var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Vs. μηχανικός επιδρομή της Google «Κλεμμένα τεχνολογίας» θα μπορούσε ένα κακό ιδιοφυΐα

Anthony Levandowski είναι ο βασικός παράγοντας σε μια δικαστική διαμάχη που διαρκεί από τον πρώην εργοδότη σας, αυτο-μονάδα οδήγησης αυτοκινήτου Google Waymo και Uber, το οποίο λειτουργεί επί του παρόντος το σκάφος - πρόγραμμα αυτο-οδήγηση. Για να το θέσω ήπια, ήταν η περίπτωση κατά την οποία ο άνθρωπος κάποια βαθιά σοβαρές συγκρούσεις, αλλά σχετικά με ισχυρισμούς για το ενδιαφέρον. Τρέχουσα κατέθεσε δικαστικά έγγραφα αυτή την εβδομάδα από Uber, να εκδικάσει την υπόθεση της διαιτησίας αντί για τα θέματα δίκη προσθέσετε ένα άλλο στρώμα για να μετακινήσετε την ιστορία. Αλλά οι ενέργειές του φάνηκε να βασίζονται περισσότερο ύποπτα έγγραφα Google για Uber.

αφήστε με λίγα λόγια, το σχέδιο αυτοκινούμενα Waymo Αυτοκινήτου της Google σε ένα κοστούμι που είχε κλαπεί αυτόνομη τεχνολογία Uber Levandowski και λήψη εμπιστευτικών επιχειρηματικών απορρήτων από την εταιρεία απότομα Otto έναρξη αργότερα εξαγοράστηκε από Uber.

Google Levandowski παραιτήθηκε τον Ιανουάριο 2016? επόμενες ημέρες ξεκίνησε την έναρξη της αυτοκινούμενων φορτηγών Otto, χαρτιά πρόσφατα υπέβαλε δείχνουν σχεδόν αμέσως συνυφασμένη με Uber. Otto επίσημα αγοραστεί για περίπου $ 700 εκατομμύρια από Uber Αύγουστο.

Αυτό που είναι πιο σχετικές με τα τελευταία ψήγματα, μπορεί - να - One: Τον περασμένο μήνα, διαπιστώθηκε ότι Otto είχε η σιωπή μια μικρή επιχείρηση να αγοράσει , ο κατηγορούμενος πλέον εξειδικευμένο ως Uber και βενζίνη στην ίδια τεχνολογία Waymo κλαπεί.

Στην αρχή φαινόταν λίγο ανάπτυξης, οι τρύπες στην υπόθεση υψηλού προφίλ έναντι Uber Waymo θα μπορούσε να τρυπάνι. Τώρα; Πράγματι.

Το αίτημα για διαιτησία το φθινόπωρο έκανε πέρυσι από Waymo και άρχισε αυτή την εβδομάδα στο ομοσπονδιακό δικαστήριο ισχυρίζεται ότι Levandowski είχε πράγματι ενδιαφέρον σε αυτή τη μικρή επιχείρηση, Tyto lidar, από την ίδρυσή της το 2012, ενώ εργαζόταν στο Google. Επιπλέον, τα έγγραφα που λένε βοήθησε Levandowski να ερευνήσει αν η Google θα πρέπει να αγοράσουν Tyto παρά «δεν [αποκάλυψη] σε σχέση με Tyto και το προσωπικό του.»

Όπως Waymo στο αποθετήριο σύνολο, Levandowski παραβίασε τις υποτιθέμενες ενέργειες του Κώδικα Δεοντολογίας της Google, το οποίο θεωρούν ότι βρίσκεται σε «συμβατικά απαγορεύεται η εργασία [τους] να ανταγωνιστούν ή να λάβει οποιαδήποτε άδικα μέτρα, το Google.»

Με άλλα λόγια, αν αυτοί οι ισχυρισμοί είναι αληθείς, Levandowski θα μπορούσε να ενορχηστρώσει όλη την ώρα αναχώρησης του και την υποτιθέμενη κλοπή της τεχνολογίας για Uber. Είναι τόσο ξεδιάντροπη είναι λαμπρό? μια πράξη κακή διάθεση.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι η αυτο-drive μέλλον Διευθύνων Σύμβουλος Τράβις Kalanick της Uber λέει «υπαρξιακή» για την εταιρεία είχε κλαπεί από την τεχνολογία εξαρτώνται. Waymo Αν είναι επιτυχής, θα μπορούσε να είναι καταστροφικό για το γιγαντιαίο χαλάζι τρακτέρ.

(Levandowski δικηγόροι δεν ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα για σχολιασμό.)

Η υποτιθέμενη ξένος Levandowski πρώην competior σχέση με Tyto, μπορεί να είναι καλύτερο να ξεκινήσουμε από εκεί.

Odin ήταν το πρώτο κύμα

Uber πρόσφατα μετακόμισε στην προσαρμογής μάτια διαφάνεια της Waymo της δημόσιας και της διαιτησίας, ειδικά ότι Waymo κατέθεσε διαφορά έναντι Levandowski το περασμένο φθινόπωρο. Δευτέρα Waymo εντάχθηκαν σε αυτό το έγγραφο στο δημόσιο τομέα.

Η υποβολή διαφορά θέτει Levandowski τη χρήση των «εμπιστευτικών πληροφοριών από την Google για τις μοναδικές ικανότητες, την εμπειρία και την αποζημίωση σχέδια για τους υπαλλήλους της Google και των επιχειρηματιών νέος ανταγωνιστής της Google [Όθωνα] καλούνται να κερδίσει.»

Ωστόσο, η συμμετοχή των επιχειρήσεων στο διαγωνισμό Levandowski ξεκίνησε πολύ νωρίτερα, σύμφωνα με την κατάθεση της διαιτησίας.

«Η Google έχει ενημερωθεί και πιστεύει ότι συμμετείχε κατά τη διάρκεια Levandowski στο Google, στην ανταγωνιστική πλευρά των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών, γνωστή ως Odin ... Wave και Tyto lidar» κατάθεση κράτη.

Φωτογραφία: PACER

Εγκατάσταση και καταφατική Waymo περιγράφεται στην παρουσίαση είναι λίγο δύσκολο.

παρουσιάσεις Εταιρείας με τον Γενικό Γραμματέα της Πολιτείας της Καλιφόρνια λίστα δεν κύμα Odin, αλλά τα αρχεία δείχνουν Tyto lidar 9, Αυγούστου, 2012 δημιουργήθηκε.

Η έλλειψη στοιχείων σχετικά με τις κρατικές επιχειρήσεις, που θα μπορούσε να ονομαστεί Odin Welle δηλώνονται ρητά από την εναπόθεση Waymo λέει αργότερα συγχωνεύθηκε με Odin Tyto. (Μια εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν μπορούσε να επιβεβαιώσει αν αυτό ήταν γνωστό.)

Ωστόσο, υπάρχει ένα μικρό ίχνος εγγράφου για Odin Wave.

«Η φυσική διεύθυνση για να Odin χρησιμοποιούνται ασαφείς 2201 Dwight τρόπο, Berkeley, California, ήταν» η κατάθεση εξηγεί Waymo. «Η γνώση ανήκει 2201 Dwight τρόπο, μια Levandowski.»

Στην πραγματικότητα, τον Οκτώβριο του 2012, η πόλη του Μπέρκλεϊ, στην Καλιφόρνια, έχει δημοσιεύσει μια μελέτη για την ανακαίνιση ενός κτιρίου στο 2201 Dwight τρόπο. Ένας από τους ενοίκους ήταν η μελέτη Odin Wave. Και πώς Waymo που διατίθενται στην κατάθεση δικαστήριο, το οποίο καταγράφει την εμφάνιση της πόλης ότι οι ιδιοκτήτες Levandowski.

Εκτός αν Levandowski πραγματοποιηθεί ένα βαρύ πρόστιμο, ή απλά να παρακολουθείτε τους ενοίκους, φαίνεται ασφαλές να υποθέσουμε ότι ήξερε ότι ήταν ο ίδιος ο Odin την οδήγηση πάνω από τις υπηρεσίες κτίριο στην καρδιά της δοκιμής Waymo κατά Uber.

Σε μια αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Μάρτιο 2013, συν-ιδρυτής της Tyto Brent Schwarz είναι αναφέρεται ως η μία από τις τέσσερις εφευρέτες της LIDAR - σαρωτής εγγράφων με τις ΗΠΑ - που κατατέθηκε Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων.

Δύο μήνες αργότερα, Odin έχει αποκτήσει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας .

Φωτογραφία: ΗΠΑ Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων

Το όνομά Odin ήρθε τον περασμένο Ιούλιο, όταν ένας εργαζόμενος της Google έλαβε ένα ασυνήθιστο κλήση, αφού η διαφορά κατάθεση Waymo:

[Α] κατασκευαστές hardware Google υπάλληλος της Google επικοινωνίας για να σας ενημερώσουμε ότι το καλύτερο της γνώσης μου, μια εταιρεία που ονομάζεται Odin Welle μόλις υπέβαλε μια παραγγελία για ένα μέρος όπως ήταν παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιείται από κάποια Google κατά την αποκλειστική σας και αποκλειστική τεχνολογία λέιζερ για αυτόματη οδήγηση των οχημάτων.

Μετά την παραλαβή της πρόσκλησης, η Google ξεκίνησε μια εσωτερική έρευνα, η οποία έδειξε αυτό που φαινόταν να είναι «πολλαπλές συνδέσεις» μεταξύ Levandowski και Odin Welle Levandowski ιδιαίτερα ως ιδιοκτήτης του κτιρίου, όπου κάποτε με βάση Odin.

Levandowski αρνήθηκε μερίδιο στην εταιρεία, σύμφωνα με τη διαφορά της κατάθεσης. Ο εκπρόσωπος Waymo δεν ανταποκρίθηκαν για να παράγει αρχεία δικαστηρίων στα αιτήματα για σχολιασμό.

Τότε υπήρχε Tyto Lidar

Αυτό φαίνεται να ακολουθεί τα έγγραφα που λαμβάνουμε, αλλά η ιστορία θα μπορούσε να Waymo από λιωμένο Μετά την υποβολή διαφορά Waymo Odin 2014 Tyto Lidar το Φεβρουάριο.

Μέλος επίσημη Καλιφόρνια ανέφερε ότι δεν υπάρχει καταγραφή της συγχώνευσης με Odin Tyto αλλά η ιστορία Tyto δείχνει μια αλλαγή ονόματος σε ένα συγκεκριμένο σημείο έγινε. Αυτό υποδηλώνει Odin και Tyto είναι στην πραγματικότητα η ίδια εταιρεία, αλλά δεν ήταν σαφές αν αυτή είναι η περίπτωση.

Η πρώτη εγγραφή του Tyto, βρήκαμε 1 του Μαρτίου, 2014, Secretary of State είχε κατάθεση ότι Ognen Στογιανόβσκι αναφέρονται ως διαχειριστής.

Αλλά Στογιανόβσκι και Levandowski πίσω: Το δύο ήταν στην ίδια ομάδα το 2005, το καλά στο DARPA Το Grand Challenge - γνωστός διαγωνισμός για αυτόνομα οχήματα. Και οι δύο συμμετείχαν στην παραγωγή αυτοκινούμενων τεχνολογίας για περισσότερο από μια δεκαετία. (Το ζευγάρι μπορεί μια φωτογραφία δει εδώ .)

Αυτό είναι όπου τα πράγματα παίρνουν σκοτεινό. Μια εβδομάδα μετά το όνομα Στογιανόβσκι στη δεξαμενή Tyto 6 Μαρτίου 2014 εμφανίζεται LIDAR αναφέρουν το σαρωτή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας παραπάνω - Odin είχε μεταφερθεί από τη νέα σε εταιρεία με την επωνυμία Holdings τσέπη, ως διευθυντής, ο οποίος βρέθηκε επίσης στα έγγραφα που υποβλήθηκαν Στογιανόβσκι κατάσταση.

Φωτογραφία: ΗΠΑ Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων

Το επόμενο έτος, μετά από Waymo, η Google λαμβάνει υπόψη την αγορά Tyto Levandowski και χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά τον καθετήρα μικρές επιχειρήσεις.

«Η γνώση [Levandowksi] γνώριζε έντυπα προϊόντα και τα μεταποιημένα Tyto Google συμπεριλαμβανομένων των εμπιστευτικών συμβουλών τεχνολογίας Tyto Tyto και τη βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων», η κατάθεση είπε διαιτησία. «Καθ 'όλη τη διαδικασία Levandowski ποτέ δεν αποκάλυψε μια σχέση με Tyto και των εργαζομένων της.»

Πήρε αυτό; Levandowski ποτέ δεν αποκάλυψε μια σχέση με Tyto ενώ ήταν Waymo, αν και ήταν στην ίδια ομάδα με τον ιδρυτή της, παρά DARPA υψηλό επίπεδο του 2005, και σε μια εποχή που ο ιδιοκτήτης σε άτομα που αναπτύσσουν ένα σαρωτή ήταν LIDAR έληξε με την παρέα του.

Σύμφωνα με την υπουργό λάβει τα αρχεία από την τσέπη Jalopnik Στογιανόβσκι Holdings Tyto lidar συγχωνεύθηκε στο 2016ο Απρίλιο

Τα έδρανα με τον ίδιο μήνα μεταφέρθηκε LIDAR Ευρεσιτεχνίας σαρωτή σαρωτή Tyto.

Και μερικές εβδομάδες αργότερα, στα μέσα Μαΐου αποκτήσει Otto Tyto και την ιδιοκτησία και τη σύντηξη πνευματικού δυναμικού επίσημη Στογιανόβσκι και νέες Levandowski.

(Για ό, τι αξίζει, Αλεχάντρο Μουνιόθ, ο δικηγόρος που κατέθεσε αυτά τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας απέρριψε αποστολές Σχολιάζοντας επαφή την Τρίτη τηλεφωνικά.)

εισάγετε Uber

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Οι συνδέσεις μεταξύ Tyto διαταραχή Levandowski και την πλευρά Waymo, ένα από τα πιο περίεργα στοιχεία της ιστορίας είναι πως ο Otto Uber ξεκίνησε και πώς ήρθε να τα αποκτήσουν.

Waymo πιστεύει Levandowski ένα σχέδιο εκκολαφθεί το 2015 ξεκινώντας με τον Otto Otto συν-ιδρυτής και πρώην συναδέλφους Waymo Lior Ron. Waymo διαφορά κατάθεση είπε Levandowski Waymo άλλες προσπάθειες για την πρόσληψη προσωπικού για μια νέα επιχείρηση από το καλοκαίρι του 2015 άρχισε.

«[Σε] σχετικά με τον Αύγουστο του 2015 Google Levandowski είπε ότι μερικοί συνάδελφοι που είχαν προσκληθεί να» μεταφέρει μια ομάδα ανθρώπων «project της Google αυτο-οδήγηση αυτοκινήτου σε έναν ανταγωνιστή», λέει ο κατάθεση Waymo.

Στην αυλή Waymo επίσης Pierre-Yves Droz, συν-ιδρυτής του 510 συστήματα φτάσει (εταιρεία του μικρότερου υψηλής τεχνολογίας που ιδρύθηκε επίσης από Levandowski). Δηλώσεις Droz Levandowski pin Uber αρχές του καλοκαιριού, το 2015.

Droz, είπε στις αρχές του Γενάρη, 2016 Levandowski ήταν το γραφείο της Google, και Levandowski «μου είπε συγκεκριμένα ότι ήθελε νέα εταιρεία του έχει μια μεγάλη απόσταση Lidar, το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για εφαρμογές φορτηγών Αυτοκινούμενα, ενδιέφερε. «Levandowski είπε ότι ήθελε το Waymo νέα εταιρεία του για να» παίξει «την τεχνολογία για να Droz.

Droz εξής:

Αυτή η συζήτηση δεν ήταν έκπληξη. Μ Levandowski είχα ήδη πει, μέσα ή γύρω από το καλοκαίρι του 2015, μίλησα με τον Brian McClendon, ο κορυφαίος Uber που συμμετέχουν στο έργο αυτοκινούμενα αυτοκίνητό σας. Είχαμε το δείπνο σε ένα εστιατόριο κοντά στο γραφείο και είπε ότι θα ήταν καλό να δημιουργήσετε ένα νέο ξεκίνημα της αυτο-οδήγηση αυτοκινήτου και uber ενδιαφέρονται υπεύθυνος για την LIDAR για την ομάδα που αγοράζουμε Google αναπτύσσει.

Δήλωση Droz. Φωτογραφία: Pacer

Από εκεί, την υποβολή σε διαιτησία, εσωτερικά ανοίγματα Levandowski στην προσπάθειά τους σε ένα νέο έργο ήταν περισσότερο για να ξεκινήσετε.

«Η Google έχει ενημερωθεί και πιστεύει ότι είχε τον Ιανουάριο του 2016 και το αυξημένο [Levandowski και Ron] και επεκτάθηκε πρόσκληση της Google εργαζομένων,» οι αρχειοθέτησης κράτη. «Made In αυτές τις προσπάθειες Levandowski συντονισμένες προσπάθειες και επανειλημμένες να βρει τα περισσότερα, αν όχι όλα, αφήνοντας τις άμεσες εκθέσεις τους στο Google.»

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου Waymo ισχυρίζεται στην αγωγή του, Levandowski ανεβάσει 14.000 αρχεία που σχετίζονται με αυτο-οδήγηση αυτοκινήτου της Google για να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ένα αυτόνομο σύστημα για τη βενζίνη.

Levandowski άφησε απότομα το Google τον Ιανουάριο του 2016. Λίγες μέρες αργότερα, την 1η Φεβρουαρίου, Otto ιδρύθηκε επίσημα. Από εκεί υφαίνει αμέσως με Uber.

Σύμφωνα με Recode , Otto άρχισαν τον ίδιο μήνα Levandowski προσελήφθη ως σύμβουλος για την αυτοκινούμενη Uber αυτοκίνητο του έργου. Recode αναφέρει ότι Levandowski παρατηρήθηκε στο γραφείο Uber Πίτσμπουργκ μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Με άλλα λόγια, Levandowski στις μέρες έμειναν για να ξεκινήσει τη δική του τεχνολογία εκκίνησης γίγαντας, αποφάσισε να ζητήσει από μια αυτοκινούμενη εταιρεία που φέρεται ένας ανταγωνιστής.

Ένας λόγος για την πιθανή απάντηση που προορίζεται που προέκυψε την Τρίτη, όταν Uber αποκάλυψε στο δικαστήριο ότι τον Απρίλιο του 2016 ότι είχε μια συμφωνία εμπιστευτικότητας με Levandowski και Όθωνα στην «προτεινόμενη απόκτηση συμμετοχής» υπέγραψε Uber ξεκινήσει. Συνέβη ακριβώς όπως όλα τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας ανασχηματισμό άρχισε με συνδεδεμένα μέρη, στην περίπτωση Tyto / Odin /. Αυτό που είναι ακόμα πιο παράξενο είναι ότι ο Otto δεν είναι καν επίσημα το πάει δημόσια , με 16 2016α Μαΐου

Φωτογραφία: PACER

Μετά την παρουσίαση της διαιτησίας 18, Μαΐου του 2016, ο Otto απέκτησε επίσημα Tyto. αστείο ημερολόγιο.

Πρόκειται για μια εξαιρετική συμβολή των γεγονότων και λίγες εβδομάδες μετά Levandowski αριστερά Google, η οποία συνέβη 120 εκατομμύρια $ αποζημίωση κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς συμμετέχει στο διαγωνισμό μεταξύ των εταιρειών στο τιμόνι.

Έτσι, αν οι ισχυρισμοί της Google είναι αλήθεια, η Google Levandowski διπλασιάζει έπαιξε και σήμανση για να ξεκινήσει ένα νέο ιδιοκτήτη και 120 εκατομμύρια στη διαδικασία $.

Και μετά;

Μερικά σημεία θα πρέπει να τονιστεί εδώ. Σε ένα αρκετά ανοικτό σχόλιο κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με το περασμένο φθινόπωρο με το Forbes , δήλωσε Levandowski-δεν υποστηρίζεται ότι η ραγδαία άνοδος της Uber Όθωνα και την παραγωγή των λειτουργικών αυτόνομων οχημάτων δεν έχουν καμία σχέση με την πνευματική ιδιοκτησία της Google.

Ερ: Το ερώτημα είναι, η Google εργάζεται πάνω σε αυτό το ζήτημα για πολλά χρόνια, αλλά. Μπορείτε (Otto) είναι παλιά ή κάτι σαν ένα χρόνο.

Α: Έχουμε ξεκινήσει τον Ιανουάριο. Όπως έχουμε καλύψει τη διαφορά;

Έχουμε κλέψει μια διεύθυνση IP από το Google. Απλά θέλω να διαβεβαιώσω σούπερ σαφής. Χτίσαμε τα πάντα από το μηδέν και πρέπει να κάνει όλη τη γραφική εργασία, απλά σούπερ σαφής.

Αλλά αυτή είναι η τέταρτη διάρκεια ζωής της μπαταρίας μου. Έχω την DARPA το Grand Challenge.

Πριν Τι δεν κοινοποιείται στη συνέντευξη ότι η αυξημένη σημασία των αυτοκινούμενων Otto προφανώς με βάση τις προσπάθειες μιας μακράς Levandowski και άλλων γνώσεων Στογιανόβσκι, ή την πίστη Levandowski στην Εταιρεία χρόνια πριν.

Οι συνδέσεις είναι εδώ παράξενο και βαθιά, αλλά όχι Uber πίσω.

Η εταιρεία ανέφερε σε δήλωσή του μετά την αγωγή κατατέθηκε ότι οι ισχυρισμοί της Waymo ήταν μια «απόπειρα γείωσης για να σταματήσει έναν ανταγωνιστή.» Λίγο μετά το Bloomberg ανέφερε ότι Levandowski μια συνάντηση όλων των χεριών Uber αυτόνομη τεχνολογία σχεδιασμού ανείπωτη προϊόν κλέβουν, και δήλωσε τα «μηχανικοί της εταιρείας που τα αρχεία που είχαν κατεβάσει για να εργάζονται από το σπίτι.»

Σε μια ακρόαση την περασμένη εβδομάδα, οι δικηγόροι Uber χρεώνουν τίποτα περισσότερο από μια προσπάθεια να αντικρούσει τον ισχυρισμό ότι η Levandowski είχε πράγματι κατεβάσει τα αρχεία.

«Θέλω να στηρίζονται στην ιδέα ότι είναι δυνατόν, είναι πολύ πιθανό ότι ένας εργαζόμενος να πάρει κάποιο αρκετές εταιρείες και να πάει δύο εταιρείες να μετράνε, και είναι πιθανό ότι οι πληροφορίες δεν χρησιμοποιούνται σε διάφορους επιχειρηματικούς δύο» Σχετικά με το δικηγόρο Αρτούρο Γκονζάλες, είπε .

Αν αυτή είναι η περίπτωση, Levandowski έχει κάνει παρά τις ενδείξεις ότι οι ανταγωνιστές της πένας, ενώ εργάζονται στο Google. Αυτό θα μπορούσε ακόμα να θεωρηθεί η πιο ενδιαφέρουσα αποκάλυψη από αυτή τη μάχη.

Αλλά τώρα Levandowski έδειξαν οι δικηγόροι ότι θα έπρεπε να επικαλεστεί την πέμπτη να μη αυτοενοχοποίησης, που θα μπορούσε να κάνει πολύ πιο δύσκολο να υπερασπιστεί Uber αναρρίχηση.

Η ακροαματική διαδικασία υποτίθεται ότι θα αποτρέψει τον επόμενο μήνα σχετικά με την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που προγραμματίζεται να χρησιμοποιούν την τεχνολογία Uber Waymo κλαπεί μοντέλα.

Έχετε - κάτι Uber, η εταιρεία Waymo ή αυτόνομη συμπεριφορά twisted web - εταιρείες συνδεδεμένες με αυτόν; Αποστολή - Έχω μια γραμμή ή μέσω του ryan.felton@jalopnik.com σήμα εδώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου