var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Mine αισθάνεται σαν στο σπίτι του διακόπτη Nintendo

Καλά νέα! Ο διακόπτης Nintendo παίρνει τη δική του εκδοχή του Minecraft σήμερα, και αυτό είναι καλό. Στην πραγματικότητα, ένιωσα για Minecraft για σαν να παίζουν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

διαφήμιση

Minecraft: Αλλαγή Nintendo Edition έρχεται σήμερα το απόγευμα - βράδυ στο Nintendo eShop, με μια φυσική απελευθέρωση έρχεται η Nintendo έχει να μας αποστέλλονται υπάρχουν κώδικες λίγες μέρες, και έχω παίξει μερικές ώρες παιχνιδιού «σε μεταγενέστερη ημερομηνία.». Είχα μια καλή στιγμή. Εννοώ, φυσικά έκανα! Είναι Minecraft. Μου αρέσει Minecraft στο PC, στις κονσόλες, αλλά και στην την εικονική πραγματικότητα . Αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα στο διακόπτη, όμως, και εγώ και μιλάω περισσότερο αυτή την έκδοση να παίξει δεν έχω αγοράσει το παιχνίδι ήδη στον υπολογιστή όλα αυτά τα χρόνια.

Για τους περισσότερους, αυτή η έκδοση του Minecraft δεν είναι ιδιαίτερα διαφορετική από τις άλλες εκδόσεις της κονσόλας παιχνιδιών. Είναι 60fps συνδέεται και αποσυνδέεται, και να συνδέσετε τις δύο εκδοχές και να παίξει. Η απόσταση κλήρωση είναι απαραίτητο εάν είναι συνδεδεμένο, αλλά μόνο αν στιγμιότυπα από τις επόμενες δύο εκδόσεις είναι δίπλα-δίπλα.

Ο GIF συμπιέζει την ποιότητα της εικόνας, αλλά πρέπει να σας δώσει μια ιδέα για την απόσταση θέασης.

Είναι συμβατό με online παιχνιδιού για έως και οκτώ παίκτες και τοπικό παιχνίδι split-screen για τέσσερα άτομα. Έρχεται με την τυπική λειτουργία της επιβίωσης και του τρόπου δημιουργίας, που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε δωρεάν, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε αν τα πράγματα ανατινάξει ένα αμπέλι, και ως ένα είδος μάχης μίνι-παιχνίδια όπου οι παίκτες θα Herzog για τα δικαιώματα καυχησιολογίας.

διαφήμιση

Όπως και η έκδοση για το διακόπτη έκδοση Wii U έρχεται με ένα πακέτο υφή Mario και πολλά γούνες χαρακτήρα Mario. Είναι επίσης ένας κόσμος Mario με θέμα προκατασκευασμένα κρύο αρκετό, μπορείτε να κάνετε λήψη, το οποίο μπορείτε να δείτε στα νύχια της άνω οθόνης.

Πάνω: λύσει Daisy και Rosalina προετοιμασία μια για πάντα αυτό το θέμα.

Minecraft έχει πάντα πολλή διασκέδαση στο multiplayer, και ιδίως αρέσει η ιδέα του co-op Τοπική Minecraft. (Θυμηθείτε να γράψω αυτό το άρθρο για το πώς μου άρεσε η ιδέα της waaaaaaay πίσω, όταν η ιδέα του Minecraft παίζουν σε μια κονσόλα παιχνιδιών ήταν νέα.) Διακόπτης λειτουργεί τόσο καλά συνδεδεμένο και αποσυνδεδεμένο οθόνη χωρίζεται σε τουλάχιστον δύο παίκτες. Ήμουν σε θέση να πάει στο εδώλιο του κατηγορουμένου και άλμα παιχνίδι μου σε διαχωρισμένη οθόνη για να πάει για δύο παίκτες σε αυτό που φαινόταν σαν ένα στερεό 60fps.

Online multiplayer είναι τίποτα ιδιαίτερο, αλλά λειτουργικά, όσο και προσπάθησα. Κάλεσα μου Kollege Eric Van Allen στο παιχνίδι μου, θέλω να πω, να στείλετε ένα DM έργο της γάτας μας και ζήτησε να γίνει μέλος. Από ό, τι βλέπω, δεν υπάρχει τρόπος κάποιος στο παιχνίδι σας φαίνεται εύκολο να φορτώσει με το πραγματικό περιβάλλον του παιχνιδιού που οι φίλοι σας είναι ενεργές σε ένα παιχνίδι και να αποφασίσει αν θα τους ενώσει. Eric πήρε το παιχνίδι μου στην καρτέλα «Εγγραφή» στο κύριο μενού και είστε έτοιμοι! Παίξτε Minecraft μαζί.

Eric, το avatar σας «Αυτό είναι, αν μπορείτε να μου δώσετε την ευκαιρία να παίξουν Bowser Bowser θα παίξει.»

Δεν υπάρχει καμία συνομιλία φωνής ή ολοκληρωμένο κείμενο, ή ακόμα και ένα είδος emote σύστημα, θα πρέπει να συντονίζει την επικοινωνία μιας συζήτησης σε εξωτερικούς χώρους ή υπηρεσία φωνής. Αυτή η έκδοση του Minecraft δεν χρησιμοποιεί κάποια - κάποιες από τις άλλες λειτουργίες του διακόπτη: Κάθε παίκτης έχει μια πλήρη ελεγκτή, έτσι δεν μπορείτε να παίξετε την ανταλλαγή οθόνη του παιχνιδιού με την αίθουσα οδηγούς με χαρά, και είναι - είναι μια οθόνη αφής λειτουργικότητα σε φορητές κατάσταση. Αυτά τα πράγματα με ενοχλεί πολύ, αλλά εγώ ανησυχώ για την έλλειψη σύννεφο σώζει και τη συνεχιζόμενη έλλειψη εναλλαγής συσκευής αποθηκευμένα παιχνίδια αντιγράφων ασφαλείας. Είναι αρκετά κακό ότι θα μπορούσε να χάσει Zelda διάσωσης μου όταν σπάσουν ή να χάσουν διακόπτες μου, τώρα θα πάω να χάσουν όλα τα νέα δημιουργίες μου στο Minecraft! Switch φέρνει περισσότερα παιχνίδια, η Nintendo επείγουσα ανάγκη κάποιου είδους εφεδρική ρόλο προσθέσετε.

διαφήμιση

χορηγία

Όλα αυτά τα κινούμενα σχέδια και το χαρακτηριστικό συγκρίσεις για ένα λεπτό, όμως. Μου αρέσει να παίζω Minecraft στο διακόπτη. Στην πραγματικότητα, μπορώ να δω ότι είναι εύκολα ένα από τα πιο έπαιξαν παιχνίδια διακόπτη μου. Έτσι, στη μεγάλη οθόνη και εύκολο χωρισμένη οθόνη για να παίξει με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι τίποτα που δεν έχω δει. Αλλά αυτό το παιχνίδι είναι επίσης μεγάλη στο δρόμο, και ο διακόπτης στο Ορυχείο Zoll καλύτερο πράγμα που έχω δει στη ζωή μου. Οι εκδόσεις του tablet και το τηλέφωνο δεν ελέγχει με τρόπο που μου αρέσει όταν θέλετε να μεταφέρετε τη μονάδα έξω από το παιχνίδι. Η έκδοση Vita είναι μια χαρά, αλλά δεν λειτουργούν τόσο καλά. Η έκδοση διακόπτη κατέληξε τελικά σε βέλτιστο σημείο απόδοσης, ευκολία στη χρήση και τον έλεγχο. Φαίνεται τόσο ωραία αλλαγή στην οθόνη. Το γεγονός ότι μπορείτε να παίξετε split-screen με ένα φίλο στο δρόμο, είναι απλά ένα μπόνους.

το τρέχον σπίτι μου δεν είναι τόσο δροσερό όσο τίποτα σε αυτόν τον τεράστιο κόσμο του Mario, αλλά δεν έχει σημασία, είναι δικό μου, και μου αρέσει αυτό.

Το Wii U έχει πάρα πολύ αργά Minecraft. Ήταν φανερό , ότι η εφαρμογή για την κονσόλα, αλλά όταν το λιμάνι ήταν το τέλος του 2015, ήταν το Wii U στη ΜΕΘ. Mojang προφανώς αποφάσισε να μην κάνει το ίδιο λάθος με το διακόπτη, και είμαι χαρούμενος γι 'αυτόν. Το μόνο που έχετε μια καλή έκδοση του Minecraft για το διακόπτη, και αυτό είναι πραγματικά να κάνουμε εδώ ό, τι έκαναν. Είναι ένα μεγάλο παιχνίδι, είναι πολύ καλύτερη φορητότητα είχε αλλάξει. Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, νομίζω ότι θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να τρέξει σε νέο ορυχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου