var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Castlevania τηλεοπτικός παραγωγός: Τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης, όπως Dopest »

Υπάρχουν δύο ημέρες το μήνυμα ήταν ένα πρόγραμμα της τηλεόρασης Castlevania θα πάει στο Netflix , το 2017, οι χιλιάδες αστεία οδήγησε επικαλούμενη το διάλογο των βιντεοπαιχνιδιών - σειρά. Σε ένα μήνυμα στο Facebook, παραγωγός Adi Shankar, δήλωσε: «Εγώ προσωπικά εγγυάται ότι αυτό θα είναι το τέλος της σειράς, και η πρώτη καλή βιντεοπαιχνιδιών προσαρμογή του δυτικού κόσμου," Μίλησα χθες με Shankar και ακούγεται απολύτως προσηλωμένη. αυτό.

Ίσως αυτή η εβδομάδα ήταν η πρώτη φορά που άκουσε το όνομα του Adi Shankar. Έτσι, δεν ξέρω την εκτελεστικός παραγωγός της ταινίας Dredd 2012 Το Grey και over-the-top - ηλεκτρικά / Σορτς Ρέιντζερς ήταν ότι οι άνθρωποι το 2015. Σε συνέντευξή του αυτή την εβδομάδα είχε το τηλέφωνο 33 λεπτά που είχα μαζί του, που Σανκάρ επιβεβαίωσε πολλά από αυτά για το Castlevania - ανέφερε σειρά στην ανάπτυξη. Warren Ellis αρέσει βιβλία εργασίας του αρχή, Trans, NextWave και Σελήνη Ιππότης »είναι να γράψει το πρόγραμμα, το οποίο βασίζεται στο Castlevania ΙΙΙ: Η κατάρα του Δράκουλα.

Shankar απρόθυμοι να δώσουν ένα συγκεκριμένο παράθυρο απελευθέρωση για την παράσταση, αλλά είπε ότι τα πράγματα είναι στο σωστό δρόμο. Ενώ για την προσαρμογή δεν θα μπορούσε να πει πολλά, έρχονται στην εν λόγω εκμετάλλευση για video games ως μια δημιουργική μέσο πριν, το μεταβαλλόμενο τοπίο της ταινίας ψυχαγωγίας, και αν η σειρά θα προσπαθήσει να σχεδιάσει - Εταιρεία Castlevania ταιριάζει κόλπα.


Adi Shankar: Ζούμε σε αυτό το διαφορετικό μοντέλο από ό, τι τα μέσα ενημέρωσης. Τι είναι διασκέδαση και ο ρόλος που διαδραματίζει στη ζωή των ανθρώπων. Εγώ δεν μεγαλώνουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, οπότε ήταν πολύ δύσκολο για μένα να δω αμερικανικές ταινίες και θα ήθελα να ζητήσω από τους φίλους περιοδικά μου που βλέπω εικόνες από ταινίες και φωτογραφίες, και άλλα πράγματα. Θυμάμαι ότι ως παιδί μου άρεσε RoboCop. Και δεν ήξερα ότι ήταν ένα RoboCop 2 ... και τότε μου έδειξε ο φίλος μου ένα περιοδικό που είχε, όπως πιστεύω ότι ήταν η Ιαπωνία, αλλά δεν υπήρχε κάλυψη για RoboCop 3 και είχε ένα τζετ - πακέτο και ανάρπαστος κυριολεκτικά , «Τι;! RoboCop μπορεί να πετάξει τώρα!" Αυτή η στάση είναι πολύ καλή στην εποχή της εκτύπωσης, αν όλα είναι συγκεντρωμένη λίγο. Και έχει τη διασκέδαση και λιγότερους περισπασμούς, να το πω έτσι.

Και ποιο είναι το περιοδικό για τη συλλογή, ή όλα στην τηλεόρασή σας. Σωστά; Και θα έπρεπε να φύγει από το σπίτι σας να καταναλώνουν δεδομένα και άλλες πληροφορίες και την ψυχαγωγία. Δεν νομίζω ότι είναι ένα μυστικό ότι ο κλάδος εμπορική ταινία είναι μόνο εντελώς εκραγούν στον εαυτό του. Κάθε χρόνο οι ταινίες λιγότερα χρήματα. Και οι ταινίες που ξέρετε δεν είμαι άπληστος άνθρωπος, αλλά σε κάποιο σημείο, είστε σαν "Φίλε, είσαι το $ 200 εκατομμύρια και όχι το 20 τοις εκατό ποσοστό της επιστροφής." Είναι ένα πρόβλημα. Νομίζω ότι πολλά που προέρχεται από την υπερβολική εξάρτηση από την πειράγματα πράγματα και να δώσει στους ανθρώπους όσο περισσότερες πληροφορίες ... και για πολλές από αυτές τις ταινίες τρέιλερ ήταν υψηλότερο από το αναμενόμενο, το φιλμ. Είναι παράξενο.

io9: Η διαφορά ανάμεσα σε ένα στάδιο έκδοση του τύπου των οπαδών απαλλαγής και τόσα πολλά πράγματα σε αυτή την περίοδο μπορεί να δει κανείς στην προσδοκία πεθαίνει λίγο. Υπάρχουν ιστοσελίδες και Twitter - λογαριασμοί για ρυμουλκούμενα αφιερωμένη στην έξοδο.

Εντάξει, έτσι δεν ξέρω αν είστε εξοικειωμένοι με τη δύναμη / Rangers, η σύντομη έκανα.

io9: Ναι, η επιστολή Kotaku καθώς περπατούσε.

Άρρωστος. Ευχαριστώ. Αυτό ήρθε από το πουθενά, καθώς δεν ήταν πείραζαν. Υπήρξε μια σημαντική ανακοίνωση, όπως: "! Γεια σου, έχουν συνδέσει αυτά τα δύο παίκτες και να παίξουν αυτούς τους χαρακτήρες" Και δεν είναι χωρίς διαφημίσεις στιγμιότυπα της ίδιας περιόδου. Και, ξέρετε, José Χαν, και δεν δίνω συνεντεύξεις γι 'αυτήν.

Είναι σαν το μυστικό της κινηματογραφική εμπειρία έχει φύγει, γιατί σε κάθε ένα παράθυρο για να κατανοήσουμε πώς η διαδικασία συλλέγεται. Οι άνθρωποι το αποκαλούν «η μαγεία των ταινιών", σωστά; Επειδή είχαν συμπεριληφθεί στην ταινία, η οποία γι 'αυτούς είχε αυτό το είδος της ροής, και σχεδόν ένιωθα σαν το πνεύμα του από αυτές τις αναμνήσεις incepted δεν έχετε πραγματικά ανάγκη. Και τώρα, λόγω της υψηλής ευκρίνειας, αυτές οι ταινίες είναι σαφές, οπτικά εφέ που οδηγούνται, δεν λέω ότι είναι λάθος, δεν είμαι μια καλλιτεχνική απόφαση επί του σημείου αυτού. Απλώς λέω ότι είναι μια εντελώς διαφορετική μορφή τέχνης και ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον τώρα, ήταν πάντα. Ο σκοπός του είναι εντελώς διαφορετική. και η ισχύς αυτών είναι διαφορετική. τελικά αυτό είναι που παίρνω στο: τη δύναμη αυτής της μορφής τέχνης είναι πάντα κάτι άλλο.

Γιατί λοιπόν να Castlevania; Πρόκειται για μια σειρά, οι παίκτες που πιστεύουν ότι από τη σκοπιά του σχεδιασμού, ως ένα σημαντικό επίτευγμα. Ο ίδιος συνέβαλε στη γέννηση ενός subgenre και πήρε πολλά τρελά γραμμές μπορεί να είναι διασκεδαστική, λόγω της κακής κατάστασης πίσω στην ημέρα. Τι είναι - που ήταν ώριμος για επανεφεύρεση με διαφορετικό τρόπο τα μέσα ενημέρωσης;

Πόσο χρονών είσαι;

Είμαι 44 ετών.

Καλά, τότε θα πρέπει να είναι μια φορά στη ζωή σας όταν παίζετε το παιχνίδι βίντεο και οι άνθρωποι ήταν σαν, "Τι κάνεις"

Ω, βέβαια. Ναι.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Αυτό είναι πατήσαμε, μάγκα. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ Dopest μορφή τέχνης που υπάρχει σήμερα. Φυσά το μυαλό ότι, ως φωτογράφος, οι οποίοι δεν θέλουν αναφορά αντιμετωπίζονται κανείς περισσότερο σαν ένας σχεδιαστής καλλιτέχνης Βιντεοπαιχνίδι φυσάει γαμημένο το κεφάλι μου. Είναι γελοίο. Και τι είναι καλό παιχνίδι βίντεο πώς θα στοχεύουν σε πρώτο πρόσωπο;

Λίγο ναι.

Δεξιά. Αν δεν έχετε παίξει ποτέ φρουρά και δεν έχει παίξει ποτέ το Call of Duty, όπως έχετε παίξει το Halo ... μπορείτε να επιλέξετε να ελέγχουν και να ξέρετε ακριβώς τι συμβαίνει. Καταλαβαίνετε τη γλώσσα, γιατί αυτό που έχει συμβεί είναι ότι η γλώσσα δημιουργήθηκε, και έχουμε δει όλες τις αλλαγές τις τελευταίες δεκαετίες. Όταν ο παίκτης Α, ο οποίος έχει δει τη γλώσσα εξελίσσεται.

Έχω δει την προσφορά σας που ονομάζεται «το καλύτερο παιχνίδι βίντεο Castlevania - προσαρμογή είναι" εξαιρετική. Τι είναι - αυτό ήταν το πρόβλημα με άλλες εξετάσεις;

Το μπαρ είναι πολύ χαμηλή. Σωστά; Και γιατί η κάτω γραμμή; Οι άνθρωποι ρωτούν αυτό το ερώτημα πολλά. Οι άνθρωποι είναι σαν, "Ω άνθρωπος, αυτός ο τύπος είναι πραγματικά σε video games, να κατανοήσουν πώς γίνονται και μηχανικής γιατί ταινίες είναι τόσο άσχημα παιχνίδια;" Και είμαι σαν, "Επειδή ως ένα παιχνίδι βίντεο -. Αντιμετωπίζονται ταινίες" Αυτό είναι απλά ιστορία. Απλά πείτε μια ιστορία. Είναι εύκολο να πω την ψεύτικη ιστορία.

Τώρα σκεφτείτε - νομίζετε ότι οφείλεται στις διαφορές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης;

Νομίζω ότι είναι ασέβεια. Αν κοιτάξετε το πρώτο κόμικ ταινίες βιβλίο που ήταν εντελώς λάθος, γιατί οι άνθρωποι δίνουν [απρόθυμοι] και το έδειξε! Θα μπορούσε κανείς να πει ότι, αν ο ηθοποιός, τουλάχιστον μπορώ να πω ό, τι μπορώ να πω, όταν ο ηθοποιός, όπως όταν το ένα είναι ένα κοστούμι και νομίζω ότι το κοστούμι είναι γελοίο. Και είναι όπως, «εγώ δεν πρόκειται να δεσμευτούν για αυτόν τον ρόλο, λόγω της φιλί φοράω; "Κάποιος μπορεί να πει ότι κυριολεκτικά σε μια σειρά από εικόνες, το σχεδιασμό, αν κάποιος νοιάζεται τι κάνουν ή όχι.

Και μόλις τα πράγματα είναι στο τμήμα μάρκετινγκ, μπορείτε να προσδιορίσετε αν η μελέτη [θέα], τι έχουν κάνει ως καθαρό schlock ή τέχνης ή ψυχαγωγίας. Σωστά; Μοιάζουν με μια αφίσα της ταινίας ... επιλέξτε ... παλαιστή και Black Swan. φιλμ Ντάρεν Αρονόφσκι. Δεν υπάρχει πραγματική ιδέα σετ στο PR. Δεδομένου ότι η πολλαπλή συνδέεται με είναι λεπτή: «Γεια σου, έχουμε μια σημαντική ταινία Είπαμε σημαντική είναι μια ιστορία και αυτό ήταν καλά είπε ..!" Και πάλι, δεν θέλω να είμαι ο τύπος να μιλήσουμε σκατά για τα πράγματα των άλλων, επειδή μπορείτε να πείτε κάποιες αφίσες.

Οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν πλέον μεγαλύτερη επίγνωση της ψυχαγωγίας - Business κάνουν ίσως μπορούμε να πούμε ότι.

Και πιστεύω επίσης ότι υπάρχουν ορισμένοι όροι που προκατάληψη ισχύει κανένας τρόπος, είναι κυριολεκτικά είναι μόνο μια παρατήρηση για το Castlevania, Ι: Αυτοί είναι οι κανόνες αμετάβλητο, λένε οι ηγέτες, στην πραγματικότητα, "Γεια σου, αν το κάνετε κάνουν, τότε τα fanboys δεν θα φαίνονται πολύ θυμωμένος »και ένας από αυτούς είναι σαν," να αλλάξετε την προέλευση της ιστορίας των χαρακτήρων στο Superman ": το κόκκινο είναι ... υπάρχει το φάρμακο. Και η αρχική ιστορία άλλαξε. Έτσι, δεν νομίζω ότι ισχύουν οι κανόνες. Νομίζω ότι έχουμε κινηθεί προς έναν πολιτισμό, μια κουλτούρα της αυθεντικότητας.

Τι μπορεί να είναι περιοριστική.

Νομίζω ότι οι άνθρωποι που [στην περίπτωση της ενέργειας / Ρέιντζερς] απάντησε ότι όχι, δεν ήταν μια κλοπή μετρητών. Δεν υπήρχε οικονομικό κίνητρο.

Προσπάθησαν να τον συλλάβουν μετά από μια μέρα, έτσι δεν είναι;

Shankar: Ακριβώς. Και δεν ήταν καν μια προσπάθεια να κάνει με τον εαυτό μου ή Ιωσήφ ένα βήμα για να πάρει κάτι. Ήταν κυριολεκτικά σαν, "εγώ θεωρήθηκε ως ένα παιδί, αυτό το σόου σκέφτηκα ότι ήταν ρυπάνει Αυτό είναι ένα ερωτικό γράμμα προς την ..." Ναι, ήταν μια παρωδία, αλλά ήταν τελικά μια θέση αυθεντική αγάπη. Και, δυστυχώς, να απαντήσει σε μια ερώτηση σχετικά με τα παιχνίδια και τα πράγματα, πολλοί άνθρωποι, τα πράγματα έχουν κάνει τις προσαρμογές παιχνίδι στο παρελθόν, δεν τους οπαδούς του να τον έχει. Είναι σαν: "Ω, ναι, εδώ είναι μια ιδιότητα:. Πηγαίνετε σε μια ταινία:« Είναι μια άποψη της σχεδόν τα πάντα κρύο, εφ 'όσον έχετε κατανοήσει τις βασικές τους μηχανικούς του.

Αλλά είναι το αντεπιχείρημα, ακόμα: είναι δυνατόν να είναι πάρα πολύ ενός ανεμιστήρα Μερικές φορές, μια ματιά από το εξωτερικό φέρνουν φρέσκο αίμα σε ένα χαρακτήρα ή μια έννοια που σας αρέσει .. Ή αισθάνεστε ότι αυτό δεν είναι απαραιτήτως η περίπτωση;

Όχι, απολύτως πιστεύουν ότι αυτή είναι η περίπτωση. Joseph και έχω εργαστεί σε αυτό, και, ξέρεις, Joseph όχι Τύπος Power Ranger ήταν. Καθόλου. Ούτε ήταν [James] Van der Beek, κανένα δεν ήταν ΚΑΤΕΕ [Sackhoff] - Νομίζω ΚΑΤΕΕ μια οντισιόν Ροζ Ranger, ή να είναι τόσο όμοια; Δεν είναι οι οπαδοί. Αλλά ήταν αντιμετωπίζεται σαν ένα ... σε βάρος μιας τέτοιας μέγα-μαλάκα, αισθανόμαστε, σαν να ήταν ένα έργο τέχνης. Σωστά; Αν κοιτάξετε τα video games, πολλά από αυτά είναι έργα τέχνης. Όχι ότι αυτός ο τύπος ήταν εκεί - και έκανε Diablo και απαίσια. Είναι σαν. "Καλά, όχι, δεν ήταν τέχνης σε ερώτηση, που ουσιαστικά προσπαθεί να με εξαπατήσει, γιατί προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε το γεγονός ότι είμαι οπαδός του παιχνιδιού, έτσι Πάω στην ταινία, αν και η φιλμ εμφάνιση και να δούμε ότι δεν τ περιλαμβάνονται Ομάδα τέχνης, η οποία είναι στο παιχνίδι. "

Μόλις. Castlevania νέο είδος εκραγεί απροσδόκητα. Γιατί - ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για αυτή την είδηση τόσο πολύ;

Νομίζω ότι το mainstream θέση, επειδή τα πράγματα που είναι άγνωστα τώρα γίνεται, όπως, σούπερ σκύλα. Είναι τόσο σπάνιο, και αισθάνεται σχεδόν σαν ένα μαγικό κόλπο. "Ω, όχι, εσείς πρόκειται να πάρει." Όπως και το προηγούμενο βράδυ, πρότεινα μια ιστορία της Power Rangers ζωντανός ως R - πλάκα, σούπερ βίαιο καρτούν Power Rangers. Αυτό θα ήταν, ούτως ώστε να είναι Dragon Ball Z. όταν έρχονται πίσω, οι Rangers πάνε σούπερ Saiyan σε ένα δασοφύλακα. Σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία, θα ήταν ακριβώς όπως μια φαντασίωση που θα παίξει στο κεφάλι μου. Αλλά ακόμα και τότε το μυαλό μου θα λογοκρίνεται. "Γιατί να σκεφτείτε ακόμη και γι 'αυτό; Δεν έχει κανένα νόημα. Δεν θα συμβεί."

Θα ήταν το είδος του πράγματος, συνεδρίαση με τους φίλους σε μια καφετέρια και spitball.

Shankar: Σωστό. Και τώρα βλέπουμε ότι δεν είναι απαραιτήτως η περίπτωση. Αν πήγε εκεί για δέκα χρόνια πίσω και ψάχναμε στο Comic-Con πριν από 10 χρόνια, και μιλήσαμε για μια ταινία εκεί ως Deadpool είναι, δεν υπάρχει τρόπος. Ήταν σαν ένα φανταστικό κόσμο παράλληλη συζήτηση. Τώρα ζούμε σε μια λέξη, όπου μπορεί να γίνει Deadpool, και ήταν μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς που πέρασε. Αυτή είναι μια παραδειγματική στροφή. Είναι η διαφορά μεταξύ Hulk και Wolverine πριν από τα πρώτα X-Men - ταινία έγινε. Όπως όταν κοιτάς τι τα κινούμενα σχέδια της δεκαετίας του '90, ή αν ήταν στο X-Men όλες οι σειρές, θα έλεγα ότι Wolverine εκτός των κόμικς είχε πολύ λίγη γνώση, έτσι δεν είναι; Wolverine είχε χαμηλή συνειδητοποίηση της μαζικής συνείδησης Hulk. The Incredible Hulk είναι ένα πασίγνωστο όνομα! Πουκάμισα Hulk ήταν, υπήρχαν αρκετές τηλεοπτικές εκπομπές, κόμικς, όλοι γνώριζαν Hulk. Hulk ήταν μέρος της παραδοσιακής γλώσσας που χρησιμοποιείται για να περιγράψει κάτι.

Η διαφορά ήταν ότι αν ήσουν οπαδός που πραγματικά νοιαζόταν Wolverine στο σημείο όπου τα επιχειρήματα εισάγονται στο σχολείο για να παίξετε όλα τα X-Men, να πάρει πάνω σε έναν αγώνα που μπορεί να βρεθεί Wolverine. Δεν έχετε το Hulk. Και αυτό μεταφράζεται σε χρόνια αργότερα, Wolverine είναι ένα έμβλημα της ένα συνηθισμένο αεροπλάνο και Deadpool ήταν κυριολεκτικά η ίδια. Λόγω του Διαδικτύου, όπου εξειδικευμένες είναι πολύ περισσότερα. Έχει ένα μικρό αλλά αφοσιωμένο κοινό είναι ένα κακό πράγμα, σωστά; Άνθρωποι σαν τον John Carpenter αναδρομικά τώρα δει μέσα από ένα διαφορετικό φακό. Είναι διάσημο κέντρο; Όχι, δεν είναι μια υποκουλτούρα Internet, ως «φάρμακο αυτού του τύπου, όλες οι ταινίες ήταν το φάρμακο."

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για Geek Πολιτισμού οικοσύστημα τώρα υπερκορεσμένη;

Όχι, δεν είναι καθόλου. Νομίζω ότι κάτι που έχει γίνει το νέο πρότυπο-μειονεκτήματα, αν είστε στη δεκαετία του '90 ήταν στην πραγματικότητα το άτομο σιδήρου, οι άνθρωποι ήταν σαν, "Τι;" Σήμερα Iron Man Είναι γνωστό ότι ο Κινγκ Κονγκ ή Godzilla. Geek πολιτισμός είναι η νέα κανονική. Νομίζω ότι ήταν Todd McFarlane ήταν σαν, "Φίλε, έχουν κερδίσει geeks. Δεν ξέρω γιατί ο καθένας είναι να πάρει θυμωμένος!" Νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα εντός του ωραρίου υποκουλτούρα. Αυτό πρέπει να επιλυθεί. Επειδή νομίζω ότι καταραμένο μεγάλο πρόβλημα.

Νομίζω ότι βασικά τους καλλιτέχνες σε αυτόν τον πλανήτη, η οποία είναι ένα άλλο υποκατάστημα της παγκόσμιας κυβέρνησης. Είμαστε η συνείδηση ​​της ανθρωπότητας. Είμαστε εδώ για να δείξουμε ένα καλύτερο τρόπο! Εμείς Δείγμα ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές, αυτός ο κόσμος μεγαλώνουν βλέποντας. Θέλω πραγματικά να δημιουργήσει! Αυτό είναι κυριολεκτικά μόνο καθήκον μας. Αλλά ακόμη και αν συμβεί, και οι άνθρωποι φοβούνται να δημιουργήσουν τα πράγματα, ή να πει την ίδια την αλήθεια, επειδή το μίσος και τα πράγματα είναι κακό! Μια γενιά που αυτο-λογοκρισία.

Έτσι, πίσω στο Castlevania: ένας από τους λόγους για τους οποίους τα παιχνίδια ήταν τόσο δημοφιλές είναι ότι η ατμόσφαιρα ήταν σαν ένα μεγάλο παζλ, έτσι δεν είναι; Ήταν πρότυπο σας - Side - scroller, όπου μπορείτε να πάτε από αριστερά προς τα δεξιά, και, τέλος, αν πας αρκετά μακριά προς τα δεξιά, και να νικήσει όλα για να κερδίσει το παιχνίδι. Να σταλεί πίσω στο Castlevania και προς τα εμπρός και πάνω και κάτω και περιστρέφεται γύρω από το κάστρο. Προκειμένου να αξιοποιήσει διαφορετικές περιοχές, δείτε τα πράγματα και όλα αυτά τα άλλα πράγματα. Μπορείτε να - φέρει σειρά - ένα από αυτά τα στοιχεία σε μια μορφή της τηλεόρασης;

Όχι, γιατί στο τέλος οι φιλοσοφικές όρια αυτής της παράστασης, μια ιστορία λέγεται από ένα σημείο. Ο τρόπος που η κάμερα κινείται, είναι σχεδόν σαν μια ιστορία ξεδιπλώνεται, όπως οι αναμνήσεις της δικής τους. Versus, γιατί όταν παίζεται ένα παιχνίδι, αυτό είναι διαφορετικό. Έτσι, θα έλεγα ότι η διαφορά μια ταινία ή τηλεοπτική εκπομπή μεταξύ παρατηρηθεί κάθεται σχεδόν σαν μια ομάδα φίλων από τη φωτιά, πείτε τι συνέβη σε αυτούς, σε σύγκριση με ένα video game, [που είναι] σαν να παίζουν ένα άθλημα , Συμμετέχουν και απώτερος στόχος.

Ως εκ τούτου, το είδος παρόμοιο παζλ - παιχνίδια δεν είναι κάτι που θα δημιουργήσει τα παιδιά νέα για τη σειρά.

Δεν θα έλεγα ότι δεν μπορούμε έτσι κάτι σαν κάνουν αυτό που έχουν τα παιχνίδια, αλλά είναι θεμελιωδώς διαφορετικές μορφές τέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου