var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Dilema Ώρα Μηδέν: Η Κριτική Kotaku

Δεν video games από το μηδέν φοροδιαφυγής. Καμία άλλη σειρά παίζει με τη διαδραστική φόρμα για να πει τις ιστορίες που αναπτύχθηκε σε τέτοια ικανοποιητική. Κανένα άλλο παιχνίδι μπορεί να πιάσει το κεφάλι. Τίποτα άλλο δεν έρχεται κοντά.

ώρα dilema μηδέν, το τρίτο παιχνίδι της σειράς, δεν αποτελεί εξαίρεση. Πολύχρονη ανεμιστήρες μπορεί - να τεθεί ένα φρύδι, όταν το κείμενο είναι δύσκολο να ανιχνευθούν χαντάκια τους προκατόχους του για μια κινηματογραφική προσέγγιση, αλλά μην ανησυχείτε: Zero Hour δίλημμα είναι εξίσου ανησυχητική και πολύπλοκη όπως θέλετε Επιβραβεύστε από 999 και την αρετή της. , DBZ είναι γεμάτη από ανατρεπτικές ανατροπές, οικόπεδα αποφοίτηση και συζητήσεις σχετικά με την κβαντική μηχανική.

Kotaro Uchikoshi σκηνοθέτης και η ομάδα του έχουν και πάλι δημιούργησε θεαματική.

Dilema Ώρα Μηδέν: Η Κριτική Kotaku

Δεν θα πρέπει να διαδραματίσει Zero Hour δίλημμα, πριν να παίξει τα δύο πρώτα παιχνίδια, αλλά αν το σκεφτείς, ανεξάρτητα, εδώ είναι τα βασικά είναι: DBZ, μέρη όπως οι προκάτοχοί του, εννέα άτομα σε ένα θανάσιμο παιχνίδι από έναν μασκοφόρο ψυχοπαθή που ονομάζεται μηδέν , Όλοι τους είναι σε ένα καταφύγιο, και οι εν λόγω κατέλαβε ότι σε αυτό το παιχνίδι, μόνο ένας κανόνας υπάρχει: Αν έξι άνθρωποι πεθαίνουν, τα άλλα τρία πάει.

Συμπεριλαμβανομένης της Sigma Phi, Junpei και Akane προηγούμενα παιχνίδια, καθώς και πέντε νέα μέλη φυσικά, σκοτώνοντας περισσότερους από ένα άλλο για αυτή την ομάδα χαρακτήρων δεν είναι μια βιώσιμη επιλογή. Αυτά χωρίζονται σε τρεις ομάδες, κάθε χωρίζονται σε διαφορετικές πτέρυγες του αποθήκης. Στην αρχή του παιχνιδιού, μου είπαν ότι ο καθένας έχει τρέξει μια ομάδα για να πάρει, και η ομάδα που έχει δύο ψήφους θα πρέπει να θανατωθούν αμέσως. Στη συνέχεια, η διασκέδαση ξεκινά.

ιστορία δίλημμα ώρα μηδέν υπάρχουν ονομάστηκε από μικρά θραύσματα βινιέτες που περιέχει καθένα από τα οποία είναι συνήθως μερικές σκηνές, ένα παζλ διαβίωσης, και μια σημαντική απόφαση. Ένα θραύσμα, για παράδειγμα, δείχνει Phi σίγμα, και νεοφερμένος Diana σε ένα δωμάτιο του αποτεφρωτήρα. Phi πιάνεται στον αποτεφρωτήρα, και οι τρεις τους πρέπει να συνεργαστούν για να λύσει μια σειρά από γρίφους, έργο που του επιτρέπουν να ξεφύγουν. Μόλις τελειώσετε, αλλά Sigma είναι παγιδευμένος σε αλυσίδες, επισήμανε ένα περίστροφο στο κεφάλι του. Μηδέν εμφανίζεται και λέει: Η πόρτα είναι ανοιχτή αποτεφρωτήρα όταν Diana τραβά τη σκανδάλη. Τρεις από τις κάνες των όπλων έχουν φορτωθεί? τρία είναι άδειο. Αν Diana δεν πυροδοτήθηκε, πεθαίνουν Phi. Όταν ενεργοποιείται, είναι πιθανό ότι Sigma πεθαίνουν 50/50. Η κλήση σας.

Μπορείτε να παίξετε σχεδόν σε κάθε σειρά από αυτά τα θραύσματα, τα οποία είναι πολύ συγκεχυμένη, αλλά έχει νόημα της ιστορίας, γιατί στο τέλος του κάθε τμήματος, κάθε ρητό πηγαίνει για ύπνο, ότι οι αναμνήσεις τους διαγράφονται. Στην πραγματικότητα, δεν ξέρω πραγματικά, όπου κάθε κομμάτι χαραγμένο στο χρονοδιάγραμμα, μέχρι να το σταματήσει. Αφού έχετε φτάσει στο τέλος ενός τμήματος, θα έρθει στο μεγάλο πίνακα χρόνο στη θέση του, δύο από τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμη ως σημείο αναφοράς, και να δούμε τι έχει πάντα λείπει κλάδους της:

Dilema Ώρα Μηδέν: Η Κριτική Kotaku

Είναι ένα έξυπνο σύστημα, και ένα μέρος του τι γίνεται με την ώρα μηδέν -. Ιστορικό περιήγησης Dilema μαζί προσπάθησαν Διασκέδαση για να απαντήσει σε όλα αυτά τα κομμάτια Αχ, έτσι ώστε να μπορούμε τώρα έχουν πεθάνει στη γραμμή χρόνου, όπου [αναθεωρημενο]. Αλλά περιμένετε, [απομακρυνθεί] νεκρό επίσης. Ακριβώς όπως ο διάβολος σκοτώθηκε [αναθεωρημενο] Καθώς παίζετε κάθε τμήμα και το παιχνίδι, θα πρέπει να παρακολουθείτε όλες τις μεταβλητές. Πιθανόν να θέλετε να κρατήσετε σημειώσεις. Πρέπει σίγουρα να θυμάστε πολλούς κωδικούς πρόσβασης.

Ο χρόνος σας θα δαπανηθούν με αυτό το παιχνίδι: Α) φαίνονται να παίζουν cinematics? Β) λύση μυστηρίου-ο-εξάτμισης μπάνιο? και Γ) να λάβουν δύσκολες αποφάσεις. βήματά σας για να δείτε περισσότερα αποτελέσματα των αποφάσεων αυτών. (Συμβουλή:. Αν ποτέ ένα σημείο όπου δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις νέες σκηνές, πηγαίνετε πίσω και να δούμε αν τα αποτελέσματα δεν έχουν ακόμη διερευνηθεί)

προηγούμενα παιχνίδια της σειράς βασίστηκε στην μακρά αποσπάσματα του κειμένου στην περιγραφή του οικοπέδου και του διαλόγου παζλ, αλλά Dilema Χώρα Cero Place προσφέρει πλήρως Σκηνές εκφράζεται. Η απόφαση να μετατρέψει την ιστορία ταινία είναι ενδιαφέρουσα, προφανώς γίνονται περισσότεροι παίκτες στη σειρά για να κερδίσει. Κατά κάποιο τρόπο, δουλεύει γράφοντας αστρική (βοηθητικό εξοπλισμό τοποθέτησης), το έργο της κάμερας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και καλή διαχείριση συνήθως. Κατά τα άλλα, είναι μια προτομή. Τα κινούμενα σχέδια είναι σκληρό και άβολα, γίνεται σαφώς από μια μικρή ομάδα με περιορισμένο προϋπολογισμό. Η αναπαραγωγή δεν είναι μεγάλη, είτε, εκτός του μηδενός των οποίων μονολόγους Bane ως ένα συνεκτικό αιχμής κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού λίγο φως. Κοίτα, ένα νέο χαμένο χαρακτήρα και των οποίων η αφήγηση τόξου απορροφά πραγματικότητα πολύ ανάλυση και των οποίων κεντράρισμα σχισμή φόρεμα είναι πιο παράλογο από ελκυστική.

Dilema Ώρα Μηδέν: Η Κριτική Kotaku

Ωστόσο, αυτές οι σκηνές παραμένουν μυστηριώδεις έκτακτης ανάγκης, να προέρχονται από μια φορές παιχνίδι μηδενικού διαφυγής αναμένεται διασκέδαση. Μερικές φορές πάει στραβά. Συχνά αναπήδηση του αγώνα ανάμεσα στην τέλεια φρικτό θάνατο και σεξουαλικές αναφορές. Uchikoshi κλίση τυχαία παρεκβάσεις σχετικά με την επιστήμη και τη φιλοσοφία μικρολεπτομέρειες βαρύ χέρι σε πλήρη οθόνη εδώ. Είναι φανταστικό.

Ένα παζλ μου έχει κολλήσει για λίγο εξαιτίας μιας εσφαλμένης μετάφρασης. Εάν δείτε τις λέξεις "άκρα αριστερά" σε ένα αρχείο, σημειώστε ότι το τι σημαίνει πραγματικά "άκρας αριστεράς". Εκτός από αυτό, οι γρίφοι είναι γενικά εξαιρετική, οπότε αν περισσότερο από το θαλάμους εκκένωσης Ανταμοιβή της αρετής που είναι δύσκολο, αλλά ποτέ δεν αισθάνεται άδικο, και λαμβάνοντας πιο δημιουργική κινδύνους από ό, τι τα προηγούμενα παιχνίδια μπόνους: .. αυτή τη φορά μπορείτε να δείτε μετά από κάθε συμβάν, χωρίς spoilers γεγονότα ξεκλειδωθεί ασφαλή στο παιχνίδι πάντα να παίξετε αρχεία δεν έχουν έρθει ακόμα.

Αυτό το δίλημμα Zero Hora, είναι μια ιστορία μιας γυναίκας. Έτρεχε σε ένα πάρκο, και φτάνει μια διακλάδωση του δρόμου. Κανονικά είχε δίκιο, αλλά εκείνη την ημέρα, σταμάτησε επειδή είδε ένα σαλιγκάρι στη δεξιά πλευρά του δρόμου. Σύντομα αφότου σκοτώθηκε. «Όταν αυτό το σκουλήκι δεν ήταν στο δρόμο πριν από 17 χρόνια, τι θα είχε συμβεί;" Μηδέν εφαρμογή. "Η ζωή είναι απλά άδικο, έτσι δεν είναι;"

Dilema σε χρόνο μηδέν, το οποίο είναι ένα σαλιγκάρι. Παίξτε και να κατανοήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου