var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Ως ένας άνθρωπος κάνει σχεδόν SnapMap διαλυθεί Doom Ένα MOBA

Ως ένας άνθρωπος κάνει σχεδόν SnapMap διαλυθεί Doom Ένα MOBA

Στιγμιότυπο - Διοικητικό Συμβούλιο Λειτουργία της μοίρας είναι πιο ευέλικτο από ό, τι ένα τυπικό δημιουργική προσωπική κάρτα, αλλά δεν είναι όλα στην πραγματικότητα τα εργαλεία του mod λουλούδι , Έτσι τι συμβαίνει όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε ξανά έναν από τους γνωστούς τύπους σύνθετων παιχνίδια του ανθρώπου μέσα σε αυτόν;

αναγνώστη Kotaku Patrick Roeder έχει μια beta - έκδοση της καταδίκης του MOBA (όπως DOOMBA γνωστό ότι ακόμη και ένα μικρό μηχανικό καθαρισμό CACODEMON χαλί θα μπορούσε να είναι το σαλόνι) κυκλοφόρησε, οι στρατιές της κόλασης: Ο πυρήνας . Έλαβε πέντε κατηγορίες για την υπεράσπιση των πυρήνων, καταστήματα, σέρνεται, μια ζούγκλα, τελευταίες δεξιότητες και πολλά άλλα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες, να διαβάσετε εδώ , ή μπορείτε να το δείτε σε δράση σε αυτό το βίντεο:

Roeder έχει ένα κομμάτι από ένα πόδι σε σχέση με άλλους χρήστες SnapMap, δεδομένου ότι είναι ένας προγραμματιστής παιχνίδι. Σήμερα είναι επικεφαλής της κατάρτισης και ανάπτυξης του προγράμματος των παιχνιδιών στο Blue Ridge Community College, κοντά στο Hendersonville, δοκιμή της Βόρειας Καρολίνας. Ωστόσο Προηγουμένως διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής του τώρα defunct εμφάνιση στο Digital Studios βρυχηθμό. Δεν ερασιτέχνες, είναι ό, τι λέω.

Ήθελα να καταλάβει πόσο μακριά μπορείτε να ωθήσει SnapMap πριν αρχίσει να δείχνουν ραφές του, έτσι ώστε να εγείρει ερωτήματα σχετικά με πάθος το έργο του Roeder διαβολικά περίπλοκες. Αποδείχθηκε ότι, λόγω της πολυπλοκότητας του παιχνιδιού πολλές δυσκολίες τους στο δρόμο, που ενδέχεται να συναντήσουν. Αυτή τη στιγμή υποστηρίζοντας με ένα τόσο σοβαρό λάθος που ίσως χρειαστεί να ξαναχτίσουν τα πάντα.

Kotaku: Ήταν δύσκολο να το κάνουμε; Ποια ήταν τα δυσκολότερα τμήματα του κτιρίου για να SnapMap αυτό;

Roeder: Ήταν αρκετά καλό. Βοήθησε ότι έχω ένα προγραμματισμό της διδασκαλίας του παιχνιδιού. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που έχω κάνει σε κάθε οπτικό κόμβο με βάση το προγραμματισμό, αλλά. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι έκανα όλα αυτά με ένα PS4 ελεγκτή.

Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να μάθει ότι όλες οι λειτουργίες εκτελούνται μόνο με τα παραδείγματα που παρέχονται από την id. Επειδή έχω εργαστεί τόσο σύντομα μετά την απελευθέρωση, είναι η τεράστια δεξαμενή των πόρων ήταν, σε γενικές γραμμές, είμαι κάτι σαν Ενότητας κωδικοποίηση του έργου. Αυτό σήμαινε ότι πέρασα τόσο πολύ χρόνο, τα όρια των δοκιμών σενάριο, όπως προτυποποίηση / εφαρμογή.

Η δεύτερη δυσκολία αναπτύσσεται. Βρήκα ένα παιχνίδι συντρίβεται bug όταν κάποιος άρπαξε το αφεντικό Baron προχώρησε να βλάψουν τον πυρήνα. Αυτό δεν είναι ένα λογικό λάθος στο τέλος μου, αλλά μάλλον ένα είδος ελάττωμα ή απώλεια μνήμης Seg. Όταν συμβαίνει αυτό, το παιχνίδι παγώνει, κυριολεκτικά, για τον πελάτη και να δείτε ένα μικρό μαύρο μπαρ παράξενο artifacting στην οθόνη. Αλλά τώρα δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αναλύσουμε αυτά τα λάθη. προβλέψει ID δεν το πιστεύω μου επίπεδο της τρέλας στο σενάριο, και ήταν μια επιλογή στο αριστερό κοπή πάτωμα του δωματίου.

SnapMap έλαβε επίσης την καταδίκη προσπαθεί πλήρως στο εργοστάσιο, προσπαθήστε να αποθηκεύσετε ή μερικές φορές να δημιουργήσετε μια νέα λογική σύνδεση. Επίσης, υποψιάζομαι ότι έσπρωξε τα όρια του τι θα μπορούσε να κάνει ο εκδότης. Αυτό συνέβη περίπου 15 φορές, και φοβάμαι ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια αόρατη ζημιά στην κάρτα μου. Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει το σφάλμα Baron. Αλλά και πάλι, δεν έχω καμία δυνατότητα να γνωρίζει.

Ως ένας άνθρωπος κάνει σχεδόν SnapMap διαλυθεί Doom Ένα MOBA

Kotaku: Πώς οι άνθρωποι αντιδρούν; Πριν - το οποίο έχει λάβει πολλούς παίκτες σας - έρχονται με στρατηγικές ή εκμεταλλεύεται δεν αναμένουν;

Roeder: Δεν έχω πραγματικά την κάρτα που προωθείται γιατί μου και φινέτσα δοκιμάσει ακόμα. Οι φίλοι που ήταν φαίνεται να με βοηθήσει να προσπαθήσουμε να συμμετέχουν στη διαδικασία, διότι πιστεύω ότι πιστεύουν στον παράγοντα διασκέδαση. Η beta έκδοση που πραγματικά έγραψε για να πει την ιστορία. Έχω ένα βαθμό ελέγχου ποιότητας που συνδέονται με την ιστοσελίδα μου, έτσι ώστε να μπορείτε να πάρετε μετρήσεις (ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά που θέλω να εκτυπώσετε το χάρτη περιλαμβάνεται στην τιμή).

Kotaku: Ποιο είναι το επόμενο για την κάρτα; Πώς - μπορείτε να πάρετε γύρω από αυτά τα μεγάλα λάθη;

Roeder: Έχω δοκιμάσει ό, τι μπορώ από το εξωτερικό για να λύσει τα πάντα, από την ανασυγκρότηση του Bug Baron. Έτσι τώρα το δωμάτιό σας είναι κλειστή με μια βήτα-μήνυμα.

Έτσι, το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα, είναι ολόκληρος ο χάρτης, και τη λογική για να δημιουργήσει τα πάντα νέα. Αλλά δεν είμαι θυμωμένος γι 'αυτό. Έμαθα πολλά στη διαδικασία και τα πρώτα χαρακτηριστικά που έχω κάνει είναι αποτελεσματική ανασυνταχθεί. Τελικά, το υπόδειγμα του οποίου θα είναι καλύτερα.

Θέλω να μιλήσω για τη σημασία του χρόνου με τις δημιουργίες τους και συνεχώς επαναλήψεις για το έργο τους. Αν κάτι δεν λειτουργεί αρκετά δεξιά, μην εγκατασταθούν. Προχωρήστε και κάνετε το καλύτερό σας. Θα μάθετε πολλά και αισθάνομαι πολύ επιτευχθεί αργότερα. Είναι ακριβώς ο δάσκαλος μου, υποθέτω.

Πώς να ανοικοδομήσουν, έχω σχέδιο για την προσθήκη ενός μεγαλύτερου υποκατάστημα, διορθώστε τα λάθη Baron διαθέσουν λίγο μικρότερη από ό, τι θα μπορούσε να απελευθερώσει περισσότερους πόρους, και προσθέτοντας μια νέα κατηγορία βασικές πυραύλων - Αυτοκινούμενα, ο κ Salvo. Ήθελα να προσθέσω την έκτη τάξη για μια εβδομάδα. Αυτό θα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία.

Kotaku: - για την αντιμετώπιση τυχόν άλλες ιδέες SnapMap σκοπεύει με;

Roeder: Οι στρατιές της κόλασης: Ο πυρήνας είναι μόνο η αρχή. Κατά τη διάρκεια της ανασυγκρότησης, σκοπεύω διάφορες παραλλαγές του παιχνιδιού στο μυαλό για να δημιουργήσετε.

Έχω μια ιδέα για το επόμενο είδος μου του παιχνιδιού. Είναι "Άρης" και είναι οι δύο ομάδες συνοδεία πάχος Cyber ​​Mancubus στη βάση της άλλης ομάδας από το να σκοράρει. Το σχέδιό μου είναι να προσθέσετε λίγο για να συλλάβει τη μηχανική σημαία σε αυτό το είδος του παιχνιδιού, και είχε τις βασικές Conquest Points.

Δεν με πειράζει διαφορετικούς χάρτες και στυλ παιχνιδιού στο μέλλον. (Μου πάει MOBA για το προηγούμενο έτος) Κάπως σαν ήρωες της θύελλας.

Ως ένας άνθρωπος κάνει σχεδόν SnapMap διαλυθεί Doom Ένα MOBA

Kotaku: Πότε θα Game Developers - DOOM επίσης mod εργαλεία σημαντικό, ή σκεφτείτε - απλά ισορροπία μεταξύ modding SnapMap και χάρτη καθιστώντας τα εργαλεία;

Roeder: Νομίζω SnapMap πάσχει από υπανάπτυκτες προσδοκίες. Μην χρησιμοποιείτε περιορισμούς στην κάμερα κατασκευαστεί στο σπίτι μια απογοήτευση για σας ήταν, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι επειδή "είναι τα βλασφημία προγραμματιστές παιχνιδιών τεμπέληδες." Η διαδικασία των πολύπλοκων φωτισμού, σύγχρονα υλικά / υφές και μετα-φίλτρα που μπορούν να βάλουν στα δωμάτια, ένας εφιάλτης θα ήταν να λειτουργήσει πλήρως προσαρμοσμένα επίπεδα έχουν. Δεν μπορούσα να φανταστώ να αρπάξει ένα εργαλείο "φώτα μαγείρεμα" για την κοινή παίκτης είναι σε θέση.

Τι SnapMap IS είναι ένα εξαιρετικό σκηνικό για τις εκδηλώσεις και τις λειτουργίες σενάρια. Είμαι 100% σίγουρος ότι θα μπορούσε να διδάξει τις έννοιες του προγραμματισμού σε μαθητές μου με SnapMap (αλλά δεν είναι πρόθυμοι να διδάξουν τους συντάκτες Προγραμματισμός με τη Visual κόμβο-based) και μόνο.

Αν κοιτάξετε SnapMap με αυτόν τον τρόπο, τότε νομίζω ότι, πραγματικά εξαιρετική ισορροπία. Είναι λίγο πιο προσανατολισμένη προς τους σχεδιαστές / προγραμματιστές που θέλουν να λάβουν μόνο και να αρχίσει τα σενάρια του τύπου τους παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για την εγκατάσταση. Ο καθένας. Μοναδικό. Ένα μέρος του περιβάλλοντος.

Και στην πραγματικότητα μπορεί να παράγει δημιουργικότητα πρόσωπο κάποιους περιορισμούς προκατασκευασμένες αίθουσες.

Ξέρω ότι πολλοί PC - παίκτες, γιατί η ιστορία της καταδίκης ένα "πραγματικό" Mod -. Tool απαιτητικές Με ενοχλεί λίγο κονσόλες περιορισμούς φταίει. Φυσικά, έχουν ένα σημείο, αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι πραγματικά εκπληκτικό ID mod ένα εργαλείο πολυ-πλατφόρμα. Αναγνωρίζουν τους πιθανούς παίκτες της όλες τις πλατφόρμες, και στο τέλος είναι απλά μια καλύτερη mods να οδηγήσει σε όλους τους τομείς.

Τούτου λεχθέντος, έχω πάντα συμπάσχω με τους κριτικούς. Μια λύση θα ήταν να διαχωρίσει το εργαλείο Στιγμιότυπο κάρτα επιτρέπει modders τη δική σας φωτογραφική μηχανή που κατασκευάζεται το σπίτι για να δημιουργήσετε και στη συνέχεια θα τοποθετούνται σε SnapMap για χρήση. Αυτό θα ψυχθεί αναγνώριση μπορεί απλά εργαλεία για την εγκατάσταση του περιβάλλοντος κάνει και έναν τρόπο σε μια σειρά δοκιμών για να δημιουργήσει, για να εξασφαλιστεί ότι το τελικό παιχνίδι είναι σταθερή και έτοιμη.

Ως ένας άνθρωπος κάνει σχεδόν SnapMap διαλυθεί Doom Ένα MOBA

Εδώ είναι μερικά άλλα εργαλεία που θέλετε SnapMap είχε:

  • Η δυνατότητα να ορίσετε προσαρμοσμένα αναγνώστη / δαίμονες, έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις μεταβλητές εύκολα.
  • Ένα σύνολο εργαλείων ισχυρή καθαρισμού (o)
  • Η ικανότητα να μειώσουν μία λογική αλυσίδα στην δική του λειτουργία οριζόμενη από το χρήστη του
  • Αναγνώριση χρηματοδοτείται από μια καλύτερη γλωσσάριο (τώρα ακριβώς τα ίδια εργαλεία σε διαβούλευση SnapMap βρέθηκαν)
  • Ένας τρόπος για να είναι σε θέση να ψηφίσουν γι 'αυτούς να δημοσιεύουν χάρτες για δοκιμή χωρίς.
  • Ενθαρρύνετε δοκιμαστές SnapMap να επισημάνω
  • Η ικανότητα να τερματίσει μια λογική αλυσίδα, οπότε δεν μπορεί να αλλάξει κατά λάθος.
  • Η καλύτερη εξήγηση για το τι είναι τα όρια των δικτύων, τα αντικείμενα και τη μνήμη.
  • Η ικανότητα σημειώνει για την πρόσβαση στους παίκτες ως μεταβλητή (είχα το δικό μου σύστημα αξιολόγησης, διότι χτίσει)
  • Feedback-μετρικό-συλλέκτη

Σε γενικές γραμμές, δεν νομίζω ότι αυτό το φθινόπωρο βαθιά κάτω από την τρύπα του κουνελιού. Έχω μόλις ξεκινήσει, μερικά από τον αριθμό της κάρτας αίνιγμα για να προσπαθήσει και να παρατηρήσει την καθυστέρηση του εργαλείου. Αυτό που ξεκίνησε ως ένα πείραμα για να δω αν μπορώ τσιράκια σε μια βάση του εχθρού αναπτύξει εμμονή σε μια δίνη από μεγάλες νύχτες και Dev να μπορούσα να πάρω για να αναπαράγονται και να σπάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου