var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Εδώ είναι ένα παιχνίδι ζόμπι σε ένα τραπέζι στην συνάντηση

Στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας , ένα παιχνίδι για Ludum Dare 37 αναπτύχθηκε, ένα ζόμπι άτομο πρέπει να διεισδύσει σε μια τριάδα και να κλέψουν τα μυστικά τα εγκλήματά τους. Αλλά για να το πράξει, για τη ζωή είναι πολύ πιο δύσκολο από ό, τι φαίνεται.

Κινεζική δωμάτιο είναι ένα απλό σύνολο των ελέγχων κάτι που κάνουμε ασυνείδητα κάθε μέρα: μια ανθρώπινη εμφάνιση. Ο χαρακτήρας που παίζεται ξυπνάει σε ένα δωμάτιο με τα μόνα οδηγίες είναι η λίστα των πραγμάτων στη δεξιά πλευρά της οθόνης για να κάνετε. Θα πρέπει να πατήσετε τα πλήκτρα του πληκτρολογίου, να αναβοσβήνει, αναπνέει και η καρδιά σας χτυπά πιο γρήγορα με το χέρι. Αν όχι, τότε ο συναγερμός θα ηχεί στα αυτιά, και σταδιακά ανακάλυψε ως απατεώνα. Έτσι, το καθεστώς του τι πρέπει να κάνουμε, τα οποία βρίσκονται σε μέσα ενημέρωσης res εξαλειφθεί στην ιστορία, είναι γνωστό. Η γυναίκα μπροστά από εσάς θα γνωρίζετε τα πάντα σχετικά με αντίπαλες συμμορίες, χρυσό Lotus, αλλά και ό, τι ζει το σώμα, αλλά δεν το κάνουν, και σε μια σκληρή συστροφή της μοίρας, έχουν επίσης την ευκαιρία να απαντήσει στις ερωτήσεις σας. Μπορούν ταχυδακτυλουργίες ένα κρέας τρέχει μαριονέτα και να καθορίσει τη δράση του παιχνιδιού την ίδια στιγμή, και είναι πολύ δύσκολο.

Η πρόκληση της κινεζικής κουζίνας είναι η βάση της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης. Έχω μόλις είχε χρόνο να διαβάσει ένα διάλογο και να απαντήσετε σε μεταξύ αναπνεύσει και αναβοσβήνει για να θυμόμαστε. Σε ένα σημείο, κατάλαβα, θα τρώω είχε, γεμίζει το στομάχι, και στη συνέχεια να ακούσει τον κώδωνα του κινδύνου. Πανικόβλητοι, ανακριτής μου μου είπε: "Φαίνεται ότι είχατε ένα εγκεφαλικό επεισόδιο," Αφού πατήσετε το κουμπί που μου έκανε σκατά. Είμαι πολύ καλός στα συμβαλλόμενα μέρη.

Δεν έχω αρκετό, έπρεπε να είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να κάνει περισσότερα από ό, τι ακούν, αλλά τουλάχιστον έχω να μασάτε και να καταπιούν τα τρόφιμα. Μπορείτε να κατεβάσετε την κινεζική είσοδο δωμάτιο στο itch.io , και να ελέγξετε το υπόλοιπο της μαρμελάδας παιχνίδι της Ludum Dare ιστοσελίδα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου