var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Η πραγματική ζωή πρέπει να JRPG Victoria έχουν μουσική

Μουσική JRPG νίκη είναι ένα από τα καλύτερα είδη μουσικής βιντεοπαιχνιδιών. Κάθε φορά που φεύγει από το νικηφόρο αγώνα, ένα γνωστό θέμα παίζει διέγερση. Μου αρέσει να παίζω τη μουσική κάθε μέρα της ζωής μου.

Αυτή η θέση που αρχικά 26.04.2012. Πέντε χρόνια αργότερα, γνώρισα και έκανε κάποιες αλλαγές λόγω πρόσωπο 5 πρέπει πραγματικά να είναι εδώ.

Γιατί συνοδεύει κάθε εξουσίας μου από τη νικηφόρα τυμπανοκρουσίες; Δεν ξέρω. Νομίζω ότι θα ξεκινήσει μαζί μου καλύτερη ύμνους γύρω από ένα μικρό σύνολο των ομιλητών την εκτέλεση κερδίσει αυτό το παιχνίδι καθημερινά παραστάσεις μου επισημάνετε.

Εδώ είναι μια λίστα των ζητημάτων που θέλω να παίξει και πότε.


Final Fantasy VII

Μου αρέσει αυτή η μουσική κάθε φορά που φτάνει το μηδέν δίσκο παιχνιδιού.


Μονοπάτια στον ουρανό

Μου αρέσει όταν παίζετε αυτό το μουσικό κάθε φορά παντελόνι φόρμας βήμα με την πραγματική παντελόνι.


Persona 3

Μου αρέσει αυτή η μουσική όταν παίζω εισέλθουν στο κτίριο κάθε φορά που χρησιμοποιείται για να έχουν μια δουλειά να δεν μου αρέσει.


Final Fantasy Tactics

Μου αρέσει όταν παίζω αυτή τη μουσική κάθε φορά που η πόρτα του εκτυπωτή στην περιοχή, μετά την εγκατάσταση μιας νέας κασέτας μελανιού.


Suikoden III

Θέλω αυτή τη μουσική, όταν μπορώ να παίξω μπροστά από το διαμέρισμά μου με το ποδήλατό μου κάτω από το λόφο.


σεληνιακό 2

Μου αρέσει όταν παίζω διαβάσει το τμήμα κρασί στο σούπερ μάρκετ και πάλι αυτή τη μουσική κάθε φορά.


Frontier Saga

Μου αρέσει αυτή η μουσική κάθε φορά που παίζετε με επιτυχία ένα ταξί έξι άλλους ανθρώπους που στέκονται στο μπαρ που εμπλέκονται.


Την έναρξη μιας χρονόμετρο

Μου αρέσει αυτή η μουσική κάθε φορά που παίζω πάρετε ένα μήνυμα ότι το κορίτσι που αγαπώ, δήλωσε ένα από τα μηνύματά μου στο Facebook.


Chrono Cross

Μου αρέσει όταν βλέπω τη μουσική κάθε φορά που το πρωί από το παράθυρο για να παίξει και να δείτε ότι πραγματικά δεν είναι Σήμερα στο Σαν Φρανσίσκο Nebel Βροχή σήμερα στο Πόρτλαντ.


πρόσωπο 5

Μου αρέσει αυτή η μουσική κάθε φορά που παίζετε με επιτυχία πριν προειδοποιώντας όποιον μουστάρδα λεκέ στο πουκάμισό μου καθαριστεί.


Η αίθουσα του θρόνου

Δεν JRPG, αλλά ακόμα. Θέλω αυτή τη μουσική κάθε φορά που παίζετε εισάγετε ένα δωμάτιο παραδοθεί μόνο πίτσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου