var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Στον πόλεμο του με την Wall Street Journal, οι χρήστες του YouTube θα παίξει μόνο

Ethan Klein, επίσης γνωστή ως h3h3Productions

Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων εβδομάδων, η βράζει ο θυμός επάνω στο YouTube για τα μηνύματα που οι μεγάλες μάρκες - έχουν τραβηχτεί διαφημίσεις στην επίπεδη - μορφή σε μια προσπάθεια να αποφύγει να πρέπει να συνδυαστεί με ένα ακατάλληλο περιεχόμενο. Οι εκθέσεις, που δημοσιεύθηκαν από την Wall Street Journal, έχουν συναντηθεί με τέτοιο σκεπτικισμό ότι η εξωφρενική μετά συνωμοσία ανάμεσα στους δημιουργούς του YouTube.

Τέλος Μαρτίου, η Wall Street Journal έχει αναφερθεί , ότι οι διαφημίσεις για τις μεγάλες επιχειρήσεις , οι οποίες πριν από την παιχνίδι του κακού γούστου εικόνες, όπως το «Dub βίντεο ρατσιστικό βίντεο του τραγουδιού του πρώην Πρώτη Κυρία Μισέλ - Ομπάμα ή ράπερ Σικάγο Διευθύνων Keef. «Ενώ η κοινή πρακτική των σημείων των πωλήσεων εφημερίδα, η εταιρία εφημερίδα στην ιστορία που εμπλέκονται επιτευχθεί, οδήγησε μάρκες για να διακηρύξουν την» Αναστολή εκτός από αναζήτηση ειδικά για διαφημίσεις για διαφημιστικές δαπάνες της Google. «YouTube, εν τω μεταξύ, είπε ότι δούλευε για» Βίντεο [βελτίωση] αυτόματα φιλτράρει την τεχνολογία και να προσθέσετε πιο κρίσιμη για να εξετάσει την προβληματική διαφημίσεις βίντεο και ιστοσελίδες. "

Μερικοί δημιουργοί YouTube σχεδόν ταυτόχρονα - δήλωσε περιεχόμενο που είδε μια πτώση των διαφημιστικών εσόδων της τα τελευταία βίντεο . Ήταν μόνο ρατσιστές που επλήγησαν. Ακόμη και μικρές χρήστες του YouTube αναφέρουν το εισόδημά τους ήταν «βυθίζεται πιο γρήγορα από ποτέ,» αλλά είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι οι διαφημίσεις είναι άμεσα υπεύθυνοι έφερε σάλτσες ανθρώπους τον περασμένο μήνα βιώσει. Υπήρξε επίσης μια βραχυπρόθεσμη πλήθη λάθος που από την κυκλοφορία. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αλλαγές αυτές μαινόμενος δημιουργούς οι οποίοι στηρίζονται για την επιβίωσή τους στην πλατφόρμα βίντεο. Πολλοί θεωρούν ότι είναι άδικο πόνο για την πλατφόρμα στο σύνολό της από κάποιο φοβερό βίντεο.

Στο Twitter, ο συντάκτης της έκθεσης στην Wall Street Journal, ο Jack Nicas, κοινές εικόνες αμφιβόλου βίντεο, που είδε τη διαφήμιση των μεγάλων εμπορικών σημάτων όπως η Coca-Cola. Προφανώς αυτές οι διαφημίσεις που προβάλλονται ακόμα και μετά από την Coca - Cola, η Wall Street Journal ανέφερε ότι η διαφήμιση στάση εκστρατεία του στο YouTube:

Οπλισμένοι με τις πληροφορίες που οι χρήστες άρχισαν αμφιλεγόμενο βίντεο του YouTube στην Tweet Nica παρουσιάζονται έρευνας. Ethan « h3h3Productions » Klein χρήστης του YouTube με περισσότερα από τρία εκατομμύρια συνδρομητές, έχει κυκλοφορήσει ένα βίντεο αυτή την εβδομάδα - τέλος στο οποίο δήλωσε ότι η Wall Street Journal έκανε τις εικόνες tweets. «Έχουμε αποδείξεις, συντριπτικά στοιχεία ότι οι εικόνες των δεικτών επεξεργασμένο της ρατσιστικής διαφημίσεις βίντεο, ψεύτικο, είναι λάθος», είπε ο Klein. «Και έχω αποδείξεις.»

Klein ήρθε GulagBear, ο δημιουργός του «Dancing Αλαμπάμα επικεφαλής Keef Ν *****» ενεργοποιημένο το βίντεο από τις διαφημίσεις ότι η Coca-Cola εισήχθη στο Nica tweet. GulagBear είπε Klein ότι το βίντεο δεν έγινε χρήματα από το 2016. λιανικής Σεπτέμβριο σημαίνει ότι το YouTube είχε τραβήξει την κυκλοφορία βίντεο, το οποίο σημαίνει ότι ήταν αδύνατο εικόνες διαφημίσεις σε αυτό. Klein είπε επίσης ότι ένας βετεράνος της πλατφόρμας, ο ίδιος πιστεύει βίντεο YouTube δεν έχει κέρδος με τη λέξη «n *****» στον τίτλο, αλλά και άρχισε να έχει υποψίες διαπίστωσε ότι οι εικόνες του αριθμού των απόψεων που δεν μοιράζονται πολλά από Nica αλλάξετε την οθόνη συλλαμβάνει screenshot.

«Φαίνεται ότι κάποιοι απλά γεγονότα ελέγχους θα μπορούσε να φθάσει πριν δαιμονοποιείται εντελώς και να καταστραφεί μια πλατφόρμα και το εισόδημα όλων των χρηστών», είπε ο Klein. Στο τέλος του βίντεο, σας προσκαλεί να μοιραστούμε την έρευνα πολύ μικρό κοινό τους, και πολλοί άνθρωποι έχουν. Στο Twitter ανακοίνωσε Αρχειακή Klein είχε συσσωρεύσει πάνω από 17k retweets άλλο χρήστη του YouTube έθεσε σημαντικό μήνυμα προς τις δικές τους σελίδες. Reddit έχει το βίντεο πάνω από 69K upvotes βίντεο μόνο r / δίπλα από το άλλο, είναι 30 subreddits αναδημοσίευση. Πολλοί κορυφαίοι - Designer στην οργή σε κοινωνικά δίκτυα θα εμφανιστεί, και τουλάχιστον δύο κήρυξαν «πόλεμο» στην Wall Street Journal Klein στην έρευνα.

Λίγες ώρες αργότερα, έγινε αντιληπτό ότι το βίντεο του Klein είχε μια ψευδή υπόθεση. Όπως είναι, γιατί το βίντεο δεν είναι Διευθύνων Keef απελευθερώνει αποτελέσματα για τον Σεπτέμβριο του 2016, διότι μια άλλη εταιρεία είχε πει το βίντεο , το οποίο σημαίνει ότι δεν υπάρχει αποτέλεσμα GulagBear Πάρτε φαίνεται στις φωτογραφίες. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό, διαφημίσεις βίντεο στο 2017 για να δείξει ότι ακόμα.

Συνειδητοποιώντας το λάθος του, ο Klein έκανε ιδιωτική βίντεο του YouTube για να γίνει πιο ορατή στο κοινό.

«Προσβλέπουμε σε άλλες λεπτομέρειες και ενημέρωση αγόρια σύντομα,» Klein έγραψε στο Twitter. YouTube, το οποίο χαρακτήρισε παρακολουθεί την κατάσταση στην οποία επιτρέπονται τα λάθη:

«Είχα υποθέσει [GulagBear] να μου πείτε εάν το βίντεο προβάλλεται και δεν έχω καν από το μυαλό του για να κάνει αυτή την ερώτηση,» είπε ο Klein. Αντί για πλήρες αντίγραφο ασφαλείας, ωστόσο, Klein κινείται τα τέρματα και είπε ότι ήταν «πολύ ενδιαφέρουσα χώρα, καθώς και ότι η Wall Street Journal, όχι το βίντεο αναφορά - έχει καν ισχυρίστηκε, όπως είπαν, αντίθετα, ότι οι ρατσιστικές άνθρωποι κέρδισαν χρήματα στο YouTube. μίσος, αλλά το γεγονός είναι ότι αυτός ο τύπος δεν ήταν τα χρήματα, αυτό είναι το πρόσωπο που είπε βίντεο της. θα ήταν «μικρό τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν πλέον το κεφάλι βίντεο Keef ότι είχε βρεθεί πιο ακριβείς εικόνες προβολή νίκες. Klein ολοκλήρωσε λέει το βίντεο, βρήκε περίεργο το γεγονός ότι ένα βίντεο με πάνω από 159Κ απόψεις μόνο περίπου 12 $ άξιζε, έτσι ώστε η θεωρία συνωμοσίας ότι η Wall Street Journal κάπως παραμορφωμένη στην έκθεση δεν είναι αρκετά νεκρό. Κράτησα τόσο μικρό και το YouTube να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με το περιστατικό, αλλά δεν άκουσα πίσω στο χρόνο για δημοσίευση.

Σε απάντηση σε αυτή την καταστροφή, η Wall Street Journal μια δήλωση που κυκλοφόρησε στον Τύπο , όπου και πάλι , ο ίδιος υπερασπίζεται την έκθεσή του στο YouTube:

Η Wall Street Journal υποστηρίζει 24 Μάρτη έκθεσή του ότι οι μεγάλες μάρκες τρέχουν αμφισβητήσιμη διαφημίσεις δίπλα στα βίντεο του YouTube. Όλες οι αξιώσεις σε σχέση με τις εικόνες ή άλλες αναφορές έγιναν κατά κάποιο τρόπο ή ψεύτικο είναι εξωφρενικό και ψευδείς. Στιγμιότυπα στέκεται σε μια σχέση - βρήκε μόνο μερικά από αυτά που αντιπροσωπεύονται - συνελήφθησαν 23 Μαρτίου και στις 24 Μαρτίου.

Υποστηρίζεται, επειδή το κοινό πιάνει σε μεγάλες μάρκες αγγελίες WSJ YouTube απαράδεκτο. YouTube - ακόμη και είπε ότι πολλοί θεατές θα είναι αναξιόπιστη και μεταβλητή.

Απαιτήσεις έγιναν επίσης στον έλεγχο είναι το λογαριασμό YouTube που περιέχει το βίντεο που δημοσιεύτηκε στις εικόνες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ειδικές οθόνες μπορούν να κερδίσουν εισόδημα δεν τρέχει στις διαφημίσεις σας πριν από βίντεο.

Οι εκθέσεις Εφημερίδα υπερηφανεύεται για τα υψηλά πρότυπα και φέρνει δημοσιογραφία του. Κάνουμε σημαντικές προσπάθειες για τη διασφάλιση της ακρίβειας και της δικαιοσύνης, και αυτός είναι ο λόγος που είναι οι πιο αξιόπιστες πηγές του κόσμου ειδήσεων.

Ενώ πολλοί οπαδοί h3h3 χάρη του Δημιουργού για την ειλικρίνειά του, η θεωρία συνωμοσίας φαίνεται ούτως ή άλλως για να κρατήσει την εξάπλωση. Αν κοιτάξετε Twitter αναφέρει Jack Nicas εκείνη την εποχή πολλά από τους ανθρώπους , τον έκανε να κατηγορηθεί διαιωνίσει την ψευδή έκθεση ότι χειραγωγείται - που ονομάζεται εικόνες. μηνυμάτων βίντεο παραμείνει h3h3 συζητούνται τώρα γυρίστηκε σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Reddit. «Ακόμα και αν δεν είναι σωστό, το βίντεο δεν θα σπάσει τους κανόνες και ένταλμα απόσυρση κάνουμε», ένα mod γραφή στο MySpace, ένα site που γιορτάζει τις κοινότητες υπερασπίζεται τον κανόνα «όχι κυνήγι μαγισσών».

Στο παρελθόν, Klein έκανε μια έκθεση δολοφόνο του YouTube, η οποία είναι ο λόγος που οι περισσότεροι από εμάς που ξέρουν cloud περιβάλλον του Παρισιού από το δέρμα Counter-Strike. Για τους περισσότερους, όμως, Klein είναι γνωστός και διάσημος ως καλλιτέχνης για χαρισματικό χιούμορ του. Αυτό είναι ό, τι κέρδισε την καρδιά εκατομμύρια πιστούς συνδρομητές. Πρόσφατα, ωστόσο, ο ίδιος και πολλοί άλλοι ήταν κυκλοφορίας στο YouTube την ιδέα ότι τα παλιά μέσα μαζικής ενημέρωσης όπως η Wall Street Journal που προσπαθεί να καταστρέψει τα νέα μέσα με κάθε δυνατό τρόπο. Πρόκειται για μια σαγηνευτική αφήγηση που έχει ακόμη μεγαλύτερη από ό, τι το αποσπασματικό YouTuber ήρωα, πρωτοπόροι δεν συμφωνούν με τη ρύθμιση στη θέση του. Οι άνθρωποι είναι τόσο πεπεισμένοι ότι ένας πόλεμος ενάντια στο YouTube, το άγχος έχει περάσει, δυσαρέσκεια και σύγχυση άνοιξε το δρόμο για την παρατραβηγμένη θεωρίες που λέει καθιστούν ως μια επίθεση στα μέσα ενημέρωσης ότι τα μέσα ενημέρωσης κάνουν: ένα πρόγραμμα βάλουμε μπροστά από τα γεγονότα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου