var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Πείτε μας αν σας αρέσει το εκπαιδευτικό σύστημα της δημόσιας

Ισοπεδωτές Khatona Miller, δεξιά, με τους συναδέλφους του 22 Αύγ 2000 Stewart Δημοτικό Σχολείο στο Σικάγο. Εικόνα μέσω Getty.

Από το νηπιαγωγείο μέχρι το ανώτερο έτος μου, παρακολούθησε τα δημόσια σχολεία στο Wyoming με την κατάσταση του "του καφέ σχολείο έχει γίνει ένα σημείο ανάφλεξης των ακροάσεων Betsy DeVos". Ωστόσο, δεδομένου ότι είμαι στην πόλη της Cheyenne, η μεγαλύτερη απειλή για το σχολείο μου ήταν πιθανώς ακόμη, φοιτητές? Το μισούσα ως έφηβος για να ζήσει, αλλά ένα πλεονέκτημα, εκ των υστέρων, το σχολικό σύστημα μας ήταν καταπληκτική.

Wyoming έχει σχετικά λίγους ανθρώπους και πολλούς φυσικούς πόρους, έτσι ώστε να οδηγήσει με το ποσό των χρημάτων της δεκαετίας του 1990 για το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα? το μόνο ιδιωτικό σχολείο στην πόλη μου, Σάντα Μαρία, ήταν ένα καθολικό σχολείο συνδέεται με την εκκλησία μου, αλλά ήταν κλειστό λόγω έλλειψης κονδυλίων. (Η μητέρα μου ήταν εκεί και έχει πολλές θρησκευτικές ιστορίες που και άλλα ρατσιστικά προφίλ του Μεξικού παιδιά, συμπεριλαμβανομένου ενός περιστατικού σε ένα διάλειμμα από τις ψείρες, όπου Μεξικού μαθητές για επιθεώρηση αρμαθιές το κεφάλι, αλλά δεν ήταν λευκό φοιτητές). Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου έχω άριστους δασκάλους, μικρές τάξεις και την προσοχή που απολαμβάνουν, αν και ο τελευταίος μπορεί να είχε με τους ανθρώπους Cheyenne κάνει σήμερα σε 62.000.

Μου άρεσε η πιο καλά - χρηματοδοτούνται στο Cheyenne Γυμνάσιο Δημόσια Σχολεία, όπου ο δάσκαλός μου συνήθως χρόνο ήταν φανταστική, μου υπέροχο παλιό Αγγλικό - δάσκαλος, Sheryl Lain , με βοήθησε να πιστεύουν ικανότητες σε μένα και τη γραφή μου ως δασκάλα μου Κοινωνιολογία, Nate Breen , μου έμαθε για την ιστορία και τη δικαιοσύνη και αυτό είναι πάντα σημαντικό να ενεργεί για το ένστικτο της δικαιοσύνης. (Μια υπέροχη παρενέργεια δημόσιο γυμνάσιο μου έχει αρκετά χρήματα ήταν ότι ακόμη και μια κατηγορία κοινωνιολογίας είχε ποτέ Breen ήταν επίσης δάσκαλος μου -. Σεμινάριο , μια σειρά διαλέξεων, το οποίο περιέχει τη φιλοσοφία και την ιστορία που με κάποιο τρόπο είχε ως αποτέλεσμα την αποφοίτησή μου POS ~~ = TRUNC είναι ένα σύντομο ντοκιμαντέρ που εξετάζει τη στάση του σχολείου μου για το σεξ. είμαι "Freakin α)

Συνειδητοποιώ πόσο τυχερός ήμουν να έχουν ένα σχολικό σύστημα στήριξης, το δωμάτιο μου επιτρέπει να λυγίσει τη δημιουργικότητα μου, και μπορώ να πάω κατά τη στιγμή της τυποποιημένα τεστ στο σχολείο, μην φανταστείτε μια περίπτωση όπου η εκμάθηση της γραφειοκρατίας δευτεροβάθμια. Ο Υπουργός Παιδείας έχει εμφανώς εχθρική επιβεβαίωσε εκπαιδευτικό σύστημα κοινό, ιστορικά πίεση στα σχολεία τσάρτερ πάνω από τα δημόσια σχολεία δημόσια σχολεία Wapiti τόσο στοιχειώδες, Ουαϊόμινγκ, ένας των οποίων το κλείσιμο κρατά αρκούδες εθνικής περιαγωγής την παιδική χαρά κοντά στο πάρκο Yellowstone πέτρα ~~ POS = HEADCOMP με ένα ήδη καταστροφική μετρήσιμο αποτέλεσμα .

Το εκπαιδευτικό σύστημα της δημόσιας πρέπει να βελτιωθεί, δεν αφαιρούνται. Ιεζάβελ θα γνωρίζουν τον τρόπο περισσότερα από τα δημόσια σχολεία που τόσο ωφελήθηκαν και γιατί είναι επιτακτική ανάγκη να αγωνιστούμε για αυτό. Αφήστε τις ιστορίες σας στα σχόλια, και έχουμε μια επιλογή για μια μελλοντική θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου