var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Η ιστορία της Μαφίας III λειτουργεί επειδή το World Open

Η προοπτική της μαφίας ΙΙΙ για τις φυλετικές εντάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι κάτι που σπάνια στα παιχνίδια. Κατά συνέπεια, ορισμένοι συγγραφείς έχουν υποστηρίξει ότι το gameplay του μαφίας III ήταν μια ιστορία δεν είναι τόσο καινοτόμο. Συμφωνώ ότι η ιστορία της Μαφίας III έχει περισσότερους κινδύνους από ό, τι το gameplay, οι δύο λειτουργίες στο σύνολό της. Το ανοικτό κόσμο πιο συναρπαστικό μαφίας III ιστορία στάση προς κάθε άλλη εργασία. Αν το παιχνίδι έχει παράσχει διαθέσιμη ατελείωτη ελευθερία, ανέφερε το παιχνίδι ιστορία.

Σίγουρα αγόρασα μαφίας ΙΙΙ λόγω της ιστορίας που έχει συσκευαστεί ως μια ιστορία εκδίκησης και του ρατσισμού στη δεκαετία του 1960 Το παιχνίδι ακολουθεί Λίνκολν πηλό, ένας βετεράνος του Βιετνάμ - πόλεμο, την εκδίκηση για την οικογένειά του διερευνώνται σκοτώθηκαν από το ιταλικό κοινό. Στην αρχή φαίνεται ότι η ιστορία πραγματικά το παιχνίδι είχε σωθεί. Λίνκολν ήχο δεν κατάλαβα στην αρχή, γιατί νόμιζα ότι ήταν ένα χάσμα μεταξύ σύντομες στιγμές της καλοσύνης πολλαπλές δολοφονίες. Όπως έχω παίξει περισσότερο, συνειδητοποίησα ότι το είδος της Μαφίας III καλά πήξει με την ιστορία γιατί δείχνει πώς Λίνκολν αγωνίζονται να βρουν τη θέση τους σε έναν κόσμο που τον σκοτώνει, είναι από.

Όπως έχω γράψει στο παρελθόν , μπορεί να παίξει πολλά να μάθουν την ποίηση, και σε αυτή την περίπτωση είναι ένα μάθημα σε μορφή και λειτουργία. Ένα παιχνίδι σαν ένα ποίημα δεν είναι μόνο αποτελεσματική, γιατί τα λόγια και τα ρήματα του, αλλά και η δομή των λέξεων που διατίθενται σε μορφή τους. Ένα ποίημα μπορεί να ελεύθερης μορφής στυλ, όπως ομοιοκαταληξία ποικίλουν, τις άκαμπτες μορφές όπως Villanelle, ένα ποίημα από δεκαεννέα γραμμές με ένα συγκεκριμένο μοτίβο ομοιοκαταληξία και τη χορωδία. Ορισμένες μορφές έρχονται επίσης με θεματικές παραδόσεις, λένε ένα σονέτο, το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιείται για τη θεραπεία αγάπη όπως έχει ένα παιχνίδι δράσης σε πρώτο πρόσωπο πρέπει να χρησιμοποιήσει από την ίδρυσή της, για να απεικονίσει τον πόλεμο.

Το ανοικτό κόσμο, το οποίο είναι επίσης γνωστό ως ένα sandbox, είναι γνωστός για την αίσθηση του για την ελευθερία. Οι παίκτες μπορούν να περιστρέψετε την γραμμική ιστορία και να εξερευνήσουν διαφορετικές περιοχές ή εργασίες που πρέπει να ακολουθήσουν καμία συγκεκριμένη σειρά. Μαφία ΙΙΙ, και παιχνίδια όπως δεκάδες, μορφή - Ασφάλεια κατοικιών επιτρέπει επίσης την ελευθερία της ήθη? Οι παίκτες μπορούν να λεηλατήσουν ή να σκοτώσει χωρίς σημαντικές συνέπειες ή ένταση στο χαρακτήρα κάθε τρόπο. Η αστυνομία μπορεί εύκολα να κρυφτεί ή να αποφευχθεί μια κλήση σύμμαχο να εγκαταλείψει το Λίνκολν κομμάτι. Αυτό σε πρώτη φάση, αισθάνεται σαν ένα παράδειγμα για το πώς να πάει ενάντια ιστορία. Σε ένα παιχνίδι ενός ανθρώπου που ελπίζει να εκδικηθεί την οικογένειά του, καταστρέφοντας το ιταλικό κοινό, υπό την προϋπόθεση ότι ανοιχτό κόσμο, όπως Λίνκολν με δική του ισχύ από την αρχή. Κάπως Λίνκολν είχε τον έλεγχο της Νέας Μπορντό, πριν αυτός αντιμετώπισε τον όχλο αφεντικό Sal Μαρκάνο.

Ωστόσο, η Μαφία III είναι μικρότερη από την κατάκτηση της εξουσίας, γιατί είναι γεμάτη ενέργεια, και να κατανοήσουν τον τρόπο να περιορίσει την ελευθερία είναι πραγματικά.

Νοείται ως ένα παιχνίδι βοηθά τους σχεδιαστές να κατανοήσουν πώς να το σπάσει, και να το βάλετε στο κεφάλι του. Ένα σονέτο δεν πρέπει να είναι για την αγάπη, η SPF δεν είναι πάντα ένα παιχνίδι πολέμου και ένα ανοικτό παιχνίδι κόσμο, όπως η μαφία III δεν είναι πάντα για την ελευθερία. Αν και δεν είναι όλη την ώρα, έχει Μαφίας ΙΙΙ κατά το άνοιγμα του μη - γραμμικό gameplay και αισθάνεται σαν ένα βάρος για Λίνκολν.

Λίνκολν είχε αρχικά οριστεί να είναι άφθαρτος. φυσική του δύναμη, προσφορά του αυτοκίνητα και ατελείωτες μπάλες, Λίνκολν είναι ένα τεράστιο ανοιχτό σε παγκόσμιο ποιότητας-A. Φαίνεται ότι η τυπική πρωταγωνιστής του Grand Theft Auto, ή ένα μέλος της ομάδας, στον ιερό τόπο, όπου όμως διαφέρει, και όπου το παιχνίδι είναι διαφορετικό από το γεγονός ότι είναι γεμάτη δύναμη. Επέζησε που πυροβολήθηκε στο κεφάλι, και μπορεί οι αμφισβητίες ποινικές ηγέτες για να τους πείσει να τα αφεντικά τους κάτω. Λίνκολν, μια ολόκληρη αποθήκη γεμάτη από ζώα, τα οποία περιλαμβάνουν για τον εαυτό σας, να καταστρέψει παρά φορές την επιθετικότητα του, όταν οι ζωές των ανθρώπων για τη διάσωση, ή τα μάτια ενός ετοιμοθάνατου εχθρού. Υπάρχει μια ευπάθεια στην ιστορία, αγνοώντας gameplay σκόπιμα. Και στην πρώτη θα μπορούσα να δω αυτό ως ένα λάθος, αλλά τώρα το βλέπω ως έναν τρόπο για να βελτιώσει τον τρόπο την ιστορία. Πρόκειται για μια αλλαγή, γιατί Λίνκολν offline. Λίνκολν μπορεί να αισθάνεται δικαιολογημένο για κάθε θάνατο, αλλά θα ήθελα να πιστεύω ένα μέρος του τον μισεί εκεί ό, τι έχει γίνει.

Είναι πολύ σπάνιο για ένα παιχνίδι για να δείτε επιτρέπει (και ενθαρρύνει) επίσης να κάνουν τη βαναυσότητα στην ερώτηση, καθώς και καταδικάζουν. Η ελευθερία του ανοικτού κόσμου είναι αυτό που σκοτώνει Lincoln, μεταφορική και (ενδεχομένως) κυριολεκτικά. Αυτό είναι ακριβώς τι σημαίνει να έχει τη μορφή της συνάρτησης με την ιστορία της. Οι ελευθερίες που παρέχονται στους παίκτες υπάρχουν μόνο περαιτέρω να αποδείξει Λίνκολν ανεύθυνη και επικίνδυνη, και δεν έχει σημασία τι επιλέγει τελειώνει τον παίκτη που θέτει Λίνκολν να υποφέρουν στο τέλος? Ακόμα κι αν Λίνκολν κερδίζει, χάνετε.

η ζωή του Λίνκολν ορίζεται από το σώμα, αφήνοντας τα πόδια του. Αν οι παίκτες να αισθάνονται ελεύθεροι να λεηλατήσουν ή να σκοτώσει τα κτίρια απάθεια για Συλλεκτικά, Λίνκολν αγωνίζεται τη θέση τους και τη δύναμή τους για να καταλάβουν. Στην πραγματικότητα, αν ο παίκτης περισσότερη δύναμη Λίνκολν για να ανταμείψει ο συνεργάτης του στο έγκλημα αποφασίζει τη θανάτωση και το κυβερνών κόμμα της Νέας Μπορντό μόνοι τους, Πατέρα James Ballard Λίνκολν σκοτώνει με ένα παγιδευμένο αυτοκίνητο. Αργότερα, σε συνέντευξή του, είπε ο πατέρας James δεν είχε σκοτώσει Λίνκολν δεν εκφράζει τη λύπη του γιατί δεν ήταν διαφορετική από το αλάτι Μαρκάνο, αναφέροντας Λίνκολν »που καταγράφονται από το δικό του τρόπο."

Δεν έχω ποιητική έμπνευση σε ένα παιχνίδι όπως το Mafia III, αλλά διαπίστωσε ότι κατάλαβα τη βασική μορφή που έχει λάβει σε αυτή την ιστορία - το τέλος. Μπορεί να μην είναι τέλεια, αλλά η εξαιρετική φύση της ανοιχτή μορφή του παιχνιδιού κόσμος είναι ο τρόπος που λειτουργεί με την αφήγηση (και κατά). Όταν εξετάζεται χωριστά, είναι εύκολο να κυριαρχήσει στην ιστορία της καινοτομίας μαφίας III, αλλά αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι χωρίς μηχανικούς του. Όταν στο σύνολό τους, είναι σαφές ότι η ιστορία του παιχνιδιού της εξουσίας και αντί να εργάζονται, καθώς και λόγω του τρόπου που κάνει είναι. Μαφία III εκτελείται στο κεφάλι σας, με τη μορφή ενός ανοικτού κόσμου, αλλά αυτό που κάνει, τυπικό ζευγάρι της ελευθερίας στον κόσμο είναι ανοιχτό με ένα χαρακτήρα που σαφώς δεν ήθελε κάτι από αυτόν. Όλα είναι πιθανά, όλα είναι διαθέσιμα, εκτός από τα πράγματα που είναι πολύ ενδιαφέρον.

Shonte Daniels είναι ένας νεαρός ποιητής και δημοσιογράφος από το Νιου Τζέρσεϋ παιχνίδια. Αυτή τη στιγμή συνδέεται με επεξεργαστή επανα-καλωδίωση και λέκτορας για Ρύγχος Magazine.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου