var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Τεμπελιά Magic κτυπά ΝΙΟΗ δραστηριοποιούνται στην Ανέκδοτα

ΝΙΟΗ δύσκολο αφεντικά. Μπορείτε Shashlik με μια ματιά. Τι εάν σας είπα μια μαγεία που τους καθιστά εύκολη λεία συνολικά;

Έπαιξα ΝΙΟΗ περίπου 50 ώρες. Έχω θυσιάσει Yokai βάναυση και είναι ένα εκπληκτικό μέρος σπαθί - μονομαχίες. Είμαι ένας πολεμιστής Ninja νόμο. Μέχρι στιγμής έχω μόλις αγγίξει Onmyo τη μαγεία του παιχνιδιού, έτσι ώστε η χρήση της ξόρκια και ειδικά αντικείμενα. Ήταν ένα μεγάλο λάθος.

Μετά την ενημέρωση μαγεία σημεία σας σε δέκα και διαγωνίστηκαν για τις δύο πρώτες δοκιμές μαγικό ντότζο, μπορείτε να ξεκλειδώσετε την τεμπελιά φυλαχτά. Αυτά τα ξόρκια αργό ρυθμό εχθρούς και να κάνουν ένα αεράκι αφεντικά να πολεμήσει. Εδώ είμαι μαχητικό πνεύμα Yuki-Onna πάγο χωρίς τα φυλαχτά με την τεμπελιά:

Σκατά. Τι συμβαίνει; Αναβοσβήνει για ένα δευτερόλεπτο και εγώ τον μαχαίρωσε στο στήθος. ώρα εξομολόγηση: έχω για περίπου μία ώρα και είκοσι λεπτά βιαστική, τολμηρός και πεθαίνουν, μέχρι που τελικά κατάφερε να σκοτώσει το κακό πνεύμα μέσα από μια ορθολογική και προσεκτική χρήση του δόρατος μου. Στη συνέχεια, τελικά άκουσα τον συνάδελφό άκρη Kirk Hamilton μου και να χρησιμοποιηθεί το μαγικό. Η ώρα για την επιστροφή χρημάτων. Εδώ είναι πώς αυτό πήγε:

Νύχτα και μέρα διαφορά. Οι επιθέσεις αυτές θα είναι δύο φορές πιο γρήγορα και να ζητήσει με φέρνει σε επιφυλακή. Εδώ; Απλά κόψτε χάσει λίγο χορό πριν από το μεγαλείο και το πνεύμα σε κομμάτια με διπλή μου Tachi.

Τα αποτελέσματα είναι, και εννέα στους δέκα συμφωνούν Σαμουράι: Τα φυλαχτά κάνει το φως deader τεμπελιά και Yokai δόντια. Θα πρέπει να το γνωρίζουν. Θα χρησιμοποιηθεί ένα Gaijin κορόιδο για να είναι επίπεδο, και είμαι τώρα ένα kunoichi επίπεδο 53. Και αν μπορώ να το κάνω, μπορείτε επίσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου