var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Roguelike μπορείτε να σκοτώσει το κακό δίδυμο τους με το πνεύμα μπάλα

Βρίσκομαι για να πάρετε υγιείς από Φωτοσυνθετική κάνει μπάνιο το δέρμα μου στον ήλιο, όταν το κακό δίδυμο μου πηδάει από τη μία πύλη και αρχίζει να πυροβολήσει ένα όπλο λέιζερ μαζί μου. Είμαι αναφερθεί σχετικά με ορισμένες fireballs πριν έρθει ναρκοληψία μου στη χειρότερη στιγμή υπόθεση. Μια μέρα στις σπηλιές της qud. Είναι ανεξάρτητη από τη συνταξιοδότηση αυτή την εβδομάδα.

Qud Cuevas είναι ένα από τα καλύτερα της χρόνια roguelike πλήρη υποβλητική πεζογραφία και εξερευνήστε έναν συναρπαστικό κόσμο των απόκρυφων μυστικών. Roguelike είναι συχνά δύσκολο να αναλυθούν. Δεν χάνουν πολλούς κανόνες και τις αλληλεπιδράσεις από τα μάτια. Η πολυπλοκότητα αυτή μπορεί να κάνει για αξέχαστες στιγμές, αλλά πολλοί άνθρωποι έχουν επίσης απομακρυνθεί από την συναρπαστική εξερεύνηση και Dungeon ψάξω.

Μου αρέσει να qud οινοποιεία είναι ο τρόπος που είναι προσβάσιμες. Θα πεθάνει πολύ, αλλά υπάρχουν και πολλά εργαλεία με αυτό για τη συγκίνηση της οδήγησης για να λειτουργήσει. Κάθε στοίχημα είναι μια νέα ευκαιρία να αναπτυχθούν και να μάθετε περισσότερα.

Είναι καλύτερο εκφράζεται σε ένα εξαιρετικό πλέι μέικερ. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν από μια ποικιλία χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων. Έχουν τη μορφή είτε σωματική ή ψυχική μεταλλάξεις. Αν παίζετε πάντα σαν μια απελευθέρωση χελώνας τοξικά αέρια τέσσερις μόνο σύνδεση και τη δυνατότητα να θέλετε να περπατήσετε μέσα από τοίχους, δεν εξετάσουμε περαιτέρω. Θέλει να παίξει ως μια ψυχική gunfighter που μπορεί να σχίσει μέσα στο χώρο και το χρόνο; Αυτό το παιχνίδι είναι για σας. Μπορείτε ακόμη και να επιλέξετε αρνητικές ιδιότητες, όπως η αυτανάφλεξη, αν θέλετε να προσθέσετε λίγο περισσότερη περιπέτεια κίνδυνο.

Cuevas qud θυμάστε Morrowind με πολλούς τρόπους. Ο κόσμος είναι παράξενο και οικείο. Κρύβει μέσα του την αίσθηση της περιπέτειας RPG πριν από τα άγρια ​​ύψη εξαπλωθεί. Μικρές αποστολές ανακτήσει κοσμήματα einfachstenen στο υπερδιάστατης μάχη με καλικάντζαρους οικοδομήσουμε. Οι πόρτες έχουν μια τυχαία πιθανότητα να είναι χρήσιμη. Κάθε φορά που νομίζετε ότι ξέρετε τι συμβαίνει, υπάρχει μια νέα έκπληξη.

Εάν έχετε δοκιμάσει ποτέ να περάσουν λίγο χρόνο σε ένα αεροπλάνο ή δεν είμαι σίγουρος τι να θέλετε να παίξετε ένα παιχνίδι και να χαλαρώσετε, σπήλαια είναι qud πάντα στη σύντομη λίστα των παιχνιδιών που διασκεδάζει σε όλους πάντα να μου επιστρέψει. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι μια περιπέτεια διασκέδαση και τον μυστικισμό είναι μόνο μερικά κλικ του ποντικιού.


Κάθε εβδομάδα, μου έδειξε ένα νέο αποδοτικό ενιαίο αγώνα με την ημέρα «επιλογή Indie Heather.»

Αν βρεθεί κάτι ένα δροσερό παιχνίδι ή κάνει, είναι υπερήφανο για να με πάρει στο Twitter ή heather.alexandra@kotaku.com @transgamerthink .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου