Με το τρίτο επεισόδιο του Hitman, πέρασα την εβδομάδα -. Το περασμένο Σαββατοκύριακο για να παίξει σχεδόν Hitman πάλι έχω το νέο απατηλό στόχο με μια πολύ καλύτερη βαθμολογία από ό, τι όλοι αγωνίζονται για τελευταία φορά . Γνώρισα το επίπεδο τομέα 20 στο Παρίσι και Sapienza, συμπεριλαμβανομένων δύο τρεξίματα σιωπηλός δολοφόνος μόνο παιχνίδι. Πήρα τελικά το βήμα Hitman μου, μόνο και μόνο για να απογοητεύσει στην ώρα για επεισόδιο. 3
Είμαι απογοητευμένος από την κατάσταση του Hitman, βάλτε στο Μαρακές, αλλά είμαι πιο απογοητευμένος από τη δική μου απογοήτευση. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος, δεν ήξερα τι να κάνω αν δεν θα μπορούσε να είναι πιο ενθουσιασμένοι. Σε ένα άλλο αγώνα, έδειξε Μαρακές, η οποία δεν ήταν του γούστου μου και να αναπτύξει το επόμενο επίπεδο, αλλά δεν μπορώ να δοθεί η επεισοδιακή απελευθέρωση της δομής s 'Hitman. Είμαι σίγουρος ότι σίγουρα Μαρακές Peak Αλλά αυτό πρόκειται να είναι σε μεγάλο βαθμό να κάνει κάτι, ενώ εγώ περιμένω ένα επίπεδο που θα μπορούσε καλύτερα την αγάπη.
Επεισόδιο 3: «χρυσό κλουβί» στέλνει 47 τη μαροκινή πόλη του Μαρακές, σε αναζήτηση των δύο στόχων. Μια είναι η γενική Reza Zaydan, ο οποίος είναι κλειδωμένη σε ένα παλιό σχολείο για να βοηθήσουν μετά το δεύτερο γκολ για να μεταβείτε τραπεζίτη Βασίλη βουνό παραλία φυλακή. Παραλία βουνό ήταν κρυμμένο στο δρόμο σε δίκη για επενδύσεις απάτης και τώρα είναι στο σουηδικό προξενείο, ενώ οι μαζικές διαδηλώσεις έγινε. Agent 47 γίνεται επίκληση για να σκοτώσει αυτά τα παιδιά πριν την ανατροπή της μαροκινής οικονομίας.
Hitman δύο προηγούμενα επίπεδα διεξήχθησαν στις λαμπερό περιβάλλον, τα κόμματα και κρυφά μεταξύ των πλούσιων και διάσημων κάτω είχαν έναν πόλο συντριβή. Στο Μαρακές, μπορούν οι περιοχές όπου ο στόχος σας είναι να βρείτε μακράν όχι πολυτελή, και η έλλειψη της διακύμανσης και τις επιλογές των παραπάνω θέσεις. Το σχολείο όπου Zaydan πλέον κρυμμένο σε ένα επίπεδο για να κρύψει το Hitman Splinter Cell, όλα γκρι και καφέ και συρτάρια πίσω. Είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατοικείται από στρατιώτες, οι οποίοι σταθμεύουν σε περισσότερο ή λιγότερο τα ίδια βρώμικα δωμάτια. Δεν είναι μια κακή θέση, αλλά εγώ δεν το βρίσκουν πολύ διασκεδαστικό, ένας στρατιώτης σκότωσε έναν άλλο στρατιώτη. Σκοτώνοντας κάποιον σε μια εμπόλεμη ζώνη δεν ήταν τόσο συναρπαστική όσο παίρνουν ήσυχα σε μια όπερα, μια επίδειξη μόδας ή ένα πάρτι γενεθλίων στα προάστια.
Beach βουνό είναι πιο ενδιαφέρουσα, ένας καλός άνθρωπος είναι πιο προσιτή σε ένα κοστούμι και γραβάτα όταν αναμένετε να είναι ένας εγκληματίας πολέμου. Κατά τη διάρκεια της σουηδικής Προξενείο έχει μια ξεχωριστή αρχιτεκτονική του υπόλοιπου του φυτού, εξακολουθεί να είναι μόνο ένα κτίριο γραφείων, διανθιστεί με λίγα μυστικά μεταξύ φωτοτυπικά μηχανήματα και αίθουσες συνεδριάσεων. Βρίσκω τίποτα τόσο πειστικά όσο ανακαλύπτοντας την ιστορία πίσω από τη μητέρα του Caruso ή περισσότερες ευκαιρίες να φυτό σε μια δημοπρασία Yago. Φωτεινό και πλούσια υφή των λειψάνων των χρωμάτων Caruso αισθάνθηκε το σπίτι ενός πλούσιου τράνταγμα που το μόνο που ήθελε να τον πυροβολήσει στο πρόσωπο (ή να εκραγεί με μια μπάλα του γκολφ, ή να τοποθετηθούν στο μύλο ξυλείας ...) πολυτελή. Ενώ υπάρχουν μερικά δροσερά τρόπους ήταν να δώσει παραλία Προξενείο, τόσο το κτίριο όσο και ο στόχος μου έχει αποτύχει σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την αίσθηση της υποχρέωσης να κερδίσει.
Μαρακές δεν είναι Sapienza, η κατάσταση στο δεύτερο επεισόδιο του παιχνιδιού. Το κοινό είναι εντυπωσιακή, και οι δρόμοι είναι γεμάτοι από επιβουλής των κτιρίων, αλλά σπάνια μυστικά ή κοστούμια αποτέλεσμα, έχουν ανοίξει νέες δυνατότητες. Περπάτησα γύρω από την πόλη σε αναζήτηση της μυστικά ή σημεία ελεύθερο σκοπευτή τουλάχιστον απρόσμενη, αλλά τίποτα δεν αισθάνθηκε ζωντανός. Επίσης εξάγει βρήκα ήταν κοινή, ενιαία πόρτες αντί για τα σημεία εξόδου της μάγκας
Η καρδιά της εμπειρίας Hitman μου είναι η λάμψη και τη γοητεία των χώρων. Είναι ένας φαλακρός άνδρας σε γενικές συνηθισμένο άτομο πάντα θέλω να είμαι και στη συνέχεια κρατήστε στο ισχυρό, πριν καν συνειδητοποιήσει ότι τις πόρτες τους έσπασαν. Σε Sapienza, πήρα τη χαρά Caruso Σίλβιο Σπαγγέτι φάει το δηλητηριασμένο ενώ ήταν στη μεταμφίεση κοντά προσωπικό της κουζίνας επέπληξε για να μείνει. Το μόνο μου τρέξιμο του παιχνιδιού Paris I πέρασε αναμιγνύεται με ένα ποτό στο χέρι, όπως Dalia Margolis σωματοφύλακες πριν από μένα μάταια να ψάξουν για εκείνη, δεν είχε ιδέα ότι ήταν τα πόδια του σώματός του σε ένα ντουλάπι κοντά. Στόχοι Hitman 's έχουν την εξουσία τους και οι ενώσεις τους? 47 Silver Baller έχει όπλα και ικανότητες. Οι στόχοι φαίνεται να πιστεύουν ότι μπορούν να σκοτώσουν για τη ζωή και το θάνατο, και θέλω μόνο ένα μεγάλο βαθμό, να τους αποδείξουμε ότι κάνουν λάθος. Αυτές οι δολοφονίες μόνο χάνουν το νόημά τους όταν οι άνθρωποι περιμένουν παρουσιάζονται να σκοτωθεί.
Μαρακές δεν είναι ένα κακό επίπεδο. Δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλω στο Hitman. Προηγουμένως, δεν με ενόχλησε, έτσι ώστε να μην παίξει το επεισοδιακή απελευθέρωση του Hitman., Αλλά όχι πολύ, κακό μέχρι τώρα. Μαρακές κατέληξε σκέψη, "Ίσως θα πάω παίξει Money Blood" τι μπορεί να είναι, δεν είναι αυτό που ο κύριος του έργου θα. Είμαι βέβαιος ότι οι συμβάσεις, νέοι στόχοι φευγαλέα, και αναρρίχηση θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε με το Μαρακές? Έτσι, η αρχική δομή του παιχνιδιού θα μπορούσε να αλλάξει το μυαλό του, αλλά όταν έπαιξα μέσω του Μαρακές, βρήκα τον εαυτό μου που θέλουν περισσότερο Hitman, επίσης, με ένα νέο επίπεδο ακριβώς μπροστά μου ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου