var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Για όλους τους γονείς, τον πόλεμο και τα άλλα

Για όλους τους γονείς, τον πόλεμο και τα άλλα

Σήμερα γιορτάζουμε οι άνδρες που κάθεται δίπλα μας στο χιόνι πάνω στο σώμα ενός ελαφιού πρόσφατα σκοτώθηκαν, σχεδόν, αλλά όχι αρκετά έτοιμοι να κάνουν ένα παρήγορο το χέρι. Και άλλα είδη των γονέων, νομίζω.

ένας πατέρας για πέντε συναπτά έτη ήταν ότι band - Διαφήμιση για το νέο θεό του πολέμου με χτύπησε πραγματικά από τα συναισθήματα, όταν έκανε το ντεμπούτο της Sony Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Μου θύμισε τη γέννηση του πατέρα μου μου έχουν αλιευθεί στο δάσος με ένα πυροβόλο όπλο όταν ήταν δέκα χρονών, αδέξια προσπαθεί να δεσμεύσει ότι ποτέ κολλήσει.

Αλλά πέρα ​​από το προφανές κατ 'αναλογία, ο Kratos ακολουθία μεταξύ πατέρα και γιου (έξω από την επική μάχη στη μέση) είναι μια τελετουργία για πολλούς γονείς και τα παιδιά να περάσουν. πραγματικός πατέρας μου με φέρνει σε ένα παιχνίδι μπέιζμπολ για να πει τις ιστορίες, όταν έπαιξε το παιχνίδι στο σχολείο. Ή να καθίσει με τα παιδιά μου και να παίξουν με τα video games , Μερικές φορές αυτό λειτουργεί. Μερικές φορές δεν είναι. Είναι πραγματικά περισσότερα για το τελετουργικό των αποτελεσμάτων.

Σήμερα γιορτάζουμε τους γονείς, είτε σε εμάς ή οποιονδήποτε άλλον, συμπεριλαμβανομένων των γονέων, ο οποίος μια μέρα ελπίδας

Για όλους τους γονείς, τον πόλεμο και τα άλλα

Μένα; Είμαι το είδος του πατέρα που τώρα πόσο χρονών παιδί μου πριν να καταργήσετε αυτό το θαύμα, όπως Cosplay. Εύχομαι τα παιδιά μου μια ευκαιρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου