var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Δείχνουν πιο άσχημο στολές παιχνίδι τους

Έχουν γίνει. Τέλος, θα πρέπει αυτό το σύνολο των γλυκών πανοπλία που ήταν στη στοίβα. Φαίνονται σαν ένα εκατομμύριο δολάρια. Ώρα να προχωρήσουμε μέσα από την πόλη είναι φωτεινά και AF ... OH όχι. Μπορείτε να βρείτε μια νέα πλάκα του μαστού με ελαφρώς καλύτερα στατιστικά. Fun είναι ένα γαμημένο τσίρκο για τις επόμενες 20 ώρες.

Έχω παίξει πολλά Zelda: παραδέχονται αναπνοή του παιχνιδιού τον τελευταίο καιρό, και έχω: σύνδεσή μου είναι περισσότερο από μερικά μόδας - το έγκλημα.

Αυτή η ομάδα λειτουργεί σχεδόν μέχρι που συνειδητοποιεί ότι το αίμα Mohawk Τζένγκις Χαν μπαρ ως κόλαση στο όμορφο άνδρα Zeldanson φαίνεται Σύνδεσμος-τρελό, το πουκάμισο είναι σπασμένα αγάπη τα χέρια της γιαγιάς κάποιος και περικνημίδες μωσαϊκό σε έναν άλλο κόσμο είναι αρκετά φανταστική. Αλλά η γραμμή μου δίνει μια επίθεση μπόνους! Και έχω μια νεράιδα στο πουκάμισό μου! Είναι σαν τη γιαγιά μου έλεγε πάντα. «Ο δεύτερος τρόπος για να τρέχει όταν δεν παρουσιάζεται ο γίγαντας με τα πόδια για να σταματήσετε»

Αυτό δεν είναι το μόνο άσχημο που πραγματοποιήθηκε η σύνδεσή μου συνέβη ώρες μετά την εκτέλεση σε ένα διαφορετικό.:

Επιπλέον, ειδικά στηρίγματα στον φίλο μου Ανδρέα Goldfarb, που έχουν δημιουργηθεί σε όλη την ανάσα της ζούγκλας σε ένα διακόπτη - υποχρεούνται Σύνδεσμος Nintendo πουκάμισο, το παιχνίδι:

Άλλα παραδείγματα: Είμαι ένοχος Geralt φαίνονται σαν να της μόδας - Συμβουλές από ένα βράχο Troll The Witcher 3 ήταν και ποτέ δεν θα Tauren μου Shaman World of Warcraft ξεχνάμε την άνευ όρων ως μίγμα περισσότερες από τις ημέρες της δόξας επιδρομή πέρασε ανάμεσα σε ένα δέντρο και ένα εφημερίδων από το δημοτικό σχολείο εμπειρία που κάνει το ηφαίστειο.

Σε γενικές γραμμές, αυτό το βίντεο είναι ProZD συνοψίζει:

Ποια είναι τα χειρότερα εγκλήματα της μόδας που διαπράχθηκαν στο όνομα των στατιστικών στοιχείων (ή επειδή ο Θεός φυλάξοι, θα είναι το ισοδύναμο ενός mash-up λέσχη χορού αναμονή «Last Resort» με τη συμμετοχή Papa Roach); Βλέποντας και / ή να μας πείτε κάτω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου