var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Όπως και στο Game of Thrones (επιτραπέζιο παιχνίδι) για να κερδίσει

Game of Thrones δεν είναι σαν τα άλλα παιχνίδια . Ενώ υπάρχουν πολλοί εκεί έξω είναι παιχνίδια στρατηγικής, και πολλά παιχνίδια στα οποία να είναι ανθρώπινη μαζί ουρές, χωρίς την διαχωριστική γραμμή μεταξύ τους και κλασικά πτήση της φαντασίας με τα πόδια. Τι μπορεί να κάνει ανάποδα δύσκολο να φτάσουμε. Έτσι, είμαι εδώ για να βοηθήσουμε.

Αυτό το κομμάτι αρχικά εμφανίστηκε 1:14:15.

Παίξτε το παιχνίδι για χρόνια, και να κερδίσει από μια-δυο φορές με κάθε δωμάτιο (συμπεριλαμβανομένων των επεκτάσεων), βρήκα μια σειρά από σημαντικές συμβουλές για να είναι χρήσιμη, δεν έχει σημασία ποιος θα παίξει ή να παίξετε ενάντια.

Λοιπόν, αυτό - δεν είναι κάθε φορά εγγυημένη για να κερδίσει - όσο στρατηγική παίζει ρόλο, ακόμα και τα καλύτερα σχέδια σε αυτό το παιχνίδι μπορεί να εκκρεμεί από καθαρή ατυχία - αλλά αν δεν κερδίσει, θα είναι πολύ κοντά.

Επιλέγοντας το Σπίτι

Τυχερά παιχνίδια σπίτια δεν είναι ισορροπημένη. Δηλαδή, από τεχνική άποψη, θα μπορούσε να είναι, αλλά παίζουν το παιχνίδι αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και να δείτε ότι μερικοί έχουν μια ομαλότερη βόλτα από τους άλλους. Αν παίζετε με 4 παίκτες, οι δύο "Νότου" στρατούς - Baratheon και Lannister - έχουν μια πολύ ευκολότερο χρόνο από αυτό, επειδή είναι ελεύθεροι να κυνηγήσουν άδειο φρουρές στο κάτω μέρος του χάρτη. Αντίθετα, σε μια σειρά από έξι παίκτες, Martell και Tyrell είναι ασφαλέστερα, ειδικά αν κρατήσει τον εχθρό στη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών.

Οι Starks τείνουν να έχουν έναν σκληρότερο χρόνο του, όπως αυτές εξαπλωθεί σε όλη την Βόρεια, γεγονός που τις καθιστά ευάλωτες. Greyjoy και ... καλά, κοίτα, αν έχετε έναν σκληρό χρόνο (ή μια ικανοποιητική νίκη) θέλετε να χρησιμοποιήσετε το Greyjoy. Είναι σκληρή, το παιχνίδι, χωρίς μάρτυρες, και την θέση του στο παιχνίδι για να ξεκινήσει "άλεσης κρέατος», όπου πολλές από τις πιο σημαντικές μάχες φαίνεται θέση (τουλάχιστον στα βόρεια) για να λάβει, δεν επιτρέπονται.

Εν ολίγοις, βρήκα τα δύο καλύτερα σπίτια για Lannister και Baratheon, αν δεν ήταν για τις απλές κλειδαριές εγγύτητα σε παιχνίδια 4 παίκτες και επειδή έχω βρεθεί γενικά χρήσιμα γέφυρες.

Δεν είναι μαλάκες

Αν και επιφανειακά είναι ένα παιχνίδι της κατάκτησης και να κερδίσει μάχες, όχι τα πάντα είναι εκεί για να κάνει, και αν είστε ο τύπος που πηγαίνει τρελό και ξεκινά επίθεση εναντίον όλων (ή κάποιος) στο δεύτερο γύρο, θα σας σύντομα, ότι μπορεί να βρεθεί σε όλες τις κατευθύνσεις και πάλι επιτέθηκαν, και έξω από το παιχνίδι. Μείνετε θα ηρεμήσει το άνθρωπο . Ας το παιχνίδι για την αναπνοή λίγους γύρους το καθένα να επεκτείνει λίγο, να βρουν τα πόδια τους για να δείξει το χέρι τους, πώς οργανώνουν στρατούς και την κίνησή τους, στη συνέχεια, την επίθεση.

να κάνουν φίλους

Το βρίσκουν πολύ πιο εύκολο να κερδίσει αυτό το παιχνίδι, αν κάνετε συμμαχίες. Δεν συμμαχία θα διαρκέσει όλο το παιχνίδι - ο καθένας πρέπει να κάνει ένα τρένο, για να κερδίσει το παιχνίδι, αργότερα - αλλά για 6-8 γύρους, αν μπορείτε να μοιραστείτε τους εχθρούς σας με τους φίλους σας, θα βρείτε τα πράγματα πολύ πιο εύκολα. Είναι σπάνιο ότι μόλις η προσφορά αρκετή για να καλύψει όλες τις ένοπλες μέτωπα σας, ώστε να είναι σε θέση να φύγει για γύρους με ανοιχτή την ασφάλεια 2-3 χρήσιμο, αλλά και επικίνδυνη (βλέπε παραπάνω).

Κρατήστε τις κάρτες

Ενώ υπάρχουν διαφορές μεταξύ της γέφυρας του συνόλου των νοικοκυριών είναι να επικεντρωθεί, υπάρχει μια γενική ομοιότητα με αυτά, Έχουν απίστευτο 1-2 κάρτες, κάποια μέτρια, κάποια με φανταχτερά εφέ και 1- 2 κάρτες των παγίδων σε έναν αγώνα άχρηστο, αλλά ένα χάος με τον αντίπαλό σας επίσης.

Περιττό να πούμε ότι, ο καθένας είναι πιο χρήσιμη σε ένα δεδομένο σύνολο περιστάσεων. Αλλά από τη στιγμή που κάθε φορά που αγωνίζονται να έχουν για να παίξει μια κάρτα, και το ήμισυ του χρόνου που έχετε μια μάχη για την αμυντική, δεν θα είναι πάντα σε θέση να παίξει την κάρτα που θέλετε να ξέρετε ακριβώς πώς θέλετε.

Αν πρέπει να δοθεί προτεραιότητα, διατηρώντας ισχυρότερη κάρτα σας στο αποθεματικό. Gregor Clegane, Stannis κ.λπ. Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά συχνά άλλες επιδράσεις κάρτα μπορεί να είναι δελεαστικό! Ας μην το επηρεάζει. Όπως είπα, μπορείτε να αφήσετε το δικό σας προσεκτικό σχεδιασμό, πολλοί από τους αγώνες του και όταν τα συγκεκριμένα αποτελέσματα που συμβαίνουν θα μπορούσε να είναι άχρηστο. Αλλά ωμής βίας εξακολουθεί να είναι χρήσιμη.

BET KLUG

σχεδιαστές παιχνιδιών θέλαμε να πιστεύουμε ότι όλες οι θέσεις είναι η ίδια επίδραση στην πίστα. Δεν είναι αυτοί. Το Σιδηρούν Θρόνος μπορεί να είναι διασκεδαστικό όταν σας δένουν αποφασίσει διαλείμματα, αλλά η κύρια αξία του - αρχικά - δεν είναι τόσο χρήσιμα όσο τα άλλα δύο θέσεις (εκτός και αν το παιχνίδι τελειώνει και μπορείτε να κερδίσετε το παιχνίδι πριν από τη λήψη τους άλλους παίκτες με τη σειρά τους).

Φέουδα (το ξίφος) να σας δώσει ένα μεγάλο πλεονέκτημα στη μάχη, το ψωμί και το βούτυρο του παιχνιδιού. Έτσι, τώρα που το σπαθί είναι καλή, αν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά.

Αλλά εκτός από τα χρήματα για το δικαστήριο του βασιλιά. Όχι μόνο να σας δώσει χρήσιμες λειτουργίες, όπως η δυνατότητα να δούμε τον αντίκτυπο της επόμενης επίθεσης ή να αλλάξετε τις παραγγελίες sauvageon δυνάμεις, αλλά η κυβέρνησή του σχήματος αστέρα καρτέλες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνουν το παιχνίδι ή να σπάσει. Ένας παίκτης μπορεί να παίζει τρία +1 μάρκες ενάντια σε κάποιον που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα το μεγάλο πλεονέκτημα σε κάθε ευκαιρία.

RAIDS; Haha, NO

Αν δεν έχετε ένα κίνημα κόκορας στο συγκεκριμένο στο μυαλό, RAID τσιπ είναι δειλοί και ανόητοι. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορείτε να αντιστοιχίσετε ένα παιχνίδι επιδρομή, η οποία είναι συνήθως καλύτερο να παίξει κάτι σαν την υποστήριξη ή εξουσία.

ΜΕΤΡΗΤΑ

να χρησιμοποιούν τα τσιπ δύναμης, όσο πιο συχνά μπορείτε να διαθέσετε. Χρήματα μιλά σε αυτό το παιχνίδι, όπως το Παρίσι για τις δυνατότητες να επηρεάσουν τη μοίρα του παιχνιδιού θα μπορούσε τελικά να αποφασίσει (πρέπει επίσης χρήματα για να καταλάβει μια περιοχή για να κατακτήσει, αλλά στη συνέχεια να απογειωθεί μονάδες). Εκτός αν ξέρετε ότι πρόκειται να είναι μια επίθεση του στρατού, την υπεράσπιση ή υποστήριξη, παίζουν ένα μετρητή ενέργειας σε ένα κατειλημμένο χώρο. Ένα καλό σχέδιο, μερικές φορές όταν σώζετε την εργασία είναι να έχουμε ένα υπερυψωμένο μόνο πίσω από τις γραμμές, και να συμμετάσχουν σε κάθε γύρο, αλλά ένα παράδειγμα της δύναμης πάνω του. Μπορεί να μην φανεί όπως πολύ, αλλά το 6-8 τοις μετρητοίς θα μπορούσατε να πάρετε από αυτό κάνει τη διαφορά.

πύργους γραφείων

Πολιορκία πύργους που μπορείτε να αποπλανήσει δύναμη με την επίθεσή τους, αλλά είναι μια ψευδαίσθηση. Εκτός αν παίζετε ένα παιχνίδι με 4 παίκτες και θέλουν την κάρτα για να καθαρίσετε τα ισχυρότερα φρουρές "APN", πύργους πολιορκίας είναι περισσότερο πρόβλημα από αξίζουν. Είναι ευάλωτοι λόγω του κόστους τους, και ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτός από μάχες κάστρο (και να τους σκοτώσει αμέσως χαθούν αν) σημαίνει ότι δεν αξίζει τον κόπο. Πάρτε τοποθετήστε δύο κυρίους.

ΜΑΡΙΝΕΣ είναι δολοφόνοι

Μην ξεχνάτε τις θάλασσες! Πεζοναύτες μπορεί να είναι μια σημαντική επένδυση σε όλα τα νοικοκυριά, όχι μόνο για το γεγονός ότι μπορείτε να ξεκινήσετε την απροκάλυπτη μαζικές επιθέσεις (αλυσίδα των πλοίων στις περιοχές άλμα μισό - τρόπο κατά μήκος του χάρτη), αλλά επειδή η αξία του ως μονάδες υποστήριξης μπορεί να κάνει μια μεγάλη να κάνει τη διαφορά στον αγώνα, ειδικά όταν τόσες πολλές σημαντικές θέσεις ακτές στο χάρτη.

Κίνησή σας ΕΓΙΝΕ

ΣΥΜΦΩΝΙΑ. Εδώ είναι οι πιο χρήσιμες συμβουλές που έχω. Να είστε πολύ προσεκτικοί, όπως κάνετε την τελική σας βήμα για τη νίκη. Επιτρέψτε μου να εξηγήσω.

Εκτός εάν το προκαθορισμένο χρόνο, κέρδισε το παιχνίδι, όταν ο πρώτος παίκτης που φτάνει 7 κάστρα. Όπως παίξει 4-6 άνθρωποι γενικά, αλλά αν ένας παίκτης πριν από τη συνταξιοδότηση, φθάνοντας 4-5 άλλους παίκτες, βέβαια, προσπαθήστε να συνδεθείτε ξανά. Έτσι, αν η προσέγγιση GOT όπως θα, για παράδειγμα, ο κίνδυνος, ποτέ δεν θα πάρει πίσω κάπου. Κάθε φορά που θα φτάσετε, θα κληθείτε πίσω.

Αντ 'αυτού, να πάρει την προσέγγιση ως Mario Kart. Όχι πραγματικά. Αυτό το παιχνίδι, όπως το Nintendo εκτελείται, βασίζεται στην ιδέα της λαστιχάκια βάση. Οι στρατοί τους περιορίζονται σε μέγεθος, για παράδειγμα, έτσι ώστε να μην όλους τέντωμα και μπορεί να κατακτήσει? Εξακολουθούν να είναι επιρρεπείς περιοχές στο χάρτη, το οποίο είναι το πώς οι παίκτες τόσο εύκολα δύο απώθησαν ένα σημείο ή στο δρόμο για τη νίκη.

Στο Mario Kart, είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσει και να μείνει πίσω. Περίπου 2-4 μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, κάτω από το ραντάρ, και αν το ένα μπροστά από τη γραμμή του τερματισμού στην όραση, υπέρταση είναι έκπληξη και κάνετε την κίνηση σας. Κάνει ακριβώς το ίδιο στο Game of Thrones.

Κέρδισα τα περισσότερα από τα παιχνίδια μου, ότι του ενός, πυροβολήθηκε στο τελικό γύρο του παιχνιδιού. Πέρασα 2-3 στροφές του στρατού μου στη θέση του να πάρει, να πάρει λογιστή εντολή μου εργαζόταν στο κεφάλι μου, και τελικά ξεκίνησε μια εκστρατεία που θα διαρκέσει 2-3 Κάστρα στον πρώτο γύρο και εγκατέλειψε το παιχνίδι πριν από τους αντιπάλους μου είχαν την ευκαιρία να ανακάμψει. Πώς .

Είναι μια ριψοκίνδυνη κίνηση, ξέρω πώς να αφήσει τα πράγματα πολύ αργά, μπορεί στα σχέδιά τους διακόπτεται από κάποιον να οδηγήσει στα άλλα σχέδια. Έτσι, αν είστε τυχεροί να πάρετε ακριβώς ένα πόλεμο προσφορών πριν από αυτό, βεβαιωθείτε ότι έχετε την Iron Throne. Αν δεν έχετε καλό αν ακολουθήσετε όλες τις άλλες παραπάνω συμβουλές, ελπίζουμε ότι θα είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, κάποια εμπόδια στο δρόμο για να αντιμετωπίσει όταν κάποιος σας προσπαθώντας να μάθετε πριν είχατε την ευκαιρία να παραγγείλετε αφαιρέσετε.


Αυτό είναι λίγο πολύ αυτό! Όπως είπα, αυτό είναι κάθε φορά, καμία εγγύηση της νίκης - η ευτυχία θεά και οι φίλοι ποτέ δεν τράνταγμα εξετάζεται - αλλά αν έχετε πρόβλημα να πάρει το αφεντικό και τη στοίβα σε ένα από αυτά τα παιχνίδια επάνω, ελπίζουμε ότι αυτό θα βοηθήσει.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν το παιχνίδι κανενός, αγνοήστε όλες τις συμβουλές παραπάνω - και να συνεχίσετε να παίζετε όπως συνήθως. Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου