var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Η δυσκολία του παιχνιδιού όπου οι παίκτες είναι οι γονείς των άλλων παικτών

Μόλις μια ζωή είναι ένα παιχνίδι επιβίωσης, όπου ο θάνατος έρχεται γρήγορα, ακόμα και αν το κάνετε όλα σωστά. Έχετε μία ώρα πριν πεθάνει ο χαρακτήρας σου μόνιμα, και ξοδεύει πρώτα δέκα λεπτά του, ως το πιο ανυπεράσπιστων παιδιών. Οι γονείς του είναι από άλλους παίκτες. Ας ελπίσουμε ότι ο καθένας εργάζεται με μια τεράστια σκάφη δέντρο πάρει για να εκπροσωπεί όλους τους πρόοδο, ξύλα και πέτρες για τα iPhones. Όταν δημιουργείτε αυτό το παιχνίδι Jason Rohrer έχει αντιμετωπίσει δύσκολες ερωτήσεις σχετικά με τις κοινωνικές νόρμες, το φύλο και τον τρόπο. Η εμπειρία τους σε αυτό

Rohrer, ο δημιουργός του πειραματικού παιχνίδια όπως το Πέρασμα , Το Κάστρο Δόγμα και Μινουέτο Cordial , εμπνεύστηκε να κάνει μια ζωντανή από μία ώρα, από το πώς οι άνθρωποι ανελέητα ο ένας τον άλλο στα παιχνίδια επιβίωσης Duende. Οι παίκτες ξεκινούν ως μωρά που δεν μπορεί να γράψει το γράμμα Α στη γάτα, μην ανησυχείτε θέση για τον εαυτό της, και κάθε χαρακτήρας πέφτει νεκρός μετά από 60 λεπτά, καθένα από τα οποία μετράει σε ένα έτος. Rohrer ελπίζουμε όχι ανάσυρσης αυτό, αυτή η διαμόρφωση προώθηση Ενήλικες θρέψουν τα παιδιά και να μην μετατρέψει τα παιδιά και το μαχαίρι αγαπώντας τους γονείς μετά από δέκα λεπτά. Με τις δυνάμεις παίκτες να συνεργαστούν, ελπίζοντας Rohrer αυθεντικά συνδέσεις μεταξύ τους για να δημιουργήσουν.

"Αν το κάνουμε πολύτιμο χρόνο;», είπε σε μια συνέντευξη. "Και αν το κάνουμε αυτό πολύτιμη ζωή; Τι και αν από μια συρτή, θα πρέπει να δείτε έναν παίκτη πρέπει να εξασφαλίζουν ότι τουλάχιστον για 10 λεπτά; Μήπως θέλετε ακόμα να πάει μετά από αυτό περνά μέσα από όλα αυτά, και με αυτό το άτομο είναι ωραίο να σας όλη την ώρα; έχετε ακόμα πηγαίνετε να πάει μακριά και να προσπαθήσετε να πάρετε πριν από δεξιά μετά από δέκα λεπτά, και είστε αρκετά μεγάλος για να φέρει επιτέλους ένα όπλο; "

Rohrer θέλουν να διακρίνει μία ώρα ζωής, όπως κινούμενα σχέδια, όπως ακούγεται, πιο κοντά στην πραγματικότητα από ό, τι άλλα παιχνίδια, έτσι ώστε οι παίκτες να δημιουργήσετε εκ νέου τη ραχοκοκαλιά της κοινωνίας, ή τουλάχιστον κάποια σπονδύλων. Θέλει να ενθαρρύνουν τους παίκτες μηχανικούς να παρέχουν ένα πλαίσιο στο οποίο οι εταιρείες αναδύονται με τα θεσμικά όργανα, τις παραδόσεις και την κληρονομιά της γέννησης του. Αλλά μοντελοποίηση όλα τα στοιχεία της ανθρώπινης ύπαρξης είναι μια μεγάλη δέσμευση για τους παίκτες, καθώς και ο δημιουργός του παιχνιδιού. Σε μια προσπάθεια να μετατρέψει τις ιδιοτροπίες της ζωής σε ένα playable παιχνίδι, Rohrer έχει να κάνει παραχωρήσεις κάνετε για να παρέχουν την επιθυμητή παιχνίδι.

Για παράδειγμα, η ρομαντική αντιστοίχιση δεν είναι να δημιουργήσετε τον πυρήνα της εμπειρίας Rohrer. Για να αφαιρέσετε το φλερτ και το σεξ της εξίσωσης, τα μωρά μόλις συμβεί κάποιο τρόπο κατά τύχη, αλλά μόνο για τις γυναίκες χαρακτήρες. φυσική είναι σεξουαλικά χαρακτηριστικά τυχαία, έτσι δεν είναι να αποφασίσει την πρόσθετη ευθύνη για ένα παιδί σαν τους παίκτες. Τα μωρά παίζουν με γυναικείους χαρακτήρες, kickstarts τις βασικές μηχανική του παιχνιδιού, αλλά αρσενικό να αλληλεπιδρούν κατά τη διαδικασία τεμαχισμού για το σεξ, τη δυνατότητα να είναι ένα γονέα, και οι γονείς με τα παιδιά τους, μπορούν να επιλέξουν.

"Δεν θέλω να έχουν ένα παιχνίδι όπου διαπραγματεύτηκε τη συμφωνία και όλα τα άλλα πράγματα», είπε ο Rohrer, "είναι απλώς ένα βρώμικο απόσπαση της προσοχής από ό, τι το παιχνίδι είναι πραγματικά ότι είναι απαραίτητο για τον τύπο τους είναι μεγαλύτερη κάνετε την εικόνα του δέντρου δεν είναι πραγματικά. στο γήπεδο. "

Αρσενικό χαρακτήρες μπορεί να βοηθήσει με τα παιδιά, αν θέλετε, ή απλά να συνεχίσουν να συλλέγουν τα μούρα και τα κλαδιά για να προσπαθήσει μόδας στο πρώτο προσωπικό υπολογιστή. Δεν υπάρχει τίποτα αναγκάζει τις γυναίκες να φροντίζουν τα παιδιά, είναι, αλλά την πορεία της, σε άμεση επαφή μαζί τους πια. Επιπλέον, ενώ οι άνδρες θα πρέπει να ψάξουν για τα τρόφιμα, οι γυναίκες μπορούν να θηλάσουν τα παιδιά. Rohrer σκεφτούμε τα πάντα περιπλέξει τα πράγματα.

"Αν κάποιος έχει αποφασίσει να μην ζευγαρώσουν, τότε το παιχνίδι θα καταρρεύσει», δήλωσε ο Rohrer, σημειώνοντας ότι το αναπαραγωγικό σύστημα του παιχνιδιού εξαρτάται από τα μωρά, αντί των παικτών υπάρχουν συστροφή ή χωρίς παιδιά. «Θέλω ότι η βασική εμπειρία του παιχνιδιού ζήσουν τη ζωή σας, από όταν είσαι αβοήθητο μωρό και εξαρτάται από κάποιον άλλο για τις ηλικίες."

Έτσι, όταν ένα "Universal" και Rohrer εξαλειφθούν ορισμένες σημαντικές συνδέσεις στην κοινωνική αλυσίδα, το φύλο, το ρομαντισμό και την εγκυμοσύνη βιώνει ότι θέλουν να δημιουργήσουν. Επισήμανα ότι το σύστημα που ισχύει σήμερα δημιουργεί κοινωνικές νόρμες, βάζοντας τις γυναίκες με τον τοκετό σε συνδυασμό. Ενώ το παιχνίδι δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, η οποία είναι βυθισμένη σε πτυχές της εγκυμοσύνης, γιατί να μην το μωρό πουφ σε ύπαρξη με τέτοια βιολογικά αρσενικό χαρακτήρες;

Ένα στιγμιότυπο ενός από τα προηγούμενα παιχνίδια Rohrer, Το Κάστρο Δόγμα.

Rohrer είπε, "Νομίζω ότι αυτή η διαφορά μεταξύ των δύο φύλων, και ιδίως το πώς διαφορετικά είδη είχαν κατά κάποιο τρόπο μέχρι στιγμής επιβαρυνθούν, στον σύγχρονο κόσμο μας, με τη δυνατότητα των απογόνων είναι σαφώς μαζί σας, έχει σημαντικά τη δομή της κοινωνίας και ο τρόπος που οι άνθρωποι ", έτσι ώστε να πρέπει να συμπεριφέρονται και ούτω καθεξής. στην επιλογή μόνο γυναικείοι χαρακτήρες, με τα μωρά ήταν μηχανική, αλλά παίρνει επίσης βαθύτερα ζητήματα Rohrer εξερευνήσετε θέλουν.

Rohrer πρόσθεσε ότι για να είναι ένας άνθρωπος γι 'αυτόν, είναι ένα «αδιέξοδο». "Εμείς δεν πάντα πρέπει να έχει κάποιος έρθει σε μας», είπε. "Ελπίζουμε ότι το είδος της σχεδόν εφαπτόμενη να είναι μέρος αυτού του δέντρου." Θέλετε να νιώσετε ένα μηχανικό ώρα για να περάσει, μια ζωή. «Είσαι σαν,« είμαι ένας άνθρωπος. Πω πω, αυτό είναι φοβερό. Βλέπω όλους τους άλλους παίκτες με τα μωρά, και έχω ποτέ δεν ήταν ένα από τα δικά μου », DIT.

Αυτές οι ερωτήσεις εμπνευσμένα από τη δική του εμπειρία της μητρικής εταιρείας. "Έχω παντρευτεί 13 ή 14 χρόνια, και είμαι στο στάδιο της ζωής μου, όπου είμαι σχεδόν 40 χρόνια και νομίζω ότι στη θέση μου στο ανθρώπινο οικογενειακό δέντρο", είπε. Είπε ότι ήταν ενδιαφέρονται για τα υποκείμενα συστήματα του ρομαντισμού και τις πτυχές της ανθρώπινης εμπειρίας, όταν ήμουν νεότερος, αλλά όχι πολύ περισσότερο.

Image Credit: GDC.

Rohrer είναι τώρα ο πατέρας τριών παιδιών. Ο ίδιος και η σύζυγός του έχουν προσπαθήσει να αυξήσει το γιο της με τέτοιο τρόπο ώστε τα παραδοσιακά πρότυπα ανδρισμού από αυτές αφορούν ( "τρία παιδιά μου, όλα εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είναι κορίτσια, γιατί ποτέ δεν είχα ένα κούρεμα", είπε ), αλλά εξακολουθεί να είναι το είδος πήρε ένα ρόλο στην ανατροφή των παιδιών για να παίξει.

«Ήθελα να είμαι δίκαιη και ισότιμη κατανομή του πατέρα», είπε, «αλλά ήταν σαν όλες εκείνες τις στιγμές, όταν το παιδί θα πρέπει να είναι με τη γυναίκα μου, λόγω του τρόπου που παραδόθηκε, σκέφτηκα." Δεν μπορώ να θηλάσει το μωρό, δεν μπορώ να το αφήνουμε για δύο ώρες και με τα πόδια μέσα από την πόλη μαζί του, γιατί είναι πεινασμένοι, και πρέπει να είναι εκεί. "Οι εργασίες θα ήθελα να προσπαθήσω μόλις μία ώρα, να κάνουν ένα διάλειμμα ή κάτι να δώσει, έτσι και στην πραγματικότητα δεν θα είναι τόσο καλό όσο θα έπρεπε να είναι. Δεν θα μπορούσα να περάσουν όλη την ημέρα με το μωρό."

Rohrer είπε ότι έχει δει σε άλλες ετερόφυλα ζευγάρια, ακόμη και εκείνοι που δεν θέλουν απαραιτήτως να είναι, αλλά τελικά έπεσε στο πρότυπο του παρελθόντος της »γυναίκα ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο με τα παιδιά, ο άνθρωπος ξοδεύει περισσότερο χρόνο εργασίας σε." Θέλει να οι ρίζες του αυτό σε μία ώρα ζωής, καθώς και άλλα μέσα ότι "απογοητευτικό" να διερευνήσουν τις επιχειρηματικές -., επίσης, τις γραμμές γύρω από τα πρότυπα των φύλων "Αυτό [το είδος των εννοιών] μας αρέσει είτε όχι», είπε. "Θέλω να είμαι σε θέση να εργαστούν πάνω σε αυτό, και αυτά είναι τα πράγματα που ήταν πολύ σημαντικό για μένα στο τέλος."

Image Credit: Ανεξάρτητη ταινία μεγάλου μήκους.

Έτσι, ακόμη και αν μια ζωή που καλύπτει ένα μεγάλο θέμα, έτσι ώστε η ανθρώπινη εμπειρία και την ανάπτυξη της κοινωνίας, τις πεποιθήσεις και τις εμπειρίες κωδικοποιούνται στο σύστημα εγγενώς Rohrer. Ένα άλλο παιχνίδι με το ίδιο "καθολική" διαμόρφωση θα μπορούσε να είναι πολύ διαφορετικά αν ήταν κάποιος που δεν κοινοποιούν το φόντο της Rohrer. Θα μπορούσε να αντιπροσωπεύουν το δυαδικό σεξ σε εξέλιξη, ή να επικεντρωθεί περισσότερο στην εμπειρία του κόσμου των γυναικών, ή η μελέτη των επιδράσεων της έλξης και τη σεξουαλικότητα, το σύνολο των οποίων βεβαίως να οδηγήσει βοήθησε την ανθρωπότητα, όπου βρισκόμαστε σήμερα.

Rohrer ενδιαφέρεται για το πώς θα παίξουν οι εμπειρίες των άλλων ανθρώπων στο όραμά του. «Όταν λέμε ότι ο μόνος λόγος για τον οποίο σε αυτό το [νόρμες του φύλου και κοινωνικών δομών] προσκολλώνται μόνο από συνήθεια ή τον πολιτισμό, ακόμη και αν έχουν την αίσθηση, αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, τότε το ερώτημα είναι αν αυτό το είδος των πραγμάτων στην θα παίξει συμβεί καθώς οι άνθρωποι λαμβάνουν τα ένστικτά τους πραγματική ζωή στο παιχνίδι ... ή θα έχουν ένστικτα να παίξετε το παιχνίδι σε αυτό το παιχνίδι για να συλλέξει », είπε.

Rohrer εξακολουθούν να θέλουν την καλύτερη για το δικό τους ρόλο στον κόσμο, ακόμα και αν δεν είναι όλα από μια εμμονή να καταλάβει μια ζωή δεν είναι τρόπος ότι τα χρώματα του παιχνιδιού. "Νόμιζα ότι έχουν πολλά σχετικά με το ρόλο μου άνθρωπος στον κόσμο στη ζωή μου», είπε. "Πηγαίνοντας από ένα 20-year-old, ο πάντα ήταν απολύτως εν λόγω, και δάκρυ όλα τα κάτω, και να δοκιμάσουν τα συστήματα όλων των αντανακλάται και τα θεσμικά όργανα, τότε γυρίσει και να πει:« Προσπαθώ να κατανοήσουμε αυτά τα πράγματα περισσότερο "και στη συνέχεια να δούμε ακόμη και ορισμένοι από αυτούς έρχονται από την κατάρρευση της κεφαλής έτσι κι αλλιώς, ακόμα κι αν νόμιζα ότι η ίδια είχε απομονωθεί με ασφάλεια με κάνει να σκέφτομαι, να είναι ένας άνθρωπος και τι σημαίνει. δεν ξέρω. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου