var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Up Close Combat Με πάντα έκπληξη Επίδειξη Άρνηση

Αυτοματοποιημένη σκουπίδια σε μια κόλαση ενός show. Παρά το γεγονός ότι μόνο περίπου μισή ώρα, οι μακροπρόθεσμων τίτλων από ό, τι οι περισσότεροι από το σχεδιασμό του περασμένου έτους είναι καλύτερη. Ο αγώνας είναι για να κρατήσει το αποκορύφωμα και μερικές απλές συμβουλές για να κρυώσει σε τεχνικές σχεδιασμού. Θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτό το βίντεο.

απομαγνητοφώνηση:

Αυτοματοποιεί αρνηθεί την επίδειξη ένα master στο σχεδιασμό των ευφυών γραφής είναι. Με λίγο περισσότερο από μια χούφτα των τύπων εχθρού, έξυπνη εργασία φωτογραφική μηχανή, και τα πράγματα που θεωρούνται εχθρικές θέση, κατάφερε να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό αριθμό χωριστές συναντήσεις το demo. Αναμειγνύοντας το παιχνίδι και συνεχώς αναδιατάξετε. Αυτό το καθιστά μια πρόκληση για πολύ πιο φυσική από ό, τι τα περισσότερα παιχνίδια Κλίμακα. Αυτοματοποιεί αρνηθεί τις κινήσεις και τις στροφές, αλλά ακόμα κρατώντας κάτι οικείο για τον παίκτη να, κάτι για να τους δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεστε για την επόμενη συνεδρίαση επιτυχημένη. Μάχη παραμένει δροσερή ακόμα και μια κλιμάκωση των μαχών και τους κανόνες της εξέλιξης του κόσμου παιχνιδιού.

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να εξετάσουμε τον πρώτο γύρο των συναντήσεων που ο παίκτης αυτόματα σε πτώσεις. Αυτές οι συναντήσεις κατανοήσει τη βάση για τον τρόπο που ο παίκτης ο κόσμος, η φύση και οι γενικοί κανόνες. Συγκεκριμένα, διδάσκει το παιχνίδι ο παίκτης που θα είναι δύο τρόπους μάχης.

Η αρχική αγώνας τονίζει τη μάχη σώμα με σώμα, ενώ η δεύτερη σειρά των εχθρών διδάσκει την απόσταση παίκτης γυρίσματα. Διδασκαλία μια τρίτη συνάντηση με ένα μεγαλύτερο ρομπότ, και πολύ βαρύ εκεί. Στο τέλος αυτού του γεγονότος, οι παίκτες είναι εξοικειωμένοι με τους πιο σημαντικούς τρόπους που ο εχθρός μια γενική ιδέα για το πώς θα επιτεθούν για να αποφύγετε και πού. η γνώση που ο παίκτης δοκιμάζεται σε μια συνεδρίαση της ψευδο-αφεντικό.

Αυτές οι συναντήσεις τοποθετούνται ρητά ως φροντιστήριο. Θέλουμε να διατυπώσει υποθέσεις. Αυτό είναι ό, τι είναι Nier αυτοματοποιεί.   Η μεγαλύτερη εκδήλωση πρόκειται να γίνει εν όψει της κάμερας εδώ. Για το πρώτο μέρος του demo, το παιχνίδι διατηρεί το τρίτο πρόσωπο, έχουμε έρθει να περιμένουν από τα παιχνίδια δράσης.

πρώτο του αγώνα μετά το αφεντικό εισαγωγή επισημαίνει επίσης στην κάμερα. Μετά την εκμάθηση πώς να μπλοκάρει, να μην δοθεί η ευκαιρία σε μια μικρή προσαρμογή για να κάνει, καθώς και από τις υπό τους εχθρούς επαληθευτεί. Παραμένουν για να βγούμε από μάχη σώμα με σώμα κλειδαριάς συνήθως πώς όπλο σας είναι το κλειδί. Το παιχνίδι βάζει τη σημασία της φωτιάς πολυβόλο στην επόμενη ταχύτητα να τονίσω.

Εδώ είμαστε ακόμα αποκλειστεί από τους εχθρούς λαμβάνονται μόνο για εμάς. Υπεκφυγές ή απλά να πηδούν πάνω από τις επιθέσεις λόγω της εγγύτητας του διαδρόμου δεν είναι πραγματικά η βέλτιστη, είναι. Οι εχθροί είναι καλά τοποθετημένο ένα άλλο μάθημα για να. Το παιχνίδι έρχεται να καθαρίσετε τη βιωσιμότητα του όπλου. Αν οι εχθροί πυροβολούν και πυραύλους τους καταστρέψουν. Με μια απλή τοποθέτηση, το παιχνίδι έχει διδάξει τους παίκτες πώς να με επιτυχία πυραύλους φυσαλίδες να καταστρέψουν. Αυτό θα είναι αργότερα στις μάχες κρίσιμη.

Ο αγώνας ακολούθησε τελικά πηγαίνει έξω από τα μάτια, μια επίπεδη προβολή 2D. υποθέσεις μας για τον κόσμο του σετ παιχνιδιού. Dodge δεν πραγματικά να βοηθήσει εδώ, γι 'αυτό πρέπει να επιτεθεί και να χρησιμοποιούν πολυβόλο μας. Ωστόσο, οι νέες προοπτικές ανοίγονται νέες ευκαιρίες για τις ικανότητές μας. Σε αυτήν την περίπτωση, να βρει τους παίκτες τραβούν το όπλο του προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Οι εχθροί είναι περισσότερο σαν έναν τρόπο να τους αφήσουμε να βιώσουν τους συνδυασμούς των πολλαπλών κατευθύνσεων συνδυασμό melee όπλα / μηχανής.

Κατ 'αρχάς, η επόμενη συνάντηση θα εμφανιστεί ως μια επανάληψη της μάχης φροντιστήριο. Μέρος του σχεδιασμού αυτής της αρχικής του ανταγωνισμού, οι παίκτες τρέχουν σε μια αριστοτεχνική εκδοχή της μάχης, το οποίο μπορεί να παιχτεί πριν. Προσθέτοντας περισσότερο τους εχθρούς που έχει σχεδιαστεί για να εντείνει την πρόκληση. Για παράδειγμα, θα Εκμάθηση διασπείρουν έναν πλήρη κύκλο του ημικυκλίου των εχθρών βλήματος. Αυτή η μικρή αλλαγή θα δοκιμάσει τους παίκτες, τι έχουν μάθει. Παράγει πολλή δράση με λίγη προσπάθεια, κάτι που ήθελα να επιστήσω ένα χαρακτηριστικό κομψό σχεδιασμό υπόψη. Η πρόκληση είναι μεγαλύτερη, ο παίκτης πρέπει να έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους, και το παιχνίδι συνεχίζει να διδάσκει τους παίκτες πώς να χρησιμοποιήσουν τις δεξιότητές τους και περισσότερο έλεγχο.

Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται λίγο αργότερα, όταν το παιχνίδι έχει μια top-down άποψη. Οι αλλαγές παιχνίδι ουσιαστικά διαμορφώνουν. Ενώ οι melee επιθέσεις σε ακόμη πιστεύουν ότι είναι δυνατόν, τους καθιστά ανέφικτη. Είναι πιο εύκολο να είναι από τους εχθρούς και να πυροβολήσει το όπλο σας. Αυτοματοποιεί είναι κάτι που με αυτήν την αλλαγή ως ένα ραβδί - φαίνεται shooter. Για την προώθηση, είναι το παιχνίδι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε σενάρια όπου οι βραχίονες είναι ελαφρώς καλύτερα από ό, τι τα ξίφη τους.

Remix σενάρια πρωτότυπο παιχνίδι παρουσιάζεται επίσης όταν το παιχνίδι ξεκινά τεθωρακισμένα εχθρούς σας. Όπου υπήρχε ένα μεγαλύτερο ρομπότ, θα μπορούσε να είναι δύο ασπίδες. Απενεργοποίηση και αλλάξετε το μηχανισμό για να είναι αποτελεσματική, έτσι ώστε ο παίκτης δεν μπορεί να επιστρέψει σε μια ενιαία βέλτιστη στρατηγική. Χάρη remix και να αναδιατάξετε προηγούμενες μάχες, διατηρεί Αυτοματισμού ένα γρήγορο ρυθμό.

Θα πρέπει να κρατήσει την προστιθέμενη παρενέργεια της έκπληξη και χαρά παίκτες. Αυτό είναι πιο εμφανές όταν την καταπολέμηση της τελικής αφεντικό ένα shooter arcade είναι. Είναι Afterburner ή Space Harrier ανακατευθύνονται σε ένα μοντέρνο τρόπο. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μόνο περίπου δέκα δευτερόλεπτα, αλλά το στάδιο μεταγωγής και το gameplay προσθέτει επιπλέον ενέργεια σε μια μάχη που έχει ήδη high stakes.

Αυτές οι στιγμές, απλές αλλαγές στις επενδυτικές ή αλλαγές στην προοπτική αντιπάλου σημαίνει ότι αυτοματοποιεί μια ακραία ποσό των εχθρών πάρει μόνο με μηχανικές και κάποια βασικά - ποτέ. μπορεί να γείρει ένα σημάδι εδώ ένα επιπλέον εχθρού εδώ, ή την κάμερα σημαντικά τον τρόπο ο παίκτης συμπεριφέρεται. Αλλαγές στο PLC είναι ευφυείς και συναρπαστικό. έκανε μια τολμηρή εντύπωση. Αλλά το πιο σημαντικό, δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο. Είναι μεγάλο σχέδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου