναι οι καλύτερες ιστορίες σας StreetPass;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπήσετε το Nintendo 3DS StreetPass, αλλά έχουν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Με αυτή τη λειτουργία μπορείτε να μοιραστείτε με άλλους χρήστες του 3DS Miis, η οποία στη συνέχεια διατίθενται σε χαριτωμένο mini-games για να χρησιμοποιήσετε. Εν αναμονή των νέων διαβατηρίων έκανε πολλά πράγματα πιο υποφερτή για μένα, ειδικά μια βαρετή εργασία μερικής απασχόλησης μου.

Η πρώτη μου δουλειά ήταν έξω από το σχολείο ως ταμίας στην καφετέρια του μουσείου. Δεν ήταν το πιο συναρπαστικό ή ενδιαφέρον έργο, αλλά σημειώνονται τα χρήματα για την μπύρα και τους συναδέλφους μου ήταν αρκετά καλή. Ωστόσο, κάθε μέρα είναι ένας αγώνας ενάντια ήταν πάντα τόσο βαρετό που αποκοιμήθηκα στο μητρώο. Μετά από ένα μήνα έχω κερδίσει αρκετά χρήματα για να αγοράσει τελικά ένα 3DS StreetPass, και θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να μείνετε ξύπνιοι.

Προφανώς ο ίδιος δεν μπορούσε να παίξει στην εργασία, αλλά κατά τη διάρκεια της ώρας μεγάλη βόλτα με το λεωφορείο σπίτι μου δίνω είδη που έκανε εκείνη την ημέρα. Έκρυψα την τσάντα μου στο χώρο αποθήκευσης στο μητρώο, έτσι ώστε ο καθένας που αγόρασε ένα ακριβό ποτό ή σαλάτα είχε τη δυνατότητα να είναι ένα από τα βήματα για να με βοηθήσει να δώσει, ή να βρείτε Mii - Me κομμάτια παζλ. Άρχισα πραγματικά να δώσουν προσοχή στους επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένου ενός παιδιού παίζει σε μια εκδρομή με το πρότυπο; Ποιος ήταν το παιχνίδι κυρία στυλ Μπήκες;

Έχω τις εκατοντάδες των διαβατηρίων με αυτόν τον τρόπο. Βήμα σχεδόν όλα τα 50 κράτη, συμπεριλαμβανομένης της Αλάσκας και της Χαβάης. Πάω στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Μπαχάμες, και μερικά από την Ιαπωνία. Ήταν πραγματικά υπέροχο να δούμε πόσοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο επισκέφθηκαν το μουσείο και οι δύο λάτρεις της τέχνης απολαμβάνουν επίσης τα παιχνίδια.

Κοιτάζοντας πίσω στο ταμείο δουλειά μου πηγαίνει σήμερα, άρχισα να παρατηρήσετε ορισμένες τάσεις. τύποι μαμά στην περιοχή των Μεγάλων Λιμνών εμφανίζονται ως Animal Crossing. Το μουσείο λειτούργησε κοντά σε μια σχολή καλών τεχνών ήταν, και έχω μερικές ντυμένοι γκρινιάρης Miis VVVVVV All Blacks παίξει εκείνη την εποχή. Το κορίτσι Μίλησα για να οδηγήσει ένα πουκάμισο Homestuck έπαιξε σίγουρα Fire Emblem: Awakening. Έκπληξη απολύτως κανείς, ο καθένας, σε όλες τις χώρες, όλων των φύλων και φυλών ως Pokémon.

Πού βρήκες ενδιαφέρον διαβατήριο Street, αγαπητέ αναγνώστη; για να παίξει όλα τα άλλα ορυχεία χρυσού μυστικά των ανθρώπων με το 3DS StreetPass; Και κάνατε την ενοχλητική ρεαλιστική Σαντάμ Χουσεΐν Mii ήμουν εκεί πριν από τρία χρόνια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου