var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Jason παίξει τα καλύτερα παιχνίδια στην E3 2016

Jason παίξει τα καλύτερα παιχνίδια στην E3 2016

Έπαιξα πολλά παιχνίδια στην Ε3, μια Demos και ετήσια ανεμοστρόβιλος διαφημίσεις που τόσο εξάντληση ότι μπορεί να είναι συναρπαστική. Ας μιλήσουμε για κάποια από αυτά, έτσι δεν είναι;

Παρακάτω θα βρείτε σύντομες εντυπώσεις από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει, είδαν όχι μόνο, αλλά στην πραγματικότητα θα παρουσιαστούν παίζεται από το έδαφος την περασμένη εβδομάδα στο Λος Άντζελες.

Είμαι Setsuna

Ίσως το αγαπημένο μου δείχνουν E3; Αισθάνεται σαν μια νέα Chrono Trigger σε όλα εκτός από το όνομα, σε όλη τη διαδρομή προς την τεχνολογία - με βάση το σύστημα μάχης. Έπαιξα το πρώτο τραγούδι είμαι Setsuna Square Enix - Stand και τώρα είμαι πολύ ευτυχής να σας δούμε όλους τον επόμενο μήνα. (Βγαίνει 19 Ιουλίου για PS4 και PC). Το soundtrack της fortepiano είναι μεγάλη, πάρα πολύ.

Final Fantasy XV

Θα πω: να παίξει ο νεότερος FFXV demo πολύ καλύτερα από ό, τι ο ίδιος τον αέρα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της Microsoft , Μόλις πάρετε κρεμάστε από το σύστημα ελέγχου, ο βραχίονας του Τιτάνα που πραγματικά έχει σημασία είναι διασκέδαση. Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος για αυτό το παιχνίδι.

http: //kotaku.com/an-in-depth-q -...

Τελική βαθμολογία ηλικία Fantasy XII

Σημείωση: Παρά της εν λόγω ζώνης - ανακοίνωσε εντυπωσιακά FFXII HD, δεν είναι μια πλήρης αναθεώρηση? αυτό είναι ένα παιχνίδι PS2 remastered. Μετάβαση στο Final Fantasy XII για πρώτη φορά από το 2006, λίγο διαπεραστικό-out ήταν ελεγχόμενη PS2 συσκευή δεν σηκωθεί! Αλλά fast forward χαρακτηριστικό είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη, και ανυπομονώ να παίξει από την αρχή.

Phoenix Wright: Spirit of Justice

Δεν θέλω να ξοδεύουν πολύ χρόνο σε αυτό το demo, διότι η νέα Phoenix Wright έρχεται τον Σεπτέμβριο και θέλουν να πάνε στην ακτή, αλλά η πορεία, έχω do'll ένα νέο παιχνίδι Phoenix Wright φέτος λαμβάνουν, σας ευχαριστώ πολύ Capcom.

Gwent

Παραδόξως διασκέδαση! Επισκόπηση σόλο παράσταση για το νέο παιχνίδι Gwent CD Projekt Red μου έχει "θα παίξει όταν είναι έξω." "Ήπια ενδιαφέρον" για να Είναι κάτι περισσότερο από ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι free-to-play - Χάρτης ,

Yakuza 0

20 λεπτά από το νέο παιχνίδι Yakuza Μετά το παιχνίδι, νομίζω ότι καταλαβαίνω γιατί Lucas είναι τόσο παθιασμένος , Κατά τη διάρκεια του demo μου Yakuza 0, το οποίο είναι λίγο σαν το GTA, αλλά κυρίως στην Ιαπωνία και παράξενα, έχω να κάνω μια δευτερεύουσα εργασία, όπου κάποια τυχαία κοπέλα ζήτησε από τον χαρακτήρα μου να το πράξουν στο φίλο της, ενώ ο πατέρας της να σταματήσει την εφαρμογή της θα τα άλλα παιδιά. Κατά τη διάρκεια ημερομηνία δείπνο μας είχα να παρακολουθείτε ψεύτικη ιστορία μας και να απαντήσει σε ερωτήσεις σωστά για να πείσει τον πατέρα του ότι ο φίλος της πραγματικά δεν είμαι απλά ένας απατεώνας. Πωλείται.

Tooth & ουρά

κατασκευαστές Μονακό έδειξε την ανεξάρτητη εκδήλωση MIX με ένα νέο παιχνίδι, των δοντιών και ουρά, η οποία είναι απολύτως θεαματική. Είναι ένα είδος παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, όπου ο διοικητής απλουστευθεί και να εκτελέσει ένα στοιχείο ελέγχου της κάρτας, η επέκταση του εδάφους της και να χτίσει έναν στρατό για να πάρει τους αντιπάλους. Επιπλέον, οι οικοδεσπότες σας είναι όλα τα ζώα. Αλεπούδες είναι ελεύθεροι σκοπευτές? Οι σκίουροι είναι τόσο παίζουν χερσαία στρατεύματα μετά από ένα μόνο παιχνίδι, μπορώ να πω ότι θα πρέπει να εθιστεί σε αυτό.

thimbleweed Πάρκο

Αυτό είναι ανεξάρτητη για να δείτε ένα άλλο! Μπρος από το σχεδιαστή Ron Gilbert μαϊμού Ισλανδία πίσω στο 2014, Thimbleweed Park είναι ένας πνευματικός διάδοχος περιπέτειες κάντε κλικ στο σημείο ν παιχνίδια από LucasArts που αισθάνεται απολύτως φανταστική. Πάω να πω περισσότερα για το thimbleweed Πάρκου έχουν αργότερα αυτή την εβδομάδα.

μαύρο φθινόπωρο

Θυμηθείτε - το παλιό παιχνίδι sidescrolling από αυτόν τον κόσμο ; Ένα νέο indie ονομάζεται Φθινόπωρο Μαύρο σε μια δυστοπία, όπου μπορείτε ξεφύγουν από ένα εργοστάσιο εργαζόμενος που προσπαθούν, play - κανάλια για τα νύχια σας όμορφη και αινιγματική αισθητική δύναμη. Μου άρεσε αυτό που έπαιζα λίγο.

The Legend of Zelda: Ανάσα της Άγριας

Αξίζει η διαφημιστική εκστρατεία. Είμαι λίγο ανήσυχος ότι το νέο Zelda - ρουτίνα αισθάνεται μετά από μερικές ώρες και πραγματικά θέλετε να δείτε τι τα κύτταρα δούμε τώρα, αλλά το παιχνίδι είναι φανταστικό, περιέχει στοιχεία του Far Cry, Skyrim, όχι πείνα, και επίσης. με σφαίρα στο κεφάλι - Metal Gear Solid Αυτό θα μπορούσε να είναι το πρώτο Zelda - παιχνίδι (το πρώτο Nintendo - παιχνίδι και μπορούν) να είναι.

Πεζοπορία κρύο χάλυβα II

Στην πραγματικότητα, έχω κάννη μέσω του πρώτου κρύο χάλυβα κατά τις δύο εβδομάδες πριν από την Ε3, ώστε να μπορείτε να το χρόνο, η επίδειξη του κρύου χάλυβα II και ήταν πραγματικά αξίζει να παίζει. Εγώ δεν θα χαλάσει το κρύο χάλυβα αν δεν έχετε παίξει, αλλά ISCI συνεχίζει στην πρώτη αριστερά, και υπόσχεται να αναπτύξουν τη φαντασία ώρες σχήμα bazillion ακόμα. Επιπλέον, αυτή τη φορά πρόκειται να λάβει χαρακτήρες σε όλο τον κόσμο, Suikoden στυλ για την πρόσληψη, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι έχω στις φλέβες μου αυτή τη στιγμή.

Deus Ex μοιράζονται την ανθρωπότητα

Αισθάνεται σαν ένα φυσικό διάδοχο για την ανθρώπινη επανάσταση, το οποίο είναι καλό γιατί Human Revolution ήταν φανταστική. Ήταν λίγο Jank στο demo που έπαιξα, η οθόνη πήγε μαύρο για μερικά δευτερόλεπτα κάθε φορά που προσπάθησα να κάνω ένα takedown, αλλά είμαι έτοιμος για κάθε στυλ του να παίζει πίσω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Παγκόσμια για να σώσει.

Mekazoo

Τέλος, εδώ είναι μια όμορφη indie παιχνίδι που κάνετε εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών ζωδιακό κύκλο ως ένα τατουάζ (τροχαίο όπως Sonic) και ένα βάτραχο μπορεί (γλώσσα ως ένα μαστίγιο ή / και αρπαγή μπορεί να χρησιμοποιήσει). Είναι όμορφο και προκλητικό, και αισθάνεται πραγματικά μεγάλη για να παίξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου