var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Πέντε πιστεύεται ότι παίζουν γκολ στο μήνες για πρώτη φορά

Κατά τα τελευταία δυόμισι χρόνια, έχω παίξει πάνω από 1.000 ώρες της μοίρας. Τους τελευταίους πέντε μήνες, που σχεδόν ποτέ δεν παίζουν. Αυτή την εβδομάδα θα επιστρέψει στο παιχνίδι, και επιτρέψτε μου να σας πω ότι δεν είναι εύκολο σε ένα παιχνίδι που χρησιμοποίησε για να πάει να παίξει μανιωδώς.

Αυτή την εβδομάδα, Bungie ξεκίνησε μεγάλη δημοσιότητα του παλιού Triumph εκδήλωση. Είναι της μόδας στόχος των τριών ετών του 1 πριν ετοιμάζεται να γιορτάσει στον προορισμό 2 κινήσεις Σεπτέμβριο. Είμαι στο βιβλίο ραντεβού Bungie δεν ενδιαφέρουν οι τεράστιες προκλήσεις συνδεθείτε έχει προστεθεί στο παιχνίδι, αλλά είμαι ενδιαφέρονται για νέες ενημερώσεις επιδρομές.

Κάθε εβδομάδα, κατά τη διάρκεια του θριάμβου του στόχου τέσσερις επιδρομή θα προσφέρεται εβδομαδιαία επιδρομή. Θα υπάρξουν νέα ισχυρότερη εχθρούς, νέα λάφυρα, και μερικές από τις νέες προκλήσεις και εκπλήξεις. Αυτή η πρώτη εβδομάδα της επιδρομής Crota τελικά παρουσιάστηκε, η οποία ιδρύθηκε το 2014 με το σκοτεινό επέκταση έως ζωής - κάτω.

Τρίτη επιδρομή τους φίλους μου και θα κατεβάσει την ενημέρωση και πήδηξε πίσω στο στόχο. Λοιπόν, πρώτα προσπαθήστε να χάσει ένα επαρκές χρονικό διάστημα για να πάρει ο καθένας στο ίδιο κόμμα. Περιμένετε μέρος του ιδιωτικού. Ω, όχι, ο άλλος με κάλεσε στο κόμμα του. Όλοι θα φύγουν. Όχι, μένουμε. Πρόσκληση μόνο. Ω, όχι, κάποιος που έχει ήδη φύγει. Χα χα, δεν είναι τέλειο;

Αφού ήμασταν όλοι μαζί, θα έπαιζε εκείνη την εποχή. Hunter ξεσκονίζονται το παλτό μου εργαζόταν ραφές πανοπλία και πήδηξε πίσω στον αγώνα. Εδώ είναι μερικές ιδέες που είχα, περισσότερο ή λιγότερο καλά.

1. Θεέ μου, δεν μπορώ να παρακολουθείτε όλα αυτά τα πράγματα;

Πριν ξεκινήσετε να παίζετε, άνοιξα το στόχο - τμήμα Διευθυντής, η ωφέλιμη τρίτο - κόμμα - εφαρμογή που θα χρησιμοποιήσετε για να κρατήσει την ταχύτητά μου σε τάξη.

Εδώ είναι μια δραματική αναψυχής της στιγμής:

"Zuul" Eldritch φωνή βραχνή. Έκλαψα, και η καρτέλα είναι κλειστή.

Αφού ηρέμησε και σήκωσα, πήγα πίσω στο browser μου, μαζί με μια χρήσιμη επιστήμη. (Καλά, είπε ότι ήταν ένας επιστήμονας, φάνηκε περισσότερο σαν ένα παιχνίδι -. Παρουσίαση -. Host για μένα)

Άνοιξα πάλι την καρτέλα και πήρε μια πιο προσεκτική ματιά.

Θεέ μου ... να κοιτάξουμε γύρω μας πρόχειρο φαγητό Η ομάδα! Γαμώτο, πώς μπορώ να διατηρήσω τα πράγματα τώρα; Έχω περίπου 10 από αυτά τα όπλα, και πραγματοποιήθηκε η άλλη χίλια γιατί φοβάμαι να απαλλαγούμε από αυτά.

Το επίπεδο της τρομοκρατίας καλά, αισθάνομαι όταν σκέφτομαι το κατάστημά μου για τον καθαρισμό είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να πειστεί ότι Bungie έκανε η σωστή απόφαση να αποφασίσει ένα νέο ξεκίνημα με γκολ 2. Ποιος είναι έστω και κόσμημα σας ηλιακό έτος του Όσιρι αξίζει περίπου τρία χρόνια; Εγώ δεν κάνω.

2. Ποια είναι τα κλειδιά; Και ποια κουμπιά ... περιμένετε ...

Είναι ένα μικρό πράγμα, και τελικά έφυγε. Αλλά έχω παίξει πολλά παιχνίδια από σήμερα και η τελευταία φορά που έπαιξα την τύχη άρχισε να ξεχνάμε από πού πράγματι κινούνται τα δάχτυλα.

PS4 πατήστε το touch - οθόνη στην κάρτα Horizon Zero - Αυγή να πάει, και το τρίγωνο για ένα διάλειμμα στο πρόσωπο 5, για παράδειγμα. Γι 'αυτό και διατηρούνται αγγίζοντας την οθόνη αφής για να κάνετε παύση, όταν στην πραγματικότητα το Πνεύμα κλήσεις του και σας επιτρέπει να φτάσετε τροχιά. Ήμουν σχεδόν κατά λάθος σε τροχιά δύο ή τρεις φορές, γιατί προτείνω πραγματοποιήθηκε τρίγωνο. Μόνο αποδεικνύεται, σχεδιάζει PS4 πολλά κουμπιά που μπορεί να έχει σε ένα χρόνο στον εγκέφαλό μου.

3. Είναι συναρπαστικό να παίξει με παλιά του ομάδα νέων προορισμό μου.

Πεπρωμένο μου επιδρομή ένα μείγμα από άλλα παιχνίδια δημοσιογράφους και τους φίλους από όλα τα παιχνίδια μοίρα πολλών. Ο συνάδελφός μου Jason Schreier και βασανιστική αυτο - διακήρυξε τύχη είναι δύο από τις λιγότερο διέπραξε η ομάδα μας, στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σύμφωνα με τα συγκριτικά μέλη επίπεδο φωτισμού μας. Αυτός και έσωσα την άνοδο του σιδήρου πριν ακόμη 390 επιτευχθεί, ενώ όλοι γύρω από την 400ή

Μίλησα με τους περισσότερους από αυτούς τους τύπους σε άλλες ικανότητες τους επόμενους μήνες, αλλά είναι κάτι διαφορετικό για την μπάντα την ομάδα σας πίσω μαζί μετά από ένα διάλειμμα. Κάθε χρειάζεται για να αισθάνονται και την ευκολία στους ρόλους τους ένα λεπτό. Υπάρχουν ειδικές πειθαρχία που δίνει εντολές συνήθως. ο άνθρωπος εκεί απροετοίμαστοι ενός λεπτών πρέπει σκατά του να ανακάμψει. (Ήμουν αυτή τη φορά.) Δεν είναι το είδος που συνεχίζει να πεθαίνει, στη συνέχεια ζήτησε συγγνώμη. Δεν είναι ο τύπος που κρατά τα αστεία, ο άνθρωπος που είναι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, και ούτω καθεξής.

Πήρε ένα κομμάτι για μας να ανακαλύψουμε το λαιμό μας και πάλι. Μέρος της ήταν να καθορίσει μόνο το τρέχον επίπεδο της δέσμευσης όλων. Νωρίτερα, όταν άρχισαν οι αντίστοιχες πρώτες επιθέσεις, ήμασταν. Θα περάσουν πολλά απογεύματα, το απόγευμα εκτάσεις, ακριβώς για να δούμε πόσο μακριά έχουμε. Θέλουμε να προσπαθήσουν να μείνουν στο δρόμο μας μετά τα μεσάνυχτα (και συχνά δεν είναι!) Για να φτάσουμε στην πρώτη ή δεύτερη φορά το αφεντικό σε περίπτωση. Η πρόθεσή μας ήταν για τον δύσκολο τρόπο μία εβδομάδα πριν.

Ήταν τότε? είναι τώρα. Η ζωή μου τώρα αφήνει πραγματικά κανένα περιθώριο για το στόχο, και ήδη τα σχέδια για δείπνο την Τρίτη. Δεν θα μπορούσε να παίξει για λίγες ώρες, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό. Δεν ήταν να νικήσει την επιδρομή που χρησιμοποιείται σε δύο ή τρεις ώρες;

Περίπου μία ώρα, κατάλαβα δύο ώρες ξεκαρδιστική σε σχέση με τον στόχο πολύ μικρή. Αν είναι τυχεροί, οι οποίοι είχαν το πρώτο μέρος της επιδρομής σαφώς πριν έπρεπε να πάει. Δεν υπήρχε τρόπος στη γη που έχω για το θάνατο Singer, πολύ λιγότερο CROTA.

Στο τέλος εγκαταλείφθηκε πρόωρα για άλλους παίκτες. Νομίζω ότι όλοι θα είναι δίπλα γυαλί ασφαλείας εβδομάδα σχετικά με το παιχνίδι μας. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, θα ήταν ωραίο να έρθει σε αυτή τη συζήτηση, και πάλι διασκελισμό με όλους. Είναι ένα μείγμα από διάλεξη ιδιαίτερα ωραία, αλλά περιστασιακά, προσεκτικό σχεδιασμό, την απογοήτευση fanen, ελαφρύτερο παθητική επιθετικότητα και καραγκιοζιλίκια. Επιδρομή κοινωνικοποίηση των άλλων τύπων κοινωνικοποίησης μου ξεχωρίζει, και έχασα.

4. Τέλος Crota δεν δροσίζεται η καλύτερη επιλογή για το πρώτο ταξίδι.

Υπάρχουν τέσσερις εισβολές στο γκολ. Αν ήταν να αξιολογήσει κατάταξή μου:

  1. γυάλινο θόλο
  2. Ira μηχάνημα
  3. Το φθινόπωρο του βασιλιά
  4. Για Crota

Οι τρεις πρώτες είναι στη συζήτηση, και ίσως να τα ταξινομήσει με διαφορετικό τρόπο σε διάφορα σημεία. πρώτη επιλογή μου για την ασφάλεια - γυαλί είναι αναμφίβολα οφείλεται εν μέρει από νοσταλγία. μηχανή θυμός είναι από πολλές απόψεις το πιο διασκεδαστικό να παίξει πτυχές της επιδρομής, και η πτώση του βασιλιά είναι ένα επικό. Η μόνη σαφής κατάταξη είναι καλό για μένα, ό, τι είναι Crota, ανάλογα με την περίπτωση, στο τέλος. Δεν είναι απλά μια επιδρομή αυτή την εβδομάδα και θύμισε γιατί.

Η ομάδα μου έκανε στο τμήμα της γέφυρας για να μπορέσει να σωθεί, αλλά ακόμα και τότε θυμήθηκα γιατί δεν μου αρέσει να επαναλάβει την επίθεση. Το τμήμα ανοίγματος των λαμπτήρων είναι πραγματικά διασκεδαστικό, και κατά πάσα πιθανότητα το αγαπημένο μου μέρος της επιδρομής. Είναι απλά ωραίο να φτάσουμε στην αναμέτρηση, στο τέλος, θα πρέπει να κρατήσει, όταν η ομάδα του ενάντια σε μια επίθεση των εχθρών που περιμένουν για μια γέφυρα που θα κατασκευαστεί.

Δεν μπορεί να νικήσει σε αυτή την ενότητα. Μάλλον το πώς η ομάδα μας ήταν σκουριασμένες και ασυντόνιστες, αλλά με την υψηλή φως ήταν μια καταστροφή. Η ομάδα μας υπέστη δύο ή τρεις φορές μέχρι τελικά ένας από τους κυνηγούς μας που χρησιμοποιούνται στην βέλτιστες πρακτικές και ότι όλοι πεθαίνουν, γίνονται αόρατοι, η γέφυρα είναι έτοιμη να προχωρήσει με το δικό και να λειτουργήσει. Κάθισα εκεί, πλανάται κάμερα πάνω από το σώμα του χαρακτήρα μου, όπως ο ίδιος θέσει για ένα λεπτό ή δύο, στη συνέχεια περπάτησε κατά μήκος της γέφυρας. Είμαι μια σταγόνα του θηράματος στην παρ. Woo-hoo. Η μοίρα ήταν μια εμπειρία, αλλά δεν είναι ακριβώς θριαμβευτική καριέρα στην ομάδα εργάζεται τις καλύτερες στιγμές του προορισμού Για την περίπτωση που συνοδεύεται.

Θα σωθεί η γέφυρα για να μπλόφα τμήμα έρχεται, και κατάλαβα ότι υπάρχει μια νέα νέα προσθήκη στο στέμμα σε αυτή την ενότητα. Όμως, δύο ώρες που έπαιξε ένιωσα τίποτα φρέσκο. Οι εχθροί ήταν επικίνδυνο και πάλι, και υπήρχαν κάποια νέα τέρατα σε κάποια νέα μέρη. Ωστόσο, στο τμήμα της γέφυρας, θα ήθελα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο μια θέση στην κορυφή τοτέμ πόλο και τράβηξε το σκλάβο, ενώ οι σύντροφοί μου να προσπαθήσει να διασχίσουν τη γέφυρα ζωντανός. Ήμουν εκεί, περνώντας από τις κινήσεις των λιγότερο RAID μου, και ήρθε η ώρα να πάμε για δείπνο.

Την επόμενη εβδομάδα, ασφαλή γυαλί, και ελπίζω ότι θα είναι πιο διασκεδαστικό. Αλλά Crota δεν ήταν η καλύτερη επιλογή για να εκτελέσετε την ηλικία θρίαμβο.

5. Είμαι στην ευχάριστη θέση προορισμού χαλαρώσει μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Μετά από το πρώτο και το άλλο ζευγάρι στην ομάδα μας διέταξε τη νύχτα, τουλάχιστον μία ομάδα από την επιχείρησή μας. Πήγε σε μια ιστοσελίδα και πήρε μια εξοπλισμό παραγωγής βιοαερίου randoms καθεξής. Αργότερα μου είπε ότι έχει ολοκληρωθεί το σύνολο της ζώνης. (Ο ίδιος είπε ότι έχει μια μεγάλη λεία, και χωρίς αμφιβολία.) Ήταν μια άλλη υπενθύμιση ότι δεν ήταν για αυτό το κόμμα. Δεν με ενδιαφέρει αρκετά για να περάσετε ολόκληρη τη μοίρα παιχνίδι νύχτα, και σίγουρα όχι για αυτό που έχει σημασία όπλα μαζί τους ή όχι.

Υπήρξε μια εποχή που η μοίρα του κλειδιού κύριο βρόχους για να προσπαθήσει να πάρει ένα τέλειο Imago βρόχο. (Είμαι αρκετά καλός.) Υπήρξε μια εποχή, όταν Ι σπάσει και θα βελτιώσει τον καλύτερο τρόπο Cryptarch φως μου Υπήρξε μια εποχή που η επιστροφή του παγοθραυστικό θα παίξει και πάλι πήρε και πάλι ευτυχισμένος, παράξενους θορύβους που το ακούω. Αυτές οι μέρες είναι σίγουρα στο παρελθόν. Ποια είναι καλό.

Μου αρέσει να πηγαίνω με την ομάδα μου και πάλι, όπως παρατίθεται επιδρομή Vault πέφτει γυαλί και βασιλιάς. Έχω τις αμφιβολίες μου, εγώ θα τελειώσω αυτό στην πραγματικότητα μια ληστεία, αλλά θα είμαι στην ευχάριστη θέση να δοκιμάσετε.

Και, καλά, καλά, ελπίζω να έχουμε μια νέα Fatebringer.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου