var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Το PS4 είναι βασικά ΝΙΟΗ Bloodborne Σαμουράι, και είναι πολύ καλό

Ακούστε, δεν περάσουν τις δύο τελευταίες νύχτες ΝΙΟΗ μανιωδώς έπαιξε καλά, αλλά είμαστε εδώ.

ΝΙΟΗ είναι μια νέα δράση - παιχνίδι αποκλειστική PS4 Team Ninja, το στούντιο πίσω από το Ninja Gaiden και Dead or Alive σειράς. Αυτή είναι μία εβδομάδα 7 Φλεβάρη Το παιχνίδι αιωρείται στην άκρη της συνείδησης μου για κάποιο χρονικό διάστημα, εν μέρει λόγω της απίστευτα μεγάλη ανάπτυξή της και εν μέρει (η οποία ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στην E3 2005 ??), γιατί είχε πολλές επιδείξεις και οι εκδόσεις beta για προγραμματιστές με βάση τα σχόλια από τους παίκτες να προσαρμοστούν και να τελειοποιήσουν.

Sony μου έστειλε ένα αντίγραφο νωρίτερα αυτή την εβδομάδα και βρήκα τον εαυτό μου εντελώς αναληφθεί από αυτό. Τώρα έχω παίξει πέντε ή έξι ώρες μετά το πρώτο πραγματικό αφεντικό μου (κουκούλι) και ελαφιού πήρα. Σκέφτηκα να γράψω μερικές εντυπώσεις με βάση το χρόνο μου με το παιχνίδι. Έχω ένα κλιπ του πρώτου πραγματικού Ηλίθιο αφεντικό και μια κινηματογραφική gif ιστορία, εάν ανησυχείτε για να δείτε ένα τέτοιο πράγμα στην εβδομάδα πριν από το παιχνίδι βγαίνει.

Είναι καλό.

Τα πρώτα πράγματα πρώτα: αυτό το παιχνίδι είναι καλό. Θα εξηγήσει πώς επιτυγχάνεται αυτό καλοσύνη σε αυτό το άρθρο, αλλά ήθελα να σας εντόμων πάρετε το δρόμο φωτογραφία στο μπροστινό μέρος για να πάρετε. Είμαι πραγματικά σε αυτό το παιχνίδι. Νομίζω ότι είναι πιθανό ότι τα σκουπίδια μετά την εντυπωσιακή αποστολές άνοιγμα τους, αλλά επί τη βάσει των στερεών θεμελιώδη στοιχεία τους, στην οποία φαίνεται απίθανο.

Δεν είναι ακριβώς ένας κλώνος Dark Souls.

ΝΙΟΗ δανείζεται πολλά βασικά δομικά στοιχεία του λογισμικού - ψυχή παιχνίδια, αλλά διαφέρει επίσης σε ορισμένα σημαντικά σημεία. Τα στοιχεία αυτά λαμβάνονται: Win XP από τη θανάτωσή τους εχθρούς, και αν πεθάνει, αφήστε ό, τι έχει συνηθίσει να γίνει XP και πρέπει να πάρετε έναν πυροβολισμό πάντα πίσω ή χάνεται καλά. Αν πεθάνεις, ξαναεμφανιστεί η επανεκκίνηση επίπεδο είναι (κυρίως) και τα πρότυπα των εχθρών. XP μπορούν να επωφεληθούν από τις προστατευόμενες περιοχές, τα οποία πυρκαγιές ουσιαστικά Almas, που σας επιτρέπει να το επίπεδο μέχρι και επίσης καθορίζει το επίπεδο.

Τα επίπεδα στριμμένα, πλαστικοποιημένο εταιρείες όπου και αν εγχείρημα αρκετά μακριά προς τη σωστή κατεύθυνση, μπορεί να φέρει κάτω από τις σκάλες και τις συνδέσεις, έτσι ώστε να μπορούν να κινηθούν πιο εύκολα. Υπάρχουν κόλπα και παγίδες παντού, και συχνά ο ευκολότερος τρόπος για να μην είναι το πιο έξυπνο. Δεν υπάρχει κουμπί άλμα. Τα αφεντικά είναι τεράστια ζώα που σκοτώνουν μέσα σε λίγα χτυπήματα. μπαρ υγεία σας εμφανίζονται με μια τεράστια κόκκινη γραμμή στο κάτω μέρος της οθόνης. Μπορείτε να πάρετε την ιδέα.

Με άλλα λόγια, είσαι νεκρός.

ΝΙΟΗ είναι επίσης πολύ δύσκολο, και μπορεί να πεθάνει ανά πάσα στιγμή, αν δεν είστε προσεκτικοί. (Ι δεύτερο αφεντικό 30 φορές αγωνίστηκε πριν έχει λήξει. Ήταν μια βιασύνη, αλλά ο άνθρωπος, έχω πιάσει αυτός ο τύπος.) Ο αγώνας επίσης Almas είναι -επηρεασμένη, με ιδιαίτερη έμφαση στην 1v1 μονομαχίες εναντίον θανατηφόρα αντιπάλων. Κάθε βασικό εχθρό για να είναι το επίπεδο που μπορεί να σκοτώσει μέσα σε λίγα πλάνα, και θα πρέπει να παίξει έξυπνα, να δώσουν προσοχή στο περιβάλλον σας, να διαχειρίζονται προσεκτικά την αντίστασή τους και να δελεάσουν τους εχθρούς συσσώρευσε μακριά από την οικογένεια. το αγαπημένο του (και οι κινήσεις των αντιπάλων τους) σε κινούμενα σχέδια, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά ανάμεσα σε μια γρήγορη επίδραση, αλλά μικρότερη ή μεγαλύτερη, περισσότερο συνδυασμό. Εάν είστε υπερφόρτωση, μπορείτε να αφήσετε να σας ανοίξει σε επιθέσεις σε καταστροφικές.

Εδώ είναι ένα απόσπασμα από μένα που λαμβάνονται σε ένα θωρακισμένο δύσκολο εχθρό, το οποίο δίνει μια βασική ιδέα για το πώς ρέει αγώνα:

ΝΙΟΗ κινήσεις μάχης πολύ πιο γρήγορα από ό, τι ένα παιχνίδι Dark Souls, και στην πραγματικότητα, αισθάνεται για μένα περισσότερα από ό, τι στο αίμα - βαρύνουν στόλου. Αυτό το παιχνίδι είναι σίγουρα η καλύτερη συνολική σύγκριση, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι ο πρωταγωνιστής William ταχεία Quickstep να αποφύγει αντί ρόλο. Πώς Bloodborne ασπίδες δεν ΝΙΟΗ, αν χρειαστεί για να απορροφήσει ένα μέρος επιθέσεις θέση φραγής.

Bloodborne γιατί είναι μια ενδιαφέρουσα αναγέννηση του συστήματος.

Σε ΝΙΟΗ, αντίστασης (εδώ ονομάζεται Ki) είναι. Ρυθμίζει τον αριθμό των επιτίθενται και παρακάμπτουμε, και εάν είστε μικρή στη μέση ενός αγώνα, William είναι μια στιγμή ακίνητος, με κομμένη την ανάσα και να περιμένουν να περάσουν να καταληφθεί πλήρως από τον αντίπαλό του.

Όποτε επιθέσεις, ωστόσο, ένα μικρό νέφος σωματιδίων συσσωρεύονται γύρω William Ki. Πατήστε το R1 όταν αυτό συμβεί, και να λύσει ένα παλμό Ki, Ki αναγέννηση προκαλεί πολύ πιο γρήγορα. Είναι ένα σημαντικό βήμα και μια ενδιαφέρουσα πρόσθετη μηχανική ταχυδακτυλουργίες μέχρι να μεταβείτε στην επίθεση και μπλοκ.

Παλλόμενη Κι Υγείας υπενθυμίζουν οποιεσδήποτε αίματος - βαρύνει τις επιθέσεις, όπου θα μπορούσαμε να πάρουμε κάποια από τα χαμένα για την υγεία τους, όταν εξαπέλυσε επίθεση λίγο μετά την ανάληψη αποκατάσταση ζημιών. Είναι ένα επιπλέον πράγμα τεχνικά προαιρετική, αλλά συχνά διατηρούν ζωτικής σημασίας στο μυαλό, ενώ αγωνίζονται και παλεύουν πρόσθεσε σαλιγκάρι παραλία. Μπορεί να είναι απογοητευτικό για να πάρετε τη σωστή στιγμή, γιατί όσο μπορώ να πω ότι ακόμα χρειάζεται να είναι, αλλά προσθέτει μια νέα δυναμική και ολοκληρωμένη μάχη ενδιαφέρουσα.

Μπορείτε να παλέψουμε ενάντια σε άλλους νεκρούς παίκτες.

ΝΙΟΗ έχει παρόμοια λειτουργικότητα σε ένα παιχνίδι του Almas σε απευθείας σύνδεση, έτσι ώστε να σκότωσε έναν άλλο παίκτη μέσα από τα κόκκινα τάφους. Διακόπτης (Κάποιοι φαίνεται να έχουν επίσης προστεθεί από τους προγραμματιστές.) Για τον τάφο και να δούμε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το ποιοι ήταν, σκοτώνοντας τον με μια επιλογή «να αμυνθεί».

Όταν το κάνετε αυτό, που ονομάζεται ένα μηχανογραφικό χαρακτήρα έκδοση του εχθρού. Αυτές οι αγώνες φέρνοντας πολύ πιο δύσκολο από το μέσο όρο του εχθρού, αλλά μια καλύτερη ομάδα σε περίπτωση νίκης. Είναι μια ενδιαφέρουσα παραλλαγή του τύπου ψυχής και μια έξυπνη ισορροπία μεταξύ PvE και PvP. (Προφανώς, η Team Ninja είναι προστίθεται PvP σε μια προσπάθεια να ελεύθερη μέρα , όμως, αλλά όχι σε αυτό το παιχνίδι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλους παίκτες καλέσει για να βοηθήσει το παιχνίδι σας, ή να πάνε να πολεμήσουν μαζί με τους άλλους. Θα κάνω ό, τι στην πραγματικότητα κάνει ακόμα .)

Δαίμονες απαιτούν ειδική προσέγγιση.

Ενώ τα πρώτα επίπεδα της ανθρώπινης εχθρών, υπάρχουν και δαίμονες Yokai ονομάζεται, καθένα από τα οποία προφανώς βασίζεται σε ένα πλάσμα από την ιαπωνική λαογραφία. Οι περισσότεροι Πολέμησε Yokai αναφέρθηκαν με ένα φωτεινό σκοτεινή περιοχή που εμφανίζεται στον κόσμο του παιχνιδιού. Όταν είμαι αρκετά κοντά, είναι ένας δαίμονας, και ήρθε η ώρα να σκοτώσουν, στάγδην αγώνα. Είναι βασικά αναπληρωτής επικεφαλής, πολύ πιο σοβαρή από ό, τι οποιοδήποτε άλλο εχθρούς με το επίπεδο.

Πάνω: ένα σκοτεινό δαχτυλίδι Yokai σφαίρα με παλμό Ki καθαρισμού.

Yokai ενεργοποιήσετε κάτι το «Βασίλειο των Yokai» σημαίνει, από όταν πέφτει τρέχει σε Ki, ένα κυκλικό εκθαμβωτικά σκοτεινό δωμάτιο στο πάτωμα. Αν είστε από πάνω της, Ki του αναγέννηση πολύ πιο αργή και η Yokai θα είναι ισχυρότερη. Ευτυχώς, μια σειρά Realm Yokai να καθαρίζονται για να καταστεί δυνατή έκρηξη μετά από μια επίθεση από ένα Ki. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά αυτό το σύστημα μέχρι το πρώτο καλό αφεντικό πήρε μια ξαφνική βρήκα τον εαυτό μου άλμα, μερικές γροθιές σκοράροντας, μια έκρηξη της Ki κρατήσει προκαλώντας το αφεντικό για να γίνει πιο ισχυρή, τότε να βγούμε πριν θα μπορούσε να καταστρέψει.

Έχω την αίσθηση ότι τα επόμενα στάδια πάντα Yokai βαρύ, οπότε είμαι πραγματικά, πραγματικά όπως και το υπόλοιπο από τα πρώτα λίγα επίπεδα των απλών ανθρώπων με κάποια Yokai να μπαχαρικό πράγματα.

Σε γενικές γραμμές, την καταπολέμηση της είναι πολύπλοκη, αν και πρέπει να κινείται σε γρήγορο.

Επιπλέον, εκρήξεις Ki και τη διαχείριση από τις τσέπες του Realm σκοτάδι Yokai, πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τη θέση του William. Υπάρχουν τρεις πιθανές θέσεις που μπορεί να αλλάξει γρήγορα, κρατώντας το R1 του Τύπου και ένα κουμπί πρόσωπο. Χαμηλής, μέσης και υψηλής συγκινητική θέση αντίστοιχα ένας αυξανόμενος αριθμός των ζημιών, αλλά πιο αργά.

Αυτό γίνεται σε δύο τύπους, η χαμηλή θέση του William (συνήθως δεν συνιστάται) με:

Κάθε θέση λειτουργεί διαφορετικά με κάθε έναν από τους κύριους τύπους των όπλων, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών επιλογές μακρύ ξίφος, δύο σύντομες σπαθιά, τσεκούρια, δόρατα, σφυριά, μια αλυσίδα δρεπάνι τρόπο kusarigama. Μπορείτε να μεταβείτε γρήγορα σε ώρα πτήσης μεταξύ ένα χαρακτηριστικό των δύο melee όπλα. Επιπλέον, οι επιλογές για μάχη σώμα με σώμα, μπορείτε μία από τις δύο κυμάνθηκε όπλα του στη μέση του ένα μαστίγιο αγώνα, και στην πραγματικότητα είναι πιο εύκολο να κάνουμε ό, τι θα είχατε σκεφτεί. Όλα αυτά συμβάλλουν σε μια γρήγορη κίνηση και ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο σύστημα μάχης με πολλές επιλογές για την επίθεση και την άμυνα. Αυτό φαίνεται να είναι το είδος του παιχνιδιού που βιώνουν οι παίκτες θα είναι μήνες να έχει τον έλεγχο.

Diablo είναι εκεί επιρροή επίσης.

ΝΙΟΗ δεν είναι μόνο από τα μέρη, στο οποίο οι ψυχές επηρεάζονται περισσότερο από λίγο διάβολος είναι γι 'αυτόν, ειδικά σε σχέση με τη λεηλασία. Οι εχθροί πέφτουν τακτικά πανοπλία, όπλα και χρηστικά αντικείμενα και κάθε χρώμα κωδικοποιείται σε έλλειψη. Δεν υπάρχει όριο στο πόσο μπορείτε να πάρετε, ώστε να μπορείτε με πολλαπλά αντίγραφα ενός συγκεκριμένου κομματιού της πανοπλίας για το καθένα με ελαφρώς διαφορετικά πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες τέλος.

Μετά το δεύτερο επίπεδο, μπορώ να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα σιδηρουργείο, επιτρέψτε μου να σφυρηλατήσει τη δική μου όπλα και πανοπλίες, συγχώνευση των υφιστάμενων όπλων με το υψηλότερο επίπεδο, αλλά ενώ τα πλεονεκτήματά του συντηρούνται πήχεις να αλλάξετε την εμφάνιση της μία συσκευή και Οφέλη της αλλαγής σε ένα κομμάτι του προσφερόμενου εξοπλισμού.

Είναι, επίσης, οι διάβολοι οθόνη επιλογής - Αποστολή, η οποία είναι ο τρόπος Almas από την Formula άλλο. ΝΙΟΗ είναι καμία μεγάλη διασυνδεδεμένο χάρτη, αλλά μια σειρά από κάρτες με ειδικά καθήκοντα που συνδέονται με αυτά. Είμαι με πραγματικά αυτό το πρόστιμο, αλλά οι άνθρωποι περιμένουν ένα παιχνίδι καρτών ανοιχτά όπως θα μπορούσε να είναι απογοητευμένος ψυχές.

Είμαι σήμερα πίσω στη μέση μιας πλευρικής αναζήτηση είμαι στο χάρτη της δεύτερης αποστολής της ιστορίας, αλλά στην αντίστροφη κατεύθυνση. εχθρικές θέσεις είναι διαφορετικές, είναι πιο δύσκολο, οι πόρτες λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο, ορισμένες περιοχές μπλοκαριστεί, και υπάρχουν όλα τα νέα μυστήρια και τα αφεντικά. Είναι μια καλή ιδέα. ΝΙΟΗ βασικό παιχνίδι είναι τόσο καλή, είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι να παίζει τα επίπεδα και να εισαγάγει νέες μάχες.

Stealth είναι εκπληκτικά πρακτική.

DarkSouls Όποιος ίσως γνωρίζετε, "Stealth" έχει παίξει εργασία σε αυτά τα παιχνίδια. Χρησιμοποιήστε ένα τόξο με βέλη σας να πάρετε τους εχθρούς τυρί φροντίδα, στο μέτρο που δεν μπορεί να φτάσει, βυθίζοντας τεράστια 60 εχθρούς με βέλη έως ότου πέθανε. ΝΙΟΗ Stealth - πραγματικότητα, τόσο λιγότερο αισθάνεται σαν cheesing και περισσότερο σαν μια στρατηγική. Μπορείτε να τους εχθρούς με το τόξο και το βέλος Headshots που άμεσα σκοτώσει συχνά, αλλά με δυνατότερους αντιπάλους, απλά πατήστε στο έδαφος. Αν μπορείτε να κλείσετε αρκετά γρήγορα, αυτό μπορεί να προκαλέσει μια τελική κίνηση πριν σηκωθείτε.

Ωστόσο, οι εχθροί είναι αρκετά προσεκτικοί, έτσι ώστε όταν παίρνετε ένα αγόρι δίπλα του τον άνθρωπο που τρέχει βγει αμέσως. εχθροί του φαίνεται πολύ πιο επιθετική σε ΝΙΟΗ Almas σε ένα παιχνίδι, και δεν έχω δει ένα μόνο πέρασμα μέσα από ένα αόρατο τείχος και αμέσως χάνουν το ενδιαφέρον μου. Είναι το ήμισυ του επιπέδου κυνηγούν γύρω αν χρειαστεί.

Είναι πιθανό ότι ένας έξυπνος παίκτης πάνω από τις στέγες ένα αεροπλάνο γλιστρήσει, να πάρει τις αισθήσεις του εχθρούς από μακριά, αλλά πραγματικά θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν κάνετε κάτι τέτοιο. Κάνετε τα πράγματα, και μπορείτε να τα επίπεδα σε μεγάλο βαθμό εξαλειφθεί για να αφαιρέσετε τη σκιά.

Η ιστορία είναι πραγματικά αρκετά χώρας (μέχρι σήμερα).

Ποτέ δεν κοιμούνται στα τελευταία παιχνίδια της ομάδας Ninja, αλλά μέχρι στιγμής ένα σημαντικό τόνο ΝΙΟΗ αναχώρησης έχω Ninja Gaiden ή Dead or Alive έπαιξε. Πρόκειται για ένα ιστορικό της κατεστραμμένης από τον πόλεμο του 16ου αιώνα στην Ιαπωνία που η ιστορία της φαντασίας και οι προγραμματιστές έχουν προφανώς κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες που περιλαμβάνονται στην αντίστοιχη περίοδο όπλα, πανοπλίες και μορφές πάλης κατά την περίοδο Sengoku. Είναι απλά ότι υπάρχει και μαγεία και δαίμονες.

Και οι γάτες, προφανώς.

Η πλοκή γύρω από ένα Δυτικής σαμουράι που ονομάζεται William ο οποίος είναι στην πραγματικότητα βασίζεται σε ένα πραγματικό τύπος που ονομάζεται William Adams . Αυτό ακολουθείται η οποία προέρχεται από την Αγγλία από μια μυστηριώδη απόκρυφη συνωμοσία. Στην πραγματικότητα, αισθάνεται λίγο πολύ Assassins Creed ish με ένα μείγμα από ιστορικά στοιχεία (Hattori Hanzo ήδη Ninja έχει γίνει ως προπονητής μου) για να ανακαλύψουν, μυστικές κοινωνίες και φανταστική αλήθειες. Δεν είμαι πραγματικά αυτό το παιχνίδι πάντα να παίξει, αλλά μέχρι στιγμής, η ρύθμιση ευχάριστο διακριτικά, χωρίς ένα ενιαίο μέσο Big ρόγα η CIA στην όραση.

Όπως είπα, αυτό είναι καλό.

Πολλά από αυτά που έχω γράψει εδώ θα είναι για τους ανθρώπους του χθες που έχουν παρακολουθήσει για χρόνια ΝΙΟΗ. Μόλις έχετε παίξει όλα τα δημογραφικά στοιχεία και ήδη το χαρακτήρα σας χτίζει σχεδιασμού, ίσως γνωρίζετε περισσότερα για αυτό το παιχνίδι από ό, τι κάνω. Ήμουν απλά Ninjutsu δεξιότητες ενεργοποιημένη και άρχισε να πειραματίζεται με την τεχνογνωσία και μαγικές ικανότητες.

Είμαι βέβαιος λέγοντας ότι είναι ΝΙΟΗ καλό, αλλά, και είμαι πολύ πιο ενθουσιασμένος γι 'αυτό από ό, τι εγώ, ήταν πριν από μία εβδομάδα. Είναι μια ιστορική χώρα Σαμουράι Αίματος, με μια καλή δόση του Diablo και κάποιες νέες έξυπνες ιδέες της δικής του. Αν αυτό ακούγεται σαν το φλυτζάνι τσαγιού σας, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η αγάπη του παιχνιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου