var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4

Μιλήσαμε για πολλά solo Uncharted 4. Είναι ώρα να συζητήσουμε το παιχνίδι 's - Multiplayer - Λειτουργία.

Αγαπάμε, το σεβασμό, αλλά δεν κάνουν σεξ. Πάτρικ, Jason και έχω μιλήσει για σήμερα. Ας ξεκινήσουμε, αλλά θα ήθελα επίσης όσους από εσάς ακούτε που έχουν παίξει στα σχόλια.


Stephen Totilo: ρε παιδιά ότι είμαστε όλοι στην ίδια σελίδα εδώ. Δεν παίζουν multiplayer παιχνίδια Uncharted, σωστά; Αλλά είμαστε εδώ με το Uncharted 4, μια τεράστια απελευθέρωση του PS4, ένα παιχνίδι που όλοι ήθελαν να παίξουν, και όχι μόνο για πολλούς παίκτες, αλλά η αξία του έτους εφόσον οι αξεσουάρ που διατίθενται αρκετούς παίκτες.

Τώρα που είχε το παιχνίδι για μερικές εβδομάδες και είχε μερικές ώρες Multiplayer. Έχω κάποιες σκέψεις γι 'αυτό. Αλλά έχω περιέργεια για πολλά multiplayer του Uncharted 4 πριν από την απελευθέρωση ανησυχίας; Περιμένετε να παίξει αυτό το μέρος του παιχνιδιού;

Jason Schreier: Όχι. Είχε το τελευταίο μέρος της 's αρκετών παικτών που ήταν πολύ καλό, αλλά ποτέ δεν έχω ενοχληθεί με αυτό. Σε γενικές γραμμές, δεν είμαι οπαδός του multiplayer shooter τρίτου προσώπου.

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4

Patrick Klepek: Ήμουν για multiplayer του Uncharted ελπίδας 4, αφού πραγματικά αυτό το συστατικό της τελευταίας μας σκάβουν Ήταν αργή, μεθοδική και βάναυση .. Ένιωσα σαν μια φυσική προέκταση του Solo - παιχνίδι. Νομίζω ότι ισχύει και για το Uncharted 4 είναι, επίσης, αλλά το χτύπημα έχω περισσότερα να πάρει ποτέ σε μια θέση, είναι μια δύσκολη σειρά για μένα από την πρώτη μέρα, είναι σαν παιχνίδια μάχης. Ποτέ μην χτυπήσει αισθάνεται για να χάσει. Αυτό είναι αρκετά δύσκολο στο single player, και ακόμα σκληρότερες στο multiplayer.

Stephen: Ναι, Πάτρικ, η σχέση μεταξύ ενός και πολλά σε αυτό το παιχνίδι είναι σπάνιο. Έχουμε μια σειρά που ξεκίνησε αργότερα προστέθηκαν στο multiplayer. Πώς Δολοφόνος της Ubisoft, αλλά πραγματικά να δοκιμάσετε κάτι θεματικά συνεπή σχεδιασμό μια ανεξάρτητη Multiplayer - κάνουν την εμπειρία με βάση την ίδια μυστικότητα και την εξαπάτηση των ακροβατικών soloing. Στο Uncharted, νομίζω ότι είναι μια φυσική επέκταση της σκοποβολής στο τρίτο πρόσωπο είναι ένα multiplayer - να έχουν τρίτο - προσώπου - shooter. Και πολλά από τα Uncharted 4 θέτει νέα μηχανική σχοινί ως swing, έτσι ώστε η διαδρομή του παιχνιδιού ενός παίκτη την αίσθηση ότι αυτός είναι ένας παρουσία στο Multiplayer - είναι η κατάσταση.

Αλλά θεωρώ ότι είναι περίεργο, ένα παιχνίδι σόλο να παίξει πολύ με γνώμονα την ιστορία, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε μόνο χαρακτήρες ως άβαταρ σε ένα παιχνίδι σκοποβολής. Δεν είναι ένα κακό πράγμα, απλά ένα περίεργο τρόπο. Ίσως μόνο και μόνο επειδή δεν έχω αρκετό Gears of War και άλλα παιχνίδια που κάνουν το ίδιο.

Jason: Δεν είναι ασυνήθιστο ότι:

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4

Πάτρικ: Θα σας πω ότι ο μηχανικός του σχοινιού, το οποίο είναι το αγαπημένο μου για τον αγώνα στο παιχνίδι σόλο ήταν μεγάλη στο multiplayer - λειτουργία. μια θαυμάσια δυναμικό στοιχείο προστίθεται για να μετακινήσετε. Τι μπορεί να είναι απογοητευτικό μεγάλες παραγγελίες στο Uncharted που ... ποτέ δεν αισθάνονται σε έλεγχο. Η συμβολοσειρά αισθάνεται καλά για να χτυπήσει, και σας επιτρέπει να πάρετε ότι είναι διασκεδαστικό αγώνα μια καθετότητα στο παιχνίδι. Μπορείτε να κάνετε πολλά περισσότερα.

Jason: Πιστεύετε ότι είναι περίεργο το γεγονός ότι το σχοινί ως επίθεση melee στο multiplayer - να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία, αλλά δεν είναι ένα μόνο παίκτη; Αναρωτιέμαι γιατί ο Nathan δεν ξέρει πώς να το κάνουμε αυτό στο κανονικό παιχνίδι.

Stephen: κοντά. Δεν με ενοχλεί. Αυτό δεν είναι ο τύπος IA ή μυστικιστικής αντικείμενα λέγεται είναι στο κύριο παιχνίδι!

Πάτρικ: Θεέ μου, σας εύχομαι μπορούσα, πάρα πολύ. Το παιχνίδι έχασε απεγνωσμένα περισσότερες επιλογές για την καταπολέμηση της μυστικότητας / melee μόνο.

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4

Stephen Patrick, νομίζω, χαλαρά ελέγχους με βοηθήσει, επειδή, καλά, στην πραγματικότητα, εγώ αμέσως σκοτώθηκαν όταν τέσσερις Multiplayer - Uncharted, σαν να είμαι στο πέρασμα σε άλλες multiplayer - βυθίζετε shooter. Ίσως ο καθένας είναι ένα μειονέκτημα!

Πάτρικ: Δεν νομίζω ότι αυτό είναι αλήθεια, αλλά νομίζω ότι το Uncharted είναι μια απλή εισαγωγή στο Multiplayer - Shooter. Νομίζω ότι για να πάρει γνώση για ένα περιστασιακό παίκτη να βαθμονομηθεί πιο εύκολα ή νέα? κάποιοι ενισχυτές που έχουν πρόσβαση ως μυστικιστική αντικείμενα που μπορείτε να διασπείρουν τα κακά πνεύματα, χωρίς να φορούν μεγάλο πυροβολισμό στο κεφάλι.

Stephen: Ναι. Σίγουρα φαίνεται πιο εύκολο να εισέλθουν. Λατρεύω το σύστημα δοκιμής, δεν είμαι συνηθίσει να βλέπουμε σε παιχνίδια για πολλούς παίκτες. Αυτό είναι το ποσό των αποστολές για έναν παίκτη που κατά AI bots για να κάνουν τα θεμέλια πολλών παικτών είναι μια πρόκληση για εσάς. Πάρτε ελεύθερος σκοπευτής σκοτώνει Γρανάδα ονομάζονται αναστολείς αρωματάσης, κλπ Naughty Dog φαίνεται τόσο εύκολο να το συνδέσει να μάθουν να παίζουν το παιχνίδι για πολλούς παίκτες χωρίς να ρίχνουν το βαθύ τέλος.

Πάτρικ: Αυτό είναι απίστευτα έξυπνο. Multiplayer έχει αποκτήσει φήμη για μόνο οι "ειδικοί" για να είναι απρόσιτες για κάποιον που απλά θέλει να διασκεδάσετε και να πηδούν. Μέρος του λόγος είναι ότι η σύγχρονη μάθηση μηχανική θεσπίζονται με χρόνια θαμμένος Uncharted deprogram 4 προσπάθειες σε ορισμένες δοκιμές, έτσι ώστε να μια ιδέα για το τι "πρέπει να είναι" σε ένα multiplayer -. Παίζουν και να τρέξει και να πυροβολήσει. Τα περισσότερα παιχνίδια περιλαμβάνουν έναν και μόνο παίκτη ένα σεμινάριο για πολλούς παίκτες, ενώ το Uncharted 4 θυμάται ότι είναι πραγματικά ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι.

Jason: Αυτό είναι το Uncharted eSports 1η Απρίλη;

Stephen: Δεν ξέρω, αλλά είμαι βέβαιος ότι η Sony θα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι έτσι. Κάθε εταιρεία θέλει eSports shooter τους τώρα να είναι.

Δεν μια μεγάλη multiplayer - π.μ. παίκτης, δεν έχω ιδέα τι να ξεκινήσετε ένα λογικό ποσό της αξίας του περιεχομένου ή Uncharted 4 μόνο τρεις μεγάλες κατηγορίες. (Συλλογή διατήρηση των ζωνών επιτήρησης γύρω από τα σημεία) Team Deathmatch, τον έλεγχο και λεηλατούν (ένα είδωλο ενός σεντούκι του θησαυρού με τη χρήση). Δεν νομίζω ότι έχει πολλές κάρτες, που έχει πολλά unlockable χαρακτήρες και τα καλλυντικά που μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε. Νομίζεις ότι αρκετά; Πάρα πολύ λεπτό;

Jason: Wacht κοστίζει 60 $ και τώρα έχει δύο τρόπους, έτσι ώστε ...

Πάτρικ: Για το σημείο Jason, δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό αν είναι το Uncharted 4 και στο εξής, οι άνθρωποι στοχεύει προφανώς για να παίξει το παιχνίδι και διασκέδαση, όχι τεχνητά κατασκευαστεί, όπως και τα άλλα multiplayer - τρόπους αναγκάστηκε αισθάνθηκε προφανώς " e-Sport ». τελευταία πέντε χρόνια. Είναι πάνω από τη γέφυρα. Δεν αισθάνονται κυνική. Ναι, αυτό είναι το περιεχόμενο στο μάτι του θεατή. Uncharted 4 αισθάνεται πολύ πιο ολοκληρωμένη

Jason: Είμαι μαζί σας, Πάτρικ. Δεν έχω απολύτως κανένα ενδιαφέρον για τη συνέχιση Multiplayer Uncharted 4 (υπάρχουν τόσες πολλές άλλες Multiplayer - Παίξτε για να περάσουν λίγο χρόνο με) για να παίξει, αλλά καταλαβαίνω ότι υπάρχει, και είναι αρκετά ισχυρή για τους ανθρώπους που το βλέπουν ως ένα μεγάλο παιχνίδι για επεξεργασία στο επόμενο έτος και στη συνέχεια κάποιες. Αν και είναι μόνο ένα συμπλήρωμα της εκστρατείας για υψηλότερη παίκτης της χρονιάς, αισθάνεται σαν μια μεγάλη τιμή για μένα.

Stephen: Μου αρέσει καλλυντικά; χαρακτήρες μου πραγματικά βανίλια είναι τώρα έξω από τα καπέλα φαντασία τους. Θα ήθελα μερικές από τις ομάδες που βλέπω άλλους ανθρώπους, αλλά έχω πολύ λίγο επιθυμία να ξεκλειδώσετε περισσότερα. Αναρωτιέμαι αν είναι γιατί τον αγαπώ, αλλά δεν έχω το Uncharted 4 multiplayer ή αν αισθητική αρέσει. Μου αρέσει κίνητρα δομημένη με πολύ διαφορετικό τρόπο μέσα από τον κύκλο της διαίρεσης του πραγματικού κόσμου, αλλά και πολύ γειωμένο, ενώ αισθάνομαι την ανάγκη για μεγαλύτερη ταχύτητα και την ευχαρίστηση με κάτι εξωτικό, όπως η ευτυχία ή η λεηλασία διάβολο.

Όχι ότι δεν είναι τα τρελά κοστούμια στο παιχνίδι, αλλά μπορείτε να πάρετε την ιδέα ....

Πάτρικ: Είμαι αμφίθυμη σχετικά με τα καλλυντικά, αλλά αυτό το παιχνίδι έχει μια πολύ καλή emotes. Μπορούν αντίπαλες στόχο.

Jason: Η μετάδοση είναι πολύ πιο ενδιαφέρον στο Sci / Fi ή Φαντασία - κόσμους. Είμαι ένα βύσμα ακουστικών για το χαρακτήρα μου και τη μοίρα σούπερ σκληρός τύπος είναι, εγώ δεν θα βρεθεί.

Esteban: Είναι αλήθεια, Πάτρικ. Emotes σε αυτό το παιχνίδι είναι αρκετά εκπληκτικό.

Πάτρικ: Wacht, όπου τα καλλυντικά προϊόντα κρύβεται πίσω από το σύστημα εξέλιξης, με προζύμι, όπως το Uncharted και πολλά άλλα παιχνίδια Ξεκλειδώνει διαχειριστεί. Δώσε μου πρόσβαση στα πάντα, και ας καταλάβω τι θέλω να κάνω.

Stephen: Και νομίζω ότι Wacht είναι ένας πραγματικός παράγοντας. Κόλαση για να κερδίσει κάθε multiplayer προσοχή των ανθρώπων του παιχνιδιού είναι.

Πάτρικ: Τι θα συμβεί αν είμαι LTTP να φέρει ότι σε αυτό το μείγμα, νιώθω σαν να κάνει το σημείο μου για το όλο σχοινί πράγμα:

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4

Jason: PSH, θα ήμουν εντυπωσιασμένος αν δεν φτάσει

Stephen: Το multiplayer αισθάνεται στερεό. Είμαι λίγο πιο κυνικός για την ισορροπία που είναι unlockable. Τι πρέπει να διπλό νόμισμα και ο ρυθμός αποδέσμευσης, δεν έχει σχεδιαστεί, οι άνθρωποι αισθάνονται να οδηγούν σε επιπλέον κόστος. Ωστόσο, το gameplay είναι καλό και είμαι ενθουσιασμένος για να δείτε πώς το σχέδιο το οποίο εκπονείται από ένα χρόνο.

Από όλα τα πράγματα που θα βρείτε μου ήθελαν να έχουν ένα αντίγραφο, να κατεβάσετε το παιχνίδι, αντί του σκληρού δίσκου, γιατί εγώ ο ίδιος να παίξει μερικούς γύρους πολλών παικτών ως ορεκτικό ή επιδόρπιο εμφάνιση για άλλα παιχνίδια που μπορούσε να παίξει, αλλά ν 't με αναγκάσει αρκετό για θέλω πάντα να έχετε στο σκληρό δίσκο στο PS4 Uncharted μου. 4

Όσο για τον οδικό χάρτη που έχετε να κάνετε, είναι κάτι που θα τραβήξει σε;

Jason: «Η πρώτη ιστορία συμπλήρωμα σόλο με το Uncharted - Σειρά" - πωλείται!

Stephen: Ααα, Jason, τουλάχιστον θα πρέπει να παίξετε co-op!

Αυτό που μας αρέσει Multiplayer Uncharted 4
Ένα κόμμα κέρδισε stotil κίνηση λεηλασία!

Jason: Σε ένα από τα προηγούμενα σημεία του Στεφάνου, νομίζω ότι είναι ένα είδος σπάνιο και ενδιαφέρον για την ιδέα ότι Nathan και μια ομάδα από τους φίλους του / frenemies ακριβώς γυρίσματα ο ένας τον άλλο χωρίς λόγο παραφωνία στη ζούγκλα. μια καλή αντίθεση με το single-player campaign, το οποίο είναι αυτό το μεγάλο swing σκληρά για να πει μια ιστορία που αισθάνεται ανθρώπινα και συντονίζονται με το κοινό σε ένα ρεαλιστικό τρόπο είναι συναισθηματική. Είχαν ακόμα και όλα τα υπερφυσικά παιχνίδι ανοησίες συμβαίνει! Μπάλες μπορεί να καλέσει τους κλώνους από τους φίλους του, αλλά τρώνε όταν φεύγουν Drake και η Έλενα χυλοπίτες και το μενού υποδοχή δρομέα για να μετακινηθείτε προς τα κάτω ότι ξαφνικά μαγικό τοτέμ και φωτιά. Είναι διασκεδαστικό.

Stephen: Μόνο αν Naughty Dog έχει ένα πρόβλημα της ασυμφωνίας διαλυθεί ludonarrative Δημιουργήστε ένα νέο! Όπως νομίζω ότι είπα στην άποψή μου, μετά από Είμαι λίγο σαν το Uncharted 4 Multiplayer - αριθμός χορό να ενώσουν τις μετα-πιστώσεις του καστ.

Τέλος πάντων ... Προσπαθήσαμε 4 Multiplayer με το Uncharted. Σεβασμός. Δεν μπορούμε να έχουμε χρόνο γι 'αυτό, αλλά νομίζω ότι πρέπει να είμαστε στην ευχάριστη θέση να Naughty Dog. Φυσικά, δεν φαίνεται ότι η ποιότητα της εκστρατείας βλάπτει.

Μου αρέσει να ακούω ότι οι αναγνώστες Uncharted 4 Multiplayer - Παίξτε ήταν. Τι όλα νομίζετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου