var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

HUD Mod που θα μου επιτρέψει το Witcher 3 για να ξαναβρεί

Άγρια Hunt: Έχω παίξει πολλά The Witcher 3. Όπως πολλές άλλες. μετρητή μου ατμοπυρολυμένης 200 ώρες δεν είναι η πρώτη καταμέτρηση φορά που έπαιξα το παιχνίδι στο PS4. Νόμιζα ότι είδα τα πάντα ήταν εκεί για να δει, αλλά έχω εγκαταστήσει πρόσφατα ένα mod αποδείχθηκε λάθος μου.

Αυτό το mod είναι το πνεύμα ερημιά φιλικό HUD , στην οθόνη του The Witcher, μια σειρά από μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές 3 στην οθόνη. Όταν ο Λουκάς έγραψε για το θέμα αυτό εμπίπτει στην επεκτατική mod χιόνι τον περασμένο μήνα, συνειδητοποίησα ότι ποτέ δεν Witcher 3 modding εισήλθε πράγματι. Δεν πίστευα ποτέ ότι το παιχνίδι ως κάτι σαν Skyrim ήταν μια σκηνή modding στο σπίτι. Άρχισα να ψάχνω για το καλό Witcher 3 Mods και βρέθηκαν κάποιοι άνθρωποι συνιστούμε HUD ευπρόσδεκτη. Εγκατέστησα και το αγαπώ.

Μπορείτε να δείτε ένα demo εδώ:

Το μοντέλο έχει πολλές αλλαγές στο παιχνίδι? πάρα πολλές για να λίστα εδώ. Ειδικότερα, εξαλείφει συχνά ενοχλητικές παιχνίδι HUD εντελώς, αλλά μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε με ένα μόνο κλικ του αριστερού stick. (Προσθέτει πολλές προσαρμόσιμες συντομεύσεις πληκτρολογίου, αλλά παίζω με έναν ελεγκτή).

HUD κάνει αρκετές αναφορές για τη χρήση στον κόσμο του παιχνιδιού για να γυρίσει για να φιλοξενήσει υπερμεγέθη εικόνες κουμπί μπότες εξάλειψη αλληλεπίδραση. Έχει επίσης ένα μπουφέ για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής, όπως η δυνατότητα να δείτε το κύριο μενού κατά τη διάρκεια σκηνές για να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα διακόπτη που μετατρέπει τη γάτα έξω από ένα φίλτρο σπηλιά, και ένας τρόπος για να Geralt καλύπτουν κρατήσει αυτόματα το σπαθί σας μετά τη μάχη ,

Μου αρέσει το παιχνίδι για να σπάσει στη μέση του διαλόγου, όπως μπορείτε ακόμα να πάρετε κολεγιακά εικόνες σαν αυτό:

Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι εδώ:

Όταν το Witcher Geralt αίσθηση ενεργοποιείται τώρα βλέπει το στόχο του για το παιχνίδι World Mission επικαλύπτονται. Είναι "κολλήσει" στον προορισμό του και εξ ορισμού μόνο την απόσταση και το σχετικό ύψος. Στην αρχή βρήκα κουνώντας το κείμενο (μπορεί να αλλάξει ένα ενιαίο σημείο ή ακόμα και εμφανίζονται σε ένα ύφος της λήθης πυξίδα στην άκρη της οθόνης), αλλά μου έχει γρήγορα και διαπίστωσε ότι άλλαξε τον τρόπο που παίζω και να απολαύσετε το Witcher. 3

Είμαι αρκετά ισχυρή αντι-minimap έγραψε στο μήκος στο παρελθόν . Η σύντομη εκδοχή είναι ότι έχω στο minimaps σκεφτείτε παιχνίδια μια απόσπαση της προσοχής, και να λάβει τα μάτια τους ανοικτά για το τι θα πρέπει να είναι, δηλαδή, το ίδιο το παιχνίδι. Είναι σαν τη μύτη στην κάρτα του τηλεφώνου σε μια όμορφη πόλη για να με τα πόδια. Μερικές φορές μπορείτε να αναζητήσετε και να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για την ομορφιά του περιβάλλοντος χώρου είναι, αλλά εάν θέλετε πραγματικά να επιτύχουμε κάτι, θα πρέπει να δείτε στο χάρτη.

Όλο και περισσότερα παιχνίδια έρχονται με καλό υποκατάστατο minimap, αλλά The Witcher 3 έχει, δυστυχώς, πάντα περισσότερο ή λιγότερο αναγκαία για να κρατήσει την κάρτα σας. Κινούμενοι στόχοι στον κόσμο, ακόμα και με αυτό το mod, τελικά μπορώ να κινηθεί με το χάρτη.

Γνωρίζω τον εαυτό μου σε αυτό το παιχνίδι αρκετά καλά αυτή τη στιγμή (ελπίζω όχι), αλλά μακριά από τη γωνία της οθόνης μου επιτρέπει τα αξιοθέατα της ένα νέο τρόπο για να απολαύσετε κυρίως γιατί τρέχω γύρω από το άλογο. Εάν είστε ένας τοξικομανής Witcher 3 αγόρι, ήθελα να συστήσω την εγκατάσταση HUD εκφράζει την ικανοποίησή της και να δώσει μια δίνη.

Ξέρω ότι υπάρχουν και άλλες καλές Witcher 3 mods mod αν σας συστήσει τακτικά αυτό το παιχνίδι, τι μπορεί να είναι περισσότερο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου