var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Αυτό που κάνει το παιχνίδι αυτό το Σαββατοκύριακο;

Αναγνώστες, αυτό το Σαββατοκύριακο είναι τα γενέθλιά μου! Έχω κάνει μια μεγάλη υπόθεση, γιατί μου αρέσει πολύ γενεθλίων. Έχω κάποια σχέδια για μερικούς ανθρώπους, όπως θα έπρεπε να είναι για τα γενέθλιά σας, και έχω να θυμάμαι να καλέσει την αδελφή μου, επειδή ήταν τα γενέθλιά της (είμαστε δίδυμα). Αλλά πρόθυμοι να παίξουν!

Ο συνάδελφός μου Kirk γράφει για The Witcher 3 Σήμερα μου θύμισε ότι έχω ακόμα τόσο μακριά από The Witcher, θα επιστρέψω σε αυτό το σημείο. Επίσης, (επιτέλους!) Καλοκαίρι Uncharted 4 και να απολαύσετε το παίζουν πολλά, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος να καθίσει στον καναπέ και να παρακολουθήσουν Nathan Drake από τα πιο θανατηφόρα περιπέτεια, αλλά παραδόξως συμπαθητικό.

Κι εσύ; Αυτό που κάνει το παιχνίδι αυτό το Σαββατοκύριακο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου