var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Glitching με σοβαρή μάσκα Majora απαιτεί υπομονή,

Youtube

Έχω το πρώτο μου 3DS πρόσφατα. Είναι μαγικό. Χείλη του Μάσκα 3D, είμαι σε θέση να απολαύσετε το καλύτερο παιχνίδι της σειράς, όπου είμαι. Με σπόρους, θα είναι μια νέα εμπειρία και να μάθουν τα μαθήματα της ζωής όλη την ώρα.

Ήμουν γοητευμένος από τεχνικά προβλήματα και κόλπα Ocarina of Time και Μάσκα Majora για μια στιγμή. Λατρεύω speedruns σε όλες τις κατηγορίες: Οι ζάλη% Όλα τα μουσικά κομμάτια που κοιτάζουν για να κερδίσει το παιχνίδι όσο το δυνατόν περισσότερο, πλήρες 100% playthroughs. Οι πύργοι είναι πραγματικά ξεχωριστό. Φαίνονται τόσο εύκολο. Αλλά ακόμη και η απλούστερη πάρει τις ώρες της πρακτικής. Δεν είμαι μακριά. Είμαι πολύ απασχολημένος επικεντρώνεται στην ΝΙΟΗ, αλλά από τη δική μου πρόβλημα αγώνας ήταν διαφωτιστική και έμπνευση.

Όταν αγόρασα Μάσκα 3D Majora του, αποφάσισα ακολουθίες για το παιχνίδι θα σπάσει και να εξερευνήσετε με την άνεσή. Η πρώτη μου δουλειά ήταν να πάρει το άλμα σχίσει το φεγγάρι. Κανονικά, θα πρέπει να έχετε πρόσβαση σε ένα μπάλωμα των λουλουδιών που έχουν άμεση σχέση με τον Πύργο του Ρολογιού. Αλλά με κάτι που ο νικητής είναι το όνομά του, θα μπορούσε να παρακάμψετε.

Youtube

Ο νικητής είναι ένα προς τα πίσω τούμπα. Στο Nintendo 64, είναι συνήθως ένα θέμα ενός flip και την εστίαση κατά τη διάρκεια του συνεδρίου να κάνει. Σας δίνει και σας αφήνει ένα μπαρ enter για να αναρριχηθεί στον πύργο. Φαινόταν να είναι ένα απλό πράγμα, αλλά χρειάστηκε λίγα λεπτά για να δοκιμάσετε. Εγώ ο ίδιος ας σε μια παράξενη διαμόρφωση, όπου με έσπρωξε ενάντια σε έναν τοίχο, να κάνει κατά τη διάρκεια της δίκης. Συνολικά, ήταν μια προσπάθεια, πέντε λεπτά.

Το επόμενο βήμα μου ήταν το Zora μάσκα για να πάρει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αυτό είναι όπου γνώρισα γάντζο. Υπάρχει ένα εμπόδιο στη θάλασσα, μπλοκάροντας το πέρασμα. Κανονικά έμπιστος άτι Epona να τους άλμα. Στο Nintendo 64, ήταν δυνατόν, μπορεί να διανέμεται με τη χρήση της λεγόμενης αντλίας κορυφώσεις. θα μπορούσε να επιπλεύσει με τη χρήση των ειδικών μέτρων, η σύνδεση με την αντλία αέρα.

Youtube

Αυτό το τέχνασμα δεν λειτουργεί σε Mask 3D Majora, γιατί ένα άλλο τέχνασμα είχε επιδιορθωθεί το. Κάλεσε την Infinity ξίφος του Ελαττώματα (ή ISG) και χρησιμοποιείται για πολλούς. ένα χρονοδιάγραμμα σπαθί ενώ αλληλεπιδράσει με ένα αντικείμενο εξακολουθεί να ταλαντεύεται το σπαθί του. Είναι απαραίτητο ότι οι δραστικές ISG σπρωξίματα αντλίας. Φαινόταν σαν να είχε στερεωθεί.

Αλλά δρομείς ταχύτητας είναι έξυπνοι άνθρωποι, και έχουν βρει έναν τρόπο. Αντλίες Μάσκα Majora έχουν παράξενες ιδιότητες. Το ένα είναι ότι αν βάλετε το σωστό μέρος, μπορείτε να μετακινηθείτε προς τα εμπρός άλμα στην επισήμανση της αντλίας. σε μικρότερη κοντά στην μπροστινή πόρτα, η οποία θα μπορούσε να μας δώσει μια βόμβα με έχει βάλει, και ο χρόνος για να επιτευχθεί ένα άλμα μπαρ στη μόνιμη ωκεανό φράχτη.

Γαμώτο, ήταν δύσκολο.

Η μακρύτερη είχα πάει σε ένα ταξίδι πέντε Ocarina του χρόνου πριν πήδηξα από την πύλη του χρόνου και ήταν για σύνδεση ενήλικες χωρίς τη συλλογή όλα τα μαργαριτάρια του οικοπέδου. Χθες το βράδυ Πέρασα δύο ώρες προσπαθώντας να φτάσουν στον ωκεανό σε Mask 3D Majora του. Μου πήρε το ήμισυ του χρόνου η τελευταία αφεντικό να με χτυπούν στο ΝΙΟΗ πληρούνται.

Ήταν ένα μάθημα σε εμμονή. Παιχνίδια μας διδάξει μαθήματα παράξενο. Προσπαθώντας να θαυμάσετε δρομείς ταχύτητας για να μιμηθούν τόσο μεγάλη έμφαση στο πώς έχουν τα προσόντα, ενώ δίνει ένα μάθημα στην υπομονή. Μπορεί επίσης να είναι δύσκολο, αλλά αν συνεχιστεί, θα.

Στο τέλος ήταν το αποτέλεσμα μετά από περίπου δύο ώρες. Λαμβάνει μια υπέροχη μάσκα Zora πριν Goron μάσκα ή Epona. Μια μικρή νίκη στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων, αλλά μια περήφανη επίτευγμα. Ευχαριστούμε Majora Μάσκα 3D.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου