var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Το Wii U ήταν μεγάλη, όχι για μένα

μπορεί να βρεθεί από οικισμό και τις ευκαιρίες που οι περισσότεροι άνθρωποι σε αυτήν την επιχείρηση λογαριασμού, το Wii U ήταν μια αποτυχία. Miras πωλήσεις, ο αριθμός των «κλασικών» αξίες της Nintendo που λαμβάνουν στο σπίτι ή ακόμη και μόνο μια γενική ευαισθητοποίηση της μάρκας, ήταν μια αποτυχία. Αλλά τι ξέρουμε; Είμαστε απλά ηλίθιος ενήλικες.

Δεδομένου ότι η έξοδος μεταγωγής είναι κοντά και η αυλαία πέφτει στις σύντομο χρόνο και με θέματα Wii U στην αγορά, πήγα να σκεφτόμαστε πώς αυτό το μηχάνημα να στείλει ένα τέτοιο ιστορικό. Αλλά προσπάθησα κάτι θετικό να πει, να βρουν.

Η εμπειρία μου με το Wii U, μετά από όλα, σχεδόν ανύπαρκτη. Ήταν για επανεξέταση μερικά παιχνίδια, έπαιξε ένα κομμάτι της διασκέδασης, και εγώ πραγματικά απόλαυσα αυτές τις σύντομες στιγμές, αλλά για τους περισσότερους, η τηλεόραση κονσόλα που κάθεται κάτω από τη δεύτερη συλλογή της σκόνης μου. Μισούσε αφράτα touchsceeen του, η συσσώρευση της κακής ποιότητας των οδηγών και ιδιαίτερα αδικαιολόγητα μεγάλους χρόνους φόρτωσης, ειδικά στα μενού.

Αυτό δεν θα κάνει για μια ιδιαίτερα ευχάριστη αντίο για μια κονσόλα της Nintendo. "Ω, καλά, αντίο, κάτι που μου αρέσει και δεν είναι καλύτερα."

Το γεγονός ότι το Wii U ήταν μια δεύτερη σκέψη για μένα, δεν σημαίνει ότι έχει αγνοηθεί για το υπόλοιπο της οικογένειάς μου.

Έχω δύο παιδιά. Ο νεότερος είναι ο γιος μου, ο οποίος είναι τώρα σχεδόν τέσσερις. Λίγο μετά τα δεύτερα γενέθλιά του, ήταν όλο και περισσότερο τη γνώση για να δείτε ότι ο καθένας έπαιξε βιντεοπαιχνίδια στο σπίτι και ήθελε σε δράση. PC μου ήταν απολύτως εκτός ορίων, το PS4 και Xbox One ήταν πολύ περίπλοκο για μικρά χέρια, το Android Tablet - διασύνδεση δεν είναι συμβατό με κοντά δάχτυλα και η κόρη μου ήταν καλή 2ds σας και κανείς άλλος.

Θέλετε να τα παιχνίδια και να μην είναι σε θέση να παίξει να κάνει στις περισσότερες μεγάλες πλατφόρμες του σπιτιού, άρχισε στην τηλεόραση για να περιπλανηθεί στο σαλόνι, το υπόλοιπο της ημέρας "The Big Nintendo» (η τιμή "καλείται να παίξει Nintendo είναι λίγο" πάει, η οποία είναι πλέον μια κοινή 2ΔΣ).

Ήμουν ευτυχής να τον αφήσει να παίξει, επειδή α) παίζω με τα παιδιά μου βίντεο παιχνίδια στη σειρά, και β) δεν είναι τόσο πολύ που αν κάποιος ήθελε να εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το Wii U. με Και την τηλεόραση, το οποίο συνδέεται, θα μπορούσε απλά να χρησιμοποιήσετε την οθόνη του ελεγκτή. Από την πλευρά μου, ήταν ένα κόμμα με άνεση, μια θέση στο ραντάρ μου από τους γονείς.

Έκρινε ότι υπήρξε μια αλλαγή στον τρόπο ζωής.

Δεν είναι μέχρι ήρθα για πρώτη κάθισε μαζί του για να δείξει πώς να χρησιμοποιήσετε την κονσόλα, συνειδητοποίησα πώς τα πάντα σε σύγκριση με διαισθητικό, καλά, σχεδόν τα πάντα στο σπίτι, τα παιχνίδια που παίζονται. Το κλειδί για το σύνολο της κονσόλας είχε τον έλεγχο και ήταν κόκκινο. Μόλις το μενού εμφανίζεται στην οθόνη μπορεί να αγγίξει, όπως ένα δισκίο, και ήταν πολύ εύκολο να δείξει πόσο «ο άνθρωπος μουστάκι χτυπήσει" για να ξεκινήσει ένα παιχνίδι. Ήταν όλα τα πράγματα που θα μπορούσε εύκολα να θυμηθεί τότε κάνετε μόνοι σας χωρίς τη βοήθεια στο μέλλον.

Λέω "παιχνίδι" που είναι "το παιχνίδι". Super Mario World 3D. Ήταν ο ένας από τους δύο τίτλους του Wii U που έχω διαβάσει σε αυτό το site . Τον αγαπούσε, αλλά δεν επέστρεψε ποτέ. Ήταν το πρώτο παιχνίδι που αξιοποιείται ότι έχει πεισματικά. Επέστρεψε με τα μάτια του γιου μου Super Mario World 3D δεν είναι μόνο ένα καλό βίντεο για να δείτε - το παιχνίδι ότι η τελευταία σταθερή επιθυμία της Nintendo για προσιτές και έξυπνη σχεδίαση.

Είναι ένα αρκετά περίπλοκο παιχνίδι για ένα τόσο μικρό παιδί! Πρόκειται για ένα παγκόσμιο κέντρο, και συλλεκτικά αντικείμενα, και μπορεί να εναλλαγή μεταξύ 5 χαρακτήρες, και υπάρχει μια ιστορία, και τα οινοπνευματώδη ποτά και υψηλές τιμές, και ουσιαστικά υπάρχουν πολλά πράγματα, όταν όλα τα μικρά φάντασμα ενός μικρού αγοριού φαντάζεται. Πάνω απ 'όλα, σχεδόν - τα πάντα - εξήγησε οπτικά.

Και όπου τα περισσότερα παιχνίδια, ειρωνικά, ιαπωνικά παιχνίδια, οι χειρότεροι παραβάτες είναι συχνά σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να εξηγηθεί χρησιμοποιώντας τα κουμπιά και τα μενού, SM3DW είναι μόνο ένα υψηλό κουμπιά γυαλιστερό, απλών εικονιδίων αντιμετωπίζει και μπορεί να ματώνουν όλοι μαζί. Έχει μόνο νόημα. Έμαθε πώς εύκολο να παίξει, όπως όλοι σκέψης στην αρχική Mario να πάνε τέλεια.

Η κόρη μου είναι έξι χρονών, και όταν η ίδια και ο γιος μου δεν ήθελε να παίξει στο PS4 μου Disney Infinity είναι ένα τεστ προφίλ χρηστών και μενού κειμένου. Παρά περισσότερο από ένα χρόνο από αυτούς συνεχώς στο παιχνίδι, θα πρέπει να αποθηκεύσετε κάθε φορά που παίζουν, και στη συνέχεια να επανέλθει και το μενού σας βοηθήσει όποτε θέλετε για την αλλαγή αεροπλάνων πλοήγηση.

Το Wii U; Τους λέω, απλά για να το πάρει, και να είστε έξω.

Όπως καθόμουν και παρακολουθούσα τον γιο μου SM3DW επανεκκίνηση παιχνίδια που εκμάθηση σε οποιοδήποτε στάδιο θα μπορούσε να δει για πρώτη φορά το πόδι, στη συνέχεια άλμα, τότε μερικές ειδικές κινήσεις. Τότε διερευνηθούν άλλοι χαρακτήρες έχουν μάθει μάχες αφεντικό και πώς ήταν πιο δύσκολο και σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο κακούς. Θα μπορούσα να πάω μέσα από το μενού, όπως είχαν πάνω τους μεγάλες εικόνες, είτε είναι χρωματική κωδικοποίηση με έναν τρόπο που θα μπορούσε επίσης να καταλάβουμε διαμορφωτική εγκεφάλου lil του.

Ξεκίνησε να παίζει το παιχνίδι, όταν ήταν περίπου 2,5 χρόνια, και ήταν γρήγορα να βρει το μυστικό περιοχές που δεν είχαν συναντήσει ποτέ έχουν playthroughs μου. Έκλεισε λίγο μετά την τρίτη γενέθλιά του. Καθώς πλησιάζει τέταρτη γενέθλιά του, ένα Nintendo Fanboy είναι τώρα, με μια σειρά από εφιαλτικές επίπεδα Mario τσάι (άλλο κύριο διαισθητική διασυνδέσεις) στο καπέλο του. Έχει πολλά νέα παιχνίδια στη συλλογή του και ένα amiibo τόνο στο ράφι (για να μην αναφέρουμε ότι η εμμονή με το άλλο Merch Nintendo ).

Υπήρχε μόνο ένα αίτημα για ένα θέμα για το πάρτι γενεθλίων σας το περασμένο έτος. Τούρτα για τη γυναίκα μου.

Άλλα παιχνίδια κέρδισε, όμως, και ερμηνεύει όλα τα υποκαταστήματα Wooly World Yoshi Minion αυτές τις μέρες βιασύνη, το Super Mario World 3D πίσω. Δεν στάση για να σκάψουν νέα μυστικά συνεχίσουμε να προσπαθούμε, νέους χαρακτήρες, νέα μέρη που ποτέ δεν ήξερε πριν.

Το πιο παράξενο πράγμα για αυτήν την κατάσταση είναι ότι, παρά τη δουλειά μου, τον έσπρωξε. Ποτέ δεν ανάγκασαν την εταιρεία ή τα παιχνίδια της σε αυτόν, αφήστε τον να παίξει τίποτα ή να αγοράσετε. Μεγάλωσε οργανικά στη Nintendo, μέσα από την κονσόλα μπορείτε να φέρετε στο σπίτι το λιγότερο που χρησιμοποιείται, και σκοντάφτει σε ένα παιχνίδι που ήταν τόσο καλή, αφού θα μπορούσε να παίξει δύο χρόνια.

Όταν τον βλέπω να φοράει ένα πουκάμισο παίζοντας Paper Mario Super Mario Land 3D 2ΔΣ μου φαίνεται ότι αυτή είναι η πρώτη πολιτιστική του αγάπη, το πρώτο πράγμα που ήταν στα ίδια μετασχηματιστές τρόπο ή τον Μπάτμαν ποτέ πραγματικά την ηλικία τους. Και πόσο θα μπορούσε να σημαίνει να προχωρήσουμε με τη ζωή σας.

Το παιχνίδι μας Genesis είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που καθορίζουν την εμπειρία μας με αυτό το μέσο. Τι έκανες την πρώτη μεγάλωσε και είτε τον άνθρωπο ή να παίξετε Mega Pokemon ή Minecraft, αναμένουμε την ιδέα τους να σχηματίζουν ποια είναι τα βιντεοπαιχνίδια και ό, τι μπορεί αυτό να είναι. Τείνει να είναι μια πολιτιστική λυδία λίθος για να μείνει στη ζωή του, πολύ καιρό μετά που έχουν σταματήσει να παίζει.

Το Wii U, ως άσχετο όπως ήταν και για μένα, θα είναι για το γιο μου από σημασίας. Θα κοιτάξουμε πίσω σε 10, 20 σε 30, και - κατά το παρελθόν και να θυμηθούμε το Super Mario World 3D με τον ίδιο τρόπο που εσείς ή μπορώ να το Super Mario Bros και Metroid ή πολιτισμού λατρείας.

Αυτό είναι το παιχνίδι σας, κόβει τα δόντια εμπειρία του, οι οποίοι θα συζητήσουν το πρώτο του παιχνίδι της πραγματικής μνήμης και μπορούν - να είναι σαν μια εμμονή και βοήθησε τη γεύση του για τη ζωή στο μέλλον να καθορίσει. Και το Wii U, με την άνεση και την παράξενη σχεδιασμό που να τον αφήσει να παίξει σε αυτό, σαν να είχε παραλειφθεί, έπαιξε σημαντικό ρόλο.

Όπως όλοι μαζεύονται επικείμενη διέλευση του Wii για να πενθήσουν U, συμφωνώ μαζί σας ως σταξτιά, παιχνίδια συγγραφείς μου σε λάθος καταλογογράφηση και δεν υπάρχουν σφάλματα αμέτρητες υπολογισμό της Nintendo, γιατί για μένα, στην επαγγελματική γνώμη ενηλίκων μου, η κονσόλα ήταν μια συνολική αποτυχία.

Αλλά παρ 'όλα αυτά, ενώ άλλοι ντουλάπια εμπόριο ή συνταξιούχοι είναι στο Wii U. μου, γιατί μου εξακολουθούν να αρνούνται άλλο πρόσωπο θησαυρός ήταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου