var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Transformers: Iron Bot για την καταπολέμηση άλλων πρόσφατα προσθέτει τα χρήματα δεν είναι

Για την καταπολέμηση πλαστών: Παιχνίδι Transformers - που καταβάλλονται τυχαιότητα πέφτει σε κινητά - παιχνίδια δεν είναι νέα, αλλά πραγματικά αίσθημα καύσου στον αγώνα κατά της Kabam κινητό τηλέφωνο. Πρώτα έχασα πολέμους waspinator ζώων. Τώρα δεν θα πάρει Soundwave. Ugh.

διαφήμιση

Επειδή εγώ τους χαρακτήρες και τους μεταποιητές έννοια της αγάπης και του αγώνα δεν είναι τόσο κακό, είμαι πρόθυμος να υποστεί όλες τις ξένες μηχανικές Kabam ενσωματωμένο στην σφυρηλάτηση του αγώνα. Αλλά μετά από ένα από τα αγαπημένα μου χαρακτήρες να χάσει και να μειώσει την προοπτική του άλλου μέσα μου, τον ενθουσιασμό μου αρχίζει.

Στην αρχή πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της μιας εβδομάδας του αγώνα - τέλος στην άμμο από την waspinator δυνατότητα, Starscream σώμα του ξενιστή ατυχές έντομα μόνο φαντασμάτων και η σειρά Beast Wars για να αποκτήσουν. Κάθισα στο μπάνιο (και ίσως και αλλού) και πάλεψε κόντρα σε ομάδες από άλλους παίκτες, που προσπαθούν απεγνωσμένα να κερδίσετε ένα από τα κρύσταλλα να έχουν την ευκαιρία Waspy ή θέση στην κατάταξη για να ξεκλειδώσετε τη μάχη. Δεν το έκανα. Waspinator ποτέ δεν κάνει αυτό waspinator θέλει.

διαφήμιση

Και τώρα έχουμε Soundwave . Σταμάτησα να μιλήσει στη φωνή του Soundwave ως παιδί για τον εαυτό του και να προσπαθήσουμε να ήρεμα καρφωμένο ξύλο μέταλλο φωνής. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος όταν πήρα το μήνυμα που ήταν διαθέσιμα στο παιχνίδι σήμερα, πέρασα $ 10 για να ανοίξει αμέσως κρυστάλλους top pair.

Το πράγμα είναι, Soundwave δεν είναι υψηλής ποιότητας κρύσταλλο. Λίγες ώρες μετά τη λήψη των ειδήσεων που ήταν διαθέσιμες σήμερα, είμαι ένα διαφορετικό μήνυμα που δηλώνει ότι μόνο σε κρυστάλλους ιδιαίτερη έμφαση Soundwave ήταν διαθέσιμο.

Εντάξει. λάθος μου. Θα αγοράσω λίγο περισσότερο. Πόσο περίπου $ 5 '

Κατ 'αρχάς, $ 5 δεν είναι αρκετή για να ανοίξει ένα ηχητικό κύμα γυαλί. Στο τέλος θα πρέπει να δαπανήσει $ 10 για μια ευκαιρία. Έχω το χώρο γέφυρα ενεργοποιημένη. , ,

, , , και ήρθε στο κενό. Θέλω να πω, είμαι ένας χαρακτήρας, αλλά ήταν ο κινηματογράφος σκυλί. Έτσι, ήταν ουσιαστικά τίποτα.

Και αυτό είναι ίσως για μένα. Δεν θα καθίσει πίσω και μάχη στην αρένα. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να φτάσει το βαθμό της νίκης Soundwave, και οι πιθανότητες είναι να επιτευχθεί ένας κρύσταλλος είναι τόσο χαμηλό ώστε να δικαιολογεί το κόστος. Αρνούμαι να είναι μια φάλαινα, αλλά η φάλαινα μετατρέπεται σε μια γιγαντιαία ρομπότ και στη συνέχεια συνδυάζεται με άλλα θαλάσσια θέματα ρομπότ μορφή Ωκεανού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου