var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Βοήθησέ με να τελειώσω Witcher 3

Αυτό είναι όλο μιλά για το αγαπημένο του μέρος του 3ου Geralt Witcher πάω μακριά, γιατί εγώ ακόμα δεν φθάνουν αυτό το μέρος.

Η νέα χρονιά σημαίνει ότι ήρθε η ώρα για αποφάσεις. Φέτος, μου αρέσει κιθάρα μου θα εξασκηθώ περισσότερο, να είναι καλύτερη φυσική κατάσταση από ό, τι ήταν στη δεκαετία του '20 μου, καταλαβαίνω τη ζωή μου, αλλά ρομαντική, εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα τα κάνει όλα αυτά τα πράγματα. Αλλά θα μπορούσα, με τη βοήθειά του, το φινίρισμα Witcher. 3

Patricia συνάδελφός μου και εγώ μιλάμε σήμερα για το πώς οι δύο ξεκίνησαν πρόσφατα (επιτέλους) να παίξει το Witcher 3. είμαι μόνο περίπου 10 ώρες και δεν έχουν μια πλημμύρα των screenshots και τα αστεία των συμπαικτών μου είχε Kotaku. Θέλω να τελειώσω το παιχνίδι, αλλά μόνο εφόσον , και υπάρχουν πολλές αναζητήσεις πλευρά . Έχω να παίξει πολλά παιχνίδια, και δεν είναι το αστέρι στο Wacht ...

Αλλά θέλω να δω μέσα από The Witcher 3. Θέλω να μοιραστώ τις αναμνήσεις και το γέλιο με τους συναδέλφους μου. Θέλω τις γάτες τέρας, τηγάνια, φιλιά. Θέλω τις τροπές. Ω, πόσο θέλω μειώσεις.

Πολλοί άνθρωποι έχουν ανέβει το φαινομενικά ανυπέρβλητο βουνό του The Witcher 3 και έζησε για να πει την ιστορία. Ποιο είναι το μυστικό; Ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα των παιχνιδιών; Ένα τηλέφωνο app για να προγραμματίσουν τις αποστολές σας; Υποσχόμενοι να αγοράσει ένα κουτάβι, όταν έχετε τελειώσει; Απορρίψτε όλα τα άλλα παιχνίδια του ακινήτου σας;

Λένε - Μου αρέσει το Witcher τελειώσει 3 αναγνώστη. Θέλω να ξέρω τι ξέρετε. Και όχι μόνο από τον Λουκά Plunkett, τέλος, μπορείτε να σκεφτείτε ότι είμαι cool.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου