var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Αυτό είναι ό, τι φαίνεται ένα μάθημα της γυμναστικής, όπως το 2017

Το Fitness Interactive , το τελευταίο έργο της καναδικής Saga της τεχνολογίας της εταιρείας, αναλαμβάνει την παραδοσιακή ιδέα της γυμναστικής - Στούντιο - τάξη και προσθέτει ένα στρώμα της επαυξημένης πραγματικότητας, οι τοίχοι μετατραπεί σε γιγάντιο παιχνίδι Skee-μπάλα.

Βίντεο συνεργασία δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο YouTube δώσει μια βασική επίδειξη του, πώς αυτό λειτουργεί . Οι εικόνες των πλωτών σχήματα που προβάλλονται στον τοίχο, ενώ τα παιδιά προσπαθούν να ρίξουν καουτσούκ μπάλες σε αυτές να σπάσουν τις εικόνες. «Χρησιμοποιούμε το 3D - θέα της κάμερας - για την ανίχνευση αλληλεπιδράσεων στους τοίχους και τα πατώματα," δήλωσε ο Vincent Routhier, SAGA Διευθύνων Σύμβουλος. Εισόδου "Αυτή η αναγνώριση χρησιμοποιείται στη συνέχεια ως" "για τα παιχνίδια, το φωτισμό και ηχητικά εφέ εμφανίζονται χρησιμοποιώντας χαρτογράφηση προβολής."

Μετά Routhier το έργο αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας να επανεφεύρουμε τον τρόπο το γυμναστήριο θα μπορούσε να επαναχρησιμοποιηθεί ως «παιδική χαρά για μάθηση." Κατά τη διάρκεια της εκμάθησης μέρος δεν είναι άμεσα εμφανές από τα βίντεο, το παιχνίδι φαίνεται ένα χτύπημα λίγο. «Πιστεύουμε ότι η εισαγωγή νέων τύπων διαδραστικών σχόλια θα μπορούσε να καταστήσει τη σωματική άσκηση πιο ευχάριστη και προσιτή για όλα τα παιδιά", λέει ο Routhier. SAGA περαιτέρω από το πρωτότυπο του διαδραστικού γυμναστήριο, το επόμενο βήμα θα είναι να δημιουργήσει περισσότερα παιχνίδια και να αυξήσετε το χώρο με διαφορετικούς τρόπους, από την τεχνολογία.

Routhier και Simon St-Hilaire, ο μόλυβδος προγραμματιστής της εταιρείας να κάνει το πρώτο πρωτότυπο σε λιγότερο από μία εβδομάδα για να Externat San Juan Berchmans μαζί, ένα δημοτικό σχολείο στην πόλη του Κεμπέκ. Συντονισμός με το σχολείο και ο διευθυντής του, έχει την ομάδα και οδηγεί τα παιδιά έκκληση για ένα απόγευμα που ξεκίνησε από μια χούφτα διαφορετικά παιχνίδια. «Θέλουμε να συνδέει τους ανθρώπους στον φυσικό κόσμο, και οι περισσότεροι από το έργο μας γίνεται με αυτές τις πεποιθήσεις», είπε ο Routhier.

Είναι μια φιλοσοφία του παιχνιδιού που περισσότερο από μια ομοιότητα με τον τρόπο που γίνεται η Nintendo πλησίασε τη δική της τεχνολογία τυχερού παιχνιδιού του. Συχνά γελοιοποιούνται σε συσκευές για κάθε μία από νέες κονσόλες τους για την αποστολή και δεν ήταν μόνο μίμηση για την αυστηρή και να επικεντρωθεί στην δύναμη της καθαρής κοινού υπολογισμού της Sony και της Microsoft, η οποία ήταν πάντα ένα μέρος της Nintendo φάνηκε απρόθυμη να τις ρίζες του ως κατασκευαστής hardware πλήρως να δώσει φυσική παιχνίδι .

Γράφοντας για τον Ατλαντικό , John Irwin περιέγραψε την επόμενη διακόπτη ως μια προσπάθεια από τη Nintendo να πάρει για τους παίκτες να δουν το πρόσωπο του άλλου. Παιχνίδια όπως το 1-2 - εναλλαγή επιστήσει την προσοχή μακριά από ό, τι συμβαίνει στην οθόνη, τι συμβαίνει με τους άλλους παίκτες . Irwin αναφέρει ακόμη μια συνέντευξη το 2012 με την εφημερίδα New York Times, στο σχεδιαστή Shigeru Miyamoto, δήλωσε ότι η σχέση μεταξύ των video games και στην οθόνη ήταν παρασιτικά. "Για πολλά χρόνια έχω πει ότι τα συστήματα που παραδοσιακά παιχνίδια εθιστικό να γίνει σύμφωνα με την τηλεόραση" έκανε - οι Times είπε.

Προς διαδραστικό γυμναστήριο κόβεται από τις ίδιες απόδρασης χαρακτήρα πολλών παραδοσιακών παιχνιδιών βίντεο και εικονικές εμπειρίες πραγματικότητας. Δεν υπάρχει κράνος, μπλοκ να πιάσει το υπόλοιπο κόσμο, ή στην οθόνη του υπολογιστή. «Πιστεύουμε ότι ο φυσικός κόσμος να αυξηθούν, είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από την απομόνωση της εικονικής πραγματικότητας ή τις περισσότερες τεχνολογικές προσεγγίσεις έκανε", δήλωσε ο Routhier.

Τελικά, νιώθεις αυτό το «απτά» βασίζονται αποκλειστικά αλληλεπιδράσεις ως ψηφιακά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου