var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Επίσταξη μοιάζει με ένα από τα τραγούδια του Tycho Στην Unreal Engine 4 reimagined

Επίσταξη αναπτύσσει ένα νέο έργο της Lucas Govatos. Είναι ένα παζλ - Αγώνας εξερεύνηση με τη μορφή του Myst, όπως Tycho ήταν εμπνευσμένο από τον ήχο κόσμο των ηλεκτρονικών μουσικών. Είναι επίσης πολύ κοντά στην Unreal Engine. 4

Το παιχνίδι, του οποίου το όνομα στα ελληνικά σημαίνει την κύρια ιστορία σε ένα παιχνίδι που γεννήθηκε Govatos από τις στάχτες του μερικά από τα προηγούμενα έργα. Ο κώδικας αναπτύχθηκε για τους παίκτες που μετακινούνται και να αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα, άρχισε να επεκτείνει το όραμά του για ένα παιχνίδι όπου ο παίκτης ανακαλύπτει νέους κόσμους και να μάθουν το θέμα μέσα από αντικείμενα άφησε εκεί.

Όπως και σε παιχνίδια όπως το Obduktions και Fes Govatos θέλετε μια αίσθηση μυστηρίου και επικείμενη αποκάλυψη από ένα συνδυασμό κρυμμένα μυστικά και πνευματική περιβάλλον στο παζλ - να δημιουργήσουν σχέδια, και πολλές πύλες. Μυστικό "Η επίδειξη του παραθύρου, που χτίστηκε αρκετά αινιγματικό παζλ περιέχει ένα" "δυαδικούς αριθμούς», είπε. Τάλως Αρχή είναι μια άλλη σύγκριση Govatos είπε, λόγω της αγάπης λέιζερ τους.

Το ίδιο το παιχνίδι γεννήθηκε από μια στιγμή, πολύ πιο πεζό, αλλά. «Η αιμορραγία από τη μύτη είχε ένα λίγο παράξενο αρχή», είπε ο Govatos. Η ιδέα, στη συνέχεια, ήρθε σ 'αυτόν, ήταν στην Πινακοθήκη του σχολείου του με έναν φίλο για σχεδόν ένα χρόνο. "Ήμουν το περπάτημα και κάτι που με έκανε να πάω πίσω στο - βλ. Ένα όραμα για ένα πράσινο και πορτοκαλί πλανητικό πεδίο που παραμένει στις περισσότερες εικόνες μπορεί να είναι σαφώς ορατά το παιχνίδι σήμερα"

Αφού πέρασε Govatos βαθιά στη δημιουργία ενός πρωτότυπου παιχνιδιού, ένα μήνα στην Κόστα Ρίκα και εργάζονται σε ένα ζώα διάσωσης Inn - χαμηλή, μια εμπειρία που βοήθησε να εδραιωθεί η εμπειρία του παίζοντας αυτό που ήθελα ρινορραγίες περισσότερο. "Η μεγαλυτερη μου εντυπωση της Κόστα Ρίκα ήταν ο τρόπος που ήταν στο εξωτερικό, ενώ αισθάνεται λίγο σαν στο σπίτι σας», είπε ο Govatos.

«Μέρη όπως Monte Verde, το οποίο είναι υψηλό στη ζούγκλα του τροπικού δάσους, επηρέασαν επίσης την άποψή μου, της εξερεύνησης στο λεωφορείο το πρωί για να πάει στην επιφάνεια αυξήσεις στην ομίχλη και να κάνετε μια βόλτα μέσα από το δάσος των τροπικών. Σαν Χοσέ (κεφάλαιο) σε αυτό το περιοχή ήταν μεγάλη, όπως ένα πολυσύχναστο μέρος, γεμάτο από switchbacks και μεγάλα ταξίδια με λεωφορείο, και ξέρετε τι θα βρείτε στην περιοχή. από την άλλη πλευρά, όπως είπα, ήταν η διάσωση κέντρο ζώων στην Κόστα Ρίκα, και με νοιάζει έναν τόνο λαμβάνουν από διαφορετικά ζώα, και πάλι, νομίζω ότι φύγαμε από την άποψη της μια καλή εντύπωση, μόνο τη ζωή της ομορφιάς, ο κόσμος που όλοι μας ανάπαυση και τάξη ».

άλλες επιρροές της μουσικής του παιχνιδιού. "Άκουσα Tycho χρόνια και υπήρχε πάντα κάτι για τη μουσική, μου μεταφέρονται σε άλλο τόπο, το" είπε Govatos. "Και η Κόστα Ρίκα, ένιωθε σαν να πήρε ένα κουτί - στο αλλοδαπό μέρος για να είναι, αλλά ένα μέρος, αλλά εξακολουθεί να αισθάνθηκε λίγο γνωστά, σαν στο σπίτι σας" γίγαντα πλανήτη μπάλα σε όλα τα έργα του θα πρέπει να ρινορραγίες. είναι εξοικειωμένοι με κάποιον του οποίου δει το εξώφυλλο του άλμπουμ Tycho κατάδυση .

Govatos αναφέρει επίσης το έργο του Washed Out, ένας άλλος καλλιτέχνης που καταλήψεις στο ηχοτοπία και έχει συνδεθεί με ένα ή τον άλλο χρόνο με τον Τσώρτσιλ σε σχέση - κύματος (η οποία, σε αντίθεση με τον Dave Schilling , ήταν μόνο για ένα πράγμα για να το κάνετε ) , Αν έχετε δει ποτέ Portlandia, ξέρετε, η μουσική σειρά της μπάντας θέμα ανοίγματος είναι . Θυμάμαι την πρώτη σεζόν της binge βλέποντας αργά το βράδυ για να φάει, όταν ανακάλυψα το τέλος του 2011, όχι τόσο για τις σάτιρες του Maverick ξυλείας πολιτισμού στο Όρεγκον ότι οι μικρές βινιέτες μιας πόλης που ποτέ δεν σε μια ζώνη είχε επανασυσκευασίας oldies .

«Η μουσική του Tycho, και όπως τόσο συχνά Washed Out αισθάνεται ήσυχη και ήρεμη, αλλά πάντα με την ενέργεια και το συναίσθημα", δήλωσε ο Govatos. «Το συναίσθημα είναι σίγουρα σκέψης μεταφράζεται σε ένα ηχητικό τοπίο ή το συναίσθημα και το σχεδιασμό παιχνίδι που βοηθά λίγο να δοκιμάσω κάτι ή να βρείτε την έμπνευση των νυχιών." Andrzej Ojczenas δημιούργησε μουσική για επίσταξη βαθμό που η πίστα, ενώ το ρυμουλκούμενο Lucas Lattanzio, έπαιξε Govatos, αλλά είναι βέβαιο ότι θα είναι υπεύθυνο για την τελική ταινία παιχνίδι.

Και τότε, φυσικά, η επική λογισμικό που κατέστησε δυνατή είναι Govatos εύρηκα στιγμή εμφανιστεί ξανά, για πρώτη φορά στην γκαλερί τέχνης εκεί έξω για τόσο πολλούς μήνες.

"Unreal Engine 4 είναι μια συμφωνία», είπε.

"Όπως ήρθε Unreal 4, διδάσκονται όλα τα σχέδια για να ξεκινήσει πραγματικά μου και μηχανικά σχέδια, λόγω των φιλικών τους φύση των πρωτοτύπων." Είναι μια αρχιτεκτονική προγραμματισμού Govatos άνετα έρχονται με φόντο την τέχνη, αλλά και τον ενθάρρυνε αφού ξεκινήσει έναν βαθμό επιστήμης των υπολογιστών.

Govatos σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το παιχνίδι στο Steam, μία φορά πλήρως, αλλά δεν ξέρω ακριβώς πότε είναι η ώρα. Σε μια ενημέρωση της ανάπτυξης του blog, έγραψε ,

"Κατ 'αρχάς, πρέπει να πω ότι βλέπω, επίσταξη έχουν μια" τερματίζεται όταν απελευθέρωσή του - ημερομηνία ", αλλά ανάλογα με την περίπτωση στο παρελθόν να κάνει κάτι σαν αυτό, ξέρω ότι πρέπει να είναι σε θέση να απελευθερώσει - ημερομηνία για να προσδιοριστεί πριν του πραγματικά γίνεται, ανάλογα με το ποσό της εργασίας επί του παρόντος να ολοκληρωθεί. το παιχνίδι είναι σε μια κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι πιο βασικές και θεμελιώδεις παρελθόν συστημάτων, και τώρα το περιεχόμενο που δημιουργούν, τα επίπεδα και περισσότερα σχέδια και να προστεθεί επεκταθεί. είναι μια διαδικασία δύσκολη, και για να είμαι ειλικρινής μόνο πιο δύσκολο να πάρει του, ώστε να περνούν περισσότερο χρόνο. υπάρχουν μερικά ελπιδοφόρα μοντέλα ήδη για το παιχνίδι ξεκίνησε το σχεδιασμό, αντί για ένα σύστημα που βασίζεται σε επικοινωνία δυαδικούς αριθμούς πραγματική παγκόσμια γλώσσα και πώς μπορεί να είμαστε σε θέση, από την δυαδική εξωγήινης ευφυούς ζωής (βλέπε: Voyager - ανιχνευτές πλάκα και αριθμό επικοινωνίας πρώτη ) και μερικά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα για να μιλήσουν για το επόμενο έτος. "

Αναμένεται ότι το παιχνίδι για να δείξει σε διάφορα φεστιβάλ και χώρους, καθώς και το 2017. Μπορείτε να δείτε περισσότερα screenshots του παρακάτω παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου