var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Η πλατφόρμα roguelike όπου κάθε χάσουν ένα άκρο

κατακόμβες παιδιά είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα σε ένα roguelike και ένα παιχνίδι πλατφόρμας με ίσα μέρη μαγικά και φίλτρα stomps Goomba. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε τα μέρη κοπεί το σώμα σχεδόν τα πάντα. Είναι ένα καλό ενός πρόκληση και ένα παιχνίδι Indie καταριέται δροσερό.

Σχεδιαστής παιχνίδι tyriq Plummer ήθελε να κάνει πάρα πολλά πράγματα με τα παιδιά κατακόμβες. Ήθελε να παίξει ένα παιχνίδι που είναι διασκεδαστικό, διαπιστώθηκε ήθελα ένα παιχνίδι που τα συστήματα υγείας και η φύση θα μπορούσε να διερευνήσει τις οργανώσεις και ήθελε περισσότερο ήρωες.

Ήθελα να κάνω μια roguelike πριν ήξερα τι ήταν roguelike ", δήλωσε tyriq." Γι 'αυτό προσπάθησα να παίξει και ήξερε roguelike που ήταν λάθος με το παιχνίδι roguelike. Αλλά είμαι καλός σε πλατφόρμα παιχνίδια που παίζουν. "

Το αποτέλεσμα ήταν κατακόμβη παιδιά, ένα παιχνίδι που αποφάσισε την επιθυμία για εξερεύνηση tyriq παιχνίδι περιπέτειας με ένα άγγιγμα arcade πληρούνται. Οι παίκτες αναλαμβάνουν διαφορετικούς ρόλους και να προσπαθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο σε ένα μπουντρούμι που δημιουργήθηκε την τελευταία διαδικασία. Η κίνηση είναι γρήγορη, το άλμα έχει μια ισχυρή αίσθηση του ελέγχου, και ο αγώνας είναι επικίνδυνο.

Δεν έχω προβλήματα μερικές φορές κατακόμβες που παίζουν τα παιδιά. Είναι αρκετά ένα δύσκολο παιχνίδι, ακόμα κι αν ήμουν αγωνίζεται να περάσει ένα μέρος της εκμάθησης. Tyriq πιστεύει ότι μια σημαντική πτυχή της δυσκολίας της κατακόμβης Kid είναι ότι τα πράγματα που μπορεί να ανιχνευθεί και να διορθωθεί. Μπορείτε να πιείτε ένα δοκού και τηγανίζουμε πίνουν μία φορά και μετά δεν μπορούν να πίνουν αυτό το φίλτρο σας.

"Λατρεύω τα μυστικά και τις ανακαλύψεις, αλλά και κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να κάνουν συνειδητές αποφάσεις." Tyriq είπε. "Θέλω να είμαι παίκτες μπορούν υποθέσεις και προβλέψεις για το τι μπορούν να κάνουν."

Υπάρχουν μερικές πολύ δυσάρεστες επιπλοκές, καθώς και ρίχνονται στο μίγμα. παιδιά κατακόμβη έχουν ένα σύστημα υγείας που απλή αλλά αποτελεσματική ζημιά σε ένα υποκατάστημα, ακραίο κρύο, και προσθέτει πολλές άλλες λειτουργίες. Όταν αγωνίζονται μια συρτή είναι λάθος, θα μειώσει το παλτό τους όπλων. Εάν είστε πραγματικά άτυχος, μπορεί να χάσετε και τα δύο πόδια και να μεταπηδήσετε σε αιματηρή πρέμνα.

Η έννοια της ανθρώπινης αντοχής και της αστάθειας ήταν το αντικείμενο μιας tyriq συνέντευξη στην GDC 2016 ονομαζόταν «σάρκα». Υπάρχει μια οξεία εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο υγείας αφηρημένη παιχνίδια και πώς μπορούν να λάβουν πρόσθετα μέτρα για να γίνουν τα συστήματα υγείας πιο ενδιαφέρουσα.  

Κατακόμβη παιδί πέφτει σε μια περιοχή που μπορεί να δει "απλοποίηση", όπου τα συστήματα υγείας αρχίσετε ότι τα όργανα που tyriq από ξεχωριστά μέρη μπορούν για τη ζημία που ο παίκτης από τις αλλαγές στην κίνηση ή με βάση τον ενδεχόμενο κίνδυνο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω διεύθυνση. Είναι μια μεγάλη υπόθεση.

Ως φυσική συνέπεια ενός σχεδιασμού που εστιάζει στο ανθρώπινο σώμα, τα παιδιά κατακόμβες καταλήγει να είναι ένα ποικιλόμορφο εργατικό δυναμικό. Ενώ θα πρέπει πρώτα να επιλέξετε μια τάξη και χαρακτήρα, τα σώματα των πιθανών χαρακτήρες είναι τυχαία. ο τόνος του τύπου του δέρματος, των μαλλιών και του σώματος είναι διαφορετικά. Ο καθένας μπορεί να είναι ένας ήρωας.

«Εκτιμώ την ποικιλία στα παιχνίδια", δήλωσε ο tyriq. "Catacumbas είναι στα παιδιά είναι μια ευκαιρία ένα αγόρι ή ένα κορίτσι πενήντα τοις εκατό, και να παίξει το ίδιο. Οι χαρακτήρες και να είναι σούπερ σούπερ φωτεινό ή σκοτεινό. Ως προγραμματιστής, είναι εύκολο να το κάνουμε."

Επιπλέον, ο σχεδιασμός των αντικειμένων και πανοπλίες κάνει, tyriq ένα σημείο σχετικά με την πρακτική μετάβαση να συγκεντρωθεί για να αποφύγει την επίφοβη "μπικίνι chainmail. Επεσήμανε ότι αυτές οι σκέψεις πήρε πολύ λίγο χρόνο και προσπάθεια.

"Ως προγραμματιστής, είναι πολύ εύκολο να το κάνουμε. Δεν είναι μια πρόκληση ή κάτι που πρέπει να βγουν έξω από το δρόμο τους για να γίνει αυτό. Το μόνο που μπορεί να κάνει."

Πήρε πολύ περισσότερο από το μπουντρούμι την τελευταία ταινία στο παιχνίδι για να δημιουργήσει για να ρίξει κάποια ποικιλία στον τίτλο. Το Anticropolis είναι μια σφαίρα από το μπουντρούμι στο χιόνι, το οποίο προστέθηκε με το παιχνίδι πρόσφατα. Η ενημερωμένη έκδοση προσθέτει επίσης συνεργατικά στο παιχνίδι.

"Έχουμε πολύ περισσότερο από ό, τι περίμενα», είπε ο tyriq. «Όταν εγώ μαζί, ήταν τρελός."

παιδιά κατακόμβη θα συνεχίσει να αυξάνεται με το χρόνο. Ο στόχος είναι να έχουμε συνολικά τέσσερις ζώνες και ένα αφεντικό. Προς το παρόν, ο παίκτης μπορεί να απολαύσει συναρπαστικές και επικίνδυνες διαδρομές στα δύο πρώτα επίπεδα. Έχασα πολλές ώρες της εβδομάδας μου - τέλος στα παιδιά Catacumbas και καλεί όλους ότι ένα νέο dungeon - αναζητήσεις ανιχνευτή.


Κάθε εβδομάδα για να μου δείξει ένα νέο αυτόνομο παιχνίδι, με την ετικέτα "indie Heather Pick".

Αν κάνεις κάτι βρήκε ένα δροσερό παιχνίδι ή ότι είναι υπερήφανος, φέρε μου στο Twitter ή heather.alexandra@kotaku.com @transgamerthink .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου