var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

The Witcher 3: Blood and Wine: Η Κριτική Kotaku

Πέρασα πάνω από 100 ώρες σε The Witcher 3 του περασμένου έτους. Υπάρχει το υπόβαθρο της ζωής μου έπαιξε ένα σπίτι τέρας χωρίς σύνορα τοποθετηθεί, μπορείτε πάντα να επανέλθω. Όταν η τελευταία Witcher ( για την ώρα ), The Witcher 3: Blood and Wine είναι ένα αντίο, μια τελευταία σειρά από ιστορίες για Geralt έστειλε έκανε τέλεια στο ηλιοβασίλεμα. Είναι μια κυριολεκτική τέλος της ιστορίας με το αγαπημένο τέρας μίζερος και το παιχνίδι δολοφονία.

(Προσοχή: Κάτω Witcher 3 :. αίματος και σπόιλερ Κρασί μπροστά)

Την ίδια στιγμή, αντιμέτωποι με ερωτήσεις λίγο πιο λεπτή από ό, τι άλλοι. Geralt είναι ένας Witcher να είναι ευτυχισμένος; Τι σημαίνει αυτό για να κυνηγήσει ένα δολοφόνο που νομίζει ότι έκανε το σωστό, όταν έχετε γάντια του lobstered αθώο αίμα σε όλους; Σε ένα χώρο γεμάτο ιππότης στο λάμποντας τεθωρακισμένο που έρχονται βασίλειο, αυτό σημαίνει πραγματικά να είναι ένας ήρωας; Σε έναν κόσμο πολύ συχνά σκοτεινό και χωρίς ελπίδα ότι The Witcher γιατί είναι ένας ήρωας, ούτως ή άλλως; Με σενάρια δομές και φθαρμένα αποστολές (με κάποιες ωραίες εκπλήξεις για το καλό μέτρο), το αίμα και το κρασί αντικατοπτρίζεται σε πολλές περιπέτειες του Geralt και ρωτά: Ποιο είναι το νόημα όλων αυτών;

Αυτή είναι μια νέα περιπέτεια σε ένα νέο χώρο, αλλά και αποσταγμένο Witcher 3. Έχετε ένα νέο μάζα που ονομάζεται Tous, μια εκδοχή της ιστορίας της Γαλλίας, και μια παιδική χαρά Witcher στην ίδια κατεύθυνση με τις παραπάνω θέσεις είναι βασικά όπως Νόβιγκραντ , Velen και Skellige. Μπορείτε να πάτε όπου θέλετε και να αναζητήσεις πλευρά, οι συμβάσεις τέρας, και ένα κυνήγι θησαυρού. Υπάρχει μια ξεχωριστή κύρια ιστορία για ένα ζώο δολοφόνος για λογαριασμό της κυνηγετικής Δούκισσας της Tous. Υπάρχει επίσης ένα νέο σύστημα που επιτρέπει μεταλλάξεις ισχυρό αλλαγή σημάδι (δηλαδή μαγεία). Μπορείτε να ιδιοκτήτης ενός αμπελώνα και να διατηρήσει, αν το επιθυμείτε.

Τα νέα συστήματα, η κυριότητα του σπιτιού και οι μεταλλάξεις χαρακτήρες είναι ευπρόσδεκτα. Το πρώτο προσθέτει μια σειρά από χαρακτηριστικά τόσο αναγκαία όσο και την ποιότητα ζωής, και να επιδιώξει νέες δυνάμεις. Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα πράγματα στο σπίτι και την ενημέρωση τους σταθμούς σας στην αλχημεία, όπλα και πανοπλίες, και ακόμη και μια καλή σταθερή άλογό του, να λάβει Roach. Οι νέες μεταλλάξεις σήματα περιλαμβάνουν τα πράγματα όπως ένα τζελ επηρεάσει την ψυχική προσθήκες και ισχυρή (και ακριβά) σας με την αποδεδειγμένη δυνάμεις έκρηξη. Είναι διασκεδαστικό, αλλά δεν αλλάζουν το παιχνίδι.

Τίποτα στο Αίμα και κρασί είναι ένα παιχνίδι - changer. Αυτό δεν είναι το σημείο.

Αίμα και κρασί δεν είναι το πιο τρελό ή την πιο επική περιπέτεια Geralt. Δεν υπάρχει ακόμα καλύτερες στιγμές της. Ενώ ορισμένες αποστολές είναι εκπληκτικό και συναρπαστικό, άλλες συνήθεις επιχειρηματικές μάγισσα σκοτώνουν για τα παλιά μονοπάτια ατέλειωτα επανάληψη σήμανση πομπές ή τέρατα κάτω από αυστηρές προσχήματα. Αλλά είναι επίσης ένα αντικείμενο για να ανακτήσετε το πέος του αγάλματος. (Protip: MAKE QUEST).

Η κύρια ιστορία είναι πολύ ΟΚ. Ένα μέλος της υποστήριξης του - την ομάδα, ιδίως αυτή έχει έξοχα γραμμένο και ενήργησε, είναι από τις καλύτερες στην The Witcher Geralt 3. Μοιραστείτε Αυτός και αρκετές συζητήσεις one-on-one φανταστικό που λένε πολλά για τα δύο. Είναι η πεμπτουσία Witcher. Θα μπορούσε να είναι μια επική ιστορία των μαχών και ίντριγκα που απλώνεται γύρω τους, αλλά αυτά τα σημάδια λάμψη στις πιο προσωπικές στιγμές.

The Witcher 3: Blood and Wine: Η Κριτική Kotaku

Δυστυχώς, αυτό ισχύει ένα μπάλωμα του κινούμενη άμμο στη μέση, σχεδόν σε αγώνες πνιγμό αγγίζει τα όρια της μη παραγωγική εργασία. Το κύριο καθήκον είναι, ωστόσο, να κάνει ⅓ του αίματος και του κρασιού. Υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα 10 ώρες.

Το αίμα και το κρασί είναι ο στόχος σας με τη χάρη του στοχασμού και, παρ 'όλα τα υπόγεια ρεύματα χωρίς το υψηλό πνεύμα άκαμπτη αίσθηση της χαράς. Σε σύγκριση με άλλες ρυθμίσεις Witcher Tous είναι ένα γελοίο μέρος. Cartoonishly είναι πολύχρωμα, και οι περισσότεροι άνθρωποι και τα πλάσματα που το κατοικούν, είναι υψηλής φαντασίας tropes απομιμήσεις. Βρήκα suicidally γενναίοι ιππότες, πριγκίπισσες όμορφη (κρυφά σκέφτηκε ιππότες ήταν Doofs) Ζώα άρπαξαν κατ 'ευθείαν από τις σελίδες των γνωστών ιστοριών και περισσότεροι άνθρωποι χωρίς ειρωνεία με τη λέξη "ανακούφιση" Σκέφτηκα δυνατόν. Αλλά όλοι είχαν ανατροπές και τις στροφές, και σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν αρκετά στριμμένα.

The Witcher 3 είχε πάντα μια αίσθηση του χιούμορ, αλλά περισσότερο από ποτέ, το αίμα και το κρασί παίζει "γκρινιάρης πατέρα ο οποίος πιστεύεται Batman σε έναν κόσμο στον οποίο όλοι οι μύθοι είναι αλήθεια" της για να γελάσει shtick. Αίμα και Οίνου χλευάζει Geralt φαντασία, παραμύθι, τη Γαλλία, ακόμη και video games στον ίδιο βαθμό. μερικές φορές είναι σαν να παρακολουθείτε ένα ψητό. Μερικά αστεία είναι το δάγκωμα, αλλά τα είπε με αγάπη, και πιο ενδιαφέρον, αν έχετε επενδύσει σε αυτό.

The Witcher 3: Blood and Wine: Η Κριτική Kotaku

Για παράδειγμα, ο Geralt άνδρες είναι το είδος της περιφρόνησης που συνήθως κρατούνται για παιδιά αγαπημένα και κύριοι συνάδελφοι, δεν παίρνουν τη σειρά τους αρκετά φοβερό αστεία πατέρα σου. Μπορείτε να μεθύσουν και να έχουν βαθιές συζητήσεις με όλα τα είδη των ανθρώπων και παρόμοια τέρατα. Είναι ένα σημάδι, των οποίων τα αρχικά σημάνει «DLC» και (spoiler αίμα και τα πρώτα δέκα λεπτά Vin), πεθαίνει φρικτά.

Αλλά οι πιο αστείες στοιχεία των παικτών του παιχνιδιού γίνονται συχνά σε στιγμές περισυλλογής. Στο τέλος μιας επιτυχούς αποστολής στο προηγούμενο υψηλό (και συχνά ξεκαρδιστική) Κύριο, νόμιζα ότι είχε μπερδεμένο. Αυτό δεν τελείωσε με τη γυναίκα των ονείρων του, και με έσπρωξε. Αλλά τότε συνειδητοποίησα ότι είχε ενεργήσει ως καλός άνθρωπος (TM) όλη την ώρα. Το κερί ρομαντική για την αγάπη και το πεδίο της μάχης, αλλά όταν ήρθε η ώρα, ενήργησε ηρωικά μια όμορφη κυρία φιλί. Όταν δεν τον ενδιέφερε, έριξε ένα ξέσπασμα. "Δεν έχει ο καθένας παίρνει ένα αίσιο τέλος," Geralt, πλοίαρχος του διπλού βαθιά αίσθηση είπε παράξενο.

Είναι ως τελευταία ζήτω για Geralt, το αίμα και ήρθε με επιτυχία. Φυσικά, μπορώ να το λύσει για μια σειρά από βαρετό αποστολών και ορισμένοι προτείνουν προβλήματα Witcher 3 από την αρχή (κάποιες επιθέσεις του εχθρού από ενοχλητικά spam και εκμεταλλεύονται τα κενά στην κίνηση - σύστημα, όλα είναι αρκετά janky περίπου τοποθετηθεί μάχης, βρήκα με μερικά γραφική έξοδο και ένα μοιραίο λάθος), αλλά τα προβλήματα αυτά είναι ήσσονος σημασίας στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων.

The Witcher 3: Blood and Wine: Η Κριτική Kotaku

The Witcher 3 ήταν ένα παιχνίδι που πάντα μπορώ να βασιστώ σε μια καλή περιπέτεια, απόδραση με αφήνει να σκεφτώ τίποτα. Η σειρά Witcher ήταν ακόμη ζωντανός, ό, τι έκανε. Ναι, μπορείτε να εγγράψετε τον αφρό ή να παίξετε στο τέλος όλα είναι ρόδινα, αλλά το παιχνίδι είναι η ψυχή, όταν εσείς, ο παίκτης, να κάνουν λάθη. Έχει να σκεφτεί έναν τρόπο να αναγκάσει, με ό, τι θεωρεί καλό να μετανιώσετε ή αιτιολόγηση.

Αίμα και θριάμβους Κρασί και εξίσου σκοτεινό, μια υπενθύμιση του όλα τα καλά φορές που είχαμε με τον Geralt και κάποια μίζερη πράγματα που έχουμε κάνει στα παπούτσια του. Αντ 'αυτού, είναι κλαψούρισμα ειδικά προς τα κάτω το παιχνίδι από την κληρονομιά του Geralt και πάλι ή να πάρετε για να συμφιλιώσει μαζί της. Tous σε όλα τα πολύχρωμα βλακεία του μπορεί να φαίνεται μια παράξενη ιστορία του Geralt σκοτεινό μέρος, αλλά κοιτάζοντας πίσω στο τέλος των πάντων, νομίζω ότι καταλαβαίνω. Είναι ένας μοναχικός κυνηγός, ένας παρίας μέσα και έξω από τις ζωές των ανθρώπων. Αυτό συνέβη πέρυσι και να οδηγούν έξω από μένα όταν το χρειαζόμουν όταν ξεχάσω κάτι νέο και λαμπρό μέλλον. Θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι η μόνη αληθινή τέλος που τον περίμενε μια μοναχικός άνθρωπος εναντίον του μια φοβερή μπάντα θα ήταν ένα μοιραίο λάθος στη μάχη, ή ένα τέρας που είναι πάρα πολύ γρήγορα ή ισχυρό, ίσως πάλι. Αλλά πέρασε γνωριμία μετά από όλη την ώρα και την αγάπη αυτός ο άνθρωπος, γιατί να σταματήσουμε;

The Witcher 3: Blood and Wine: Η Κριτική Kotaku

CD Projekt έχει ένα πολλά άλλα επεισόδια DLC και το γάλα από τους χαρακτήρες στο The Witcher 3 και τη μηχανική ξηρό, αλλά τότε θα ήταν τόσο άρρωστος του παιχνιδιού Geralt είναι έτσι τα περισσότερα πράγματα. Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται, και αυτό που ήθελα. Έτσι, αντί να χωρίζουμε ένα (κυρίως) ευτυχισμένη στιγμή, και.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου