var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Let It Die ποσό των τελικών επαναλήψεων είναι μεγάλη

Ο κόσμος είναι μπερδεμένος. Κανείς δεν σας λέει πώς να κάνει κάτι μέχρι να είναι πολύ αργά. Αυτό συμβαίνει επίσης και σε παιχνίδια. Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πού τα λάθη έγιναν. Let It Die επαναλήψεις τελευταίο επίπεδο να είναι εύκολο να καταλάβουμε τη μεγάλη εικόνα.

Αφήστε το να πεθάνει ήταν μεγάλη μου αντιπρόεδρος του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια του τελευταίου μήνα. Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό που έχει είναι μια λεπτομερής επανάληψη, όταν ένα αεροπλάνο είναι απενεργοποιημένο. Η σύντομη περίληψη ακολούθησε τη θέση του στο χάρτη και δείχνει όλες τις νίκησε τους εχθρούς και τα αντικείμενα που βρέθηκαν. Είναι αρκετά δροσερό για να δείτε σε κίνηση.

Το πιο σημαντικό, αυτό μου δίνει την ευκαιρία να προβληματιστούν σχετικά με το παιχνίδι μου, έτσι ώστε οι άλλοι δεν εκτιμούν. Dark Souls δεν μου δώσει μια σαφή κατανόηση της προόδου που έχω κάνει. Έγινε το αφήσει να πεθάνει, και ότι το πρόσθετο πλαίσιο πιστεύω ότι η ανάπτυξη του παιχνιδιού αποθηκεύεται.

Στο παράδειγμα εδώ, είμαι σε θέση να παρακολουθούν την πρόοδο του χαρακτήρα μου κάτω. Χωρίς να γνωρίζει πόσο μεγάλο είναι, αλλά επιτρέψτε μου να ξέρω τι μπορεί και τι δεν μπορεί να σταθεί. Σκότωσα τους εχθρούς; Τι όπλα θα πρέπει να πάρω; Είμαι σε θέση να αναλύσει την κατάσταση και την κατάρρευση του παιχνιδιού μου για να κατανοήσουν την αξία και την τακτική που εργάζονται για μένα.

Είμαι ένας ενθουσιώδης πρόσωπο στην πραγματική ζωή. Μου συμβαίνει συχνά να ενεργούν με βάση το ένστικτο μπορεί να πάει στραβά. Είναι δύσκολο να πλοηγηθεί κάθε μέρα, αν πριν να εξετάσουμε άλμα. Κανείς δεν σας λέει πώς να το κάνουμε πράγματα. Θα σας πω, όταν η μαλακία.

Η συνομιλία μας κάνει. Τα παιχνίδια είναι γεμάτο οθόνες παιχνίδι, είναι διασκέδαση ΚΑΚΗ όταν πεθάνετε, και παρέχει προσβολή για να ενεργοποιήσετε την απλή λειτουργία. Παιχνίδια όπως το πάτημα των αποτυχιών του στο πρόσωπό του.

Αφήστε το να πεθάνει είναι κάτι που πραγματικά εκτιμώ. Με βοηθάει να κατανοήσουμε την επιτυχία μου. μια δύναμη που χρειάζεται και αποσυντίθεται με έναν τρόπο που μπορεί να με συνεχίσει με εμπιστοσύνη.

Είναι ένα μικρό χαρακτηριστικό σε ένα παιχνίδι γεμάτο έννοιες υψηλού επιπέδου. Αλλά βοηθάει. Ακόμα κι αν έκανα λάθη στην πορεία, παίρνει μια δεύτερη μήτρα για να μου θυμίζουν ότι έχω έρθει σε κάτι.

Let It Die σας ευχαριστήσω για μένα να σας υπενθυμίσω ότι μερικές φορές μπορώ να δημιουργήσω λάκτισμα αυτό στο γάιδαρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου