var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Company of Heroes ήταν η τέλεια RTS

Μας λίστα με τα καλύτερα παιχνίδια στρατηγικής για το PC περιέχει μόνο τρία κομμάτια RTS. Και κανένας από αυτούς δεν είναι κατά την τελευταία δεκαετία. Είναι ένας πολύ καλός λόγος γι 'αυτό: το είδος τελειοποιήθηκε από Company of Heroes όλος ο τρόπος πίσω στο 2006.

Η δημοτικότητα ορισμένων τύπων παιχνιδιών μπορεί να εμφανιστεί ως συνάρτηση του όλα τα είδη των πραγμάτων και να εξαφανιστούν. Με προσομοιωτές πτήσης, ήταν η μείωση του joystick . Περιπέτεια παιχνίδια είναι νεκροί ξαναγεννηθεί σε CD-ROM και στα ψηφιακά καταστήματα προσόψεις. Άλλα είδη έχουν έρθει και έχουν περάσει από τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις της αγοράς, ή την πρόοδο της τεχνολογίας.

Για μένα, όμως, η στρατηγική πραγματικού χρόνου είναι διαφορετική. Δεν έχει υπάρξει ποτέ "Χρειάζεται μόνο να δούμε StarCraft II ή Desert Khuruk δεις καλά παραδείγματα, αλλά αυτά διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα, ένιωθα σαν ένα νεκρό άνδρα με τα πόδια, με τους προγραμματιστές προφανώς δεν το έκανε (ή όχι) να κάνει το είδος των μεγάλων, σοβαρή πρόοδος σε άλλα είδη, όπως το shooter πρώτου προσώπου δει (για σύγκριση Call of Duty Το Call of Duty 4) ή turnos- στρατηγική ακόμα και με βάση (πολιτισμός III πολιτισμού VI συγκρίνετε).

Ποια είναι μια χαρά! Καταλαβαίνω ότι τα εκατομμύρια των ανθρώπων που αγαπούν παιχνίδια RTS, τη συνέπεια, αυτή η πρόταση είναι κομμένα προσδοκίες και μελέτες είναι κατασκευασμένο good've πολλά χρήματα για να γίνει αυτό.

Αλλά εγώ, ήθελα πάντα κάτι περισσότερο. RTS πάντα παρουσιάζεται ως καταστροφική μικρά διοράματα, μινιατούρες μελέτες πόλεμο προσομοίωσης. Είτε Command & Conquer Red Alert, Dune 2, Warcraft ή Ηλικία αλιεύματα και οι οπαδοί ήταν αυτοκρατορίες, όπως αυτά τα παιχνίδια, η εντολή των στρατευμάτων στον τομέα ως αξιωματικός, μια αίσθηση ότι το gameplay ήταν στην τέχνη στο τέλος περισσότερο από ένα ποιμένα είναι σπάνιο για παρέχονται.

Ένα από τα πράγματα που μου 2016 άρεσε Offworld Trading Company ήταν ότι, ηθελημένα ή όχι, η ύπαρξή της ως ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να αγωνίζονται ένα είδος σχόλιο σχετικά με το πώς οι δεξαμενές και τα εμπορευματοκιβώτια χώρο και στρατιώτες στις περισσότερες ήταν παιχνίδια RTS ήταν απλά βιτρίνα , Ο πραγματικός πόλεμος ήταν στο τραγάνισμα αριθμούς που συγκρούονται μεταξύ των δύο δυνάμεων. Θα μπορούσε κανείς να είναι το βέλτιστο σύνολο των αριθμών και να ρίξει το βάρος του άλλου θα κέρδιζε συνήθως, και δεν είχε σημασία αν ήταν πολεμικά πλοία ή, στην περίπτωση της Offworld Trading Company, οι τιμές των βασικών εμπορευμάτων.

Μια αποτελεσματική στρατηγική για ένα παιχνίδι όπως το Starcraft ή το Command & Conquer είναι η μεγαλύτερη στον ευρύτερο δυνατό επίπεδο: να συνδυαστεί με τον τρόπο με τον οποίο οι πόροι οι μονάδες που θα κατασκευαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με ποια σειρά, με το χρόνο βόλτα να δεσμευτούν για μια επίθεση. Όπως μαρτυρά και το όνομά του, όπως ότι, στην πραγματικότητα, είναι στρατηγικές.

Αλλά όταν πρόκειται για την προσομοίωση πολέμου, το ένα έχει μόνο το μισό της στρατηγικής μάχης. Το άλλο μισό είναι συχνά το πιο σημαντικό, είναι η χρήση της τακτικής (ειδικά αν η στρατηγική σας πηγαίνει σε σχήμα αχλαδιού), RTS αγνοούν κάτι που οι περισσότεροι παιχνίδια εντελώς ή μουτζούρες τουλάχιστον.

Με την εξαίρεση του Company of Heroes.

Μέσω βίντεο Εμείς Παίξτε παιχνίδια.

Classic 2006 Relic Δεν με νοιάζει πόσα κρύσταλλα έσκαψαν στο έδαφος (η οποία δεν έχει τεθεί σε οποιαδήποτε συλλογή των πόρων), ή πόσα όπλα μπορεί να οικοδομηθεί με αυτούς λόγω της επιτυχίας σε Company of Heroes δεν έχει μέχρι το μέγεθος του στρατού του αυτό ήταν ό, τι θα μπορούσατε να κάνετε με αυτό.

Θεμελιώδη Company of Heroes ήταν πραγματικότητες τους προσομοίωση μάχης για την κάλυψη και την καταστολή. Στα περισσότερα παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, εάν στείλετε κάποιο πεζικού στο δρόμο ενάντια σε ένα μεγάλο βαρύ όπλο, θα ασκήσει αγωγή για αποζημίωση, γίνεται με λίγη (ή καθόλου) την εκχώρηση για το όπλο ή να λάβει. Κατασκευασμένο - για να διαλύσει το Company of Heroes και τους άντρες του να νικήσει, στο πάτωμα, πάρτε την κάλυψη και / ή να έχει σπάσει το ηθικό τους, αναγκάζοντάς τους να εγκαταλείψουν την μάχη και επέστρεψε στην βάση.

Αυτό σημαίνει ότι το άτομο που ελέγχει το πεζικό, να είναι πολύ προσεκτικοί πώς χρησιμοποιήθηκαν. Αλλά το πιο σημαντικό, αυτό σήμαινε το πρόσωπο που ελέγχεται βαρέα όπλα, μια ολόκληρη κάρτα θα μπορούσε να εμποδίσει τον τομέα, και να αφαιρέσετε, αν το σωστό μίγμα των μονάδων εργασίας με το σωστό τρόπο, την κατάλληλη στιγμή.

Οι ίδιες αρχές είχαν επεκταθεί σε οχήματα? Δεξαμενές σε Company of Heroes δεν είναι μόνο διαθέσει ένα μεγάλο ποσό της HP, και στη συνέχεια να σπέρνουν τον όλεθρο πάλι σταλεί. Αντανάκλαση χρήση σε πραγματική μάχη, παχύ με μπροστινή πανοπλία του και ισχυρή, αλλά οι πλευρές του και πολύ ευάλωτος πίσω από αυτό είναι σημαντικό να εξασφαλιστεί μέσα που χρησιμοποιούνται σωστά ή αν χάσετε πολύ γρήγορα.

Το κάλυμμα είναι μια άλλη περιοχή, ξεπέρασε το Company of Heroes. Relic έχει δοκιμαστεί η ιδέα στο Dawn of War, το 2004, αλλά Company of Heroes, που αναπτύχθηκε με κάθε κίνηση του πεζικού, να βελτιώσει όχι μόνο θα τόπους θα μπορούσαν να κυκλοφορούν και να πάρει την κάλυψη, αλλά η αποτελεσματικότητα αυτής της αναφοράς. Περνά μέσα από μια διαδρομή και μπορεί να σχιστεί, αλλά καλύπτουν πίσω από ένα τοίχο και πεζικό ομάδα θα μπορούσε να επιβιώσει επί μακρόν μετά.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι patched σε Company of Heroes χάρτες αποκτήθηκαν και ενθάρρυνε την ανάπτυξή τους στην εκτέλεσή τους. Αντί για μια αφηρημένη μάχη των αριθμών, μια δέσμευση σε Company of Heroes αισθάνεται γενικά ως εξής:

Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη! Η τηλεόραση - Σειρά Band of Brothers ήταν μια πηγή μεγάλης έμπνευσης για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, μέχρι το σημείο ότι οι αποστολές εκστρατεία πόδι COH άνοιγμα χέρι-χέρι με τα πρώτα επεισόδια της τηλεόρασης - σειρά. Ακόμη και το ίδιο όνομα, "Company of Heroes» χωρίζεται έρθει με την τελευταία γραμμή στη σειρά πριν από τις πιστώσεις:

Έμπνευση είναι θεματικά. Blood Brothers ήταν να προσγειωθεί μια ματιά στην ιδιωτικότητα του πολέμου. Ήμασταν ανήσυχοι κάθε στρατιώτη, μετά τις περιπέτειές του τόσο εντός όσο και εκτός της μάχης, και τους έχουμε δει σε δράση, καθώς δεν βλέπουν μόνο τις στιγμές της ατομικής αξίας, αλλά και μια ισχυρή έμφαση στην παρουσίαση τακτική και την ομαδική εργασία που πήγε σε επιτυχή δράσης.

Και αυτό είναι ακριβώς αυτό που κάνει Company of Heroes. σύστημα κάλυψης σας κάνει κάθε στρατιώτης πολύτιμο πού. Σε άλλα παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, το ανθεκτικό βορά των κανονιών συστήματα πυρόσβεσης παρέχει τεράστια δύναμη άριστα με τις μονάδες που χρησιμοποιούνται και απαιτούν πολύπλοκα σχέδια σχετικά με τη μύγα για να απαλλαγούμε από αυτά.

Αυτό καθιστά την καταπολέμηση αισθάνομαι ζωντανός και ρέουσα, και τολμώ - λέω, συναρπαστικό, όπως θα έπρεπε να είναι. Κοινωνία της Ηχητικός Σχεδιασμός ήρωα αξίζει ειδικής μνείας, πραγματικά να βοηθήσει με την άνθηση κεραυνό του πυροβολικού και τη ρωγμή της φωτιάς δεξαμενή της στο σημείο ότι οι εκρήξεις είναι μεγάλα πράγματα, κακή και επικίνδυνη στρατιώτες πήραν στον αέρα.

Και παρόλο που ο ίδιος δεν ήταν φυσικά δύσκολο να ανταποκριθεί σε όλα αυτά, ο ίδιος δεν ήταν ποτέ σε ένα είδος «πόσο γρήγορα μπορείτε να κάνετε κλικ μέσα από αυτή τη ρουτίνα», έτσι ώστε να ήταν σε μια "oh shit, oh σκατά, είμαι δύο επιτέθηκαν μέτωπα , αξίζουν την προσοχή από το δρόμο μου. "για άλλη μια φορά, όπως θα έπρεπε να είναι, επειδή είναι το είδος των πράγμα που κάποιος έχει τον έλεγχο μιας στρατιωτικής μονάδας στην περιοχή, θα έπρεπε, αντί για το ποσό του ξύλου σε για να δούμε μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Company of Heroes ήταν τόσο καλός σε αυτό που έκανε μια δεκαετία, δεν είχε ηττηθεί. Κειμήλια επόμενο παιχνίδι, Dawn of War II, έχει διατηρήσει ορισμένες πτυχές του συστήματος της κάλυψης, αλλά μετακόμισε σε ένα πεδίο RPG. Επίσης κυκλοφόρησε Company of Heroes 2, η συνέχεια του παιχνιδιού το 2013, θα μπορούσαν να ξεπεραστούν, πτώση , όπως αυτό ήταν μια φοβερή εκστρατεία .

Είναι σπάνιο ότι ένα παιχνίδι μπορεί να θεωρηθεί μεταξύ των συναδέλφων του είναι τόσο μεγάλη, τόσο για την απελευθέρωση - χρόνου, αλλά το γεγονός ότι Company of Heroes παραμένει το αποκορύφωμα της τακτικές μάχης σε πραγματικό χρόνο το 2017 είναι μια απόδειξη για το κλασικό 2006 Relic, τόσο σκέψης που πήγε στο σχεδιασμό του και κοντά στην τελειότητα με την οποία διεξήχθη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου