var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Ο σχεδιαστής Last Guardian εξηγεί πώς κίνητρα για εννέα χρόνια παραμένει

Ο σχεδιαστής Last Guardian εξηγεί πώς κίνητρα για εννέα χρόνια παραμένει

Έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από την ανάπτυξη του The Last Guardian, ακολουθήστε δημιουργός Fumito Ueda αναμένεται από Ico και Shadow of the Colossus ξεκίνησε. Ι Ueda για τον κρατούμενο από το μακρύ ταξίδι του Ε3 για να μιλήσει.

Η τελευταία φορά που πήρα συνέντευξη από το 46-year-old σχεδιαστής ήταν πιο σταθμούς εργασίας. Ήμουν έστειλε στην Ιαπωνία για το Tokyo Game Show για τον θανόντα G4 TV -. Για να καλύψει τον πομπό σε αυτό το διάστημα το The Last Guardian που βγαίνει για το PS3. Αυτές τις μέρες, είναι για το PS4, το οποίο υποτίθεται ότι θα πάει σε αρκετά χρόνια.

Η γραμμή τερματισμού φαίνεται να είναι στον ορίζοντα. Στην E3 η Sony ανακοίνωσε το The Last Guardian στις 25 Οκτωβρίου βασίζεται σε συνομιλία μου με Ueda, ο οποίος φαίνεται πεπεισμένος ότι η ομάδα του μπορεί να ικανοποιήσει την ημερομηνία αυτή? Εσωτερικά, έχει ως στόχο για κάποιο χρονικό διάστημα. Τώρα είναι σφάλματα και περαιτέρω στίλβωση συμπίεση.

Πέρασα 30 λεπτά με Ueda αναλύσουμε τι βάσει του πήρε τόσο καιρό, έχω ακούσει, είχε πολλά να κάνει με τεχνικά προβλήματα που εμποδίζουν το σχεδιασμό και την Ueda φιλοδοξίες άγγιξε για μια ποικιλία θεμάτων.

Πώς αισθανθήκατε - ότι η απελευθέρωση του παιχνιδιού - ημερομηνία έχει; Είναι - ό, τι μια ανακούφιση; Μεγαλύτερη πίεση;

Fumito Ueda: Μια μικρή πίεση είναι μακριά, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι, όταν ανακοινώθηκε η ημερομηνία της δημόσιας έναρξης, έχουμε στόχο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ξέραμε τι θέλαμε. Με αυτή την έννοια, η οποία δεν είναι πραγματικά δική μας άποψη ή την προοπτική της ομάδας έχει αλλάξει. Θα συνεχίσουμε κινούμαστε το πρόγραμμα έχουν, έτσι δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα στο δρόμο. Τα πάντα φαίνεται καλό. Η ομάδα μας είναι σούπερ ενθουσιασμένος γι 'αυτό, αλλά όλοι με ανυπομονησία την επιστροφή της Ιαπωνίας και να επιστρέψετε στη ρουτίνα και να κάνετε είναι να υπάρχει κάτι για όλους.

Τι είναι να πάει ο στόχος της ομάδας έως τον Οκτώβριο;

Ueda: Το παιχνίδι στο σύνολό του, είναι πάνω. Μπορείτε να παίξετε σε όλη τη διαδρομή μέσω της, από την αρχή μέχρι το τέλος. Είμαστε σήμερα επικεντρώνονται σε διάφορα μέρη του πινέλα και ορισμένες προσαρμογές εδώ και να κάνουμε τα πράγματα όπως σκηνές, μικρά γεγονότα εδώ και εκεί. Το γεγονός και μόνον ότι τα πάντα καθαριστεί και είναι έτοιμο.

Ποιο μέρος του παιχνιδιού σας περιμένουν για παράδοση τον Οκτώβριο εμμένει στο αρχικό όραμα που είχα όταν άρχισα να κάνει αυτό;

Ueda: μιλάμε μόνο όραμα, δεν υπάρχει πραγματικά καμία αλλαγή. Βασικά, από την αρχή μέχρι το τέλος, είχαμε ένα όραμα και ότι δημιουργείται ξανά. Η μόνη σημαντική διαφορά είναι το επίπεδο της ανάλυσης, ο shader αυτό το είδος του πράγματος. Εμείς αρχικά σκέφτηκε ότι το παιχνίδι για το PS3, PS4 θα είναι καλύτερα από ό, τι περιμέναμε. Αλλά ο σοφός όραμα παρέμεινε σταθερή.

Ο σχεδιαστής Last Guardian εξηγεί πώς κίνητρα για εννέα χρόνια παραμένει

Να εργαστούν για τόσα πολλά χρόνια για ένα έργο, πιστεύω ότι ως άτομο και ένας σχεδιαστής, που έχει αλλάξει. "Αυτό είναι ό, τι έχετε βιώσει προσωπικά τους εμπλεκόμενους να φθάσουν στην γραμμή του τερματισμού σε ένα έργο που διήρκεσε τόσο πολύ έχει ;

Ueda: Λοιπόν, προφανώς, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα υπήρχαν πράγματα στην προσωπική μου ζωή που έχουν αλλάξει. Αλλά σε σχέση με την ανάπτυξη του ίδιου του τίτλου, που πραγματικά δεν νομίζω ότι υπήρχε πολλή δράση. Αν υπήρχε μια αλλαγή, νομίζω ότι θα ήταν εδώ στα μικρά πράγματα, και θα μπορούσε να αλλάξει το μυαλό μου. Όσο για τη μεγάλη εικόνα, εγώ δεν πραγματικά πολύ σε όλα έχουν αλλάξει, ανεξάρτητα από τις αλλαγές στην προσωπική μας ζωή.

Ένα από τα πράγματα που μπορεί να είναι πολύ δύσκολο, είναι όταν ξεκινάτε να κάνει ένα παιχνίδι, το πρώτο πράγμα που πρέπει να πάρετε είναι «τι είδους παιχνίδι που θέλετε να παίξετε;" Έτσι απομακρύνεται. Αλλά το πιο ξοδεύετε για την ανάπτυξη, αλλά να θυμάστε ότι η αρχική ώθηση, «τι είδους παιχνίδι που θέλετε να παίξετε; Αυτό είναι κάτι που παίρνω πολύ σοβαρά. Παίρνω πάντα ένα σημείο για να θυμόμαστε περιοδικά, όταν άρχισα αυτό θα πρέπει να δείξει; Ποιο ήταν το παιχνίδι που θέλετε να παίξετε; "έχω όλη τη διαδικασία, να θυμάστε πάντα να λάβει αυτό το συνεκτικό όραμα σε όρθια θέση.

Πώς - θυμάστε; Πώς - την επιστροφή του;

Ueda: Δεν υπάρχουν ειδικές τεχνικές κατανάλωση. Βασικά, θα πάω πίσω στην παλιά σημειώσεις μου [και] παλιό μου σκίτσα από την αρχή της ανάπτυξης. Η επαλήθευση της που αναζητούν πάνω τους, τείνει απλά να κάνει για μένα να θυμηθώ τι ήθελα.

Ακριβώς για να δώσω ένα παράδειγμα, όσο περισσότερο παίζετε αυτό το παιχνίδι, αλλά να το συνηθίσεις. Για παράδειγμα, με Trico. Trico θα μπορούσε να κληθεί να έρθει και ότι δεν θα έρθει. Από τότε που άρχισε να εργάζεται για την ανάπτυξη για πολλά χρόνια για το θέμα αυτό, «Έλα, κοίτα [γέλια] Ήμουν μπερδεμένος τότε που έχω για να μου θυμίζουν .. Αν είμαι ένας παίκτης που δεν έχει παίξει ποτέ αυτό το παιχνίδι, και καλούν περισσότερα Trico και αυτός δεν απαντήσει, είναι η πιο ρεαλιστική απάντηση. Trico είναι ένα ζώο που δεν ακολουθεί τη λογική, η λογική θα ήταν ένα πρόσωπο, γι 'αυτό είναι πραγματικά ένα θετικό πράγμα.

Αυτό είναι αυτό που έχω πάντα στο μυαλό. Όσο περισσότερο παίζετε, τόσο πιο λογικό ότι για να προσπαθήσουν να έχουν την τάση να κάνουν πράγματα, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να καταπολεμηθεί.

Αυτό θεωρείται ως ένας από τους φόβους του σχετικά με το παιχνίδι για πολλά χρόνια κάνει είναι να χάσουμε από τα μάτια του τι βιώνεται ως παίκτης, ως προγραμματιστής, αντίθετα, βλέπει κάθε μέρα.

Ueda: Φυσικά. βελτιωθεί καθώς οι προγραμματιστές επικεντρώνονται τόσο στην μηχανική και την τεχνολογία, μπορείτε να κάνετε περισσότερα και να βελτιώσει το παιχνίδι. Αλλά στο τέλος, αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι οι παίκτες που έχουν παίξει ποτέ το παιχνίδι και να πάρει τον ελεγκτή και την εμπειρία. Ποια είναι η εμπειρία σας; Ποια είναι η εμπειρία που θέλετε να έχετε με τους άλλους και να μοιραστείτε με άλλους; Νομίζω ότι είναι η καρδιά μας ήταν ούτως ή άλλως.

Να θυμάστε - ότι ο πρώτος σπόρος μιας ιδέας που έχει πάρει τόσο καιρό;

Ueda: Πρώτον, με Ico, οι οποίες πραγματοποιούνται με τις οπτικές πτυχές και οδηγεί σε έναν τίτλο εκεί. Με Shadow of the Colossus, ξεκινήσαμε με το μηχανικό ορειβασία, αναρρίχηση στις πλάτες των γιγάντων. Όταν κυκλοφόρησε Shadow of the Colossus, στην αρχή νόμιζα σημαντικές σχέσεις στο παιχνίδι ήταν άνδρες, γυναίκες και Κολοσσούς. πολλοί παίκτες, ωστόσο, ήταν πραγματικά πολύ εμπλέκονται με το άλογο? αισθάνθηκαν ότι η σχέση ήταν μια πολύ ισχυρή σχέση στο παιχνίδι.

Ήταν ένα κομμάτι από μια έκπληξη για μένα, αλλά από την εμπειρία αυτή, η σχέση μεταξύ ανθρώπων και ζώων, είτε κάτι πραγματικά συνδεθεί συναισθηματικά, σκεφτήκαμε ότι ίσως, αν είμαστε το κέντρο του παιχνιδιού, οι περισσότεροι άνθρωποι θα είναι σε θέση να να πάρει [α] μεγαλύτερη συναισθηματική σχέση μαζί της.

οπαδοί του είναι πολύ παθιασμένοι με τα παιχνίδια τους, κυρίως Shadow of the Colossus. Αναρωτιέμαι αν είστε εξοικειωμένοι με τους ανθρώπους να δουν το παιχνίδι πειρατεία πράγματα που δεν θέλουν να είναι στο παιχνίδι; Διαγραφή κολοσσοί διαγραφής περιβάλλοντα.

Ueda: Θα με κάνει πολύ χαρούμενο. Μερικές φορές παίρνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνυμάτων στο Twitter λέγοντας: ". Δώστε μας περισσότερα μυστικά, μας λέει ποιο είναι το μυστικό" Για μένα, είμαι ο κύριος του έργου. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ένα μυστικό! τι είναι αυτά που λες;!, αλλά έχω να πάω και να θυμηθούμε τι σημαίνει να είσαι ένας παίκτης όταν ζούσα αυτά τα πράγματα. όταν παίζουν βιντεοπαιχνίδια, είμαι με τον ίδιο τρόπο. Κοίταξα σε κάθε γωνιά, έψαχνα για κάτι μυστικό κάθε κομμάτι έναν αγώνα μέσα, ψάχνει για κάτι νέο. Ποια άτομα με τον τίτλο μου, θέλει να το κάνει αυτό, πρέπει να κάνω σε κάνει ευτυχισμένο.

Ο σχεδιαστής Last Guardian εξηγεί πώς κίνητρα για εννέα χρόνια παραμένει

Ποια είναι τα είδη των παιχνιδιών που έχουν εμμονή με το έτσι αυτό που ήθελα να τους χωρίσει και να βρει όλα τα μυστικά τους, ακόμη και πράγματα που δεν κάνουν οι προγραμματιστές;

Ueda: Αυτός ήταν ένας τρόπος για να συναντήσει προσωπικά τον δρόμο της επιστροφής για μένα το πρωτότυπο το Super Mario, [Μου αρέσει] για να αναζητήσετε και να προσπαθήσουμε να βρούμε τα κρυμμένα βήματα, προσπαθώντας να μην βρεθεί, περιμένοντας να είναι εκεί .. Πολλές από τις ήταν μάλλον έντομα, για να είμαι ειλικρινής. Αλλά έχω πάντα πίστευα ότι ήταν απόδειξη αυτού του σουρεαλιστικό κόσμο πίσω από την οθόνη για να αλληλεπιδράσουν ήταν σε αυτόν τον κόσμο βάθος. Ως εκ τούτου, Ψάχνω για τέτοια πράγματα πάντα.

Αν το αυτοκίνητό σας θα μπορούσε να μιλήσει για το παρελθόν του, ποια συμβουλή - να σας δώσω σχετικά με The Last Guardian, σε ό, τι έχετε μάθει;

Ueda: ". Νομίζω ότι είναι πολύ πιο δύσκολο από ό, τι νομίζετε" [γέλια] [μεγάλη παύση] Στην πραγματικότητα, καμία συμβουλή, αλλά νομίζω ότι αυτό που λέω είναι [γέλια]

Όταν ξεκινήσαμε το έργο, κοίταξα πίσω σε άλλες μου titres- Ico και Shadow of the Colossus - [και] πήρε το χρόνο. Υπάρχουν σύντομους χρόνους ανάπτυξης. Ο λόγος ήταν ότι οι νέες τεχνολογίες έχουν προστεθεί. Σε Ico, είχαμε τη χρήση του μηχανικού χεριού. Αυτό ήταν κάτι νέο ότι πρέπει να αναπτυχθούν νέες τεχνικές για να εργαστούν. Με Shadow of the Colossus, ήταν μηχανική ορειβασία, ιππασία. Χρειάστηκε πολύς χρόνος.

The Last Guardian, ο οποίος ήθελε να αποτραπεί αυτό, γι 'αυτό είπε, θα επικεντρωθεί στην ιστορία, θα επικεντρωθεί στην ισορροπία του παιχνιδιού "για να δημιουργήσετε μια εμπειρία παιχνιδιού ότι οι άνθρωποι απολαμβάνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Έτσι, νομίζω προειδοποιούν ότι δεν θα είναι τόσο σύντομη όσο νομίζατε ότι θα ήταν. σκεφτήκαμε ότι θα έχουν ένα διαφορετικό τίτλο πάρει λιγότερο χρόνο για να ολοκληρωθεί.

Ico και Shadow of the Colossus έμφαση στις σχέσεις μεταξύ των παικτών και των ψηφιακών δημιουργίες. Τι έχετε μάθει να βοηθήσει με την ανάπτυξη τους παίκτη μια σχέση;

Ueda: Όντας σε σχέση με την ανάπτυξη, είναι δύσκολο για μένα να αισθάνονται τη μαγεία της σχέσης με το άλλο πρόσωπο, ξέρω τα πάντα. Με αυτή την έννοια, μπορεί να είναι δύσκολο να σκεφτούμε με αυτούς τους όρους.

Πάντα πίστευα ότι οι υπολογιστές δεν είναι μόνο για τους περίπλοκους υπολογισμούς που θα ήταν δύσκολο να κάνουμε για τους ανθρώπους. Πάντα ήθελα να χρησιμοποιούν τους υπολογιστές για να δημιουργήσετε νέους κόσμους, νέους χαρακτήρες και νέες εμπειρίες. Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια, και σήμερα έχουμε φτάσει στο σημείο, μπορούν να κάνουν στον υπολογιστή, και τι κάνουμε. Αυτό ήταν κάτι που ένιωσα όλα αυτά τα χρόνια.

Τι άλλα παιχνίδια που έχουν παίξει οι οποίες έχουν επιστήσει την προσοχή στον εαυτό τους; Τι παιχνίδια ενδιαφέροντα πράγματα;

Ueda: [μεγάλη παύση, σκεφτείτε]

Υπάρχει - υπάρχει ένα συγκεκριμένο είδος που έχει βρει ενδιαφέρουσα;

Ueda: Αν μιλάμε μόνο για τα είδη, είμαι πολύ ενδιαφέρονται για VR και VR κίνηση. Ως προγραμματιστής, άρχισα να σκέφτομαι για την επιχείρηση που το σκέφτομαι αυτό. Πώς μπορούμε να πωλήσει αυτό το είδος του πράγματος; Πώς μπορούμε να εργαστούμε με αυτό; Τότε εγώ ένα βήμα πίσω και να σκεφτούμε ως παίκτης, και βυθίστε την ιδέα VR χρησιμοποιώντας τον εαυτό του σε ένα εικονικό περιβάλλον. Αυτό είναι κάτι που είναι πολύ ενδιαφέρον για μένα, και κάτι που πολύ μοιάζουν με έναν παίκτη, ανυπομονώ να την ευκαιρία. Με αυτή την έννοια, πιστεύω, έχουν πολύ ενδιαφέρον εικονικής πραγματικότητας και της εικονικής πραγματικότητας, όπου πηγαίνει.

Ένας από τους στόχους μου με την δημιουργία αυτών των παιχνιδιών από πολλά άλλα παιχνίδια ήταν διαφορετική, ο στόχος είναι να σκοτώσει πολλούς εχθρούς και να αισθάνονται ικανοποιημένοι και είστε ενθουσιασμένοι και είστε ευχαριστημένοι. αυτά τα συναισθήματα παίζουν λάβει.

Ο στόχος μου ήταν πάντα να προσφέρει ο παίκτης μια εμπειρία, μια εμπειρία που. Αυτό το εικονικό κόσμο που έχουμε δημιουργήσει πίσω από την οθόνη Θέλω να έρθουν σε αυτόν τον κόσμο, θέλω να αλληλεπιδρούν με τον κόσμο. Με αυτή την έννοια, η εικονική πραγματικότητα είναι η λογική επέκταση του αυτό που προσπάθησα να κάνω όλα αυτά τα χρόνια. Με την εικονική πραγματικότητα είναι λίγο πιο γρήγορα από ό, τι νόμιζα ότι θα ήταν, εκπλήσσομαι στην εικονική πραγματικότητα, έχει φθάσει σε ένα σημείο που έχει.

Αλλά και πάλι, η VR γιατί είναι τόσο ενδιαφέρον για μένα, είναι πραγματικά μια λογική επέκταση του τι έχω προσπαθήσει να κάνω όλη την ώρα.

Πώς θα γιορτάσει αν το The Last Guardian γίνεται;

Ueda: Δεν νομίζω ότι έχετε αρκετό για να λάβει μια μακρά διακοπές ή μεγάλο διάλειμμα, αλλά νομίζω ότι θα ήταν μετά από ένα μικρό σύντομες διακοπές. [Γέλια]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου