var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Final Fantasy II Αναδρομική: Το μαύρο πρόβατο της σειράς

Final Fantasy II Αναδρομική: Το μαύρο πρόβατο της σειράς
Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Όταν ανοίγετε το Final Fantasy II, θα σας ζητηθεί να διορίσει τέσσερις χαρακτήρες. Δευτερόλεπτα αργότερα, αυτοί οι χαρακτήρες που αλιεύονται σε μια χαμένη μάχη, και αναγκάζονται να παρακολουθήσουν τους να πεθάνουν.

Αυτό είναι το δεύτερο μέρος του Kotaku Final Fantasy Αναδρομική στην οποία έχουμε πίσω με κάθε παιχνίδι FF από την κύρια γραμμή, το Final Fantasy XV μια ματιά.

Εξαλείφοντας την έναρξη ενός παιχνιδιού από τον οργανισμό που ο παίκτης σαν μια περίεργη σχεδιασμού - εμφανίζονται επιλογή, αλλά το Final Fantasy II, είναι η κατάλληλη. Αυτό είναι ένα σκούρο κοστούμι, το οποίο αντιπροσωπεύει το αιματηρό πόλεμο σε μια θλιβερή τρόπο και επιτρέπουν 8-bit γραφικά. Είναι ένα παιχνίδι που επανειλημμένα θα τρέξει σε χαρακτήρες στο νεκροκρέβατό του, εκείνο στο οποίο έχουν λάβει από την προδοσία και τον πόνο σε κάθε γωνιά. Κόλαση είναι ένα παιχνίδι στο οποίο ο μόνος τρόπος για την οικοδόμηση της HP σας, είναι ο χαρακτήρας για να αναγκάσει οποιαδήποτε ζημιά.

Με το δεύτερο Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi Διευθυντής και η ομάδα του έχουν κάτι ασυνήθιστο, κάτι, που θα γίνει παράδοση ότι η σειρά προχώρησε: Έχετε αλλάξει τα πάντα. Ανεμιστήρες, το FFII παρατηρήθηκαν χαιρετίστηκε από ένα παιχνίδι που έμοιαζε, και κοίταξε σαν τον προκάτοχό του, αλλά ήταν πολύ διαφορετικά. Πηγαίνουν τα ξωτικά, οι κρύσταλλοι, το παραμύθι, ο κόσμος με να νικήσει τους δαίμονες στοιχειώδη. Final Fantasy II ήταν μια ανελέητη αυτοκρατορία για να σκοτώσει το δηλητήριο, δεν θα διστάσει να σώσει και να καταστρέψει τα πάντα στον πλανήτη. Αυτό αντιπροσωπεύεται τόσο από την ιστορία και το gameplay. Σε μία από τις πρώτες πόλεις που επισκέπτονται, απευθυνθείτε σε έναν NPC να σας σκοτώσουν.

Νομίζω ότι αυτό ήταν το πιο ανησυχητικό το 1988 για τον παίκτη, και δεν έχω να φανταστεί κανείς, γιατί ήταν μόνο FFII ονομάζεται εξωτερικό στην Ιαπωνία, η ξαφνική εξαφάνιση του επιπέδου χαρακτήρας ήταν. Αντί να κερδίσει εμπειρία, κερδίζετε τους χαρακτήρες σας με βάση τις δράσεις τους. Συχνά, ένα σπαθί και αυτό το ξίφος που χρησιμοποιείτε καλύτερα. Πάρτε μια μεγάλη ζημιά και μπορεί να κερδίσετε HP στο τέλος της μάχης περισσότερο. Σχεδιασμένο εν μέρει από Akitoshi Matsuzaki, οι οποίοι συνεχίζουν να οδηγήσει τη σειρά Saga, η εξέλιξη του FFII - σύστημα βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών, η οποία είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους κατέχει τόσο άσχημα σήμερα.

Κοίτα - Παίζω με τα πρώτα 20 λεπτά του Final Fantasy II:

Η ιστορία: Το βασίλειο παίρνει όλο τον κόσμο, και η ομάδα του, χωρίς προσωπικότητα των πρωταγωνιστών αγωνιζόταν που να τους βοηθήσει. Ιερείς, τους πειρατές, δράκους, ιππότες: Πώς να μετακινηθούν από πόλη σε πόλη, θα πρέπει να παρέχονται με ένα περιστρεφόμενο cast των χαρακτήρων επισκεπτών. Blow ένα αερόπλοιο έχει καταβροχθιστεί από Λεβιάθαν (τους γίνεται εδώ για πρώτη φορά), και καταπολέμηση δρόμο τους μέσα από πολλές δυσάρεστες πλάσματα στο δρόμο σας για να νικήσει το κακό αυτοκράτορα.

Είναι Firion που πιστεύω ότι έναν ιππότη ή κάτι τέτοιο ;: Ήρωες Μαρία, ο οποίος έχει ένα τόξο και η μόνη περίπτωση του Σπλιτ 8-bit έρχεται σε μένα? Chico, ένα αγόρι? Leon, το Final Fantasy IV. Of Leon δεν είναι βασικά Kain μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, μπορείτε να συμπληρώσετε αυτό τέταρτη δόση με τις παραπάνω επισκέπτες σήμα.

Το τέχνασμα: Η πορεία των στατιστικών που μπορεί να είναι πιο εύκολο να καταπιεί αν δεν ήταν τόσο εξαρτημένη από το RNG. Και τότε υπάρχει κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον: ένα σύστημα συνομιλίας με λέξη-κλειδί, όπου μπορείτε να μάθετε σημαντικές λέξεις όπως "Wild Rose" και να "Mithril» και άλλους ανθρώπους για να ανοίξει νέες συνομιλίες. Το σύστημα καλεί τα πρώτα παιχνίδια περιπέτειας, όπου οι ιδέες και τις αναμνήσεις δική είδος του παιχνιδιού έχουν γίνει ρόλο απογραφή. Αυτό είναι ένα ικανό μικρό σύστημα, θα ήθελα να επανέλθω σε ένα μελλοντικό Final Fantasy - για να δείτε το παιχνίδι με οποιονδήποτε τρόπο.

Αυτό που το καθιστά "αισθάνονται" σαν το Final Fantasy: Οι δύο Final Fantasy II για το πρώτο παιχνίδι της σειράς ήταν Λεβιάθαν Cid, δράκους, μαγεία και να εισαγάγει Ultima. Είναι ο πρώτος Final Fantasy, όπου οι χαρακτήρες του είναι βατράχια, ακόμα και το πρώτο Final Fantasy, όπου μπορείτε να οδηγήσετε ένα Chocobo. Ονόματα όπως Hilda, Γκόρντον και Mysidia θα επαναχρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά παιχνίδια και υπενθύμισε. FFII εισήγαγε επίσης τις παραδόσεις της σειράς μικρότερων σαν πανοπλία Yoichi τόξο και Genji. Final Fantasy χρωστάει αυτό το παιχνίδι.

Διασκέδαση γεγονός: εικονική Final Fantasy ΙΑ κλαίει το πόνο (αναπαράγεται αυτόματα σε Palom και Porom να κάνει ένα πράγμα) Final Fantasy Ηχώ στην πραγματικότητα η δεύτερη θεματική overworld .

Γνωρίζοντας Cid: πρώτη επαφή μας με τον επαναλαμβανόμενο χαρακτήρα στο Final Fantasy έρχεται στο FFII όπου Cid είναι ένα rogueish πειρατή που αγαπά τα χρήματα, και δεν πρόκειται ποτέ να μαντέψει-Zeppelins! Όπως τα περισσότερα NPCs που πληρούν στο FFII Cid πεθαίνει.

Το καλύτερο σημάδι: Αυτός ο τύπος:

Final Fantasy II Αναδρομική: Το μαύρο πρόβατο της σειράς
Final Fantasy II Αναδρομική: Το μαύρο πρόβατο της σειράς

Καλύτερο τραγούδι: Θέμα Μάχη - ένα από τα καλύτερα της σειράς.

Κάλεσε το χειρότερο χαρακτήρα: Gordon, δειλός πρίγκιπα, της οποίας κυρίαρχο χαρακτηριστικό είναι ότι δεν εμπιστεύεται. Στατιστικά επίσης τρομερό. Αυτός ενώνει το κόμμα του και να συντάξει όλα. Gordon χάλια.

Είναι - κρατήστε το πάνω δεν είναι? Το σύστημα στατιστικών στοιχείων είναι ένα πραγματικό πονοκέφαλο?;. και ο σχεδιασμός του πύργου είναι πολύ κακό, γεμάτη από κόκκινο ρέγγες και τις πόρτες, αλλά κενά οδηγούν σε τίποτα. Final Fantasy II είναι αξίζει τον κόπο να εκτιμήσει πώς έχει επηρεαστεί, και πώς τόλμησε να είναι διαφορετικά, και όχι μόνο την φόρμουλα του πρώτου σετ παιχνιδιού. Αλλά δεν είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι. (Αν παίζετε, μπορείτε να πάτε με το GBA - Έκδοση).

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε: Είναι όλα εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου