var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Πώς εγώ ο ίδιος έπεισε για να αγοράσουν το πρώτο παιχνίδι PC μου

Το γραφείο μου με νέα παιχνίδια PC μου και διάφορα παιχνίδια.

Τίποτα δεν ελέγχει την προθυμία σας σε ένα συγκεκριμένο τρόπο, μια τέτοια μεγάλη αγορά, για την αναγνώριση του καινοτόμου τράπεζας. Τον Δεκέμβριο μετά από πέντε χρόνια και πίσω, πήρα τη μεγάλη απόφαση και αγόρασε ένα παιχνίδι για PC. Μέχρι ήμουν στην καταβολή διάδρομο Micro Κέντρο με μεγάλη μεγαλοπρεπή "PowerSpec" προσθήκη στο καλάθι Box, άρχισα και φώναξα σε όλη τη διαδρομή. "Αγορά" είναι ένα τρομακτικό πράγμα, ειδικά αν ο τρόπος ζωής σας είναι ακόμα εφικτή, αλλά χωρίς σημαντικά μειωμένη.

Πριν από τα γυρίσματα στο πάρκινγκ του Κέντρου για τις μικροεπιχειρήσεις, έπαιζα φρουρά ή το Final Fantasy XIV καθημερινά σε ένα ισχυρό φορητό υπολογιστή που θα επιτρέψει την επαγγελματική εγκατάσταση θα πρέπει να ξεκινήσει νέα παιχνίδια και τα περισσότερα άλλα πράγματα, κάλεσα το Xbox One μου. Δεν ήθελα να ρίξει το ενοίκιο για ένα μήνα στον υπολογιστή. Και δεν ήθελα ένα από αυτά το πράσινο φως, παιχνίδια PC εξοπλισμένο με άγκιστρα και σφιγκτήρες. Για μένα δεν υπήρχε συντριπτική ερώτηση: "Πόσα παιχνίδια PC είναι αρκετό για να δικαιολογήσει ένα παιχνίδι PC:" Στο τέλος ήταν ένα απλό υπολογισμό: ένα φορητό υπολογιστή χωρίς πραγματική θεραπεία κατά $ 1.000 σε χαμηλά επίπεδα.

Χρειάστηκε να περάσει πέντε χρόνια, εν μέρει λόγω της μια συνομιλία που είχα με έναν υπάλληλο της Best Buy ενός έτους. Λέει: Είμαι από το τμήμα με τα πόδια υπολογιστή, ελέγξτε την ιδιοκτησία σας ή αγοράζοντας ένα νέο φορητό υπολογιστή, και βρήκα μερικά Alien vs Predator επίπεδη στυλ - μορφή παιχνιδιού, με το τρίψιμο των δοντιών και υποσχέθηκε να «ωθήσει οπτικά τα όρια» ή «απόδοση του παιχνιδιού, "να βελτιστοποιήσει το ισοδύναμο των στεροειδών γραφής. Ακόμη και αυτή τη στιγμή θα μπορούσε να είναι ένας πωλητής για να ξεκινήσει η συζήτηση:

"Γεια σας, μπορώ να σας βοηθήσω;"

"Θα ελέγξετε μερικές ομάδες", εξήγησε.

"Ω, καλά. Τι θα κάνετε στον υπολογιστή;" Ρωτάτε.

"Λοιπόν, γράφω και να αναφέρουν, έτσι ώστε η ταχύτητα επεξεργασίας είναι σημαντικό. Τηλεόραση Streamer. Μπορούν επίσης να παίξουν βιντεοπαιχνίδια, συχνά σε απευθείας σύνδεση."

"Ω, θέλετε ένα παιχνίδι για PC;" Αντιδρούν. "Μοιάζει με χρειάζεστε ένα παιχνίδι για PC. Τι είδους των γραφικών που θέλετε; Πόση μνήμη; Sation Solid State".

Εδώ πάντα ακυρώνεται. Φαίνεται ότι μια αρκετά απλή νομοσχέδιο-play video games, παιχνίδια υπολογιστή για να αγοράσει. Είναι το τελευταίο πράγμα που ανέφερα παραπάνω, αλλά είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για να καθορίσει ποια να πάει για τη ζωή μου αναπτυσσόμενη online παράγοντας για να αποφασίσει. Δεν είναι μόνο θέμα της "τεχνολογίας επόμενης γενιάς» και «ισχυρό παιχνίδι." Αισθάνεται κάπως βαρετή, run-of-the-mill εργαζόμενοι Best Buy έξω από την πύλη στέκεται σε ένα χρυσό πύργο εκτελεί παίκτης PC. Ήταν σαν να μην έχει σημασία αν ήμουν σοβαρά για framerate. Δεν είμαι ένας παίκτης μέχρι τους τοίχους μου αντανακλά την απαλή λάμψη μιας μπλε LED ανεμιστήρα. για να αγοράσει ένα παιχνίδι για PC είναι πολύ μια επένδυση σε αυτό που είναι, όπως είναι σε μορφή κιτ.

Εγώ με το νέο μου φίλο.

Αλλά μετά έχουν προσληφθεί από Kotaku όπως ένα PC - άρχισε να αλλάζει το παιχνίδι. Αυτό που φάνηκε για μια ταυτότητα υπολογισμό στις καλύτερες αίθουσες να είναι να αγοράσει ένα μέρος του τρόπου έκανα τη δουλειά μου. Είναι μια μορφή ασφάλισης για την εκτέλεση των μελλοντικών παιχνίδια με λιγότερες δυσκολίες σε περισσότερα παιχνίδια έχω να έχουν μια πιο ισχυρή υλικού ακριβώς παίζεται.

Είναι μόνο η μισή αλήθεια, όμως. Αγόρασα ένα PC - παιχνίδι εν μέρει επειδή μου αρέσει να παρακολουθώ στη νίκη. Ως ομάδα, ξέρουν οι συνάδελφοί σας, αν είστε αργά για να αναπαράγονται στην καριέρα του. Επιπλέον, το ρολόι δεν είναι ένα από εκείνα τα παιχνίδια που είναι πολύ καλό για την ομάδα της υπερθέρμανσης του κέντρου μιας ανταγωνιστικής αγώνα. Αυτό είναι το ζώο που είχα προβλήματα.

Παίξτε Ξυπνήστε μου φορητό υπολογιστή HP Envy, με Nvidia GeForce 930 i7-6500U CPU και είχα μια μάλλον πολύπλοκη υπερκατασκευής δύο ή τρεις ανεμιστήρες και μερικές φορές για να χτίσει ένα λεξικό. Η επιθυμία μου δεν είναι μια κακή φορητό υπολογιστή με κάθε μέσο, ​​αλλά τέσσερα ή πέντε παιχνίδια, ζεσταίνεται και θυμωμένος και σφυρίχτρες. Τις περισσότερες φορές, θα πρέπει να κλείσει χωρίς προειδοποίηση, μόνο ένα μικρό αναστεναγμό. Overwatch αποστροφή του ήταν κάπως δύσκολο, όπως όλα τα άλλα PC μου - παιχνίδια μια χαρά Final Fantasy XIV ήταν, είναι το πιο σημαντικό.

Για να κατευνάσει, αγόρασα ένα μαξιλάρι ψύξης με ανεμιστήρα στο εσωτερικό και ένα μίνι ανεμιστήρας κάθεται στο γραφείο μου και φύσηξε μέσα του ανεμιστήρα του. Μερικές φορές παίρνω ένα λεξικό βάσει του δικαιώματος ή υποστηρίζονται σε μερικά βιβλία και οι δύο γωνίες. Αν τίποτα από αυτά δεν λειτούργησε, πήγα ανεμιστήρα 4 πόδια μου στέκεται δίπλα στο γραφείο μου και να κατευθύνονται προς τον ανεμιστήρα αέρα, το οποίο ήταν και πάλι χύνεται στο φορητό ανεμιστήρα.

Μετά από λίγο το laptop μου ακούγεται μόνο. αφεντικά μου, μου έδωσε όταν έκανα προσκύνημα μου δύο φορές την εβδομάδα στο Staples και επέμεινε ότι ήταν καιρός. Τεχνική Staples με προειδοποίησε ότι μόνο θα επιδεινωθούν εάν είμαι μια καλύτερη πλατφόρμα για τα παιχνίδια.

PowerSpec φίλος.

Η πρώτη μου παρόρμηση ήταν να χτίσει. Θα ήθελα στο PCpartpicker.com, και με την απαραίτητη έρευνα, να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη έκδοση. Δεν ήταν ιδιαίτερα εκφοβιστικό όπως είπε Kotaku συντάκτης Riley MacLeod: ". Η οικοδόμηση ενός PC - παιχνίδι ως ένας ενήλικας είναι Legos" Υπέθεσα ότι το δικό μου PC από κτίριο, είμαι εξοικειωμένος με τα εσωτερικά τους όργανα και αν κάτι έχει σπάσει, θα μπορούσα να προσδιορίσει το ίδιο το πρόβλημα. Θα διδάξει μια συναρπαστική πρόκληση και ένα νέο σύνολο χρήσιμων γνώσεων. Ήταν το σχέδιό μου, και αν ρωτήσετε τους φίλους μου, μην επιτρέψτε μου να μιλήσω γι 'αυτό.

Αλλά στις 26 Δεκεμβρίου, ενώ ήμουν στο σπίτι κατά τη διάρκεια των διακοπών, πήρα το αυτοκίνητο με τους γονείς μου σε ένα Micro Κέντρο Βιρτζίνια για να αγοράσει ένα πιο ισχυρό ανεμιστήρα ψύξης του κινητήρα για το laptop μου, ελπίζοντας να με κρατήσει πάνω μέχρι να συγκεντρώνονται προκειμένου τα μέρη θάρρος , Micro Center είναι ένα απομεινάρι της πρόωρης υπολογιστή, ένα από τα λίγα καταστήματα τούβλα και κονίαμα IT να είναι όπου, οι προμηθευτές είναι πάντα καλά ενημερωμένος από την εμπειρία μου, αλλά είναι πελάτες. Όταν μπήκα, είδα μια πινακίδα πάνω από το τμήμα γραφείων και κρέμονται δεξιά ήταν εκεί για να ξεχάσουν την αρχική μου καθήκον. Το σύνολο του προσωπικού φαινόταν να είναι απασχολημένος, ώστε να μπορώ να πάω χωρίς κάποιος με ρωτάει για τα τυχερά παιχνίδια ή τον ύπνο προδιαγραφές μου στην ερώτηση.

Όταν είδα τα καταπράσινα πύργους και πλατφόρμες οδοντωτή τέρας-ish, ορισμένα από τα μεγαλύτερα σταθμούς εργασίας που παρατηρείται, αλλά αβλαβείς προσοχή έχουν προσελκύσει. Υπήρχε ένα τραπέζι με πέντε γύρους σε δύο μέτρα ύψος, ο. Κάθε έχει τουλάχιστον δύο ανοίγματα και high-end κάρτες γραφικών, όλα κάτω από περίπου $ 1.100 δεν είναι ένα ασήμαντο ποσό, με οποιοδήποτε μέσο Ένα ιδιαίτερο έθιμο οικοδομήσουμε PowerSpec G313, είχε πολλά χαρακτηριστικά που ήθελα από το δικό μου σχέδιο. Ήθελα μια κάρτα γραφικών 1070, όπως 1080 ήταν σίγουρα μακριά μου. Είχε ξεκλειδωθεί 16 GB μνήμης RAM και i5-6600K CPU. VR θα μπορούσε να χορηγηθεί. Ήταν μια δισκέτα εκκίνησης στερεάς κατάστασης 480 GB. Ήταν $ 999ο

Ένας πελάτης, όχι ένας πωλητής ήρθε σε μένα. "Γεια σου, δεν θέλω να παρεμβαίνει», άρχισε, «αλλά έχω αυτό το PC. Είναι απίστευτο." Αμέσως πυροβόλησε μια ντουζίνα ερωτήσεις και εξήγησε ανυπόμονα ότι, ναι, χιονοθύελλα παιχνίδια με τις ρυθμίσεις φτάσει στο όριο-out και απόλυτα δημιουργεί, δεν μετανιώνω ένα PC αγοράσουν προκατασκευασμένα παιχνίδια. Ένας πωλητής έχει ενταχθεί στην κουβέντα και σημειώνει ότι η κάρτα γραφικών και μόνο $ 500 θα κόστιζε $ 300 λιγότερο από το όριο DIY τιμές μου. απομονωμένες Η αγορά του καθενός από τα μέρη του, ο υπολογιστής θα κοστίσει περίπου $ 1.300. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά, ήταν μια συμφωνία. Επιπλέον, υπάρχει χώρος για μια άλλη κάρτα γραφικών, έτσι ώστε αν σε πέντε χρόνια, μου 1070 δεν ήταν η περίπτωση, θα μπορούσα να προσθέσω απλώς άλλο.

Από Micro Κέντρο

Ίσως ήταν παρορμητικός, αλλά το αγόρασα. Την πήγα στη Νέα Υόρκη και γαντζώθηκε μια μειωμένη τιμή, αλλά και πάλι, 21 "οθόνη από τη Samsung. Έχω την μεγάλη περιοδεία 18η του Ιούλη ίντσες πληκτρολόγιο a-me-κάτω από τον πατέρα μου είναι κάτω από το γραφείο μου. Αγόρασε ένα μηχανικό πληκτρολόγιο τυχαία Corsair ακόμη και το Διαδίκτυο και ήταν της Clink. ποντίκι μου αποθαρρύνονται, βρήκα ειλικρινά δεν με νοιάζει. μπορώ να το δω σε ένα κουτί στο δωμάτιό μου.

Τα παράθυρα και να χρησιμοποιήσετε ένα LAN - καλώδιο μέσα στο περίβλημα μετά την εγκατάσταση το πρώτο πράγμα που μου είχε το κατέβασμα και παίζοντας Battlenet Wacht. Ο κύριος άγκιστρο RoadHog ποσοστό μου είναι τουλάχιστον πέντε τοις εκατό μεγαλύτερη τώρα που το παιχνίδι λειτουργεί καλύτερα. Πήρα μερικές προσβλητικό ήρωες στο έντονο φως πρέπει να κοπεί τώρα που έχω μια πλατφόρμα που μπορεί να το χειριστεί. Και, γαλβανιζέ από αυτήν την ξαφνική αύξηση της παραγωγής ελπίζουν μόνο αρχείο ανταγωνιστικά σχεδόν κάθε βράδυ. Δεν έχω να προσθέσω ότι για να μιλήσει στο παρελθόν, δίστασα σε voice chat, επειδή είμαι γυναίκα. Είμαι τώρα φωνή. Έχω μια νέα εμπιστοσύνη μιας καλύτερης αποτελέσματα του αγώνα, και ειλικρινά, "buy".

Ίσως είναι ένα παιχνίδι όλα το μυαλό. Και στην πραγματικότητα, ήμουν το θύμα μιας πολύ καλή εμπορική βιομηχανία των παιχνιδιών PC. Νομίζω ότι πριν μου κάνει καλά, αυτός ο τύπος του λίπους αισθάνθηκε σημαντικές εξαγορές και αναρωτιέμαι τι με εμποδίζει από το τεστ των τιμών-μηδέν στο Best Buy, το σούπερ οπαδική κουλτούρα των παιχνιδιών PC; Υπάρχουν εμπόδια στην είσοδο και την πνευματική σταυροδρόμι τρομακτικό, ακόμα και στην άκρη χρήματα, ειδικά όταν ενισχύεται από άλλους που έχουν ήδη δώσει την οικονομική βουτιά και δοκιμάστε ανά πάσα στιγμή να δικαιολογήσει. Αλλά είναι μια θλιβερή αλήθεια: "συμμετοχή" είναι ένας τρόπος για να νιώσετε σαν στο σπίτι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου