var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Σήμερα υπάρχει μια νέα σειρά από κομμάτια

Αν αναρωτιέστε ποιο είναι το ενιαίο καλύτερο - πωλήσεις ατμού με το χρόνο του αρέσει να χτυπήσει τα πεδία των μαχών για τη συλλογή και το Star Wars, δεν ζητούν περαιτέρω: είναι το τράβηγμα στον τρίτο ουρανό, ένα JRPG PC που είναι σήμερα.

διαφήμιση

Ωστόσο, έχω την τρίτη πίστα για να παίξετε το παιχνίδι Sky PC μου είναι σπασμένο και δεν μπορούν να εργαστούν σε Ασκός στο Mac μου, αλλά από όλους τους λογαριασμούς, είναι εξαιρετική, αν και μάλλον θα πρέπει να μην παίζουν μέχρι έχετε παίξει τα δύο πρώτα παιχνίδια ( σχετικά με το παιχνίδι σε κάθε περίπτωση , είτε PC ή το PSP / CV). Ο τάφροι Kevin Ιησού του Ναυή και Estelle για τον ιερέα και το νέο βοηθό του, ένα τόσο - ονομάζεται θρησκευτική Ries και φέρνει σχεδόν κάθε δύο πρώτοι χαρακτήρες γραμμές στον ουρανό.

Η δομή των μονοπατιών στον ουρανό 3 είναι πολύ διαφορετικό να πω από τα δύο πρώτα παιχνίδια, αλλά κάποιοι Ιάπωνες οπαδούς, αυτό είναι το καλύτερο της σειράς , το οποίο είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα. Αν και όταν βρείτε έναν τρόπο για να πάρει αυτό που εργάζονται στο Mac μου (και μόλις έχω βρει το χρόνο για να παίξει), άφησα τα ωραία ανθρώπους αυτό που σκέφτομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου