var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Prompto είναι φίλος μου

Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Κλίνω σε ένα δέντρο. Το πίσω μέρος του πουκαμίσου αρχίζει να φαγούρα και τα χέρια μου είναι ιδρωμένος. Είναι μια υγρή ημέρα του Αυγούστου, αλλά στην επιστροφή στην πατρίδα μας, επέμεινε σταματάμε.

"Δεν είναι ένα όμορφο δέντρο», λέει, είναι: .. Τα χαμηλότερα κλαδιά, φιλτράρουν το φως σαν πυγολαμπίδες δεν υπήρχε δύναμη που θα μπορούσε να είχε προληφθεί η κατοχή θα λάβει μια εικασία εκεί.

«Τι - τι λένε, Bokeh, αγαπητέ», είπε, ενώ τρίποδας του ρυθμίζετε οριστεί σε λεπτό τα χέρια του σε γωνία ενενήντα μοιρών, το δάχτυλο εύκολα να γλιστρήσει στην SLR σας, ανακινήστε προσέγγιση ?. και τη διαφάνεια. "Λένε ότι όλη την ώρα στις φωτογραφίες σας, αλλά έχω πάρα πολύ δύσκολη θέση να ρωτήσω."

«Γιατί έχετε ντρέπονται;» ρώτησε, κλίνει προς τα εμπρός, το πρόσωπό του πιέζεται προς την κάμερα μέσα από το στραβισμός σκόπευτρο.

"Επειδή ξέρετε πολλά για φωτογραφικές μηχανές. Δεν θέλω να το σκέφτομαι, ήμουν ηλίθιος ή κάτι τέτοιο."

Η μόνη κάμερα που έχω είναι μια φωτογραφική μηχανή παιχνίδι Holga άνθρωποι δεν έρχονται ακριβά, επειδή ο πλαστικός φακός διαθλά το φως με έναν ενδιαφέροντα τρόπο. Είναι ένα είδος hippie γι 'αυτό, το ξέρω, αλλά είναι φως και τις εικόνες που απαιτούνται, είναι ενδιαφέρουσα. Prompto μου έδειξε πόσο εύκολο μια διπλή έκθεση, είχε να κάνει μαζί της και να χρησιμοποιηθούν κινουμένων σχεδίων μου. Προσπαθώ μαζί του για να κρατήσει το ρυθμό και να κάνουν ερωτήσεις, αλλά οι κάμερες είναι κάτι Prompto.

Ηλίθιο "ή" "στα ιαπωνικά ke bo σημαίνει« ιδέα », είπε -. Είναι« Πώς ... όταν τα πράγματα να επικεντρωθεί για τη φωτογραφία, αυτό σημαίνει ότι μόνο σε ένα νέο τρόπο. Τι θα συμβεί αν τα φώτα στο βάθος είναι θολή χρωματιστές μπάλες ".

Σε μια σειρά από πετονιά πάνω από το κρεβάτι μου, υπάρχουν δεκάδες εικόνες που συνδέονται με μανταλάκια-Ignis στα Χριστούγεννα φώτα διακόσμηση, συνοφρύωμα, ή Noctis της πόλης τη νύχτα πλαισιωμένο, ή δεκάδες Gladio γέλιο, μπύρα στο χέρι. Υπάρχουν μόνο μερικές φωτογραφίες από μόνο Prompto. Είναι αυτός με την κάμερα, μετά από όλα.

Noctis και η μπάντα έχει κάνει πολλά για να Prompto. Τουλάχιστον αυτός δεν είναι μόνος. Σε σπάνιες περιπτώσεις, όταν παρέχεται σε μια συνέντευξη μαζί μου για την παιδική του ηλικία, προ-και μετα-Noctis. Πριν, ήμουν μόνος, πρόχειρο φαγητό, να ευχηθώ στους φίλους ή την οικογένεια. Έχετε μια οικογένεια τώρα. Και αυτός μου χρωστάει.

Αλλά Noctis είναι ένας πρίγκιπας, με όλα τα προνόμια που αυτό συνεπάγεται. Υπάρχουν ακόμα πράγματα που δεν καταλαβαίνω Prompto και πώς αισθάνεστε, τα πράγματα θα μπορούσαν ποτέ πει Prompto. Noctis πραγματικά δεν καταλαβαίνουν ότι κάνει πραγματικά παίρνει τα συναισθήματά τους βλάψει Prompto από τη διασκέδαση μπάντα του τα μαλλιά του για να ξεκινήσει. Ως εκ τούτου, αυτή είναι η δουλειά μου, τη φίλη του, για να βεβαιωθείτε ότι μπορώ να σας πω ότι αγαπώ τα μαλλιά όσο το δυνατόν περισσότερο.

"Είναι πραγματικά μοιάζει άκρη ενός Chocobo;" Αναρωτιέμαι σε ζεστή σοκολάτα της, ψιθυρίζει ένα συνοφρύωμα ανησυχία.

«Μέλι», λέω, «είσαι πολύ όμορφη. Και η τρίχα δεν μοιάζει με τον κώλο του ένα πουλί."

Δεν είναι ποτέ αρκετό για να ανησυχήσει μου πτέρυγα, θυμάμαι πόσο μόνη θα ήταν να είναι ένα παιδί, γνωρίζοντας ότι ήταν άσχημο, πεπεισμένος ότι κάτι δεν πάει καλά με το σώμα σας, πειστεί να αλλάξει αναγκαιότητα που βασικά η αγάπη κερδίσουν. Prompto ένα είναι φυσικό και δεν αισθάνεται σαν ξένος όσο ο ίδιος. Αλλά ποτέ δεν πήρε πάνω από το φόβο.

"Ως εκ τούτου, πρέπει να πάρω όσες φωτογραφίες», είπε ο Prompto, και πάλι κάτω από το δέντρο. «Θέλω πάντα το bokeh που ήταν στην πραγματικότητα, και δεν υπάρχει κανένας τρόπος ότι η ανάπτυξη ή δεν ξέρω. Αλλά ό, τι είναι, επειδή, καλά, είναι κυριολεκτικά μια χάλια. Δεδομένου ότι η εικόνα είναι λανθασμένη ".

Ξαφνικά με κοιτάει.

«Γιατί νομίζετε ότι ζητώντας ηλίθιο;"

"Επειδή," αρχίζω. κλίση της κεφαλής, όπως ένα κουτάβι.

"Ήθελα να αρέσει."


Prompto τραγουδά για τον εαυτό του, αν ο ίδιος δεν κάνει τίποτα. Σε βαθύτερη φορές μου ανέχεται. Αν I είναι μια απόλυση και πικρόχολος και, κατά κάποιο τρόπο, φωτεινό και γεμάτο από το πνεύμα και τραγουδούν κάτι μία. Μόνο σε έναν όγκο που είναι ακριβώς αυτή η πλευρά, που ανέχεται τραγουδούν

"Είναι για σένα», λέει, μερικές φορές ντροπαλός και κοκκίνισε έντονο κόκκινο και να τα καταπιούν τα λόγια του. "Το όνομά του σημαίνει το τραγούδι, έτσι δεν είναι; Είσαι σαν ένα τραγούδι τόσο όμορφο." Και εγώ χαμόγελο, wincingly, και να ζητήσει για το νερό και την ασπιρίνη.

Σε μια κανονική ημέρα, έχω παρατηρήσει μετά βίας το τραγούδι. Αλλά αν δεν σας λένε, τραγουδούν Prompto για το τίποτα. Τραγουδώντας, ενώ οι ρωγμές στο πεζοδρόμιο, για να αποφύγει, ή όταν λαμβάνετε ένα νέο κείμενο, ή αν κολλήσει ένα φωτογραφίες του αυτοκινήτου. Θα τραγουδήσει με τσαγιέρα, αν δεν αποθαρρύνονται. Μετά από λίγο λιώνει, και εγώ δεν θα σχολιάσω περαιτέρω αναβοσβήνει ή την αναπνοή του. Το τραγούδι είναι απλά μέρος της.

Πάρτε το τραγούδι για τον σκοπό, αλλά. Όταν η πόρτα του μπάνιου ήταν ανοιχτή και την ταλαιπωρία που σχετίζονται με τα μαλλιά της και αναρωτιούνται πού στο διάολο είναι - δεν είμαστε πολύ αργά και μαλακά και γλυκιά φωνή από τον αέρα αφαιρεθεί, οι λέξεις για να το μουρμουρίζει - επίσης. Μπορώ να αισθανθώ το κελάρι, έτσι δεν θέλουν να τραγουδήσει δυνατά ότι μπορώ να ακούσω. Αποφάσισα να μην του μιλήσω, αλλά η φωνή του είναι όμορφο. Κλείνω τα μάτια μου για μια στιγμή, προσπαθώντας να μπλοκάρουν όλες τις άλλες αισθήσεις που μπορώ να θυμηθώ. Όταν το βράδυ ήρθε, και η γη είναι σκοτεινή, και το φεγγάρι είναι το μόνο φως που βλέπουμε ....

Πείστε Μετά από αυτό, όπως χρόνια επιμονή φαίνεται να έρθει μαζί μου στο καραόκε. Μετά από μερικά ποτά, που αντικαθιστά διάολε, εκρήξεις των δωματίων σε χειροκροτήματα και φωνές, Noctis τον χαστούκισε στο πίσω μέρος. Επίσης, δύσκολα θα παρατηρήσει ότι κλαίω.


"Γιατί δεν πρέπει να σας πω;" Prompto είπε. "Είναι πολύ αστείο και ωραία, και σας αρέσουν τα τραγούδια μου και δεν με νοιάζει, πότε να σταματήσει και να πάρει τις εικόνες για μισή ώρα για να ολοκληρωθεί, αν γνωρίζω αυτό που θέλετε είναι να πάει στο σπίτι."

Ξάπλωσα στο χλοοτάπητα σε αυτό το στάδιο. Prompto πήρε μια ντουζίνα εικόνες του εαυτού μου και το δέντρο, και η θέα του στο λιβάδι και χόρτο .... Αλλά είναι μια όμορφη μέρα. Ο ήλιος λάμπει. Κάτω από το δέντρο, η θερμότητα δεν θα με ενοχλεί. Υπάρχει ακόμη και ένα αεράκι.

«Σίγουρα», είπε, η κάμερα στα μάτια του: «Μερικές φορές αναρωτιέμαι ... γιατί μου αρέσει;"

Αν γυρίζω το κεφάλι μου προς το μέρος του για να επιστρέψει σε μένα. Θέλω να δω το πρόσωπο, τις φακίδες του και φωτεινό μπλε μάτια. Θα ήθελα να ξέρω τι να πω. Πως δεν είναι ανόητος, ή άχρηστη, και ότι οι φίλοι του τον αγαπούν. Είναι σε θέση να αποθηκεύσει αυτές τις μνήμες της μοναξιάς. Αυτό Noctis δεν μισούσε και είχε πάντα ήθελε να είναι φίλοι. Έχει κρατήσει αυτά τα πράγματα δεν κάνει εσωτερικά, γιατί θέλω να, και θέλω να ακούσω. Ορισμένα σφάλματα που αισθάνεται σαν αυτό είναι που αγαπούν τους ανθρώπους. καλύτερες φωτογραφίες του, είναι αυτά που είναι ελαφρώς εκτός εστίασης.

Αλλά αντ 'αυτού, λέω να μου κάνει και να λάβει μια φωτογραφία του αυτοκινήτου. είναι από τις εικόνες σήμερα το απόγευμα, τι αποτέλεσμα: λίγο πριν φίλησε το χρόνο μας. Και τώρα κρέμεται πάνω από το κρεβάτι μου στην πετονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου