var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Μου αρέσει βιβλία που γιαγιά γερμανική παιδιά που παίζουν Twitch

Οι γνώσεις μου γλωσσών ισοδύναμο "μπορείτε να διαβάσετε μια μικρή γαλλική συμφωνία ήταν τελικά σε θέση να παραγγείλετε μια μπύρα και να ρωτήσω πού μπάνιο είναι πραγματικά, αν είχα να." Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να πάρω αρκετά από την ανάγνωση της Γερμανίας γιαγιά, είμαι σίγουρος ότι τα παιδικά βιβλία στο Twitch.

Μήπως η γερμανική γλώσσα δεν είναι, οπότε δεν μπορώ να πω για αυτή τη γυναίκα πραγματικά πολύ, είδα δημιουργική σύσπαση, και κάντε κλικ στο προφίλ για να MarmeladenOma επειδή φαινόταν καλό. Συνδεθείτε με το κράνος μου, συνειδητοποίησα ότι δεν μιλούν αγγλικά. Δεν είμαι σίγουρος τι έχετε διαβάσει, αλλά φαίνεται ότι βάζουν σε λίγο γάλα και μπισκότα. Είμαι πωλούνται!

Κατά κάποιο τρόπο είναι πιο χαλαρή, χωρίς την κατανόηση, να ακούσουν τη γλώσσα. Εγώ τυλίξτε όχι στη δράση, ακούω μια φωνή που ακούγεται συμπαθητική. Ποιος δεν θα; Θα μπορούσε να διαβάσει το τηλέφωνο βιβλίο σε όποιον δεν ενδιαφέρονται. Ελπίζω μόνο να μην πω τίποτα, εεε, πολύ σπάνια. Όταν ο φίλος μου, έστειλε το κανάλι Denis, ο οποίος μιλά γερμανικά, είχε να πει.

Ω! Τακτοποιημένο!

Μόνο αν τον ύπνο - ανάγκη βοήθεια, MarmeladenOma έχει YouTube - κανάλι με δεκάδες αρχειοθετημένα βίντεο - αναπαραγωγή. Μετάφραση Ένα γρήγορο ταξίδι στην Google μου λέει να διαβάσει μια παράγραφο της Σταχτοπούτας, αλλά εγώ πραγματικά δεν θέλουν να καταστρέψουν το μυστήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου