var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

καταστραφεί διερευνηθούν ένα παιχνίδι τρόμου glitchy ταινίες και βιντεοπαιχνίδια

Όταν ήμουν παιδί, ένα ανεξήγητο φόβο του ανοίγματος παιχνίδια είχε στον υπολογιστή μου. Συχνά ήταν ο αδελφός του παιχνίδια, και φοβάμαι να το βρείτε. Αλλά ακόμα και στην σύντομη στιγμή του σκότους πριν από προαποδοθεί βίντεο ή γραφικό αλλοιωμένο γεμίζει την οθόνη, δεν ήταν μόνο ότι φοβόμουν να πιαστεί, φοβόμουν να ανακαλύψετε κάτι που δεν πρέπει να δείτε. Ξεχάστε ένα παιχνίδι Σπάγκοι Σοφία Πάρκο , δημιουργώντας αυτά τα συναισθήματα.

Ξεχάστε είναι μια φρίκη - παιχνίδι για έναν κατεστραμμένο δίσκο. Μακριά από το να είναι μια φθηνή CREEPYPASTA είναι να προσφέρει ένα καλλιτεχνικό όραμα σε έναν χαμένο κόσμο που είναι έτοιμος να πεθάνει. ένας υπολογιστής που έχει ό, τι φαίνεται να είναι μια προηγούμενη έκδοση των Windows και να κατεβάσετε ένα πρόγραμμα που ονομάζεται εκκίνησης "frgtn.exe." Και στη συνέχεια λίγο από όλα είναι χάλια.

Το πρόγραμμα έχει φορτωθεί, προφανώς ονομάζεται Ξεχάσατε Βασίλεια παιχνίδι, υπέστη σοβαρές ζημιές. Στους λίγους εναπομείναντες χώρους που μπορείτε να εξερευνήσετε τους χαρακτήρες που φαίνονται καλά αυτό το γεγονός για να μιλήσει γνωρίζει. Είναι, επίσης, γνωρίζουν ότι η παρουσία τους στο παιχνίδι σύντομα διεφθαρμένη μέσα και χαθεί για πάντα.

Ενώ το παιχνίδι είναι μάλλον μικρή και η πλοκή και ο διάλογος δεν διαφέρουν σημαντικά, ανάλογα με την επιλογή σας, αλλά να θυμάστε ότι αυτό το παιχνίδι, αυτές τις στιγμές της παράλογος φόβος πίσω στο σπίτι με τους γονείς μου. Όταν ήμουν παιδί, ένιωσα τόσο ζωντανός παιχνίδια, και ήμουν τόσο ανίδεος καθώς εργάζονταν, ότι νιώθω σχεδόν ένοχος αν έχω μείνει μόνη της αυτούς τους κόσμους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θυμηθείτε, μιλάμε αυτούς τους χαρακτήρες από ό, τι περίμενα, όταν ήμουν νεότερος, μια πλούσια εσωτερική ζωή διαταράσσεται από τις πράξεις μου.

Είναι με πολύ συμπληρώθηκε ξεχνάμε την ατμόσφαιρα και τον ενθουσιασμό για κάτι τόσο μικρό, και είναι λίγο τρομακτική εμπειρία αξίζει τον κόπο. Μπορείτε να ελέγξετε για δωρεάν σε itch.io .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου