var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Τρέχει με σαφήνεια τα πλεονεκτήματα του Microsoft Surface Tablet Wimpy μου

Τις προάλλες, ο συνάδελφός μου Kirk και Riley είχε μια συζήτηση για το πώς λειτουργεί στον υπολογιστή σας - παιχνίδι ως εκ θαύματος θύμα. «Καλή βελτιστοποίηση;», σκέφτηκα. «Σε ένα παιχνίδι με μεγάλη - Προϋπολογισμός - έκδοση της κονσόλας Προφανώς πρέπει να προσπαθήσουμε ".

διαφήμιση

Ταξιδεύω πολύ, γι 'αυτό ήθελε να ήταν αν το φράγμα, όπως βούτυρο τρέχει σε ένα τηγάνι σε μια επίπεδη επιφάνεια - Sizzling στερεά μορφή. Στην πραγματικότητα, αναρωτιέμαι αν μπορώ να πάρω ένα βασικό χαρακτηριστικό κατά την ταπεινή Surface της Microsoft μου Pro 4 με επιγραμματικό του 4 GB μνήμης RAM και επεξεργαστή Intel ενσωματωμένη κάρτα γραφικών. Τώρα το πρόσωπό μου δεν είναι μια φοβερή μηχανή, με κάθε μέσο, αλλά σίγουρα δεν είναι το νέο Triple-A - για την υλοποίηση παιχνίδια. Δεν περίμενα πολλά. Και ακόμα:

Λειτουργεί! Μπορείτε να παίξετε! Μπορώ να νικήσει τα φαντάσματα!

Σε γενικές γραμμές, έχω την τάση να 40 FPS σε κλειστούς χώρους, 30 στα περισσότερα μέρη και 20-25 σε σημαντικούς τομείς με τους εχθρούς και σύνθετα φωτισμού. Υπάρχουν μερικές φορές κάποια τραύλισμα, αλλά αυτό δεν έχει καμία επίπτωση έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία.

διαφήμιση

Ιδανικό; Σίγουρα όχι. Υποφερτή; Σύνολο.

Σίγουρα η μητέρα δεν είναι τόσο γραφικά - συγκρότημα του παιχνιδιού, κάτι που κατέστη δυνατή από άκαμπτο ύφος της τέχνης, αποστειρωμένα. Ακόμα, σκάβω τα μάτια του, και είμαι περισσότερα παιχνίδια που μπορείτε να παίξετε για τα δωμάτια του ξενοδοχείου και καναπέδες φίλους. Μιλώντας Protip: Αν χαλαρά ένα ποντίκι στο διαμέρισμα του φίλου του, και ο ίδιος αρχίζει περίπου μία φορά να νικήσει κάθε 30 λεπτά μετά τη 1:00, Prey είναι χίλιες φορές πιο τρομακτικό, ειδικά αν ένας από τους μεγαλύτερους φόβους σας είναι χάλια το ποντίκι για όλους τα ρούχα τους.

διαφήμιση

χορηγία

Εδώ είναι οι τρέχουσες ρυθμίσεις γραφικών μου, αν θέλετε να δοκιμάσετε μόνοι τους επιφάνεια (ή σχεδόν ισοδύναμο παιχνίδι μη-PC):

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου