var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Εσωτερική Μνημόνιο GameStop λέει «συντριπτική πλειοψηφία» των εργαζομένων δεν είναι πελάτης παραπλανητικές

Credit: Invision / AP

Η μετά - το μεσημέρι, σύμφωνα με την έκθεση Kotaku χθες στη διαμάχη GameStop κύκλο ζωής - πρόγραμμα ο λιανοπωλητής έχει μια ειδοποίηση που αποστέλλεται σε όλα τα καταστήματα να καταδικάσουν ορισμένες από τις δράσεις που έχουμε τονίσει, με το επιχείρημα ότι οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους της δεν συμπεριφέρονται με αυτό τρόπο.

"Παρά το γεγονός ότι η συμπεριφορά που περιγράφεται στο άρθρο ειδήσεων απογοητευτικό, το ξέρω ότι δεν αντιπροσωπεύουν τη συντριπτική πλειοψηφία του προσωπικού μας και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τους πελάτες μας», GameStop, Τόνι Bartel COO έγραψε στο σημείωμα που λαμβάνεται με Kotaku και προς τα κάτω στην πλήρους μήκους τυπωμένο - κάτω. Bartel αρνήθηκε επίσης ότι ο κύκλος του προγράμματος της Ζωής "πίεση αιτία για τον εταίρο αποθηκεύει τους πελάτες για την αξία ορισμένων προϊόντων σε λάθος δρόμο."

Στην ιστορία χθες, μίλησα με αρκετούς εργαζόμενους GameStop ο οποίος παραπονέθηκε για επιθετική νέων μετοχών στην εταιρεία . Αυτές οι επιβαρύνσεις, είπε ο υπάλληλος, τιμωρούνται οι εργαζόμενοι, οι νέες σειρές των αντιγράφων προς πώληση και οδήγησε σε ορισμένους εργαζόμενους GameStop εξαπατούν τους πελάτες ή σύρετε σκιά άλλες τεχνικές για να εξασφαλιστεί ότι θα φθάσουν τις ποσοστώσεις τους.

Από τη δημοσίευση αυτής της ιστορίας άκουσα δεκάδες νυν και πρώην υπαλλήλους της GameStop. Ενώ μερικοί είπαν ότι πίστευαν ότι καταστάσεις όπως αυτές «οριακές περιπτώσεις» ήταν, αυτοί οι εργαζόμενοι συμφώνησαν σχεδόν όλοι ότι οι νέες ποσοστώσεις για τη θέση πολύ μεγαλύτερη πίεση και τις επιχειρήσεις τους. Κάποιοι είπαν ότι απολύθηκαν μετά τον κύκλο της ζωής. Άλλα ήθελε να τονίσει ότι δεν είναι διαθέσιμα για πελάτες ή περιγράφονται στο αμφισβητήσιμες πρακτικές στην ιστορία.

Ως διευθυντής υποκαταστήματος, είπε: «Όλοι οι εργαζόμενοι GS είναι άρρωστοι και κουρασμένοι αυτού του μετρικού CoL και άρρωστος και κουρασμένος της κοινωνίας θέτει σε κίνδυνο τη δουλειά μας γι 'αυτό."

Για την πλήρη αναθεώρηση:

ειδικό μήνυμα από τον Tony Bartel

2 του Φλεβάρη, 2017

οικογένεια GameStop

Θέλω να πάρω μια στιγμή για να ανταποκριθεί σε ένα άρθρο που Κύκλο μας προγράμματος Life και την εξαιρετική εξυπηρέτηση αμφισβήτησε ότι παρέχει στους πελάτες μας κάθε μέρα.

Το άρθρο είχε περιγράψει μια συμπεριφορά που το πρόγραμμα νομού μας, οι πιέσεις της ζωής στα καταστήματα συνεργάτη δείχνει στους πελάτες σχετικά με την αξία ορισμένων προϊόντων παραπλανούν.

Επιτρέψτε μου στο σημείο αυτό να είναι σαφές, τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Εσείς και ξέρω ότι σε Gamestop, είναι απολύτως αποστολή μας, οι πελάτες μας λαμβάνουν τις καλύτερες συμβουλές και τις τιμές όλων των προϊόντων που συλλέγουμε στην αγορά, εμπορία, καθώς και τα σημεία προπώλησης για να βοηθήσει.

Θέλουμε κάθε πελάτης να πάρει το προϊόν, και η συμφωνία είναι καλή για αυτούς - είτε ένα νέο παιχνίδι βίντεο ή ένα προϊόν που χρησιμοποιείται για την ψηφιακή παιχνίδια ή συλλογή. Ο κύκλος της ζωής δημιουργεί μια μεγάλη αξία για τον πελάτη. Εξετάστε τα γεγονότα: GameStop έχει περάσει σχεδόν 1 δις $ εμπορικά δάνεια σε πελάτες κατά το παρελθόν έτος. 70% του χρόνου, αυτές οι εμπορικές δολάρια φορά που δαπανώνται για νέα αγώνα προϊόντα.

Έχω ακούσει από πολλούς από εσάς γι 'αυτό και ξέρω ότι δουλεύει πολύ σκληρά για να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες μας έχουν μια μεγάλη εμπειρία. Σας ευχαριστούμε! Ενώ η συμπεριφορά που περιγράφεται στο άρθρο ειδήσεων απογοητευτικό, δεν ξέρω αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία του προσωπικού μας και τον τρόπο που μεταχειρίζονται τους πελάτες.

Και πάλι για να δημιουργήσετε σας ευχαριστήσω για τις προσπάθειές σας για να δημιουργήσετε μια εμπειρία των πελατών. το πάθος, τη γνώση και τη δέσμευση για την αριστεία του με παρακινήσει και να είναι αυτό που διαφοροποιεί GameStop, εκτός από όλα τα άλλα.

Συνεχίστε την καλή δουλειά και την εξουσία τους παίκτες!

αντωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου