var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Πλατφόρμες Nintendo Wario γραμμή πάρα πολύ καιρό πριν Τελικό

Βασικά τέχνης Wario κόσμο.

Υπάρχει ένα συγκεκριμένο ανεμιστήρα ένταση Nintendo είστε πιθανόν αναρωτιούνται αυτές τις ημέρες: Τι νέο υπάρχει Wario πλατφόρμες; Μία φορά το βασικό της περιοχής της εταιρείας, παιχνίδια δράσης με Mario κλωνοποιήσουν Bizarro κόσμο ήταν ΜΙΑ για σχεδόν μια δεκαετία. εξετάζοντας την ιστορία του Wario, μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί. Έτσι, ας το κάνουμε.

διαφήμιση

Για την αναδρομή στο ιστορικό των παιχνιδιών Wario πλατφόρμα δράσης είναι, κατά μία έννοια, η ιστορία της Nintendo που επιδιώκουν από τα τέλη της δεκαετίας του '80 έως τα τέλη του '00. Για να καταλάβουμε πραγματικά Wario, χρειαζόμαστε λίγα χρόνια πριν από την εμφάνιση του στην αρχέγονη σούπα πίσω, γέννησε, πρέπει να θεωρηθεί το παιχνίδι ως μια μεγάλη Wario.

Το Game Boy, το επαναστατικό φορητό σύστημα τυχερών παιχνιδιών ήταν το πνευματικό τέκνο του θρυλικού μηχανικούς Gunpei Yokoi Nintendo. Ως εκ τούτου, Δ1 ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των τίτλων έναρξης για το σύστημα Yokoi του τμήματος της Nintendo, που ονομάζεται R. ο πρόεδρος της Nintendo εκείνη την εποχή, Hiroshi Yamauchi, οι διάφορες ομάδες ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε χωρίζονται μεταξύ τους, ανταγωνίζονται εσωτερικά για τον έπαινο σας. Shigeru Miyamoto, δημιουργός του Mario, τότε έτρεξε μια ομάδα γνωστή (αργότερα EAD) και ως εκ τούτου δεν έχει καμία σχέση R & D4 με την παραγωγή των κινητών Ενιαία Mario.

-1 παιχνίδι: Super Mario Land (1989)

Τι το Game Boy δημιούργησε ομάδα Yokoi ήταν μια πολύ σπάνια Mario. Bowser έχει αντικατασταθεί από έναν ξένο. δεν ανακτήθηκαν ταρταρούγα? Είναι εξερράγη. μπάλες φωτιά αντικαταστάθηκαν από σφαίρες από καουτσούκ γερός μέχρι να βγείτε από την οθόνη. Δύο παλιές γνωριμίες αντικαταστάθηκαν από σφίγγες, αγάλματα της Νήσου του Πάσχα Moai και τα ρομπότ. Δύο επίπεδα ήταν στην πραγματικότητα οριζόντια shmups.

Super Mario Land.

Κάθε ιδιοτροπία μάλλον αυθαίρετες ιδιοτροπίες ενός νέου σχεδιαστική ομάδα μπορεί να πάρει, πέρα ​​από τη συγκεκριμένη φιλοσοφία σχεδιασμού. «Λοιπόν, όταν λαμβάνεται το ηχητικό εφέ όταν Mario, όπως το Super Mario μετατρέπει ένα παράδειγμα, τα μέσα - τον τρόπο στην ανάπτυξη, όπου ο ίδιος ήχος - χρησιμοποιήθηκε επίδραση του Super Famicom,» δήλωσε ο Kazumi Totaka Συνθέτης Super Mario Land 2 σε μια συνέντευξή του το 1992 . «Ωστόσο, η χρήση αυτού του ήχου - επίδραση στο αγόρι παιχνίδι ήταν ένα παράξενο συναίσθημα, επικάλυψη Super Mario World. Φοβηθήκαμε ότι οι παίκτες παίρνουν αρνητική συνείδηση ​​παίζει σε μια μικρή οθόνη που δεν ήταν ξωτικά κλίμακας με αυτό το υλικό, κ.λπ. Για το λόγο αυτό, επιλέξαμε διαφορετικά ηχητικά εφέ πολλά από τα άλλα παιχνίδια Mario. "

διαφήμιση

Θα επανέλθουμε για να αναπτύξουν παρόμοια σύγχρονη συνεντεύξεις Super Mario Land, αλλά όχι πολύ από ένα τέντωμα για να φανταστεί κανείς ότι η ίδια φιλοσοφία για να καθοδηγήσει τη θεμελιώδη παραδοξότητα της πρώτης Mario Land, όταν η αλλαγή πάντα, κανείς δεν θα αισθάνονται ότι είναι ανήλικος έκδοση του κάτι για να παίξει αυτό υπάρχει ήδη.

0 Παιχνίδι: Super Mario Land 2 (1992)

Wario έκανε το ντεμπούτο του εδώ ως ανταγωνιστής του παιχνιδιού. «Η αλήθεια είναι, αυτό το είδος της συνέβη αρχικά με το όνομα και τα πάντα άλλαξαν αργότερα,» δήλωσε ο διευθυντής Hiroji Kiyotake στην ίδια συνέντευξη. Wario είναι ένα αρκτικόλεξο για warui, η ιαπωνική λέξη για το «κακό» και Mario. (Αυτό γίνεται με την M για τις χώρες του κεφαλιού Mario όπου λογοπαίγνια που δεν πετούν).

διαφήμιση

χορηγία

Kiyotake είπε ότι ακόμα παράξενα, ήθελε να κάνει το παιχνίδι, αλλά αναγκάστηκε να αποσυρθεί λίγο. «Αλλά αν δείξαμε πρώτο μας έργο για τον καθένα όπως,«δεν ξέρω ... αυτό είναι Mario; Εμείς αναγνωρίζουμε το λάθος τρόπο ήταν, έτσι η ιδέα, μαλακό και κάτι λίγο κόσμο είναι στην πραγματικότητα πιο κοντά στο υπάρχον Mario. "

Παιχνίδι 1: Super Mario Land 3: (1994) Wario Land

Έτσι, ξέροντας τι ξέρουμε, μπορούμε να δούμε πώς Wario πρωταγωνιστές (ή τουλάχιστον η αντι-ήρωα) το επόμενο παιχνίδι της σειράς πρέπει να τετραγωνίσουμε τον κύκλο: Εάν ένας ξένος Mario ήταν πολύ παράξενο, αλλά ένα «κανονικό» Mario ήταν θυμηθείτε εκδόσεις της κονσόλας, γιατί να μην κοπεί Mario μαζί την εξίσωση;

διαφήμιση

Η κύρια κίνηση, το Wario Mario είχε διακόψει την ικανότητα του να διαβιβάσει και να σπάσει μπλοκ με ένα άγγιγμα της Β Αυτό το κλειδί πιθανώς από το γεγονός ότι ο αριθμός των σχεδιαστών διαπίστωσε ότι πολλοί παίκτες αγωνίζονται για να κρατήσει προέρχεται το κουμπί Β για να τρέξει να τρέξει στο παιχνίδι Boy, ενώ το ένα για να πηδήσει, όπως και στην ίδια συνέντευξη Wario γης δίνεται 1.992 παίκτες δεν πρέπει να αλλάξει, αντί για το χειρισμό του ίδιου μεταξύ των δύο κουμπιά.

Super Mario Land 3: Wario Land.

Οι παίκτες δεν προσπαθούν να τρέχει μέσα από τα επίπεδα του παιχνιδιού, έπρεπε να νικήσει τους εχθρούς, να κερδίσουν κέρματα, κέρματα χρήση να ανοίξει τις πόρτες και να πάρει την αναζήτηση για τα επίπεδα των κρυμμένους θησαυρούς που θα μπορούσε να το αντικαταστήσει με το τελευταίο παιχνίδι μια καλύτερη λήγει ακολουθία. Mario πολύ un-όπως, αλλά και τι περιμένει η ομάδα έχει επίσης αναπτύξει παιχνίδια όπως το Metroid και Kid Icarus.

Παιχνίδι 2: (1995) Virtual Boy Wario Land

Nintendo Virtual Boy ήταν η δημιουργία Gunpei Yokoi, και έτσι για άλλη μια φορά έπεσε στο R & D1 η αρχική περιοχή του 3D λογισμικού ατυχές συσκευή για τη δημιουργία του. Από το Wario αστέρι παίκτης από την εν λόγω ομάδα έχει πλήρως τόσο εικονική Chico δική του Wario Land. Gameplay σοφός, δεν είναι πολύ διαφορετικό από το πρώτο, μερικά τσιμπήματα εδώ και εκεί. Έπαιξα μέσα από το παιχνίδι, το καλοκαίρι του 1996 perma κατασκευής υπεράσπισή μου ενάντια στο Virtual Boy για ώρες, γεγονός ότι εγώ, ως ένδειξη τιμής σπάνια φορούν.

Παιχνίδι 3: Wario Land ΙΙ (1998)

«True» έχει Αφού Wario Land πέρασε αρκετά χρόνια μετά την αρχική και την εικονική διαδρομή του, αλλά αποτελεί μια καινοτομία λαμπρή παιχνιδιού: Wario δεν θα μπορούσε να πεθάνει. Αυτή ήταν η λογική τελικό σημείο της αλλαγής στη σειρά από την πλατφόρμα δράσης και επίλυσης γρίφων? χτυπήθηκε από τον εχθρό, Wario ήταν ακόμα σημαντικές δυνάμεις που απαιτούνται για να βρείτε όλους τους θησαυρούς του παιχνιδιού, αλλά το ποσό της αποζημίωσης τώρα υπονομεύεται περισσότερα σχετικά με τις διαδικασίες σκέψης, οι δεξιότητες Twitch.

διαφήμιση

διαφήμιση

Μια ενδιαφέρουσα ιστορική σημείωση: Το μαύρο και άσπρο έκδοση κυκλοφόρησε στις αρχές του αγώνα του 1998 ήταν μόνο το πρώτο τελικό κόμμα Game Boy μονόχρωμη παιχνίδι, και δεν δημοσιεύθηκε στην Ιαπωνία. Η μόνη έκδοση του παιχνιδιού δόθηκε στην Ιαπωνία την έκδοση του χρώμα, την ίδια ημέρα με το υλικό του Game Boy Color εντός του τρέχοντος έτους.

Wario Land. 3

Σετ 4: Wario Land 3 (2000)

Όταν Wario Land II, Wario δεν θα μπορούσε να πεθάνει? σε αντίθεση με Wario Land II, το παιχνίδι δεν είναι γραμμικά διατεταγμένα. Μπορείτε να επισκεφθείτε τα επίπεδα χρήσης τους, αν και μερικοί από αυτούς δεν μπορεί να είναι πλήρης χωρίς να επισκεφθείτε άλλα επίπεδα ολοκλήρωσε την πρώτη. Υπάρχει ακόμη και μια στοιχειώδη κύκλο ημέρας-νύχτας, γίνεται σε κάθε επίπεδο με διαφορετικά πράγματα ανάλογα με το πότε μπαίνετε.

Παιχνίδι 5: Wario Land 4 (2001)

η μόνη διέξοδος Game Boy Advance Wario πίσω από το θάνατό του, αν και είχε ένα μεγάλο μπαρ ζωής βάσει της καρδιάς, η οποία θα μπορούσε να απορροφήσει μεγάλη ζημιά. Αυτό το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε μια πυραμίδα που ήταν παρόμοιο με το προηγούμενο κομμάτι, δεν είναι γραμμική. Αλλά ακόμα κι αν ήταν καλά έλαβε ένα εξαιρετικό παιχνίδι και, Wario Land 4 σηματοδοτεί ουσιαστικά το τέλος της γραμμής του επίπεδου - Nintendo Wario αναπτυγμένη μορφή.

Wario Land. 4

Γιατί; Ένας λόγος μπορεί να είναι - εκτός εάν οι συνθήκες για την ανάπτυξη που συνέβαλαν στην έννοια του Wario Land εμπνεύσει την πρώτη, δεν είναι πλέον στο παιχνίδι: Αυτό είναι - προς - λένε ότι η Game Boy Advance ήταν περισσότερο από ικανή φιλοξενία παιχνίδια Mario Mario παιχνίδια φαινόταν αλήθεια, και γρήγορα φτερούγισε στην πραγματικότητα, η Nintendo ενημέρωση GBA λιμάνια Mario 2, Mario 3 Mario Welt και Yoshi Insel για να καλύψει αυτό το κενό στο σύστημα.

Παιχνίδι 6: Wario World (2003)

Η ιστορία της μετά το 2001 Wario μια ιστορία από ό, τι το παιχνίδι είναι λανθασμένα «μέρος» των ανεπτυγμένων δύο παιχνίδια που δημοσιεύθηκε από τη Nintendo ονομάζεται, αλλά αναπτύχθηκε από εξωτερικούς οίκους λογισμικού. Το πρώτο, ένα 3D - Δράση - μαχητές Wario που ονομάζεται κόσμο, είναι γνωστή για την ανάπτυξη του Υπουργείου Οικονομικών, το σπίτι του λογισμικού για τη δράση του - που δημοσιεύτηκαν παιχνίδια όπως Gunstar Ήρωες και η Nintendo ανακοίνωσε Όχι και την καταστολή.

Wario κόσμο.

Γιατί να κοιτάξουμε προς τα έξω, αντί να αναπτύσσουν τις αρχικές τους δημιουργούς του Wario; Από R & D1 ήταν η δημιουργία σχεδόν αποκλειστικά τοπικές ξεχωριστό τίτλο GameCube. Ή όχι, τα μέλη των τμημάτων έχουν το Game Boy Advance δεν γνωρίζουν τις αναλυτικές τεχνικές προδιαγραφές για Gamecube και αντιπρόεδρος αναπτυχθεί - - «Νομίζετε ότι αντίστροφα, πρώην σχεδιαστής της Nintendo Motoi Okamoto μου είπε νωρίτερα σε συνέντευξή του στο τρέχον έτος .

διαφήμιση

διαφήμιση

Οι επικριτές εκτίμησα την εστίαση στο παιχνίδι αγώνα σε 3D περιβάλλοντα, αλλά το παιχνίδι είχε τελειώσει περίπου τέσσερις ώρες. Καλύτερα μια έκδοση του πλήρους κονσόλας τιμή της ημέρας αγοράστηκε καμία διασκέδαση, και η φωτεινότητα ξεκίνησε τη μάρκα Υπουργείο Οικονομικών αυτή τη στιγμή άλμα ,

Παιχνίδι 7: Wario: Master of Disguise (2007)

τόσα πολλά παιχνίδια Wario Ware στο σημείο μετά την παραγωγή, όπου έγινε λίγο περισσότερο, η Nintendo έχει τελικά οδήγησε στην πλατφόρμα Nintendo DS Wario. Αυτή τη φορά αναπτύχθηκε από έναν προγραμματιστή που ονομάζεται σκοτεινή Suzak, ο οποίος είχε το όνομά του αρκετές σημαντικές πιστώσεις.

Wario: Master of Disguise απαίσια. Με συγχωρείτε. Ήταν ένας ευγενής προσπάθεια, ένας συνδυασμός των πλήκτρων και της αφής φόρεμα παιχνίδι Wario στο μαγικό κοστούμια τους είναι οι μοναδικές δυνάμεις, οι παίκτες έχουν καταρτίσει τα έντυπα απευθείας στην οθόνη, αλλά απλό, αργό παιχνίδι βαρετή και κουραστική, το οποίο είναι ένα έργο ανιχνεύσουμε μέσα. Suzak έσπασε λίγα χρόνια αργότερα.

Παιχνίδι 8: Wario Land: Shake It? (2008)

Μετά από δύο απογοητευτικές εισιτήρια Wario είναι πίσω με μια εκδίκηση για το Wii. Επίσης αναπτύχθηκε εδώ καλοήθης καλείται από μια εταιρεία λογισμικού από σχετικά δοκιμαστεί αίσθηση, αν και ιδρύθηκε από τον πρώην ταλέντο Konami και ήξερε πράγματά του. Wario Land: Shake It χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια, ενώ το νέο Wii τηλεχειριστήριο για κάποια κίνηση hijinks, αλλά στην ουσία ήταν μια σταθερή πλατφόρμα - το παιχνίδι.

Wario Land: Shake It!

Η διάσημη παραγωγή παραγωγός IG anime είχε προσφέρει Wario κινούμενα Sprite και άλλους χαρακτήρες στο χέρι παιχνίδι με Wario 2.000 καρέ του animation. Τα αποτελέσματα ήταν απλά εκπληκτική, και το παιχνίδι δεν θα απογοητεύσει, είτε: Το έξυπνο έπαρση αυτή τη φορά είναι ότι Wario επιβραδύνει αργότερα θα πηδήξει και να σπάσει το δρόμο σας μέσα από κάθε επίπεδο του παιχνιδιού προς την αντίθετη κατεύθυνση μέσα από το ίδιο επίπεδο σε μια μεγάλη πυροβόλησε στόχος.

διαφήμιση

η επιτυχία Καλή αίσθηση του έργου γίνεται Nintendo γρήγορα προωθείται από την Β-επιπέδου Wario σειρά από τα πιο προσοδοφόρα προνόμιο: το πρώτο Epic Kirby για το Wii Wireless - και τον κόσμο μαλλιαρό του Yoshi Wii U. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί δεν είναι καλά -Feel κινούνται Wario. Και ίσως κλονίζει λόγος είναι η τελευταία πλατφόρμα Wario είναι μέχρι στιγμής ότι η Nintendo βγούμε έξω και να βρούμε έναν άλλο προγραμματιστή για να αναλάβει το εξωτερικό.


Wario Land είναι μια μάλλον πολύπλοκη σειρά με μια στριμμένη παρελθόν. Δεν υπάρχει συνταγή για ένα παιχνίδι, δεν μπορεί μόνο ένα είδος πλατφόρμας Wario Mario - εισήγαγε στη σειρά, προκειμένου να καθορίσει ένα νέο στρίψιμο για το παιχνίδι σε μια προσπάθεια να σχηματίσουν αυτό το πρόβλημα, και κάθε νέο παιχνίδι. Από Nintendo απαιτείται ο συνδυασμός μιας νέας ιδέας και εξωτερική προγραμματιστής μπορεί να θεραπεύσει (αλλά όχι αλλιώς σε μια υψηλότερη έκπτωση κατεχόμενα) μπορεί - είναι τα αστέρια έχουν μια νέα Wario είναι αρκετά μακριά ευθυγραμμιστεί με τους τρόπους του.

διαφήμιση

Μπορείτε να - να Tecmo Koei ότι οι πολεμιστές θα μπορούσε Wario.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου