var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Ο φίλος μου είναι ένας τύπος συλλέκτη

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Ο φίλος μου είναι ένας τύπος συλλέκτη

Γεια σου, consecrations freakbone interwebs κρεβάτι, και εξέφρασε την ικανοποίησή του Dr. NerdLove ζητήσει , από τη στήλη συμβουλών με το έμπλαστρο - Σημειώσεις για την τελευταία έκδοση της σχέσης.

Αυτή την εβδομάδα είμαστε σε αντιπαράθεση. Κανείς δεν θέλει σύγκρουση, αλλά πρέπει να γίνουν στο κεφάλι στην επίθεση κάποια προβλήματα. Είτε θέλετε να βάλετε το πόδι σας προς τα κάτω με ανεπαρκή συναδέλφους ή προσπαθούν να αποφασίσουν αν η σχέση σας είναι σάπιο κάτω από σας, ήρθε η ώρα να εισαγάγει κάποιους περιορισμούς και να έχουν τα επιχειρήματα that've για όλη την ώρα έβραζε.

Ας αυτό το πράγμα.

Hey Doc,

Έχω πάει πάνω από τέσσερα χρόνια σε μια σχέση πριν, και αγαπώ την κοπέλα μου πάρα πολύ. Ζούμε μαζί για το μεγαλύτερο μέρος της σχέσης μας. Και οι δύο προσθέτουν "προσωπικότητα άλλων σε καλούς τρόπους και να προσφέρουν υποστήριξη όταν χρειάζεται.

Μόνο λίγους μήνες γνώρισα στη δουλειά μια γυναίκα που εγώ αποκαλώ Triss. Όπως είπαμε, για πρώτη φορά, ήταν ενδιαφέρονται για μένα. Συχνά του ζητήθηκε να συγκεντρωθούν έξω για να κάνει chat κατά τις ώρες μεσημεριανό γεύμα, αλλά σύντομα άρχισε κάποια πρόοδο για να κάνουν. Τίποτα δεν πάρα πολύ ασυνήθιστο, αλλά προσπάθησε να αγγίξει το χέρι μου ή να κρατήσει Του είπα κακό μου καλά, και ήμουν σε μια μακρά - .. σχέση Όρος, να τα κατανοήσουν και να σταματήσει.

Όπως συζητήσαμε κατά τους προσεχείς μήνες, έχω μάθει ότι η αγάπη δεν είναι μονογαμική και της τάξης μέχρι και σήμερα. Δεν είμαι για να κρίνουμε, και η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ακριβώς το πράγμα μου. Αλλά όταν μιλούσε για μένα, φέρνει πάντα πιο πρόσφατη ιστορία του φύλου και αναλύονται λεπτομερώς. Το μυαλό μου της άρχισε καμία πιθανότητα να περιπλανηθείτε, αλλά περιορίζει και πάλι. Άρχισα, μαζί, για να πετάξει τα διαλείμματα, διότι δεν νομίζω ότι ήταν δίκαιο, και δεν θέλουν να καταστρέψουν τη σχέση μου που έχω τώρα. Γι 'αυτό και θα προσπαθήσει ενεργά να αποφευχθεί όλη την ημέρα.

Πιο πρόσφατα, Triss έχει διπλασιαστεί σε αυτή την προσέγγιση προς τα κάτω. Θα με ρωτήσετε αδιάφορα αν θα συμμετάσχουν μαζί της σε ένα τρίο ή το χέρι της και να θέσει το κεφάλι της στο στήθος μου. Μερικές φορές δείχνει ότι δείχνουν ακόμα και φωτογραφίες του από το τηλέφωνό σας. Γνωρίζετε ήδη ότι είμαι μάλλον άβολα με τις πράξεις του, αλλά αυτή τη στιγμή δεν ξέρω να προσεγγίσουμε το θέμα. Ξέρεις ότι είμαι σε μια σχέση και να εξαπατήσει τους είναι κάτι που δεν θέλω. Κάθε συμβουλές;

- Disturbed, ενώ εργάζονται, σεξουαλικά

Έτσι ... ξέρετε, αυτή είναι η σεξουαλική παρενόχληση, BAWS σωστά; Συμπεριφέρεται με έναν τρόπο που κάνει για μια εχθρική και αφιλόξενη εργασίας και ότι επηρεάζει την απόδοση και την παραγωγικότητα τους. Αν αλλάξουμε το φύλο όλων των ενδιαφερομένων, δεν θα ήταν πραγματικά μια ερώτηση για το τι θα συμβεί.

Αλλά υποψιάζομαι ότι αυτό είναι το είδος των πράγμα που έχει μόλις τώρα έναν αριθμό στο κεφάλι του. Έχω ακούσει , οι άνδρες των παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν Και αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για τα παιδιά που παραδέχονται ότι παρενοχλούνται από κάποιον και να ληφθεί σοβαρά υπόψη πιο δύσκολο όταν το κάνουν. Νομίζω ότι αν είχα φίλους της και τους άνδρες συναδέλφους να πουν γι 'αυτό, θα ήταν πιο πιθανό να ρωτήσω αν ήταν ζεστό όταν είχε αντίγραφα των φωτογραφιών ή να μιλήσουμε για πόσο τυχεροί είστε. Γαμώτο, είναι πιθανό ότι θα ακουστεί από πολλούς ανθρώπους που θέλουν να λαμβάνουν παρενόχληση λαμβάνουν άκρα.

Αλλά εδώ είναι το πράγμα: το γεγονός , ότι αυτό γίνεται από μια γυναίκα - ζεστό ή όχι - που καθιστά το αποδεκτό ή επιθυμητό . Το γεγονός ότι είστε λίγο προσέλκυσε έκαναν καλύτερα. Είναι ακόμα μια ανεπιθύμητη συμπεριφορά και πονάει σαν.

Έτσι, τι κάνεις;

Αρχίσουν να μοιράζονται τα μέρη να εργαστούν μια αερομαχία. Εάν η εταιρεία σας διαθέτει ένα τμήμα ανθρώπινων πόρων, εννοείτε. Αν δεν το κάνετε, τότε μιλήστε με το διευθυντή ή τον προϊστάμενό σας αμέσως και να τους πω ότι αυτό συμβαίνει. Να αφήσει ό, τι συμβαίνει σήμερα κάνει τα πράγματα ευκολότερα, αν κάνετε μια επίσημη καταγγελία γνωρίζουν.

Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ξανά για να Triss. Πείτε - με σαφείς όρους , που δεν θέλουν να ακούσουν από τη σεξουαλική σας ζωή, δεν θέλετε να είναι δηλώσεις που δεν είναι συγκινητικό, και κατά προτίμηση δεν θέλουν , ότι τα δύο πράγματα παραμένουν αυστηρά επαγγελματικό . Ελπίζουμε ότι θα παραδεχτώ ότι διασχίσει ένα όριο και πίσω.

Δηλαδή, κάνοντας έτσι, να θέλουν να κάνουν τις καλύτερες πρακτικές για την αντιμετώπιση της σεξουαλικής παρενόχλησης στην εργασία, ανεξάρτητα από το φύλο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να τεκμηριώσει τα πάντα. Ένα ημερολόγιο σύμφωνα με ακριβείς χρόνους και τα δεδομένα δεν ήταν επαρκώς αυτό που είπε ή έκανε ό, τι έκανε ή είπε στην απόκριση, όπου ήταν και ο οποίος ήταν σε τάξη. Αν σας στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κειμένου, τυπωμένα έγγραφα και να τους κρατήσει ασφαλή - κατά προτίμηση στο σπίτι.

Κάνετε το καλύτερό σας για να της να είναι μόνη της, για να αποφύγει ή να προσπαθήσουμε να έχουμε φίλους γύρω, όταν πλησιάζετε. Looping τους φίλους σας, ώστε να γνωρίζουν τι συμβαίνει μπορεί να είναι χρήσιμη? Μπορείτε όχι μόνο να βοηθήσει σε ώρα ανάγκης, αλλά μπορεί επίσης να παρέχει ένα ρυθμιστικό ή απόσπαση της προσοχής, όταν είναι σαφές ότι για να μιλήσουμε για ένα τρίο.

Εάν δεν θέλετε να αναλάβει τα όριά σας και να είστε μόνοι, τότε είναι καιρός να εντείνει τα πράγματα και να κάνει επίσημη καταγγελία. Αυτό είναι όπου όλη η τεκμηρίωση είναι πολύ βολικό? περισσότερα στοιχεία έχετε, το λιγότερο ένα θέμα, είπε / αυτή, και πιο πιθανό ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα.

Καλή τύχη.

Hey Doc,

Έχω ένα πρόβλημα που είναι λίγο διαφορετική από ό, τι οι περισσότερες από τις στήλες του. Δεν είναι για το σεξ (αν και αυτό παίζει έναν παράγοντα), καθώς είναι ασυμβίβαστη έχουν τον τρόπο ζωής. Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι έχω να διαπιστώσετε προβλήματα ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα ή αν έχουμε να κάνουμε με διαφορετικά ζητήματα;

Για να σας δώσω ένα μικρό ιστορικό, τη φίλη μου και εγώ είμαστε μαζί για έξι χρόνια και να ζήσουν μαζί στο τελευταίο ενάμιση χρόνο. Είμαι συνήθως μια ομαλή και οργανωμένη πρόσωπο και δεν είναι. Έχει επίσης μια κόρη 11 ετών και έχουν τέσσερα σκυλιά (όλοι οι παράγοντες του προβλήματος). Αυτή και η κόρη της και οι δύο δείχνουν συμπεριφορά αποθησαύριση. Μην καθαρίζετε μετά από αυτά - ακόμα. Εάν έχετε ένα παιχνίδι ή ένα φλιτζάνι καφέ ή μια βούρτσα μαλλιών στο τραπέζι του καφέ, είναι ο τόπος όπου το στοιχείο αυτό θα παραμείνει μόνιμα. Αν ένα από τα σκυλιά μας για το χαλί σε ένα ατύχημα, είναι ένα 50/50, όταν ένα ρίξει πετσέτα σε αυτό ή απλά αφήστε το να πέσει μόνο στο χαλί. Θα κάνω το καλύτερό μου για να κρατήσει τουλάχιστον την κουζίνα, το μπάνιο, και το "δωμάτιό μας" (περισσότερα για αυτό σε λίγο). Είμαι κουρασμένος της ύπαρξης καλό σου (εγώ και όλοι μας το μαγείρεμα, τη σκόνη / ξεσκόνισμα, όπου σκύλους).

Προς το συμφέρον της πλήρους αποκάλυψης, είναι το σπίτι σας και να ξέρετε ότι αυτός ήταν ο τρόπος που ήταν πριν πήγαν, αλλά μου είπαν ότι η φίλη μου ένα καθαρό γραφείο είχε μετακινηθεί (δεν ήταν και είχε κουτιά από σκουπίδια μέταλλο στοιβάζονται στο ανώτατο όριο, η οποία είχε να κάνει με μένα - άτομα) και ήθελε να είναι πιο καθαρή και οργανωμένη, έστω και μόνο για να βοηθήσει.

Το άλλο μέρος του προβλήματος είναι ο τρόπος αντιμετωπίζονται προβλήματα αγάπη μου στη ζωή σας, είτε πρόκειται για προβλήματα μεταξύ μας στη δουλειά ή με την οικογένεια / την κόρη. Μπορείτε προεπιλογή αμέσως: «Δεν είμαι αρκετά καλός», «δουλεύω τόσο σκληρά όσο το δυνατόν", "είναι ακριβώς το πώς τα πράγματα είναι« για τα θέματα αυτά. Είχαμε μια μεγάλη μάχη για το θέμα του καθαρισμού του σπιτιού σε ένα έτος. Ήταν η τελευταία μάχη μας. Μετά. Με το «δεν είμαι αρκετά καλός" τοίχο τελικά συμβιβασμό και να συμφωνήσουν σε ένα επίπεδο της καθαριότητας για το καθιστικό Χρειάστηκαν τρεις ημέρες πριν ήταν πίσω στο φυσιολογικό. Βασικά πάντα το στόμα μου, όλα τα προβλήματα που έχω με μας.

Πιο πρόσφατα, με προβλήματα κόρη της τρόπο να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο. Με λίγα λόγια, η κόρη της είναι πολύ κακή και έχει μια πολύ «Εγώ, εγώ, εγώ" στάση (ακόμη περισσότερο από το συνηθισμένο συμπεριφορά του παιδιού) που συνορεύουν με αγένεια. Μπορώ μόνο να πω ότι η φίλη μου δεν είναι να εγκρίνει την εν λόγω συμπεριφορά και είναι απογοητευμένοι από αυτό, αλλά δεν κάνει τίποτα για την αντιμετώπιση ή σωστή. Μεγαλύτερη ζημιά από ό, τι επηρεάζει παράδειγμα η σχέση μας είναι να gf όνειρό μου στο κρεβάτι μαζί της κάθε βράδυ. Το πρόβλημα αυτό έχει επιδεινωθεί την πάροδο του χρόνου και εκφυλιστεί σε κατάσταση να είναι, να μοιραστούν ένα κρεβάτι μαζί τη νύχτα που είναι με τον πατέρα της (ο οποίος είναι επίσης σε περίπου μια νύχτα εκφυλιστεί μήνα από τότε που μετακόμισε). Η φίλη μου αρνείται να κάνει κάτι για να προσπαθήσει να λύσει αυτό το πρόβλημα, ή να ασχοληθεί με τη στάση του πρώτου παιδιού μου. Είναι περιττό να πούμε ότι η σεξουαλική μας ζωή έχει μειωθεί σημαντικά από μία ή δύο φορές την εβδομάδα (που έσπευσε πρέπει να το πράξουν πριν να πάρει την κόρη σας προς τα κάτω και η μητέρα του παίρνει πίσω στο κρεβάτι). Τουλάχιστον εγώ πριν από τη μετάβαση, δειπνήσαμε μαζί δύο φορές την εβδομάδα και πέρασε τη νύχτα μαζί κάθε μέρα Satur και την Κυριακή όλη την ημέρα.

Αναρωτιέμαι αν είμαι σπαταλά το χρόνο μου;

Πώς μπορώ να προσπαθήσουμε να έχουμε μια εποικοδομητική συζήτηση για τα θέματα αυτά, έτσι τα πράγματα προς το καλύτερο αλλαγή; Πιστεύω ότι αυτά τα δύο, προσπαθούμε να δώσουμε μέχρι να κάνει τα πράγματα καλύτερα. Este - Ι, για την αντιμετώπιση του ζητήματος των ξεχωριστών προβλημάτων καθαρισμού με την κόρη σου δεν ξέρω - Έρχομαι πρώτη αδυναμία τους να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα, τότε υποκατάστημα έξω από εκεί; Κάνω - "απλά να αποδεχθεί αυτό που είναι, και να προχωρήσουμε (αν και λέει ότι θέλει να αλλάξει) Θέλω να είμαι σε θέση να φέρει την σοβαρότητα της κατάστασης που εκφράζονται σε μένα (δεν θέλω να διαβιβάσει / Γάμος / Checkout να αγοράσει ένα σπίτι μαζί, όπως έχουν τα πράγματα σήμερα) με εποικοδομητικό τρόπο. δεν θέλω να σπάσει. Θέλω να βελτιώσω τα πράγματα!

Αγαπώ την κοπέλα μου, αλλά νιώθω ότι η επιτυχία μας ως ένα ζευγάρι σε αυτό το σημείο βασίζεται αποκλειστικά στην ικανότητά μου να κρατήσει τις ερωτήσεις μου σε σχέση με μένα - το φόβο μου και τη διαχείρισή του. Ίσως το πρόβλημα είναι ότι είμαι ο μόνος που δεν είναι ευχαριστημένοι με τη σχέση; Ένιωσα ικανοποιημένοι με τον τρόπο που τα πράγματα είναι, και δεν είμαι.

Ξέρω ότι έριξε πολλά για εσάς, αλλά εγώ έπρεπε να απαιτήσει αυτό μαρμελάδα για μεγάλο χρονικό διάστημα και να βοηθήσει.

Ευχαριστώ!

Felix Για Όσκαρ

μια ανύπαντρη μητέρα που χρονολογείται σημαίνει ότι θα είναι το δεύτερο παιδί ή τα παιδιά σας? Είναι ένα μέρος της συμφωνίας. Μπορεί να σας αρέσει, αλλά τα παιδιά σας έρχονται πρώτα. Δηλαδή, είναι το μεγαλύτερο δικαίωμα να το χρόνο και την προσοχή σας. Ναι, μπορείτε και πρέπει να πάρει χρόνο για τους δύο, αλλά τα παιδιά τους να είναι κορυφαία προτεραιότητα του και αποδέχεται ή δεν αποτελεί μέρος της τιμής εισόδου για μια σχέση μαζί της.

Λοιπόν, αν έχει να λάβει μια πιο σταθερή χέρι με την κόρη της, είναι κάτι που είναι αρκετά μακριά από το σοκάκι μου. Δεν είμαι εδώ για να συζητήσουμε τη σχέση με την κόρη του, είμαι εδώ για να μιλήσω για τη σχέση του μαζί της.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε δεν είναι η ιδέα ότι μικρός του φίλος ή αποδεκτή καθαριότητα της αδυναμίας τους να πειθαρχήσει την κόρη του? Αυτά είναι τα συμπτώματα της υποκείμενης πρόβλημα.

Το βασικό πρόβλημα είναι απλή: δεν έχετε. Δεν μπορώ να πω αν σας ενδιαφέρει ή όχι, αλλά σίγουρα δεν σέβονται ή να εξετάσει πάρει τα συναισθήματά τους.

Και ακόμα κι αν ξέρω ότι αγαπά και θέλει να κάνει τα πράγματα, εγώ θα εφαρμόσει το σιδηροδρομικό Bota πραγματικότητα εδώ: η σχέση σας είναι βασικά βιδώνεται.

Το μεγαλύτερο σημάδι αυτό είναι , ότι Δηλαδή δεν αλλάζει τίποτα. Αυτοί που διεξάγονται αυτές τις συνομιλίες - αρκετές φορές, επίσης. Όλο και περισσότερο υπάρχει τίποτα στη σημερινή κατάσταση, δεν έχει σημασία τι ειπώθηκε ή συμφωνηθεί. Ίσως είναι σοβαρή απέχθεια προς τη σύγκρουση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλους ανθρώπους ευθύνη, όπου γι 'αυτούς. Δεν έχει τόση σημασία. Τίποτα δεν αλλάζει, και αυτό είναι ένα σημείο για το οποίο αυτό πρόκειται.

Αυτό είναι - ένα πρόβλημα συμβατότητας με τον τρόπο της ζωής και είναι η μία από την συμβατότητα της . Σχέση . Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι σχέσεις είναι συνεργασίες που κάνουν μια σχέση εργασίας, είναι ένας συμβιβασμός, η διαχείριση των συγκρούσεων και της εργασίας για να βρείτε τα πράγματα έξω. Μην πάρετε μέρος της συμφωνίας, και κατέστησε σαφές ότι όχι μόνο ρίχνουν τα εμπόδια, όταν πρόκειται για αυτές τις συζητήσεις. Κλήση "Νομίζω ότι δεν είμαι αρκετά καλός» είναι ένα μέρος του πώς κάποιος αφήνει μια σύγκρουση με την κρίση σας από αυτούς αντί να κάνει την ερώτηση. Το γεγονός ότι η εμπλοκή τους διήρκεσε τρεις ημέρες δίνεται από την άποψη των συναισθημάτων τους για το θέμα αυτό μια καλή ένδειξη του ποσού της.

Εδώ είναι το πράγμα: τα συναισθήματά τους είναι νόμιμα. Η ανησυχία τους είναι νόμιμη. Το γεγονός ότι έχετε ένα πρόβλημα με αυτό, δεν σημαίνει ότι δεν έχετε κανένα δικαίωμα να αισθάνονται σαν να κάνετε, ή να απαντήσει σε αυτά τα προβλήματα. Και ειλικρινά, τον φίλη του έδωσε συνήθης απάντηση του.

Αλλά ας παίξουν αυτό, Felix. Φανταστείτε, για το καλό αυτής της άσκησης δεν θα αλλάξει. Θα επιμείνουμε σε καθαρισμό δύο ανθρώπους, οι οποίοι φαίνεται να είναι πρόθυμοι να ζήσουν σε βρωμιά, το κορίτσι που φίλη του όλο και περισσότερες απαιτήσεις θα είναι για το χρόνο σας, και θα το κληθούν οποιαδήποτε τέτοια υποχρέωση.

Πώς αισθάνθηκες όταν το status quo για σας για τους επόμενους έξι μήνες; Είναι το επόμενο έτος; Τα επόμενα 5 χρόνια; Είστε έτοιμοι, εφ 'όσον την ανησυχία τους για να καταπιεί αυτό;

Δεν θέλετε να κρατήσει ψηλά τη λειτουργία πράγματα λύθηκαν. Έχετε το μέλλον, ένας άνθρωπος μπορεί να δει, και μοιάζει ακριβώς όπως το κάνει τώρα. Εκτός αν θέλετε ... καλά, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.

Μακάρι να μπορούσα να σας δώσω καλύτερα νέα, αλλά δεν είναι πραγματικά ένα μαγικό σενάριο που αλλάζει το μυαλό της και να συνειδητοποιήσουν ότι θα σας φερθεί άσχημα. Μισώ να το πω, αλλά θα είναι πιο ευτυχισμένοι σε μακροπρόθεσμη βάση, όταν ολοκληρώσετε τα πράγματα τώρα.

Καλή τύχη.


Τι - που συζήτησε την παρενόχληση αυτής της θέσης - ό, τι ο τρόπος ζωής τους είναι η σχέση σας για να καταστρέψει στη σύγκρουση; Μοιραστείτε. Σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια, και θα είμαστε πάλι σε δύο εβδομάδες στις περισσότερες από τις συνεδριάσεις ζητήματα της


Ζητήστε από τον Dr. Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη Kotaku συνάντηση που διοργάνωσε η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Μπορείτε έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και Dating είναι από το κοινόχρηστο Amazon , το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Εικόνα μέσω Shutterstock

http: ... //www.amazon.com/New-Game-Geeks

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου